Qui està Connectat | En total hi ha 5 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 5 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am |
|
| Explorant de nit llocs que segur que són guays ^^ | |
| | |
Autor | Missatge |
---|
Cathy Smith Quart curs
Nombre de missatges : 156 Fecha de inscripción : 23/02/2012 Edad : 27 Ubicació : Qui sap?
Estatus Estudis: No acreditat Residència: Gryffindor
| Assumpte: Re: Explorant de nit llocs que segur que són guays ^^ Dv Jul 06, 2012 7:08 am | |
| Començem a escoltar sorolls, la veritat és que mai me portat gaire bé amb els animals salvatges.
-Cass, això sembla un animal salvatge , no crec que haguem de anar per aqui... i si ens fa mal?-
M'hapropoa la cass i m'enganxo a la seva esquena mentres li dono copets amb el dit a l'hombro.
-Cass, Cass... no se si es bona idea.. Cass.. i si... i si ens menja??- | |
| | | Cassandra K. Konstantaras Tercer curs
Nombre de missatges : 1301 Fecha de inscripción : 03/10/2011
Estatus Estudis: Residència: Gryffindor
| Assumpte: Re: Explorant de nit llocs que segur que són guays ^^ Dv Jul 06, 2012 7:22 am | |
| Em quede mirant la Cathy, pero jo volia saber on anava, i si no ho esbrinava ara, no podria parar de donar-li voltes, i seria pitjor...ehm...va, jo anava.
- Vaig a veure el que hi ha, una visita curta, torne de seguida.
Avançe amb el Penjat al meu cap, encara esta menjant, vaig cap els gruunyiits, m'ajupisc i gatege, vaig pujant i isc a un bosc, l'eixida és petita,aleshores veig que era el que feia el soroll, pareix un home amb pel...oooh! Val, retrocedim, retrocedim, pareix que m'olora, avança cap on estic jo i entre de nou pel forat, no cap, posa la ma amb ungles llargues, no, no arriba, uff. Torne corrent amb la Cathy.
- Cathy, cathy, hi havia un home amb pel, era el que feia els srolls! Va a donar a un bosc, supose que sera una part del bosc prohibit, no l'he vist be, pero millor tornem a Calfy o investiguem un altre passadis, investiguem un altre passadis?- li pregunte mentres El Penjat es menja alguna altra aranya. | |
| | | Cathy Smith Quart curs
Nombre de missatges : 156 Fecha de inscripción : 23/02/2012 Edad : 27 Ubicació : Qui sap?
| Assumpte: Re: Explorant de nit llocs que segur que són guays ^^ Dv Jul 06, 2012 7:27 am | |
| -Que, QUE!!!??? Un home amb pel??-
En menys de cinc segons agafo a la Cass pel braç i ens movem a tota velocitat fins al forat que acabavem dobrir.
-S'.. s..si.... millor anem a explorar a un altre lloc, pujem cap amun???- | |
| Assumpte: Re: Explorant de nit llocs que segur que són guays ^^ Dv Jul 06, 2012 7:36 am | |
| - Que..?
M'agafa del braç i comença a arrastrarme, eixnt del passadis.
- Que és? Ooh, un home llop? Era un home llop? Clar hui ´s lluna plena! Jo mai havia vist un home llop! Son tan perillosos com diuen? A mi m'agradaria vore un pero protegida perque no em mosegara, molaria molt. Tu has vist algun de prop?
Em continua arrastrant i deixem el passadis enrere. Arribem al passadis on estaven al principi, es de nit, mire el rellotge, ooh, i no tinc son! Que guay!
- Em vingut per el de l'esquerra.- li senyale la paret, una marca fosfi.- ho he fet amb el fosfi, per no perdre-nos ^^ | |
| Assumpte: Re: Explorant de nit llocs que segur que són guays ^^ Dv Jul 06, 2012 8:30 am | |
| -Jo homes llops?? no!, si no vaig protegida intento ni acostar-mi al bosc!-
Veig que em senyala per on hem vingut.
-I si anem cap a l'altre costat haver que hi ha?, no deixo que respongui i camino cap allà, vens? | |
| Assumpte: Re: Explorant de nit llocs que segur que són guays ^^ Dv Jul 06, 2012 8:44 am | |
| - Jo he anat moooooooooooooolts cops al bosc! ´Es molt gran, pero mai l'he recorregut sencer, i de nit algun cop, pero pocs, es que hi ha cops que soc sonambula, i em desperte per ahi.
