| Visita guiada pels jardins | |
|
|
|
Autor | Missatge |
---|
Erik Lestrange Adult
Nombre de missatges : 198 Fecha de inscripción : 10/10/2010
| Assumpte: Re: Visita guiada pels jardins Dc Oct 20, 2010 10:33 am | |
| - Hahahahahahaha! Segur que t'ho vas passar d'alló més bé passant la corrent als d'Slytherin!- Vaig mirar a la Georgia- Va, senyoreta Gray! No et posis de morros! Que en el fons t'ho passes bé amb nosaltres, o m'equivoco? | |
|
| |
Georgia Gray Auror
Nombre de missatges : 434 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Ubicació : A la biblioteca o als jardins
Estatus Estudis: MAG en Auror Residència: -
| Assumpte: Re: Visita guiada pels jardins Dc Oct 20, 2010 7:27 pm | |
| - És clar que m'ho passo bé, però no suporto aquest estrès que em feu portar a sobre! - vaig exclamar-. Tot el dia patint! L'Agatha ja ha estat a punt de palmar-la un parell de vegades.
Vaig fer un sospir de resignació.
- I la veritat és que no sé per què m'hi escarrasso tant... total, el que li entra per una orella li surt per l'altra... | |
|
| |
Erik Lestrange Adult
| Assumpte: Re: Visita guiada pels jardins Dc Oct 20, 2010 9:27 pm | |
| - Va dona! Segur que si no li fessis cas, ella ho trobaria a faltar! I ja et dic jo que et buscaria perquè li salvessis la vida! - Vaig mirar a les dues noies, i despres vaig mirar a l'Erin i a la Maggie - vosaltres dos que, no teniu cap mena de hobbie? I per cert, noies, no haviem d'anar a veure un arbre que fa boxa? | |
|
| |
Erin River Cinquè curs
Nombre de missatges : 1440 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Edad : 27 Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^
Estatus Estudis: No acreditat Residència: Gryffindor
| Assumpte: Re: Visita guiada pels jardins Dc Oct 20, 2010 10:01 pm | |
| - Doncs jo tenia l'art, de hobbie- vaig dir, esperant que la resta oblidés l'últim que havia dit l'erik- m'agrada molt. Però des de l'any passat que sóc la consciència ajudant i/o substituta de l'Agatha- Vaig somriure a la Georgia- i la consciència total dels germans Williams i la meva amiga Allie. I no gaire més. | |
|
| |
Agatha Black Al més enllà
Nombre de missatges : 1411 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 34 Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit
| Assumpte: Re: Visita guiada pels jardins Dc Oct 20, 2010 11:09 pm | |
| - Seh... - vaig fer desganada-. La Maggie és més guai, és la millor caçadora de quidditch de l'escola, ergo, la nostra.
Després me li vaig anar a tirar a sobre a la G.
- No t'enfadis amb miiii! Si t'estimo molt, joooo! | |
|
| |
Erik Lestrange Adult
| Assumpte: Re: Visita guiada pels jardins Dc Oct 20, 2010 11:36 pm | |
| Vaig veure com l'Agatha es tirava sobre la Georgia i agafava a aquesta desprevinguda. No vaig poder evitar un somriure. Es veia que eren molt amigues.
- Que, m'ensenyareu d'una vegada per totes aquell arbrot que teniu o que? | |
|
| |
Nombre de missatges : 1411 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 34 Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit
| Assumpte: Re: Visita guiada pels jardins Dc Oct 20, 2010 11:51 pm | |
| - Sip! Tot recte i a la dreta, donant la volta al castell! - vaig indicar- Tu primer. No pateixis que no fa res. És una tradició que tots els alumnes nous que arriben han d'anar a tocar-li el tronc. Ho hauràs de fer. Si no li fas mal, ell no t'en fa, no pateixis.
Vaig posar ullets de nena bona. | |
|
| |
Erin River Cinquè curs
Nombre de missatges : 1440 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Edad : 27 Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^
Estatus Estudis: No acreditat Residència: Gryffindor
| Assumpte: Re: Visita guiada pels jardins Dj Oct 21, 2010 12:02 am | |
| Vaig mirar l'Agatha malament.
- No és veritat, Erik- vaig dir- A ningú li han fet anar a tocar el tronc. De fet, el miillor és no acostar-s'hi... Molta gent s'hi ha fet mal.- vaig dir, pensant en l'any passat quan l'Allie havia hagut d'anar a l'infermeria per culpa d'aquell arbre. | |
|
| |
Erik Lestrange Adult
| Assumpte: Re: Visita guiada pels jardins Dj Oct 21, 2010 12:23 am | |
| Vaig deixar que la Erin parlés...ja m'imaginava que l'Agatha em volia prendre per idiota... ¬¬'
- Bé, Agatha, si això és el que vols i veient que no en tindràs prou amb la derrota de les escombre, ho faré...i segurament molt més ràpid del que ho podries fer tu, i sense ni tan sols rebre una sola rascadeta.- Vaig aclucar els ulls, i vaig mirar-la, tot esperant la seva reacció.
Em vaig girar cap a la Erin i cap a la Georgia, i els hi vaig dir, fluixet, perquè l'Agatha no em sentís- Tranquiles noies, no ho penso fer, és massa arriscat, ja he sentit alguns rumors sobre aquest arbre, i no em penso beure l'enteniment... Deixeu-me fer a mi, ja veureu. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Visita guiada pels jardins Dj Oct 21, 2010 6:40 am | |
| Vaig somriure. No sabia del cert si podria arribar fins el tronc de l'arbre, tot i que creia que sí, però si jo no podia amb la meva agilitat, ell encara menys. - Com vulguis. Tu sabràs el que et fas... | |
|
| |
Erik Lestrange Adult
| Assumpte: Re: Visita guiada pels jardins Dj Oct 21, 2010 9:00 am | |
| Vaig aclucar els ulls per a mirar a l'Agatha... - Bé, doncs, senyoreta, porta'm al Pi Cabaralla, i veuras del que sóc capàç de fer. - Vaig mirar-me a l'Agatha amb una mirada desafiant - Ens acompanyeu, noies? - Vaig dir a la Georgia, la Erin i la Maggie. I tots cinc ens vam posar en camí cap al Pi Cabaralla. [TEMA TANCAT] Off: Noiess! Seguim al Pi Cabaralla, si? | |
|
| |
| Visita guiada pels jardins | |
|