Qui està Connectat | En total hi ha 22 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 22 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am |
|
| Explorant de nit llocs que segur que són guays ^^ | |
| | |
Autor | Missatge |
---|
Cassandra K. Konstantaras Tercer curs
Nombre de missatges : 1301 Fecha de inscripción : 03/10/2011
Estatus Estudis: Residència: Gryffindor
| Assumpte: Re: Explorant de nit llocs que segur que són guays ^^ Dc Jul 11, 2012 7:30 am | |
| - Hahahaha, això espere, perquè com li digues que has estat amb mi, estas morta ^^- li dic somrient.
Continuem caminant pel passadis en direcció a Calfy.
- Ooh, alguns eren de Grècia, però ja no em queden, i els que tinc ara són de la tenda hiper-guay, vaig anar amb Bam-Bam, aquell dia...- em quede callada, però després somric.- Molen mooolt! També intente fer jo.
El passadis va pujant i pujant cap a l'eixida de Calfy.
- Que passadis més guaaaaaaay! | |
| | | Cathy Smith Quart curs
Nombre de missatges : 156 Fecha de inscripción : 23/02/2012 Edad : 27 Ubicació : Qui sap?
Estatus Estudis: No acreditat Residència: Gryffindor
| Assumpte: Re: Explorant de nit llocs que segur que són guays ^^ Dc Jul 11, 2012 9:03 am | |
| No se que li va fer l'Am, però no li va agradar...
-OOOhh!!!! tu també ets de Grecia??que guay!!!!-
Miro el passadis quan ella exclama que és guay.
-Si, si que és guay!- | |
| | | Cassandra K. Konstantaras Tercer curs
| Assumpte: Re: Explorant de nit llocs que segur que són guays ^^ Dc Jul 11, 2012 9:12 am | |
| - Com que jo támbe? Que coneixes algu més? Hi ha més gent? Qui?- qui era? de qui parlava?- Que gracia, mira.- senyale una flor en mig de la paret.
Isc del passadis i torne a Calfy, apague l'encenedor guay perque aqui hi ha llum de lluna i es veu be.
- Creus que hi haura per aci més persones peludes d'eixes? Estan tots al bosc? Es mouen del bosc? Jo vuic anar algun cop al bosc de nit. Has anat? Dona por? És igual de guay que de dia? | |
| | | Cathy Smith Quart curs
Nombre de missatges : 156 Fecha de inscripción : 23/02/2012 Edad : 27 Ubicació : Qui sap?
Estatus Estudis: No acreditat Residència: Gryffindor
| Assumpte: Re: Explorant de nit llocs que segur que són guays ^^ Dc Jul 11, 2012 9:21 am | |
| -Si, el nico.. no el coneixes?? Em va dir que un dia em portaria a Grecia, jo hi vull anar!!! mola molt!!! -
Sortim d'el passadis i em quedo mirant el voltant. Em comença a dir un munt de preguntes de les quals m'entero poc.
-No, aquí no hi d'homes llops, i no crec que surtin del bosc, i no , no hi he anat.-
| |
| | | Cassandra K. Konstantaras Tercer curs
| Assumpte: Re: Explorant de nit llocs que segur que són guays ^^ Dc Jul 11, 2012 9:30 am | |
| - Ooooooooooooooh! Clar el Nicolu!!!!!!- em done un cop al cap.- Que tonta! Si, clar que el conec, és el meu millor amic, es coneixem des que varem naixer o aixi, els nostres pares son amics, vivim casa amb casa, junts, ens coneixem des de sempre, mola moooooooooooolt, es moooolt guay, jo l'estime moolt, a que és mooolt guay?- vaig donant botets.- Aleshores estas segura que no hi haura cap pelut per aci? Guay, guay, doncs jo vuic anar algun dia de nit al bosc, i mirar el que hi ha de nit, segur que tambe hi han coses guays.
Quant la cathy ja ha eixit del forat, començe a tirar les maderes i pedres que trobe per ahi, que gracia, es tapa.
- Mra, pareix que no existisca! | |
| | | | Explorant de nit llocs que segur que són guays ^^ | |
|