Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Ondia! La meva tieta Cass!! - Página 2 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 46 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 46 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am
Ondia! La meva tieta Cass!! - Página 2 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Ondia! La meva tieta Cass!! - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Ondia! La meva tieta Cass!! - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Ondia! La meva tieta Cass!! - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Ondia! La meva tieta Cass!! - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Ondia! La meva tieta Cass!! - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Ondia! La meva tieta Cass!!

2 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs

Nombre de missatges : 1301

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Ondia! La meva tieta Cass!! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ondia! La meva tieta Cass!!   Ondia! La meva tieta Cass!! - Página 2 EmptyDv Des 21, 2012 9:37 am

- Uoooh! Se on hi han, en la classe de pocions, i ja se la de qui, vinga anem! Mort ens movem!

Em penge la motxilla, guarde el petard a la butxaca interior de la jaqueta i ens posem en marxa.

- I és guay Nova York en nadal? En les pel·lícules sempre el pinten molt bonic aixi amb molts colors i tal.

Vaig donant botets mentres la Mort camina al meu costat, es mira la Juls, va l'olorà, torna.

- Que estrany, la Mort pareix confosa, eh Mort, que et passa?- agafe i li done una galeta.- Bah.

A veure...esquerra! Cap a l'esquerra!
Tornar a dalt Ir abajo
Julie Poynter
Cinquè curs
Julie Poynter

Nombre de missatges : 170

Estatus
Estudis: No acreditat

MissatgeAssumpte: Re: Ondia! La meva tieta Cass!!   Ondia! La meva tieta Cass!! - Página 2 EmptyDv Des 21, 2012 9:42 am

-Guay!

Vaig amb ella i faig que si amb el cap quan em demana com es a Nova York el nadal.

-Hi han moooooolts colors i cantem Santa Claus is coming to town,i White Christmas... Per tots llocs. Es genial.

Em sento una mica malament, mentint, pero ho prefereixo a dir la veritat.

-A qui li possaras el petard?

Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Ondia! La meva tieta Cass!!   Ondia! La meva tieta Cass!! - Página 2 EmptyDv Des 21, 2012 9:54 am

- Uoooh, alguna vegada he d'anar a Nova York en nadal, per vore els colors i les llums, te que ser mooooooolt guay, tot i que pot ser no es trobarien, però molaria si ens trobarem!- dic rient.

Aleshores arribem a la classe de pocions.

- A la Jacqueline Van der Elst, argh, l'odie va per Hogwarts com si el castell fos seu i nosaltres mers criats que estan per servir-la, te una germana, no se com es diu, però se que es pareix moltissim a ella.

Encenc la vareta.

- Mort tu quedat a la porta a vigilar i si ve algú miola, val? Val. El seu és el primer començant per la dreta, prop de la taula del professor per fer-li la pilota, es que el de pocions és sly i clar...
Tornar a dalt Ir abajo
Julie Poynter
Cinquè curs
Julie Poynter

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Ondia! La meva tieta Cass!!   Ondia! La meva tieta Cass!! - Página 2 EmptyDv Des 21, 2012 10:04 am

-Seria genial. Ja t'invitaria a venir a casa!

Em miro la Mort i vaig mirant als passadissos. No ve ningú, sembla dels millors moments per fer-los.

-La Jacqueline Van der Elst...- arrufo el nas.- Quin nom, arg, fins el nom sembla... bé, com sembla que és.

Li agafo el petard i miro la caldera. Guay, es de les meves. Bé, de les noves d'ara, de les normals-velles del futur. Hi ha una petita cavitat davall.

-Mira, Cass, veus això? Doncs es pot aprofitar per possar el petard, i el foc ja el possarà ella.- li faig l'ullet.
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Ondia! La meva tieta Cass!!   Ondia! La meva tieta Cass!! - Página 2 EmptyDv Des 21, 2012 10:10 am

- Uoh, no havia vist mai aquestes marmites.- dic somrient.- Que passada! Aixi en puc possar de molts petards, tu els poses ahi, i quan faça BAM, no et poden renyir a tu perquè estaves a classe d'encanteris, per exemple, que passada!- m'ajupisc per vore la cavitat.- I no es veu, que guay.

Em mire l'aula, pel tamany i per l'altura del sostre diria que serà divertit quan explote, si, tant de bo estiguera quan passarà, molaria mooooltissim.

- Doncs petard posat, ara serà millor que marxem, no vaja a ser que vinga algú i sospiten de nosaltres, i nosaltres no volem que sospiten. Tot i que segur que quan explote vindrà a per mi, però jo no he deixat cap marca a l'explosiu, cap ni una.

Vaig cap a la porta i mire el passadis.

- Ningú a la vista.
Tornar a dalt Ir abajo
Julie Poynter
Cinquè curs
Julie Poynter

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Ondia! La meva tieta Cass!!   Ondia! La meva tieta Cass!! - Página 2 EmptyDv Des 21, 2012 10:16 am

-Sí, jo n'he vist poques, però ja he vist com d'utils son!

EHem... poques... tota la meva vida n'he vist, el normal era mirar abans d'encendre el foc si t'havien possat alguna cosa, al meu temps...

Ens apressurem a sortir de la zona del crim i després somric a la Cass. Miro l'hora. Segons el que jo creia i el que m'havien explicat els avis, la mama sortiria de treballar d'aqui poc. Potser... potser si m'escapava podria veure-la. La idea em fa emocionar-me una mica, i em miro la Cass.

-Cass... jo ara m'he d'anar, m'acabo de recordar de que he quedat amb una amiga, ens veiem més tard, eh...? ja em diràs com ha anat tu-ja-saps-què...
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Ondia! La meva tieta Cass!!   Ondia! La meva tieta Cass!! - Página 2 EmptyDv Des 21, 2012 10:27 am

- Que guay.

Em mire l'hora, però recorde que me deixat el rellotge a la casa, doncs res.

- Si, si tranquil·la, jo he d'anar a buscar el tete Ed m'ha d'explicar una cosa d'encanteris.- li dic somrient.- I ja arribe taard, però si pregunta li dire que estava fent deures, tu ssh.

Agafe la Mort aixi corrent arribe abans.

- Ja t'ho dire, però segur que si ets per aci escoltaras el soroll, i si l'escoltes això vol dir que tot anat bé ^^

Dic adeu a la Julie i espere uns minuts, deixe la Mort a terra de nou.

- Val, Mort, era mentira, he mentit, ja, ja, però la Julie amaga algo, diu que acaba d'arribar, que amiga? Primera, i dos preguntava molt per Bam-Bam, aixi que anem a investigar, tornare després, si et pregunten per mi , no m'has vist!

I isc corrent darrere la Julie i quant no em veu ningú em transforme en el Summer, i la seguisc per esbrinar on va, amaga alguna cosa, ho se.

[Tema tancat]
Tornar a dalt Ir abajo

Ondia! La meva tieta Cass!!
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2