Qui està Connectat | En total hi ha 7 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 7 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am |
|
| A per el primer bany de l'any | |
|
+2Juno A. Styles Lucas Rhymes 6 participantes | |
Autor | Missatge |
---|
Daniel Forester Sisè curs
Nombre de missatges : 177 Fecha de inscripción : 24/12/2012
Estatus Estudis: GNOM Residència: Hufflepuff
| Assumpte: Re: A per el primer bany de l'any Dl Mar 18, 2013 2:34 am | |
| - Sí, és de les residències. Hufflepuf.- Dic, assenyalant-me tant a mi com al Lucas i l'Aliena. - Ravenclaw i, pel que sembla, Gryffindor.- Acabo, fixant-me en la Juno i ella.
- Només ens falta un Slytherin i ja tenim totes les cases.
Em dono compte que la Chiara em mira i aprofito per fer-li un somriure. Què? És molt guapa! Encara que els bessons també ho són i de veritat que no em faria res... Agh! Per què han d'estar tot junts? Un per un per tirar-lis la canya, siusplau.
No puc decidir, de veritat T.T | |
| | | Chiara B. Serantoni
Nombre de missatges : 5 Fecha de inscripción : 27/02/2013
| Assumpte: Re: A per el primer bany de l'any Dl Mar 18, 2013 3:03 am | |
| La Ravenclaw es presenta, i els somric a tots, en especial al Dan, que m'ha vist i m'ha somrigut. En fi...
-I que feieu per aquí? Pel que veig no hi ha classe ara, no?
D'acord... repasem. Blau Ravenclaw, groc hufflepuff, vermell gryffindor i verd Slytherin... Em sonava que l'imbècil del Ventigmila havia anat a slytherin... bé, ja inspeccionaria.
-I hi han enemistats entre vosaltres?- demano, referint-me a les residències.- Em deien que aquí hi havien alguns conflictes, però jo vos veig ben amables i simpàtics.- Somric. | |
| | | Lucas Rhymes Quart curs
Nombre de missatges : 130 Fecha de inscripción : 14/03/2013
Estatus Estudis: Residència: Hufflepuff
| Assumpte: Re: A per el primer bany de l'any Dl Mar 18, 2013 3:38 am | |
| Veig que la Chiara somriu el Daniel i aquest li torna el somriure, no crec que tinga molt que fer ahi. Punxe la Li que bota i em llança una mala mirada.
Això per la colzada, i tens sort que no et llançe a l'aigua.- li dic somrient.
- Oh, no, bé no sol haver problema amb les cases almenys no els hufflepuffs, els mal rollos solen ser més entre els Gryffindor i els Slytherin.- dic.
No se quant t'has tornat tan sociable, em gire cap la Juno que està mirant el seu quadern, no parla molt, pot ser es sent incomoda, o no te molt que dir. Quant veig que està alçant el cap baixe la mirada cap l'aigua. Voldria dir-li algo perquè participe en la conversa però...ah!
- Tot i que la Juno em comentava abans que al passat hi havia hagut rivalitats entre els Hufflepuff i els Ravenclaw, oi?
| |
| | | Juno A. Styles Quart curs
Nombre de missatges : 229 Fecha de inscripción : 18/06/2012
Estatus Estudis: No acreditat Residència: Ravenclaw
| Assumpte: Re: A per el primer bany de l'any Dl Mar 18, 2013 4:17 am | |
| Bé, se'm donava bé parlar amb una persona, o amb dos, però quan la cosa es feia més gran sempre acostumava a quedar-me en una esquineta i fer les meves coses. No sé, mai he estat bona relacionant-me, i si bé envejo a totes aquelles persones que, com el Dan, fan amics només perquè s'hi han topat... jo no soc d'elles.
Tanmateix, quan el Lucas diu el meu nom no puc evitar possar-me vermella davant les mirades de tots mirant-me per comprovar si el que ha dit era cert.
-Bé...- dic, intentant llevar-me la vergonya.- El cas es que ens col·loquen en les residències segons el nostre caràcter. Allò que sobresurt del teu caràcter. Per a Hufflepuff, el treball i l'amabilitat, sobretot. Per a Gryffindor, la valerositat, l'amistat, per a Ravenclaw la intel·ligència i per a Slytherin... bé, l'astucia, l'afany de poder. Aquests caràcters solien xocar en un principi. A Ravenclaw també hi han arrogants, i bé, veien als Hufflepuffs treballar i es reien d'ells per no tenir la seva intel·ligència. Per sort això ja ho hem superat... però els caràcters Gryffindors i Slytherins encara xoquen molt, i no s'ha superat aquesta desavinença... Es més, a vegades les altres residències s'han de possicionar. Ja s'ha donat això més d'un pic.- Dic, recordant la baralla de l'any passat. | |
| | | Daniel Forester Sisè curs
| Assumpte: Re: A per el primer bany de l'any Dl Mar 18, 2013 4:36 am | |
| Em quedo escoltant la Juno amb atenció. No ho sabia jo, això. Per què no ens explicaven coses com aquestes, a Història de la Magia? Són bastants més interessants que les revoltes dels goblins, que vols que et digui.
- Uala, això no ho sabia.- Li dic, amb un somriure.- Em pensava que sempre havia sigut entre Gryffindor i Slytherin. Encara que a totes les residències hi ha de tot, no? El meu millor amic és Ravenclaw i és el tio més humil que et pots trobar.
