Qui està Connectat | En total hi ha 22 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 22 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am |
|
| Entrenament de Gryffindor | |
| | |
Autor | Missatge |
---|
Agatha Black Al més enllà
Nombre de missatges : 1411 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 34 Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit
| Assumpte: Re: Entrenament de Gryffindor Dj Oct 28, 2010 11:18 pm | |
| - Bueeeeno, de vegades li donem pastilles - li vaig explicar-. Però ara mateix ens convé més que no les tingui, o sigui que... sí, li seguirem el rotllo i callarem, suposo. U.U' Però tampoc cal que fem tot el que ens digui...
Vaig posar-me les mans de bocina.
- A veure, vell tarug, si vols jugar, bé, però de caçadora ja tenima la Maggie, o sigui que, si vols jugar, et poses de porter. Si no, res. | |
| | | Maggie Prewet Adult
Nombre de missatges : 812 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Edad : 29
| Assumpte: Re: Entrenament de Gryffindor Dv Oct 29, 2010 4:49 am | |
| Estava intentant acabar les flexions, que era una cosa que sempre m'havia costat, i llavors va arribar ni més ni menys que ... l'Alberforth?! Què devia venir a fer? Anavem bé, ara volia ocupar la meva posició...
-Sap què senyor director? Què li sembla si compartim posició? Ara que ser porter és molt més divertit...! Imagina't, pots parar bales!
Vaig fer una cara a l'Agatha, com dient-li i-ara-com-ho-fem-? | |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Entrenament de Gryffindor Dv Oct 29, 2010 7:26 am | |
| Vaig entrar corrent al camp de quidditch amb l'escombra a la mà.
-Ho sento, ho sento! No havia pensat que el despertador no funcionaria a Hogwarts! -vaig cridar mentre em quedava parada. Què estava passant allà? Què coi feia allà en Dumbledore?
I per què coi tenia la senseació que aquell "petit" retard rebria un càstig bastant més gros?
Vaig empassar saliva i em vaig acostar a l'equip, però mantenit-me a una distància prudent de l'Agatha. |
| | | Agatha Black Al més enllà
Nombre de missatges : 1411 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 34 Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit
| Assumpte: Re: Entrenament de Gryffindor Dv Oct 29, 2010 7:53 am | |
| - No et molestis en disculparte - li vaig dir a l'aline, que arribava tan tard que ja era de dia i tot-. Deu voltes al camp. Ja. ¬¬ Em vaig mirar la gent. - Molt bé, canvi de plans com que ha arribat l'Aline, l'Erik farà de porter. I el vell... què fem amb l'Aberforth...? - vaig rumiar-. Ah! Ja sé! Eh, Aberforth! faràs de caçador juntament amb la Maggie. Faràs de caçador rival! Em vaig girar cap a la Maggie. - Com caci la papallona abans que tu, et juro que faràs tantes voltes al camp que al final et sabràs de memòria la localització exacta de cada bri d'herba.
Editat per darrera vegada per Agatha Black el Dv Oct 29, 2010 8:32 am, editat 1 cop en total | |
| | | Lilian Bell Auror
Nombre de missatges : 1481 Fecha de inscripción : 13/09/2010
Estatus Estudis: MAG en Auror Residència: Ex-Gryffindor
| Assumpte: Re: Entrenament de Gryffindor Dv Oct 29, 2010 8:24 am | |
| Vaig observar la petita baralla que duien l'Erik i l'Agatha, i vaig pensar que m'havia perdut alguna cosa, però vaig decidir no dir res per si de cas acabava rebent jo.
El director va apareixer demanant jugar, per el comportament de l'Agatha vaig deduir que tendriem que seguirli el rotllo.
-Doncs... comencem?- vaig fer, agafant la meva escombra. | |
| | | Erik Lestrange Adult
Nombre de missatges : 198 Fecha de inscripción : 10/10/2010
| Assumpte: Re: Entrenament de Gryffindor Dv Oct 29, 2010 9:26 am | |
| Estava flipant! El director jugaria de caçador rival...
