Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Explorant de nit llocs que segur que són guays ^^ HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 12 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 12 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am
Explorant de nit llocs que segur que són guays ^^ HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Explorant de nit llocs que segur que són guays ^^ EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Explorant de nit llocs que segur que són guays ^^ EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Explorant de nit llocs que segur que són guays ^^ EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Explorant de nit llocs que segur que són guays ^^ EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Explorant de nit llocs que segur que són guays ^^ EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Explorant de nit llocs que segur que són guays ^^

2 participantes
Anar a pàgina : 1, 2, 3  Següent
AutorMissatge
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs

Nombre de missatges : 1301

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Explorant de nit llocs que segur que són guays ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Explorant de nit llocs que segur que són guays ^^   Explorant de nit llocs que segur que són guays ^^ EmptyDj Jul 05, 2012 3:11 am

No podia dormir, i em quedava poc per estar a Hogwarts fins marxar de vacances aixi que vaig anar a donar una volta pel castell, vaig mirar el llit de la Wen, dormia, guay. Anava caminant quan aleshores em vaig recordar d’una cosa, hi havia un lloc...un lloc on no havia anat, un lloc que molava moltssim! Com podia no haver anat encara a explorar? Amb lo guay que deuria ser! Si deien que tenia fantasmes! Alaaa! I jo aquí perdent el temps dins el castell!!
Vaig tornar a l’habitació, vaig agafar la motxilla amb els explosius, menjar i demés coses guays, la vareta i em vaig canviar la roba per roba muggle de color negra, ah i les sabatilles aquelles negres que no feien soroll, si anava de negre no se me voria, em vaig posar la motxilla i vaig surrurar adeu a la Wen. Que guay anava a explorar de nit!
Al cap d’una estona, després d’haver eixit per un dels passadissos, vaig acabar arribant a Ca Alfred.

- Ooooooooooh! Dona impressió tot i estar derruida! Que guaay!

Vaig apartar la tanca d’entrada, i ignorant les advertències, vaig avançar en direcció cap a la porta, com era lluna plena, aquesta iluminava el cami, que guay. Al arribar veig tot ple de maderes, bé, tot no, hi ha com una part que pareix que va sobreviure a l’explosió o el que fos que fera que estiguera derruida...com molaria tornar a construir-la!
Vaig cap allí i pel cami veig un tros de piano, un matalas, l’altre tros de piano, un quadre...Vaig donant patadetes, apartant les coses que em molesten quan veig una cosa que no pareix madera, ilumine amb la vareta.

- Ooooooooh!- dic ajupint-me.

És una caixeta, petita, al obrir-la veig dins una bola de cristal, que te com fum, fum que es transforma en roig..doncs vale, deixe la bola dins i agafe l’altra cosa, és com un encenedor, de color plata, te una nota groga enganxada: És una copia del meu, no el pergues.

- Doncs ho sent molt persona, però em pareix que la persona a qui li l’has donat la perdut.- dic.

L’encenc, però no ix un foc sino una bola de llum que flota.

- Ostres, que pasada!- l’apague desapareix, l’encenc, apareix, l’apague....-hahahahahaha

Tornar a dalt Ir abajo
Cathy Smith
Quart curs
Cathy Smith

Nombre de missatges : 156
Ubicació : Qui sap?

Estatus
Estudis: No acreditat

MissatgeAssumpte: Re: Explorant de nit llocs que segur que són guays ^^   Explorant de nit llocs que segur que són guays ^^ EmptyDj Jul 05, 2012 3:17 am

No podia dormir, tenia mals sons així que Vaig començar a donar voltes pel passadís quan Vaig veure a la Cassandra vestida de negre que marxa de hogwarts, no podia anar a fer res bo, i menys a aquestes hores, la Vaig seguir pel darrere a poc a poc sense que se’n adones, però aleshores es va ajupir i va recollir una cosa del terra, era un encenedor o alguna cosa semblant , tot i que no treia foc era molt estrany i no Vaig poder evitar de parlar.

-OOOOO!, em Vaig tapar la boca de cop, pro ja era tard la nena s’havia girat i em va veure, que és aquesta cosa tant guay!!! -
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Explorant de nit llocs que segur que són guays ^^   Explorant de nit llocs que segur que són guays ^^ EmptyDj Jul 05, 2012 3:27 am

Aleshores en mig de la nit vaig sentir un Ooh darrere meua, rapidament vaig treure el punyalet i vaig iluminar la meua esquena.

- Cathy! Hahahahahha, que ensurt, pensava que era un professor o ves a saber!- dic rient, amague el punyalet de nou.- Holaaaaaaaa!- li dic somrient.- Oh, doncs he trobat una caixeta, i tenia una bola amb un fum que s’ha fet roig, i un encenedor que fa llum però llum en plan...- l’encenc i apareix la boleta.- Mira que gracia!- la bola de fum no te pinta de que servisca per molt, però pose la caixeta dins d’una de les butxaques de la motxilla, mai es sap.- Has vist quin lloc més guay? Jo mai havia vingut a Ca Alfy ^^- apague de nou l’encendor i la boleta de llum desapareix.- hahahaha, que gracia!

Em quede mirant alrededor, però no pareix que hi haja ningú més a part de nosaltres, però mai es sap.
Tornar a dalt Ir abajo
Cathy Smith
Quart curs
Cathy Smith

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Explorant de nit llocs que segur que són guays ^^   Explorant de nit llocs que segur que són guays ^^ EmptyDj Jul 05, 2012 6:55 am

Veig que treu un punyalet, però quan em veu em saluda i m'explica el que ha trobat, aquell aparell em sembla molt estrany, m'el quedo observant mentres l'obre i l'encent.

-Jo tampoc hi havia vingut mai, ja saps que vaig venir fa poc i no conec quasi res, però es molt guay, anem una mica mes capa allà haver que trobem??-

Em feia gracia això de explorar!

-Millor no li diem això a la meva germana...- li dic amb un somriure trapella.
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Explorant de nit llocs que segur que són guays ^^   Explorant de nit llocs que segur que són guays ^^ EmptyDj Jul 05, 2012 7:01 am

Aleshores em recorde, i li done una espenta.

- Que siga l'últim cop que li dius res mal a la teua germana sobre mi, esta clar? Em va començar amenaçar i renyir-me i a tirar-me la bronca perquè tu t'havies tirat també per la finestra, que siga l'últim cop.- dic mirant-la.

M'alçe, em guarde la cosa guay a la butxaca del pantaló i comencem a caminar cap una altra banda de Cafy.

- Vas vindre fa poc? Jo també he vingut aquest any.- li dic il·luminant amb la vareta.- Mola molt explorar, oi? A que és guay?

Vaig apartant la madera de terra però no es veu cap altra cosa guay, llastima.

Tornar a dalt Ir abajo
Cathy Smith
Quart curs
Cathy Smith

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Explorant de nit llocs que segur que són guays ^^   Explorant de nit llocs que segur que són guays ^^ EmptyDj Jul 05, 2012 7:06 am

Em va donar una empenta i em va començar a renyar per dir-li a la meva germana el que vam fer a la torre.

-De veritat que li vaig dir que m'havia tirat per el meu compte però és molt sobre protectora, a vegades em posa dels nervis- dic amb un somriure.

De sobte em orna a parlar amb naturalitat com si no m’hagués dit res.

-Si, es molt guay, però de moment la única que conec que sigui tan divertida ets tu, així que tampoc he pogut fer gaires coses.-

Començo a donar patadetes i apartar trossos de fusta del terra en busca d'alguna cosa, però res.
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Explorant de nit llocs que segur que són guays ^^   Explorant de nit llocs que segur que són guays ^^ EmptyDj Jul 05, 2012 7:15 am

- Però que siga l'últim cop.- aleshores em diu que soc divertida.- Oh! Divertida? Jo? De veritat! Oh gràcies ^^- li dic somrient contenta.- Tu també, fas coses guays.

Aleshores veig un tros d'explosiu a terra.

- Mira- dic ensenyant-lo a la Cathy.- Ja sabem com va ser derruit aço, per explosius. - em mire el plastiquet.- Diria que casers, no tenen número de marca- dic somrient. Tire el plastiquet a terra i aparte un tros de madera.- Aço te pinta de que era una porta, oh, el pom!- agafe un pom de metall de terra.- Que guay!
Tornar a dalt Ir abajo
Cathy Smith
Quart curs
Cathy Smith

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Explorant de nit llocs que segur que són guays ^^   Explorant de nit llocs que segur que són guays ^^ EmptyDj Jul 05, 2012 7:33 am

Em diu que jo també faig coses guay, això em fa molta gracia i ric.

-Gracies!-

Veig que recull un explosiu del terra, i que sap bastant del tema.

-Veig que saps bastant sobre explosius no??-

Camino uns metres i veig com un petit armari que no està explotat, està sota un munt de fustes i és totalment impossible treure'l.

-Cass, a tu t'agrada oi això d'explotar coses? mira que he trobat!, vine aquí!, sembla un armariet, i si el treiem d'allà sota?? ho deixo en les teves mans, li dedico un somriure i li pico l'ullet.
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Explorant de nit llocs que segur que són guays ^^   Explorant de nit llocs que segur que són guays ^^ EmptyDj Jul 05, 2012 8:53 am

- Oh, he llegit molt sobre el tema, i duc tractant amb els explosius des de petita, tambe Bam-Bam em va ensenyar coses. Un dia vaig intentar crear el meu propi explosiu, pero no va explotar, llastima, continuare provant.

Em quede mirant l'armariet, hmm..com traure'l d'ahi sense fer mal a lo que hi ha dins? Tanque un moment els ulls he imagine les opcions, puc explotar el que hi ha a un costat i treure'l, pero aleshores em fixe de que no pareix molt segur, pot ser trontolla i cau tot, nah no mola, hhmm...aleshores veig la meua vareta, oh!

- Wingardium Leviosa!- les maderes floten, les vaig llançant al prat.- hahaha, mira que gracia! Com s'amunteguen, podria fer....oooh!- podria fer una casa-arbre, que guay!! Podria fer-ne una! Ho apuntare per al proxim any.- Mira, Cathy, ja no queden maderes que esclafen l'armari! Ara ja es pot agafar, oi?- aleshores veig que les de dalt estan com suspeses, com un pont d'aquells que pengen pero no poden caure, que gracia.
Tornar a dalt Ir abajo
Cathy Smith
Quart curs
Cathy Smith

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Explorant de nit llocs que segur que són guays ^^   Explorant de nit llocs que segur que són guays ^^ EmptyDj Jul 05, 2012 9:24 am

M'hacosto a poc a poc a les futes intentant que no es moguin per tal de no morir esclafades, agafo l'armariet aamb compte i el trec a fora. L'obro a poc a poc temen el que hi ha dins, però aleshores hi trobo uns flasquets de pocións.

-Tu saps que es això??- li dic estranyada a la Cass
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Explorant de nit llocs que segur que són guays ^^   Explorant de nit llocs que segur que són guays ^^ EmptyDj Jul 05, 2012 9:32 am

Isc donant botets d'alli seguint la Cathy. Obri la caixeta i són pocions, ooh!
Em quede mirant-les, les ilumine bé amb l'encenedor guay que fa una boleta de llum graciosa.

- Ooh, crec qu em sonen, que guay, quantes pocions! Doncs crec que se quines són, la Wen te d'aquestes, crec que era Dita..Dic..Dictam, Essencia de Dictam, eso, Essencia de Dictam, crec que era per curar coses.
Tornar a dalt Ir abajo
Cathy Smith
Quart curs
Cathy Smith

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Explorant de nit llocs que segur que són guays ^^   Explorant de nit llocs que segur que són guays ^^ EmptyDj Jul 05, 2012 9:37 am

Escolto atentamen el nom de la poció.

-Ay!! que guay!!! i que fem amb ella??-

Agafo la poció i li dono voltes entre els meus dits.

-Que guay! mai haavia tingut una poció que pugues fer el que volgues amb ella! que fem!!-

Somric i faig un saltet.

-Que guay!!-
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Explorant de nit llocs que segur que són guays ^^   Explorant de nit llocs que segur que són guays ^^ EmptyDj Jul 05, 2012 9:42 am

- Oooh, doncs, mira t'ensenyare el que fa.

Agafe un frasquet, hi han molts, com uns vint. Agafe el punyalet i posant-lo damunt el braç el clave i puge, fent-me sang, quanta sang!

- Val, doncs ara agafes el frasquet i...-deixe caure unes gotetes.- I es cura, a que mola?

Em quede mirant el braç, la cicatriu no es veu, l'unic que la sang...

- Aquamenti.- ja esta, sense sang.- Guay ^^

Em quede mirant Calfy.

- Investiguem que hi ha per ahi?- dic donant botes.
Tornar a dalt Ir abajo
Cathy Smith
Quart curs
Cathy Smith

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Explorant de nit llocs que segur que són guays ^^   Explorant de nit llocs que segur que són guays ^^ EmptyDj Jul 05, 2012 9:49 am

Es clava el punyalet com si res, com si no fes mal, una i m'ensenya el que fa la poció. Tot i que és una mica bestia mola molt aquesta nena.

-Uauuuuuuuuuuuuuuuu!! com molaa!!-

Em quedo mirant un rato el seu braç,sense rastre, ni una cicatriu ni res, com molava.

-Sisisi!! anem a explorar que això mola!-

Abanço una mica, amb cuidado de no ttrar res aball i inspecciono el territori.

-Aqui no hi ha res!! trobes alguna cosa per allà??-
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Explorant de nit llocs que segur que són guays ^^   Explorant de nit llocs que segur que són guays ^^ EmptyDj Jul 05, 2012 9:56 am

Vaig donant botets fins arribar a la part de les maderes, on vaig amb compte perque poden caure.

- Oh, doncs nose...hi ha molta madera i...algo..i..oh! Aqui hi ha un monto de madera.- la menge pero cau.- Cau, pero no se on, mira vine!- senyale la madera.- M'ajudes a llevar-la?
Tornar a dalt Ir abajo
Cathy Smith
Quart curs
Cathy Smith

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Explorant de nit llocs que segur que són guays ^^   Explorant de nit llocs que segur que són guays ^^ EmptyDj Jul 05, 2012 10:09 am

Que cau?? i que no sap on?? m'acosto lo mes rapid que puc, treient fustes del mig i altres coses i ho veig, començo a ajudar a la Cass a treure fustes.

-Que deu ser?

Cada cop son mes dificils de treure i s'ha de fer mes força, però aleshores veig que nomes queda una, agafem les dos la fusta i estirem varios cops amb força, finalment la podem treure.
Veig com un forat fosc, no se que és, una coba? un tunel?

-Que és això cass?? ho havies vist algun cop?-
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Explorant de nit llocs que segur que són guays ^^   Explorant de nit llocs que segur que són guays ^^ EmptyDj Jul 05, 2012 10:16 am

- Oh! que fosc, doncs no se on anira.

Esta molt fosc, tire un troset de madera menut i tarda poc en fer plof, hmm..trec una bengala de la motxilla i la tire...no pareix fons.

- Vaig a veure.- apague l'encenedor, agaf la vareta i em tire.

Caic de seguida, ala, que fosc, la bengala s'apaga, ara si que es més fosc, la vareta no ilumina molt.

-Oh, mira Cathy telaranyes, hahahaha, que guay!

Escolte un soroll a l'esquerra, oh, vaig a anar cap alli, a veue que trobe.
Tornar a dalt Ir abajo
Cathy Smith
Quart curs
Cathy Smith

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Explorant de nit llocs que segur que són guays ^^   Explorant de nit llocs que segur que són guays ^^ EmptyDj Jul 05, 2012 10:20 am

Veig que la Cass no s'ho pensa i hi entra, m'hanava a quedar jo sola a fora sense saber que hi havia allà dins? no.

-Espera Cass que vinc! No t'en vagis!-

Encenc la vareta i m'hi apropo, sentim algun soroll i ens anem guian per aquests, Està molt fosc, les varetes a penes fan llum i no sabem on anem, allò era molt guay!

-On creus que porta això? Saps que a l'antiga escola no feia coses tan guays!això mola.-
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Explorant de nit llocs que segur que són guays ^^   Explorant de nit llocs que segur que són guays ^^ EmptyDj Jul 05, 2012 10:35 am

La Cathy em segueix i anem en direccio al soroll, tarareje en veu baixa, es torna a sentir el soroll, ve de baix.

