| Fent companyia a les plantes | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
Erin River Cinquè curs
Nombre de missatges : 1440 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Edad : 27 Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^
Estatus Estudis: No acreditat Residència: Gryffindor
| Assumpte: Fent companyia a les plantes Ds Gen 22, 2011 7:15 am | |
| Vaig entrar als hivernacles, regadora en mà. Últimament havia vist al profesor de botánica força enfeinat, així que havia decidit anar jo a cuidar les plantes. Vaig obrir la porta amb un somriure. Vaig dirigir-me a les plantes que estaven més seques, i amb cura les vaig començar a regar. Després, vaig podar un parell de plantetes que necessitaven un repasset, i seguidamente m vaig dirigir a unes plantetes en un racó que semblaven mig pansides. Les vaig reconèixer; eren un tipus de plantes que no necessitaven aigua, sinó companyia. Vaig acostar-m’hi amb un somriure.
- Hola! No sé si em reconeixereu; sóc l’Erin, de tercer de Gryffindor. Com que el profesor Brown està força ocupat, he vingut jo mateixa a cuidar-vos. Espero ser tan bona amb això com el profesor ^^- vaig dir amablement.
Amb un gran somriure a la cara, vaig veure com les plantetes s’alçaven una mica. Vaig començar a parlals-hi de la meva vida, els meus amics, anècdotes que havia viscut… mentrestant, les plantes s’alçaven lentament. En aquell momento es va obrir la porta. Em vaig girar per veure qui era.
| |
|
| |
Maggie Prewet Adult
Nombre de missatges : 812 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Edad : 29
| Assumpte: Re: Fent companyia a les plantes Dl Gen 24, 2011 4:26 am | |
| Vaig obrir la porta de bat a bat, amb la Sam agafada pel braç i caminant amb pas lleuger.
-Sam, ja saps que no m'agrada obligar als altres que facin el que no volen, però es que si ara no faig fer-te els deures, no se què em diràn els professors després d'haver-me fet cuidar de tu referent a les obligacions escolars... -vaig dir-li amb veu seriosa, tot i que en el fons estava somrient. -I no s'hi val a fer-m'ho fer a mi, perquè saps perfectament qui és la Ravenclaw aqui, eh..!
Vaig mirar endavant perquè vaig sentir un soroll que no era nostre.
-Hola Erin! -vaig dir-li amb un lleuger salut amb la mà. | |
|
| |
Samanta Williams Auror
Nombre de missatges : 2493 Fecha de inscripción : 13/09/2010
Estatus Estudis: MAG en Auror Residència: Ex-Ravenclaw
| Assumpte: Re: Fent companyia a les plantes Dl Gen 24, 2011 4:31 am | |
| - Però.. però...- em va fer entrar als hivernacles. Me havia vist fent botanica i havia insisti en que anara a fer-ho en el hivernacle.. - Ja te dit que no eren meus aquests deures, veus? Posa 5é curs.- vaig dir entrant.- Però val, els fare.- vaig entrar amb el llibre baix el braç.- Holaaaa Erin!!- vaig dir somrient. OFF: oh! ja he fet 1000! | |
|
| |
Erin River Cinquè curs
Nombre de missatges : 1440 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Edad : 27 Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^
| Assumpte: Re: Fent companyia a les plantes Dl Gen 24, 2011 4:36 am | |
| - Hola!- vaig fer sobressaltada en veure tant de xivarri. Abans d'anar cap a elles, em vaig girar cap a les plantes- Tranquil·les, són amigues meves. Potser podem xerrar totes juntes i tot- vaig dir alegrement mentre acariciava la que tenia més a prop.
- Perdoneu- vaig dir en quant vaig anar cap a la Maggs i la Sam- Estic cuidant les plantes de l'hivernacle, últimament havia vist al professor Brown enfeinat i he decidit venir una estona- vaig dir amablement- què hi feu vosaltres aquí? | |
|
| |
Maggie Prewet Adult
| Assumpte: Re: Fent companyia a les plantes Dl Gen 24, 2011 4:42 am | |
| -Bé, doncs ja ho veus. Alguns professors m'han encarregat d'assegurar-me de que la Sam faci tots els deures...
Vaig fixant-me amb les plantes a les que l'Erin havia parlat.
-Mm.. i tu, què estàs fent? | |
|
| |
Samanta Williams Auror
| Assumpte: Re: Fent companyia a les plantes Dl Gen 24, 2011 4:46 am | |
| - Deures que no són meus.- vaig dir senylant el llibre.- Veus posa Poynter no Williams.- vaig dir rient.- Però bah, els fare igualment.- em vaig girar cap a Maggs.- Maggs, pobre de tu, no se perque te han obligat a fer aquesta dur treball.- vaig vore les plantes.- Hola plantetes. | |
|
| |
Erin River Cinquè curs
| Assumpte: Re: Fent companyia a les plantes Dl Gen 24, 2011 5:05 am | |
| - Fas deures que no són teus? I els teus què?- vaig fer divertida, intentant no capficar-m'hi gaire. Aquell dia eren les plantes qui em necessitaven- Doncs estic xerrant amb aquestes plantetes tan maques d'aquí- vaig dir, i vaig afegir, més baixet- són d'aquestes que necessiten companyia, i com que el professor Brown no ha pogut estar garie per elles, estaven força desanimades... | |
|
| |
Maggie Prewet Adult
| Assumpte: Re: Fent companyia a les plantes Dl Gen 24, 2011 5:11 am | |
| Vaig somriure al caure de qui era el Poynter i de perquè a la Sam no li feia res fer-los.
