Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Fent de missatger HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 2 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 2 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Fent de missatger HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Fent de missatger EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Fent de missatger EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Fent de missatger EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Fent de missatger EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Fent de missatger EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Fent de missatger

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams


Nombre de missatges : 733
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Fent de missatger Empty
MissatgeAssumpte: Fent de missatger   Fent de missatger EmptyDg Gen 20, 2013 1:26 am

Primer havia ant a parlar amb el cap del departament d'aurors, per explicar-li que la meua germana havia hagut de marxar a Grècia en representació de la meua mare perquè havia de tramitar uns papers, li havia adjuntat la carta que li havia escrit. Se suposa que hauria d'haver anat la meua mare o el pare que treballa al ministeri, però cap dels dos volia saber res, que no pensaven contar cap mentira per protegir la Sam perquè ja estaven farts, aixi que com a bon germà havia hagut d'anar jo.
Després de parlar amb el cap del departament d'aurors, que esperava que haguera colat, vaig anar a parlar amb Lily, tenia carta per ella, la Sam que es creu aixi de guay, va deixar en la nota que enviarem les cartes per correu, però no ho vaig veure convenient, i no crec a més que a la Lils li agradarà. Aixi que em va tocar a mi fer de missatger, pot ser si que era massa bona persona, però bé.
Veig un home d'avançada edat que va a eixir.

- Saps on està la Lily Bell?- em nega amb el cap, gràcies eh. Però diu que mire en la sala d'entrenament, em dirigisc cap alli. I veig algú entrenant, és ella?- Lily? - pregunte.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Fent de missatger Empty
MissatgeAssumpte: Re: Fent de missatger   Fent de missatger EmptyDg Gen 20, 2013 6:28 am

Mentre li fotia patades a un ninot, esperant que vingués la Sam, pensava en el que havia passat ahir. La Rose, l'Oliver, la Julie, el James, la Sam, l'Erion...

Els infers també em venien al cap, quan feia algun moviment massa brusc amb el braç. La Sam tardava, tardava massa que de normal. Vaig seguir donant-li cops al ninot fins que una veu coneguda em va treure dels pensaments.

-Edgar?- demano, mirant-lo. Merda, això només pot significar...- On és la teva germana, que fa, que no ve?- demano, ara una mica espantada.
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams


Nombre de missatges : 733
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Fent de missatger Empty
MissatgeAssumpte: Re: Fent de missatger   Fent de missatger EmptyDg Gen 20, 2013 7:15 am

Veig que es preocupa de seguida...a veure com li ho explique.

- Sam no va a vindre, ni hui...ni demà.- trec el sobre de la butxaca i se'l passe.- Va marxar ahir per la nit, bé suposem que fou ahir per la nit perquè aquest mati ja no estava. Ens va deixar una nota dient que tornaria si això en una setmana. Vinc de a parlar amb el cap del departament per dir-li que la meua germana havia marxat a Grècia a tramitar uns papers.- ella sabia perfectament que això no era cert, però ves a saber, podia haver aci micros o cameres o alguna cosa pareguda.- Aixi que he pensat en que ja que venia, dur-te la carta, soc el nou missatger de la familia.- li dic fent una mueca.

No diu res, es queda callada mirant el sobre. Espere, pot ser vol que marxe, bé, si em deia que volia estar sola jo ja no feia res més aci.

Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Fent de missatger Empty
MissatgeAssumpte: Re: Fent de missatger   Fent de missatger EmptyDg Gen 20, 2013 7:40 am

Agafo el sobre que em dona, l'escolto i després em quedo mirant la carta fins que decideixo obrir-la i llegir-la.

Estimada Lils,

Que dir-te? Diga el que diga, t’enfadaras amb mi, més encara, i tens tot el dret a fer-ho perquè soc una imbècil, aixi que…bé, sols espere que ho comprengues.
Marxe, en principi una setmana, no crec que se allargue molt més, o si, però supose que tornare.
Insistiu tots en que no siga una borde, que tracte a la gent, als coneguts com els tractava abans, que torne a ser la d’abans, i ho feu amb tot la raó del món…bé, no m’estat comportant bé aquests últims mesos, aixi que necesite marxar, pensar, que vuic fer, com vuic ser, combatir algunes coses i pensar amb altres, arreglar-ho, intentar trobar la Sam d’abans, o treure algo d’ella.
El que em va dir el James em va obrir els ulls, pot ser és cert i estic totalmente podrida...pot ser ja no hi ha res que recuperar, si és aixi…
Durant una setmana et lliuraras de mi, això si, no em busques, si vols escriure cartes pots fer-ho, intentare contestar-les, no em passarà res, no et preocupes per mi, em cuidare i no fare cap altra estupidesa.

Moltissimes gràcies per tot, t’estime,

S.W.K


-Joder... Joder, Sam...

Em miro a l'Edgar.

-Edgar... com ho estas portant, tot això?
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams


Nombre de missatges : 733
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Fent de missatger Empty
MissatgeAssumpte: Re: Fent de missatger   Fent de missatger EmptyDg Gen 20, 2013 8:02 am

Em mire la Lily, me imagine que deu posar, almenys algo.

- Si, jo vaig dir el mateix quan vaig llegir la que va deixar a casa. Però no podem fer res fins que torne, els pares varen agafar un cabreig.

Em pregunta com ho porte.

- El que? Que siga tan borde? Doncs...bé, a veure, amb mi no es nota tant, quan parle amb ella hi ha moments que solta coses aixi com si res, però de normal em tracta bé, de vegades es queda callada i s'agafa el cap, i de vegades diu coses que fan mal. Amb els pares de vegades es nota més...-em mire el terra.- Però si diu que vol canviar...doncs...