Em quede mirant el passadis.
- Tinc la sensacio de que eixe ha d'anar al castell, no creus? Perque la direccio que estem agafat es la direccio que vas cap al castel pero per baix, i sense complicacions, tu que creus, jo crec que si, pot ser va a parar algun passadis, hi han molts tancats, com el del Pica, jo he intentat passar pero tenia pedres, vaig pensare en explotar--ho, pero no tenia explosius, i quan vaig tindre se me va oblidar.
Vaig donant petits botets, quant recorde que tinc el Penjat, aixi que deixe de donar bots. | |
| Assumpte: Re: Explorant de nit llocs que segur que són guays ^^ Dv Jul 06, 2012 9:17 am | |
| -O!!!! ets sonambula!! no coneixia a ningù!!!!-
Escolto la seva informació, oi com molaria que això arribes al castell!
-Si, anem vinga! jo vull arribar al castell!! on podria arribar, Als passadissos, a la cuina, a alguna casa??oo molaria que entres a sly i fer-lis una broma!! -
Començo a riure imaginant coses que esl hi podriem fer i segueixo caminant pel tunel. | |
| Assumpte: Re: Explorant de nit llocs que segur que són guays ^^ Dv Jul 06, 2012 9:23 am | |
| - Anem a veure, pero despres jo tornare per on em vingut, aixi tapare aquest perque gent malvada no puga entrar, i siga secret, per que imginat que s'enteren i entren gent malvada?
Vaig en la retaguardia, mirant les parets seguint la cathy.
- Molaria moltissim que anara a parar al passadis o la casa de les serps, t'imagines? Podriem fer bromes! Hahahaha
| |
| Assumpte: Re: Explorant de nit llocs que segur que són guays ^^ Ds Jul 07, 2012 2:10 am | |
| -Sisi, tornem a tapar-ho, no m'agradaria ser la causant de mes mort...
Començem a caminar, intento memoritzar el cami per despres poder tornar, miro a l'horitzo i veig que s'acaba, que arribem al final.
-Mira Cass!! és el final, allà a de ser el final!-
M'hi acosto mes i veig que hi ha pedres, no es poden moure.
-Cass! és impossibles passar per aquí, està tapat.- | |
| Assumpte: Re: Explorant de nit llocs que segur que són guays ^^ Ds Jul 07, 2012 2:23 am | |
| - Més morts? Que morts?
Em quede mirant les pedres, somric, somric més, i mire les pedres somrient, em sente en terra, deixe la motxilla davant meua i començe a traure coses. Trec un dels grans.
- Pensava que no el gastaria mai, que ganes que tinc.- em pose de nou la motxilla, incruste l'explosiu dins d'un forat, entre dos pedres, somric molt més, la metxa és llarga, l'encenc. Tenim, com un minut, si.
- Vinga Cathy, corre.- l'agafe de la ma i comence a arrastra-la fins que estem lo suficient lluny perque cap perdra no ens pegeu, i faig l'encanteri guay que em va ensenyar l'Allie.- Ara voras tu que guay ^^- acarice el Penjat, que s'agafa al meu cap, segur que nota que va passar algo guay. | |
| Assumpte: Re: Explorant de nit llocs que segur que són guays ^^ Ds Jul 07, 2012 2:31 am | |
| En un segon em veig arrastrada per el braç, i sincerament em faa por el que pot passar.
-Cass, que has posat? no seran explosius no?-
Però abans de que acabi la frase.. PUM!!! totes les pedres surten per l'aire deixant el forat perfecte per surtir-hi.
-Deu meu Cass, co ms'et acudeix portar això a la moxila... somric... sortim?? haver que hi ha??- | |
| Assumpte: Re: Explorant de nit llocs que segur que són guays ^^ Ds Jul 07, 2012 2:38 am | |
| - Oh, doncs facil, els poses dins i fas un encanteri perque no explote, facil ^^
Les pedres exploten, pero no ens toquen.
- A que mola? Ho se, mola molt, explotar mola molt, tu explotes coses? Algun cop explotarem algo guay. Jo vuic explotar l'escola.