-Bé, com vulguis, suposo que al ser de 5è et seràn més fàcils. Però els teus els hauràs d'acabar fent, eh, també..-vaig dir-li rient. -Però tu, que no vull pas que ens aburrim eh, amb tot això dels deures.. més faltaria!
Vaig acostar-me a l'Erin, mirant les plantes de més a prop.
-Hola plantes... així que necessiteu companyia, vosaltres? | |
|
| |
Samanta Williams Auror
| Assumpte: Re: Fent companyia a les plantes Dl Gen 24, 2011 5:16 am | |
| - Jo no tinc deures.- vaig dir somrient.- Hola plantetes, a que jo no tinc deures.- les plantes es van menejar.- Vegeu, això és un no.- vaig mirar el llibre i vaig vore que els exercicis no eren molt complicats.- I dius que els agrada que els parlen? | |
|
| |
Sam Lukeson Adult
Nombre de missatges : 140 Fecha de inscripción : 21/01/2011
| Assumpte: Re: Fent companyia a les plantes Dt Gen 25, 2011 5:28 am | |
| Vaig entrar als hivernacles, buscant una planta de la que havia oblidat el nom. Allà dins hi havia trens noies. Vaig repassar la meva llista d'alumnes mental, i vaig saludar:
- Hola, senyoretes. Erin, Sam, Maggie... - vaig fer una lleu inclinació de cap, somrient.
Vaig acostar-me als testos, per veure si reconeixia la planta que buscava. Negatiu.
- Per casualitat no tindreu un llibre de botànica de sisè, o de cinquè, per aquí, noies? - vaig preguntar, esperançat. | |
|
| |
Samanta Williams Auror
| Assumpte: Re: Fent companyia a les plantes Dt Gen 25, 2011 5:53 am | |
| Em vaig girar i vaig vore al Sam.
- Hola, doncs jo tinc un llibre de 5é.- vaig dir senyalant.- Encara que no és meu, però si el neccesites, tin. Això si despres me el tornes.- vaig dir somrient. | |
|
| |
Sam Lukeson Adult
| Assumpte: Re: Fent companyia a les plantes Dj Gen 27, 2011 12:49 am | |
| Vaig obrir els ulls i vaig mirar el llibre.
- Oh, Sam! Gràcies!
Vaig acostar-me a ella i li vaig agafar el llibre de les mans. Vaig començar a fullejar-lo, buscant la planta, i mentrestant vaig preguntar:
- Què, senyoretes, què feieu? | |
|
| |
Erin River Cinquè curs
| Assumpte: Re: Fent companyia a les plantes Dj Gen 27, 2011 2:31 am | |
| - Doncs jo estava parlant amb aquestes precioses d'aquí- vaig dir amb un somriure.
Em vaig adonar que feia una cara estranya.
- Ésque el professor estava una mica ocupat, i aquest tipus de plantes necessita companyia... així que he decidit venir a cuidar-les- vaig fer amablement. | |
|
| |
Samanta Williams Auror
| Assumpte: Re: Fent companyia a les plantes Dj Gen 27, 2011 6:28 am | |
| - Molt Erin.- vaig dir somrient.- Doncs res, volien que fes deures però no tinc, aixi que res.- vaig dir recolçant-me sobre una taula.- Quina planta busques, em se casi el llibre de memoria pot ser la trobe abans que tu.
| |
|
| |
Maggie Prewet Adult
| Assumpte: Re: Fent companyia a les plantes Dc Feb 02, 2011 6:40 am | |
| -I jo m'he d'encuidar de que aquesta senyoreta -vaig dir assenyalant a la Sam- faci els deures de certes asignatures... però bé, ja veus que es dedica a buscar flors..! -vaig acabar dient, somrient. -Mmm.. i quina deieu que necessitaveu? | |
|
| |
Sam Lukeson Adult
| Assumpte: Re: Fent companyia a les plantes Dj Feb 03, 2011 5:55 am | |
| Vaig localitzar la pàgina, i vaig allargar el llibre obert a la Sam i a la Maggie.
- Aquesta
Vaig assenyalar una planta groguenca.
- Es veu que té propietats anestèsiques, o sigui que deu estar amb les plantes medicinals, però... És que n'hi ha tantes, aquí! | |
|
| |
Erin River Cinquè curs
| Assumpte: Re: Fent companyia a les plantes Dj Feb 03, 2011 8:04 am | |
| Vaig fer un ampli somriure.
- Espera, jo la sé, aquesta!- vaig exclamar, i vaig anar a buscar-la. Vaig tornar al cap d'uns segons amb la planteta groga, i se la vaig allargar al Sam- És que la cultivava amb ma mare quan era petita, a l'hortet de casa. Ens passavem moltes tardes treballant al jardí- vaig dir amb un somriuure. | |
|
| |
Maggie Prewet Adult
| Assumpte: Re: Fent companyia a les plantes Dj Feb 10, 2011 3:35 am | |
| Amb un obrir i tancar els ulls l'Erin havia trobat la flor que en Sam necsesitava i li havia portat. "Això no és conèixer-te les plantes.. és conèixer l'hivernacle sencer..!"
-I bé, per què la necessites..? -Vaig demanar-li.-Bé, si ho pots dir es clar.. -vaig dir, traient importància a l'assumpte. | |
|
| |
| Fent companyia a les plantes | |
|