Tenia una certa idea d'on havia anat, però no estava segur del tot.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Fent de missatger Empty
MissatgeAssumpte: Re: Fent de missatger   Fent de missatger EmptyDg Gen 20, 2013 8:25 am

-No, si amb mi també parla bé, però és que... fa mal veure com parla amb els altres.

M'assec a un banc que hi ha al costat i em duc les mans al cap. No sé que fer amb la Sam, estic... esgotada.

-Joder...

La Sam havia reaccionat molt malament a allò que li va passar amb el Kurt, però no tothom era així, no tothom t'apunyalava un cop li havies donat la teva confiança, i si et tanques de banda ets incapaç de veure més enllà...
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams


Nombre de missatges : 733
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Fent de missatger Empty
MissatgeAssumpte: Re: Fent de missatger   Fent de missatger EmptyDg Gen 20, 2013 11:28 pm

M'assec al seu costat al banc.

- No fou de seguida, quant va despertar era amable, es duia bé amb tots, però fou quan se'l va carregar, quan el va matar que....- no fa falta que continue, ella ho deu saber molt més que jo, passa més temps amb la Sam, jo estic quasi sempre a Hogwarts, tot i que baixava algun cap de setmana per ajudar els pares.- Lily, l'unic que podem fer ara es deixar-la, pot ser si pensa, pot ser si es dona compte que pot confiar amb aquells que confiava. I vosaltres sou amics d'ella des de primer, nose, es que s'ha tancat completament. No et menges més el cap per ella, deixa-la, pot ser torna millor.- veig que continua sense reaccionar, no se que dir...- Un dels caps de setmana que vaig baixar la vaig vore al jardi fent una foguera, li vaig preguntar que feia i em va dir que cremava tots els seus diaris, i llibretes on havia apuntat coses durant aquests anys, que no volia saber res del passat. És com si odiara com havia sigut...

Vaig omitir, però la mirada que posava, això donava més por que qualsevol altra cosa.

- Sols podem esperar a que torne.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Fent de missatger Empty
MissatgeAssumpte: Re: Fent de missatger   Fent de missatger EmptyDl Gen 21, 2013 1:12 am

-Ja...

Tanco els ulls uns segons, intentant tranquil·litzar-me, quan un paper-avió em dona en tot el cap. Obro els ulls de cop, deixant anar un gemec, fregant-me el cap.

-Odio aquesta mena de comunicació...

Agafo el paper i em quedo pàl·lida, llegint.

15 muggles han aparegut morts a la Ronda D'alla, es precissa que vagi a veure que aconsegueix treure en clar.

-Escolta Edgar, se m'ha regirat la feina...- 15 muggles? Què coi...?- Ens veiem en un altre moment, d'acord?
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams


Nombre de missatges : 733
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Fent de missatger Empty
MissatgeAssumpte: Re: Fent de missatger   Fent de missatger EmptyDl Gen 21, 2013 1:23 am

Veig arribar un avió de paper i em fixe en la seua cara.

- Si, clar, jo...hauria de tornar a Hogwarts, tinc classe en mitja hora.- li dic somrient.- Un plaer haver parlat amb tu, Lily, i no et preocupes molt per la Sam, tornarà quant menys t'ho esperes.

Li done una abraçada i isc per la porta, esperava que la Sam tornara prompte.
Ara a Hogwarts.

[Isc del tema]
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Fent de missatger Empty
MissatgeAssumpte: Re: Fent de missatger   Fent de missatger EmptyDl Gen 21, 2013 2:02 am

Quan torno vaig directa cap a la pissarra. Escric a la pissarra els noms dels quinze muggles i posso una foto al seu costat de cada un d'ells. No semblava que es coneguessin de res. L'únic que tenien en comú era que tots quinze eren muggles.

Laureen Lawrence
Esther Tood
Nelly Chase
Nina Hitt
Ian Poor
Melody Sun
Alexander Holland
Ben Jackson
Ronald McCullogh
Umberto Brown
Owen Weedon
Isabella Overt
Viviane Alcove
Thony Neighbour
Georgina Shake


M'assec al sofa i em miro, amb el cor a la gola, els noms de les quinze persones mortes per un Obitus per Subitum, mortes per ser al lloc equivocat en el moment equivocat. Qui havia fet aixo? No exagero si dic que e passo hores així, al sofà, mirant-me els noms. La Georgia avui estava malalta, i la Sam... la Sam s'havia anat. Havia de fer-ho jo sola, i quan un està sol mirant un desastre com aquest... crec que ja quasi em sabia els noms de memòria, quan va passar la tercera hora. Ben Jackson, Ronald McCullogh, Umberto Brown, Owen Weedon... espera...

M'aixeco de cop i escri al costat els noms, repasant bé la primera lletra, i mirant de quadrin:

Ben Jackson
Ronald McCullogh
Umberto Brown
Nina Hitt
Owen Weedon


Agafo aire, pàl·lida, i segueixo.

Viviane Alcove
Esther Tood
Nelly Chase
Thony Neighbour
Ian Poor
Georgina Shake
Melody Sun
Isabella Overt
Laureen Lawrence
Alexander Holland.


I després borro els noms, quedant-me nomes amb les incials...

B
R
U
N
O

V
E
N
T
I
G
M
I
L
A


Em miro la pissarra, durant dos minuts, paral·litzada, i després surto corrent a veure al conseller.

El Bruno Ventigmila ha tornat a Londres, i vol que ho sapiguem.

[TEMA TANCAT]
Tornar a dalt Ir abajo
 
Fent de missatger
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Fent proves
» Fent deures al ras
» Fent les paus [Ursula]
» Fent companyia a les plantes
» Fent les maletes i despedint-me

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Conselleria d'Afers Màgics :: Departament d'Aurors-
Canviar a: