Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Visita guiada pels jardins  - Página 2 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 2 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 2 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Visita guiada pels jardins  - Página 2 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Visita guiada pels jardins  - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Visita guiada pels jardins  - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Visita guiada pels jardins  - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Visita guiada pels jardins  - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Visita guiada pels jardins  - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Visita guiada pels jardins

Ir abajo 
5 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
Erik Lestrange
Adult
Erik Lestrange


Nombre de missatges : 198
Fecha de inscripción : 10/10/2010

Visita guiada pels jardins  - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Visita guiada pels jardins    Visita guiada pels jardins  - Página 2 EmptyDc Oct 20, 2010 10:33 am

- Hahahahahahaha! Segur que t'ho vas passar d'alló més bé passant la corrent als d'Slytherin!- Vaig mirar a la Georgia- Va, senyoreta Gray! No et posis de morros! Que en el fons t'ho passes bé amb nosaltres, o m'equivoco?
Tornar a dalt Ir abajo
Georgia Gray
Auror
Auror
Georgia Gray


Nombre de missatges : 434
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Ubicació : A la biblioteca o als jardins

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: -

Visita guiada pels jardins  - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Visita guiada pels jardins    Visita guiada pels jardins  - Página 2 EmptyDc Oct 20, 2010 7:27 pm

- És clar que m'ho passo bé, però no suporto aquest estrès que em feu portar a sobre! - vaig exclamar-. Tot el dia patint! L'Agatha ja ha estat a punt de palmar-la un parell de vegades.

Vaig fer un sospir de resignació.

- I la veritat és que no sé per què m'hi escarrasso tant... total, el que li entra per una orella li surt per l'altra...
Tornar a dalt Ir abajo
Erik Lestrange
Adult
Erik Lestrange


Nombre de missatges : 198
Fecha de inscripción : 10/10/2010

Visita guiada pels jardins  - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Visita guiada pels jardins    Visita guiada pels jardins  - Página 2 EmptyDc Oct 20, 2010 9:27 pm

- Va dona! Segur que si no li fessis cas, ella ho trobaria a faltar! I ja et dic jo que et buscaria perquè li salvessis la vida! Smile - Vaig mirar a les dues noies, i despres vaig mirar a l'Erin i a la Maggie - vosaltres dos que, no teniu cap mena de hobbie? I per cert, noies, no haviem d'anar a veure un arbre que fa boxa? Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River


Nombre de missatges : 1440
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 27
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Visita guiada pels jardins  - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Visita guiada pels jardins    Visita guiada pels jardins  - Página 2 EmptyDc Oct 20, 2010 10:01 pm

- Doncs jo tenia l'art, de hobbie- vaig dir, esperant que la resta oblidés l'últim que havia dit l'erik- m'agrada molt. Però des de l'any passat que sóc la consciència ajudant i/o substituta de l'Agatha- Vaig somriure a la Georgia- i la consciència total dels germans Williams i la meva amiga Allie. I no gaire més.
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black


Nombre de missatges : 1411
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 34
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

Visita guiada pels jardins  - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Visita guiada pels jardins    Visita guiada pels jardins  - Página 2 EmptyDc Oct 20, 2010 11:09 pm

- Seh... - vaig fer desganada-. La Maggie és més guai, és la millor caçadora de quidditch de l'escola, ergo, la nostra.

Després me li vaig anar a tirar a sobre a la G.

- No t'enfadis amb miiii! Si t'estimo molt, joooo!
Tornar a dalt Ir abajo
Erik Lestrange
Adult
Erik Lestrange


Nombre de missatges : 198
Fecha de inscripción : 10/10/2010

Visita guiada pels jardins  - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Visita guiada pels jardins    Visita guiada pels jardins  - Página 2 EmptyDc Oct 20, 2010 11:36 pm

Vaig veure com l'Agatha es tirava sobre la Georgia i agafava a aquesta desprevinguda. No vaig poder evitar un somriure. Es veia que eren molt amigues.