- Oh! Mira és un bebe ratpenat!-dic ajupint.- has vist que monada? Oh, te l'ala enganxada, per aixo no pot volar.

L'ajude a deslligar-li l'ala. I quant esta solt, s'agafa al meu dit.

- hahahahahahahahaha, mira que gracia! S'ha agafat al meu dit.
Tornar a dalt Ir abajo
Cathy Smith
Quart curs
Cathy Smith

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Explorant de nit llocs que segur que són guays ^^   Explorant de nit llocs que segur que són guays ^^ EmptyDv Jul 06, 2012 1:51 am

Veig que se li enganxa al dit i somric.

-Es una monada!!-

Seguim caminant amb el ratpenat agafat al dit de la Cass.

-Mira allà hi ha com un raig de llum!!, dic assenyalan el passadis, que deu ser hi anem no?-

Suposu que em dirà que si i segueixo caminant.
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Explorant de nit llocs que segur que són guays ^^   Explorant de nit llocs que segur que són guays ^^ EmptyDv Jul 06, 2012 4:49 am

Em guarde la vareta a la butxaca i encenc l'encenedor fent que aparega la boleta de llum.

- Has vist quina monada? Me'l quedare, farà companyia a la Mort, al Pinya i al Xaf. Però no em ve cap nom...oh Penjat! Li dire Penjat, perquè s'ha penjat al meu dit ^^ Tot i que no se si és xic o xica...bah, li dire Penjat, mola.

Anem caminant cap al raig de llum, la Cathy va davant i jo vigile la retaguardia.

- Que hi ha? Es veu alguna cosa?
Tornar a dalt Ir abajo
Cathy Smith
Quart curs
Cathy Smith

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Explorant de nit llocs que segur que són guays ^^   Explorant de nit llocs que segur que són guays ^^ EmptyDv Jul 06, 2012 6:21 am

M'apropo cada cop mes fins que arribo al raig de llum, hi ha moltes coses a sobre, trossos de cadires, de taules, en general fusta, però també alguna pedra.
M'ajupo i començo a treure coses, però la majoria estan molt enganxades i no les puc treure.

-Cass!! vina cap aqui, no consegueixo treure aquestes cosses d'aqui, que m'ajudes?-

S'apropa i entre les dos començem a treure, tot i que algunes segueixen ressistint-se.
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Explorant de nit llocs que segur que són guays ^^   Explorant de nit llocs que segur que són guays ^^ EmptyDv Jul 06, 2012 6:31 am

Vaig cap on esta la Cathy i amb una mà, perquè l’altra és del Penjat, començe a llevar maderes i demés coses.

- Que creus que hi haura aci? Alguna cosa guay? Algun passadis? O pot ser va a parar algún lloc guay.

Em quede mirant la Cathy.

- Anem a investigar on va.
Tornar a dalt Ir abajo
Cathy Smith
Quart curs
Cathy Smith

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Explorant de nit llocs que segur que són guays ^^   Explorant de nit llocs que segur que són guays ^^ EmptyDv Jul 06, 2012 6:48 am

-Segur que hi ha algu guay, aquí sempre hi ha coses guays!-

Somric i continuu treient fustes fins que finalment el raig de llum es fa mes gran.

-Vols baixar tu primer??-

Li dic amb un somriure.
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Explorant de nit llocs que segur que són guays ^^   Explorant de nit llocs que segur que són guays ^^ EmptyDv Jul 06, 2012 6:58 am

Pareix que el Penjat s'ha despertat, i de repent ix volant, oh, jo que pensava que s quedaria amb mi. Pero aleshores torna i es posa al meu cap. Du una aranya morta en les potes.

- Mira, tenia fam, hahahaha.- se m'agafa al cabell mentres es menja l'aranya.

Comence avançar, la cathy esta a la retaguardia i jo vaig davant amb la boleta de llum.

- Ooh, estem pujant.- em quede parada i de repent escolte un soroll, es com algu escarbant, i grunyits.- S'escolten grunyits.- s'apaga la boleta de llum.- Ho escoltes? Al fons.
Tornar a dalt Ir abajo

Explorant de nit llocs que segur que són guays ^^
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 3Anar a pàgina : 1, 2, 3  Següent