Anem de nou cap a les pedres i apartant algunes arribem a un cami que comença a pujar cap a dalt, que es va fent menut.
- Que veus Cathy? Veus algo?- ella anava davant.- Es fosc i de nit, pero veus la lum de la lluna? | |
| Assumpte: Re: Explorant de nit llocs que segur que són guays ^^ Ds Jul 07, 2012 2:49 am | |
| -No se si és la lluna, però hi ha llum, vols surtir tu primer? no m'hagradaria trobar-me un altre home llop...-
M'aparto una mica i deixo que ella surti, se que no és de molt responsables però si en veig un em desmaio allà mateix...
-Que Cass?? que hi ha??- | |
| Assumpte: Re: Explorant de nit llocs que segur que són guays ^^ Ds Jul 07, 2012 3:08 am | |
| Em deixa passar i vaig endavant, eixint, nose perque no vol passar ella, se suposa que és la major, oi? Bé, encara que a mi em dona igual, aixi que.
- Dooncs es de nit, i...-em quede mirant.- Ooooh, és el jardi! I aço és...- veig que algo ve cap a mi i m'ajupisc.- Ooooh, el Pica, he eixit per el Pica , mira, mira.- retrocedisc, i li deixe pas.- Pot ser no hauriem d'ahaver explotat aixo, vaig a retrocedir i arreglar-ho, o posar una marca per saber si algu ha passat, una madera de punta a punta! Aixi si torne i esta trencada sabre que ha passat algu i el tancare de nou, si? Perque no és guay que tots ho sapiguen, el tanquem de nou? Miraa, el castell! Pero jo vuic tornar a Calfy, no tinc son, encara es prompte, sols son les quatre, vens? O et quedes? | |
| Assumpte: Re: Explorant de nit llocs que segur que són guays ^^ Dl Jul 09, 2012 6:27 am | |
| M'apropo i trec una mica el cos pel forat, o que guay no? era un passadis que portava als Jardins , buenu, al Pica. Li somric.
-Millor que ho tornem a tapar, si.
escolto la seva proposta de quedarme, quedar-me? a les 4? hahaha.
-Però si són les quatre!, jo vinc amb tu!! no tinc son.-
Em quedo mirant les roques esmicolades un segon i me la miro a ella.
-I com pretens reconstruir això??- | |
| Assumpte: Re: Explorant de nit llocs que segur que són guays ^^ Dl Jul 09, 2012 11:23 pm | |
| -Doncs…
Retrocedisc i em mire el fosc passadis, que guay.
- Doncs tornant a tirar pedres, d’aquelles grans guays les fem levitar i les deixem caure, aixi tapem aquesta entrada. I l’altra, la que ve aci...dooncs...com l’hem vist de sort, si li tirem maderes i coses deixes no es vora, oi?- dic somrient, te lógica, no es podria veure, a més si ningu sap que esta.- I no ve ningú a Calfy, nose perquè si mola molt. Si no saben que hi ha entrada no la buscaran. Ho provem?
| |
| Assumpte: Re: Explorant de nit llocs que segur que són guays ^^ Dt Jul 10, 2012 8:14 am | |
| -Si, provem-ho, però si nosaltres l'hem trobat... no se, segur que hi ha algú que el troba... ahuriem de posar aquella fusca o una trampa o alguna cosa...-
Em quedo mirant el fons del passadis.
-Que guay que hi hagi això, segur que hi ha mes d'amagats - | |
| Assumpte: Re: Explorant de nit llocs que segur que són guays ^^ Dt Jul 10, 2012 9:10 am | |
| - Pero nosaltres l'hem trobat de sort, i ningu ve mai aci, diuen que Calfy esta encantat, encantat, hahahaha, que gracia.
Anem retrocedint pel passadis, levite una pedra gran i la tire on estaven les altres, per tapar.