Els somric a tots en general. A mi això de les residències mai m'ha importat massa. Bones persones i gilipollas n'hi han a tot arreu, i no els trobaràs buscant uns colors en concret. | |
| | | Oliver Wood Sisè curs
Nombre de missatges : 127 Fecha de inscripción : 24/12/2012
Estatus Estudis: GNOM Residència: Ravenclaw
| Assumpte: Re: A per el primer bany de l'any Dl Mar 18, 2013 5:04 am | |
| Tornava d'haver anat a veure la Rose. M'havia passat tot el matí, i ara me n'anava perquè la mare m'havia obligat. Poc havia esbrinat del que li havien fet, però no volia demanar-li. Era la meva germana, i havia plorat quan la vaig abraçar per primer cop. Li havien fet mal, li havien fet creure que moriria...
De cop sento el Dan parlant amb un grup de persones i rodo els ulls. Així no anem enlloc... vaig anar cap allà per vigilar-lo, perquè és com un nen de primer, i pot provocar problemes grossos. Me l'estimo, eh?, és el meu millor amic... però és un nen, hi ha que acceptar-ho.
-Qui és el tio més humil que et pots trobar?- vaig demanar, donant-li una mirada de "que sapigues que t'estic vigilant, tio" | |
| | | Daniel Forester Sisè curs
| Assumpte: Re: A per el primer bany de l'any Dl Mar 18, 2013 5:21 am | |
| Em giro al sentir la veu de l'Oliver i el saludo amb un somriure. Li passo el braç per les espatlles i em giro cap a tots els altres.
- I parlant del rei de Roma! Aquest és l'Oliver. Ravenclaw, un puto geni i el tio més humil que et puguis tirar a la cara.- Dic, amb un somriure.- i guapíssim, no? Doncs ho sento, però és meu!
Em guanyaré un clatellot per això, ho veig venir... Em miro a l'Oliver i passo de la seva mirada de Big brother is watching you. A canvi li faig una mirada de: Mira't les ties. Guapíssimes, eh? I el tio també. El Hogwarts del passat és una espècie de paradís, Oliver. | |
| Assumpte: Re: A per el primer bany de l'any Dl Mar 18, 2013 6:01 am | |
| Somric a la Juno.
- Gràcies, ja podrien explicar coses d'aquestes algun cop a classe, la gent atendria moltissim més.
Escolte que el Daniel parla d'algun noi i que aquest apareix després, Oliver diu que diu. No puc evitar riure quant li llança una mala mirada, però aleshores començe a tosir i em toca agafar el inhalador. Abaixe el cap de nou i continue fent formes amb la vareta, a veure si me ix el que vuic fer. | |
| | | Aliena Rhymes Quart curs
Nombre de missatges : 52 Fecha de inscripción : 14/03/2013
| Assumpte: Re: A per el primer bany de l'any Dt Mar 19, 2013 6:50 am | |
| Em vaig asseure al terra, passava d'estar-me més estona dreta. I ja que semblava una pel·lícula de Hollywood (enteneu per això: nois guapos entrant i sortint per a tot arreu), m'hi posaria còmoda. (Val, no, no era per això, però... calia remarcar que ho eren. Merda, l'edat del pavo ja l'havia passat, no?)
Miro a en Lucas i al que està dibuixant amb la vareta, i després endavant, mirant-los a tots, sense saber gaire bé què dir. I no, no dic res. | |
| | | Chiara B. Serantoni
Nombre de missatges : 5 Fecha de inscripción : 27/02/2013
| Assumpte: Re: A per el primer bany de l'any Dt Mar 19, 2013 8:15 am | |
| Uep! que també li anaven els tios! Decidit, ja em queia bé. Vaig riure en veure la cara que possava el tal Oliver.
-Hola, Oliver. Soc la Chiara... Acabada d'aterrar. Quina reunió s'ha format, no?
Em feia gracia que hi hagues tanta gent junta i de que pocs es coneguessin. | |
| Assumpte: Re: A per el primer bany de l'any Dc Mar 20, 2013 9:55 am | |
| Em gire cap l'Ali somrient.
A tu també se te fa estrany estar rodejat de tanta gent?
I finalment me ix, una bombolla d'aigua, la pose amb compte damunt la meua mà, em pareix preciosa, se l'ensenye a l'Ali.
- Aço és el que intentava fer l'altre dia a la sala comuna per això estava el sofà mullat, amb una botella d'aigua no es fàcil.
La bola d'aigua continua levitant a la meua mà, que voleu que vos diga a mi m'agrada. Escolte a la gent parlar i riure, no tinc molt que dir, aixi que no m'afig a la conversa. De vegades soc massa timid, si. | |
| | | Aliena Rhymes Quart curs
Nombre de missatges : 52 Fecha de inscripción : 14/03/2013
| Assumpte: Re: A per el primer bany de l'any Dc Mar 20, 2013 8:53 pm | |
| Faig que sí amb el cap, mirant-lo.
Moltíssim
M'ensenya la bombolla, i em diu lo del sofà, i no puc evitar posar-me a riure... ara ho entenia.
-Guaay - li dic somrient, en veu baixa per no molestar la conversa dels altres.
I així és com, per variar, ens automarginavem els dos bessons. Sort que erem dos i no un de sol...! | |
| | | | A per el primer bany de l'any | |
|