Llavors vaig caure en les paraules de l'Agatha, m'hi vaig apropar a ella i li xiuxiuejar:
- Llavors, les pastilles que s'ha de prendre l'Aberforth, les tens tu? I no ho entenc, pq necessites que estigui tocat de l'ala? | |
| Assumpte: Re: Entrenament de Gryffindor Ds Oct 30, 2010 10:25 pm | |
| - Perquè així és més fàcil treure-li informació- li vaig murmurar a l'Erik-. Recordes el que vam anar a buscar a la biblioteca l'altre dia? Nosaltres no podem aconseguir gaire més informació, però estic convençuda que ell el coneixia bé...
Em vaig girar cap a la resta de lequip.
- Molt bé, ja hem escalfat. Comencem? Tots a les vostres posicions... Jugarem amb els cèrcols de la dreta.
Vaig obrir la caixa de les pilotes.
- Bales fora!
Les dues bales van sortir disparades amunt.
- Papallona fora!
La vaig deixar anar, va giravoltar pel cap de l'Aberforth i la Maggie i va desaparèixer.
- I la Bomba... tres, dos, u... - i la vaig llançar a l'aire-. Comença el partit!
Vaig agafar l'escombra i em vaig enlairar. | |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Entrenament de Gryffindor Dg Oct 31, 2010 4:33 am | |
| Em vaig enlairar dirint-me cap a la bala amb el bat a la ma. Cada vegada anava mes depressa, com m'agradava aquella sensacio! Quan vaig ser prou a prop de la bala li vaig donar amb força quasi sense pensar a causa de l'exitacio de tornar a volar despres de tot l'estiu. |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Entrenament de Gryffindor Dg Oct 31, 2010 7:54 am | |
| Per fi vaig acabar les deu voltes al camp, i sense tenir temps ni de treure el fetge per la boca, ja vam començar un partit. Vaig acostar la meva escombra amb un sortilegi atraient i vaig pujar-hi, per fi podria tornar a jugar a quidditch! Estava a l'altra punta del camp quan l'Agatha va tirar la bomba a l'aire, de manera que em vaig acostar a allà agafant una bona posició des d'on em poguessin passar la pilota i jo pogués marcar punt i vaig esperar, encara mig adormida. |
| | | Lilian Bell Auror
Nombre de missatges : 1481 Fecha de inscripción : 13/09/2010
Estatus Estudis: MAG en Auror Residència: Ex-Gryffindor
| Assumpte: Re: Entrenament de Gryffindor Dl Nov 01, 2010 3:37 am | |
| Rápidament em vaig enlairar i vaig agafar la Bomba que l'Agatha havia llançat. Vaig volar uns metres i després vaig mirar cap a tots els costats, buscant algú a qui passar-la.
Vaig veure l'Aline, a uns quants metres, vaig travessar-los i li vaig cridar:
-Aline! Teva!
Li vaig llançar la bomba. | |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Entrenament de Gryffindor Dl Nov 01, 2010 6:24 am | |
| Fins que no vaig tenir la pilota a les mans, no em vaig adonar que amb les presses, m'havia deixat els guants, i que amb les mans gelades cosatava molt més llançar la pilota.
Però sense parar ni un moment vaig tirar la bomba amb efecte cap al cèrcol del central, maleint-me internament per ser tan despistada. |
| | | Maggie Prewet Adult
Nombre de missatges : 812 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Edad : 29
| Assumpte: Re: Entrenament de Gryffindor Dt Nov 02, 2010 4:37 am | |
| Em va semblar veure la papallona d'un tros lluny, des de una distància considerable. Vaig començar a volar cap allà, però em vaig haver de girar un moment per poder esquivar una bala que s'havia escapat. Havia perdut de vista la papallona. Vaig intentar localitzar el director, i vaig veure que anava a la seva. Vaig tornar a concentrar-me en la papallona, en qualsevol reflex daurat que pogués captar. | |
| Assumpte: Re: Entrenament de Gryffindor Dt Nov 02, 2010 5:11 am | |
| L'Aline va marcar en un dels cèrcols, i jo vaig poder agafar la bomba abans que caigués a terra.
- Lestrange, para el proper tir o faràs vint voltes més! - vaig cridar-. Bé, Jones, bé! Però porta els guants, tia!
Li vaig passar la bomba de nou a la Lily.
OFF: Erik, ara la pararàs, la següent. | |
| | | | Entrenament de Gryffindor | |
|