- Oooh, segur que hi han moolts que estan amagats i a gent ja no es recorda d'ells! Que guay! Seria molt guay trobar-los, oi que seria molt guay trobar-los? Jo vuic trobar-los, buscare pel jardi, o pel llac! I pels passadissos, segur que pels passadissos hi han més amagats dels que coneixem. Que guay! - vaig tirant més pedres. | |
| Assumpte: Re: Explorant de nit llocs que segur que són guays ^^ Dt Jul 10, 2012 9:17 am | |
| Començo a ajudar a la Cass a tornar a montar les pedres mentres tornem per el passadis. -Si! molaria molt trobar un altre! jo vull un que porti a la casa dels sly!!- Miro a la acass i faig cara de trapella. -Seria genial!! | |
| Assumpte: Re: Explorant de nit llocs que segur que són guays ^^ Dt Jul 10, 2012 9:38 am | |
| Anem montant les pedres com estaven abans, ningu ho explotaria, ningu te exploisus excepte nosaltres, els demes no explotaven coses. No entenc perque amb lo guay que era, amb el que molava.
- Oh, que guay, com mola amuntegar perdres. Anem a montr una barrera més guay que la d'abans, no podran passar per cap banda, ni per el Pica ni per Calfy. No podran trobar el passadis i si el troben no podran passar, sols anar al bosc, i al bosc mai va ningu, nose perque li tenen por al bosc, si mola. És guay, hi han coses guays.
Les pedres s'amunteguen fins al sostre, que guay.
- Ooh, un passadis a les serps! Hahaha, doncs molaria, per aixo vol dir que tambe deuria haver un als lleons, un a l'aguila i un als teixons, molaria trobar-los, seria mooolt guay. Guay, guay. | |
| Assumpte: Re: Explorant de nit llocs que segur que són guays ^^ Dc Jul 11, 2012 6:56 am | |
| Em quedo miran a la Cass quan diu que no sap perque la gent te por al bosc.
-Home, prvablement perque hi ha besties salvatges i altres essers?-
-Si!!, jo les vull trobar les entrades!!! vull fastidiar un ratet als d'sly!!-
Somric i la miro.
-Tu no??- | |
| Assumpte: Re: Explorant de nit llocs que segur que són guays ^^ Dc Jul 11, 2012 7:09 am | |
| - Però mola, trobar essers i coses guays!- ric mentres pose pedres.- Ooooh! Doncs hi ha serps a les que si, hi ha altres que són més simpàtiques, però altres...altres són mooolt antipatiques, però moooooooolt! Venen de fàbrica.
Acabem d'amuntonar les pedres i es tapa l'eixida al castell o l'entrada al tunel, depen d'on ho vejes, clar.
- Ja no hi ha entrada-eixida, ja no podran entrar-eixir, hahaahha, sssh, ara em de mantindre aço tapat, haahha | |
| Assumpte: Re: Explorant de nit llocs que segur que són guays ^^ Dc Jul 11, 2012 7:15 am | |
| ric quan diu allò dels Sly, però aleshores hi penso.
-Cass, escoltam, no li pots dir a ningú que existeix aquest passadis, d'acord? si vols li pots dir a aquella nena que sempre va amb tu.. la.. Wendy!, però ja està, és perillos que la gent s'enteri, entesos?-
Em quedo mirant el forat tapat, havia quedat perfecte. | |
| Assumpte: Re: Explorant de nit llocs que segur que són guays ^^ Dc Jul 11, 2012 7:23 am | |
| - Oooh, i a la Rue, també a la Rue, també és la meua millor amiga, bé ho mantindre dins els Mosqueters.- li dic somrient.- No, no com vols que ho diga a la gent? La gent no ho comprendria i ho estropearia, o vindria moolta gent aquí i no mola, perquè seria perillos, no mola, no és guay, seria millor no contar-ho, tu li ho diras a l’Amy? Que has estat aci de nit? Perquè si li ho dius ens tirarà la bronca, i si ens tirà la bronca, no mola, no és guay. Si? Si.
Mire la paret.
- Mira, la gent no podra destruir-lo, perquè ells no tenen explosius tant guays com els meus! Perquè els meus són mooolt guays.
| |
| Assumpte: Re: Explorant de nit llocs que segur que són guays ^^ Dc Jul 11, 2012 7:27 am | |
| -A l'Amy?, si li hagues de dir li diria que he anat sola, per no ficar-te en problemes, però no li dire, mes que res es que em mataria....-
Me la quedo miraant amb cara extranyada.
-Per cert.. on has aconseguit aquests explosius tant guays??- | |
| | | | Explorant de nit llocs que segur que són guays ^^ | |
|