| Llocs de treball | |
|
+11John Carraway James Bohr Jameson Rook Jake Bynson Thomas Clearwater Dougie Judd. Harry Jones Charlie Weasley Aberforth Dumbledore Danny Fletcher Lex Lupin 15 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
Lex Lupin Conseller d'Afers Màgics
Nombre de missatges : 451 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 64 Ubicació : Despatx Deltoide, a la Conselleria
Estatus Estudis: MAG en Auror Residència: Ex-Gryffindor
| Assumpte: Llocs de treball Dl Set 13, 2010 5:56 am | |
| Tots aquells adults que vulgueu una feina, passeu-vos pel tema. Us poso una llista de feines, separades per categories. Només es pot fer una feina (no, no existeixen les feines a mitja jornada). El sou no és negociable! (XDD)
El número entre parèntesi és el nombre de places que hi ha en total. Si no hi ha nombre es sobreentén que només hi ha una plaça (que pot estar ocupada, o pot no estar-ho).
Conselleria d'Afers Màgics - Conseller d'Afers Màgics: Lex Lupin - Departament d'Aurors (3): - Departament de Misteris: Skye Hollister - Departament de Bruixijustícia: Thomas Clearwater
Ronda d'Alla - La Marmita Foradada (2): - Gringotts: - La Botiga del Quidditch: - Palau del Mussol: - Bromes dels Bruixots Bessons: Charlie Weasley - Sant Mungo (sanadors): Karl Foster
Ronda Golallop - Borgin & Burke:
Hogsmeade - Les Tres Escombres: - Cap de Senglar: - Zonko's: Charlie Weasley - Ducsdemel: - Carraway's: John Carraway
Premsa: - Reporter del Periòdic Profètic: Jameson Rook - Fotògraf ajudant: Daanna Vimes
Hogwarts: - Direcció: Aberforth Dumbledore - Transfiguració: Saïd Al-Maad - Encanteris: Harry Jones - Pocions: Dougie Judd - Defensa Contra les Forces del Mal: James Bohr - Astronomia: Medea Black - Futurologia: - Vol: - Criança de criatures màgiques: Danny Fletcher - Botànica:
Att. Lex Lupin, Conseller d'Afers Màgics
Editat per darrera vegada per Lex Lupin el Dc Oct 12, 2011 8:00 am, editat 13 cops en total | |
|
| |
Danny Fletcher Professorat
Nombre de missatges : 64 Fecha de inscripción : 14/09/2010
| Assumpte: Re: Llocs de treball Dt Set 14, 2010 5:18 am | |
| Podria agafar la plaça de professor de criança de criatures màgiques, a Hogwarts? Ja em direu el què! | |
|
| |
Aberforth Dumbledore Director de Hogwarts
Nombre de missatges : 201 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Ubicació : No ho tinc massa clar... hmmm...
| Assumpte: Re: Llocs de treball Dt Set 14, 2010 5:24 am | |
| - Ale, contractat. Estaràs sota les meves ordres! (atac de riure) | |
|
| |
Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Llocs de treball Dt Set 14, 2010 5:40 am | |
| |
|
| |
Nombre de missatges : 201 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Ubicació : No ho tinc massa clar... hmmm...
| Assumpte: Re: Llocs de treball Dt Set 14, 2010 5:42 am | |
| | |
|
| |
Nombre de missatges : 451 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 64 Ubicació : Despatx Deltoide, a la Conselleria
| Assumpte: Re: Llocs de treball Dt Set 14, 2010 8:37 am | |
| Els que treballeu per la Conselleria teniu les respectives seccions a l'apartat "Conselleria d'Afers Màgics", i us heu de referir al Conseller per a qualsevol tema laboral.
| |
|
| |
Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Llocs de treball Dc Set 15, 2010 2:34 am | |
| Bona tarda, m'agradaria ocupar-me del Palau del Mussol. |
|
| |
| Assumpte: Re: Llocs de treball Dc Set 15, 2010 2:53 am | |
| Fet! Pots modificar el fòrum del Palau del Mussol al teu gust, doncs, tot teu. ^^ | |
|
| |
Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Llocs de treball Dv Set 17, 2010 12:02 am | |
| Podria demanar ser la propietaria de la Botiga de Quidditch? |
|
| |
| Assumpte: Re: Llocs de treball Dv Set 17, 2010 6:30 am | |
| Sí, ja és teva. També et puc oferir fer alguna classe de vol ocasional a Hogwarts, si t'agradés! Així et podràs passejar també per l'escola, et sembla bé? | |
|
| |
Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Llocs de treball Dv Set 17, 2010 9:42 am | |
| Em sembla perfecte! Gràcies!^^ Ja saps on sóc, doncs! Puc rebre un mussol! |
|
| |
Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Llocs de treball Dl Set 20, 2010 10:42 am | |
| A mi m'agradaria treballar a Misteris! Però què se suposa que fan?
|
|
| |
| Assumpte: Re: Llocs de treball Dl Set 20, 2010 10:46 am | |
| Acceptat, Dusell! Misteris és una mica com els serveis secrets de la Conselleria.
El de l'avatar és el James Bond, oi? jajajaja Quines casualitats, déu meu... ^^'
Pensa en editar la fitxa, ara, sisplau! | |
|
| |
Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Llocs de treball Dg Oct 03, 2010 1:37 am | |
| Hola! M'agradaria ser professora d'Astronomia, puc? |
|
| |
| Assumpte: Re: Llocs de treball Dg Oct 03, 2010 3:05 am | |
| | |
|
| |
Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Llocs de treball Dl Oct 11, 2010 12:30 am | |
| Podria ser o seria possible ser una Auror infiltrada a Hogwarts de profe? Si es pot, Transfiguracio. |
|
| |
| Assumpte: Re: Llocs de treball Dl Oct 11, 2010 12:40 am | |
| Sí, perfecte, ara ho parlaré amb les autoritats pertinents... XD | |
|
| |
Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Llocs de treball Dc Nov 03, 2010 7:49 am | |
| jo voldria ser professor de botanica però no surt a la llista, es per què no es pot o per què? si és només un error, m'agraderia ser jo!
LB |
|
| |
| Assumpte: Re: Llocs de treball Dc Nov 03, 2010 8:13 am | |
| Dit i fet! Ara t'afegeixo | |
|
| |
Charlie Weasley Adult
Nombre de missatges : 228 Fecha de inscripción : 24/11/2010
Estatus Estudis: MAG Residència: -
| Assumpte: Re: Llocs de treball Dc Nov 24, 2010 6:33 am | |
| M'agradaria ocupar-me de Bromes dels Bruixots Bessons, puc? | |
|
| |
| Assumpte: Re: Llocs de treball Dc Nov 24, 2010 8:21 am | |
| Pots, ara t'afegeixo. Recorda fer la fitxa! | |
|
| |
Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Llocs de treball Ds Nov 27, 2010 5:04 am | |
| Hola! M'agradaria mooooolt ser la professora de vol! |
|
| |
| Assumpte: Re: Llocs de treball Ds Nov 27, 2010 7:52 am | |
| | |
|
| |
Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Llocs de treball Dt Des 07, 2010 10:40 pm | |
| Bon dia! Voldria sol·licitar la plaça de professor de Defensa Contra les Forces del Mal. |
|
| |
Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Llocs de treball Dl Des 13, 2010 5:19 am | |
| Mmmm... Crec que la meva sol·licitud s'ha perdut pel camí xD Però segueixo volent ser professor de DCFM! |
|
| |
| Llocs de treball | |
|