- Que, m'ensenyareu d'una vegada per totes aquell arbrot que teniu o que?
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black


Nombre de missatges : 1411
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 34
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

Visita guiada pels jardins  - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Visita guiada pels jardins    Visita guiada pels jardins  - Página 2 EmptyDc Oct 20, 2010 11:51 pm

- Sip! Tot recte i a la dreta, donant la volta al castell! - vaig indicar- Tu primer. No pateixis que no fa res. És una tradició que tots els alumnes nous que arriben han d'anar a tocar-li el tronc. Ho hauràs de fer. Si no li fas mal, ell no t'en fa, no pateixis.

Vaig posar ullets de nena bona.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River


Nombre de missatges : 1440
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 27
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Visita guiada pels jardins  - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Visita guiada pels jardins    Visita guiada pels jardins  - Página 2 EmptyDj Oct 21, 2010 12:02 am

Vaig mirar l'Agatha malament.

- No és veritat, Erik- vaig dir- A ningú li han fet anar a tocar el tronc. De fet, el miillor és no acostar-s'hi... Molta gent s'hi ha fet mal.- vaig dir, pensant en l'any passat quan l'Allie havia hagut d'anar a l'infermeria per culpa d'aquell arbre.
Tornar a dalt Ir abajo
Erik Lestrange
Adult
Erik Lestrange


Nombre de missatges : 198
Fecha de inscripción : 10/10/2010

Visita guiada pels jardins  - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Visita guiada pels jardins    Visita guiada pels jardins  - Página 2 EmptyDj Oct 21, 2010 12:23 am

Vaig deixar que la Erin parlés...ja m'imaginava que l'Agatha em volia prendre per idiota... ¬¬'

- Bé, Agatha, si això és el que vols i veient que no en tindràs prou amb la derrota de les escombre, ho faré...i segurament molt més ràpid del que ho podries fer tu, i sense ni tan sols rebre una sola rascadeta.- Vaig aclucar els ulls, i vaig mirar-la, tot esperant la seva reacció.

Em vaig girar cap a la Erin i cap a la Georgia, i els hi vaig dir, fluixet, perquè l'Agatha no em sentís- Tranquiles noies, no ho penso fer, és massa arriscat, ja he sentit alguns rumors sobre aquest arbre, i no em penso beure l'enteniment... Deixeu-me fer a mi, ja veureu.
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black


Nombre de missatges : 1411
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 34
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

Visita guiada pels jardins  - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Visita guiada pels jardins    Visita guiada pels jardins  - Página 2 EmptyDj Oct 21, 2010 6:40 am

Vaig somriure. No sabia del cert si podria arribar fins el tronc de l'arbre, tot i que creia que sí, però si jo no podia amb la meva agilitat, ell encara menys.

- Com vulguis. Tu sabràs el que et fas... Rolling Eyes
Tornar a dalt Ir abajo
Erik Lestrange
Adult
Erik Lestrange


Nombre de missatges : 198
Fecha de inscripción : 10/10/2010

Visita guiada pels jardins  - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Visita guiada pels jardins    Visita guiada pels jardins  - Página 2 EmptyDj Oct 21, 2010 9:00 am

Vaig aclucar els ulls per a mirar a l'Agatha...

- Bé, doncs, senyoreta, porta'm al Pi Cabaralla, i veuras del que sóc capàç de fer. - Vaig mirar-me a l'Agatha amb una mirada desafiant - Ens acompanyeu, noies? - Vaig dir a la Georgia, la Erin i la Maggie.

I tots cinc ens vam posar en camí cap al Pi Cabaralla.

[TEMA TANCAT]

Off: Noiess! Seguim al Pi Cabaralla, si? Smile
Tornar a dalt Ir abajo
 
Visita guiada pels jardins
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2
 Temas similares
-
» Una matí pels jardins [James i Rapunzel]
» Visita guiada (2a part XD)
» Visita guiada al Bosc Prohibit
» Visita guiada pel castell [Claire]
» Passejant per els jardins

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Exteriors :: Jardins-
Canviar a: