Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
On hi ha les estrelles hi ha la gent que estimes (Edgar) - Página 2 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 4 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 4 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
On hi ha les estrelles hi ha la gent que estimes (Edgar) - Página 2 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
On hi ha les estrelles hi ha la gent que estimes (Edgar) - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
On hi ha les estrelles hi ha la gent que estimes (Edgar) - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
On hi ha les estrelles hi ha la gent que estimes (Edgar) - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
On hi ha les estrelles hi ha la gent que estimes (Edgar) - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
On hi ha les estrelles hi ha la gent que estimes (Edgar) - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 On hi ha les estrelles hi ha la gent que estimes (Edgar)

Ir abajo 
2 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams


Nombre de missatges : 733
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

On hi ha les estrelles hi ha la gent que estimes (Edgar) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: On hi ha les estrelles hi ha la gent que estimes (Edgar)   On hi ha les estrelles hi ha la gent que estimes (Edgar) - Página 2 EmptyDt Jul 31, 2012 5:03 am

- Tu també formes part de la familia.- li dic apartant-li un floc de cabell de la cara.- És més…-acabe de tindre una idea.- T’agradaria….t’agradaria passar el dia del teu aniversari en la meua casa?

Seria genial, es a dir, no crec que el 12 estiguera a Hogwarts, i m’agradaria passar el dia amb ella…si ella vol, clar. M’agradaria que poguera, si, seria genial.

- Vols…vindries? També…és a dir si vols passar el dia amb els teus pares….nose, podrien vindre també…-em quede callat, esperant la seua resposta.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River


Nombre de missatges : 1440
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 27
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

On hi ha les estrelles hi ha la gent que estimes (Edgar) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: On hi ha les estrelles hi ha la gent que estimes (Edgar)   On hi ha les estrelles hi ha la gent que estimes (Edgar) - Página 2 EmptyDt Jul 31, 2012 8:40 am

La veritat és que em fa molta il·lusió que m'ho proposi. No havia pensat en el dia del meu aniversari...

- Suposo que sí... - dic, fent un somriure - M'agradaria molt, si els teus pares no tenen inconvenient, vindré - faig.

li faig un petó curt, i recolzo el cap a la seva espatlla. És increïble com, a cada moment que passa, m'enamoro més d'ell.

- Per què vam haver de trigar un any a aclarir-ho tot...? - pregunto, divertida - Ara hem de recuperar massa temps perdut - dic, rient.
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams


Nombre de missatges : 733
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

On hi ha les estrelles hi ha la gent que estimes (Edgar) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: On hi ha les estrelles hi ha la gent que estimes (Edgar)   On hi ha les estrelles hi ha la gent que estimes (Edgar) - Página 2 EmptyDc Ago 01, 2012 4:24 am

- Per suposat que als meus pares no els importarà, tot el contrari, a la meua mare li encantarà, li anirà....li agradarà.- li dic somrient.

Escolte el que diu i comence a riure.

- Ves a saber, quin parell estem fets.- li dic.- Però el temps que no estavem junts tampoc el varem desaprofitar. Que em dius d'aquelles classes on havies d'aguantar el horroros so del piano tocat per mi? - li dic rient.
Tornar a dalt Ir abajo
 
On hi ha les estrelles hi ha la gent que estimes (Edgar)
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2
 Temas similares
-
» Contemplant les estrelles
» Volant a la llum de les estrelles [Sam]
» Observant les estrelles [James]
» Classes de vol per gent vertiginiosa
» Visitant la "gent"... es pateixen accidents

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Torre d'Astronomia-
Canviar a: