Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Explorant per Hogwarts...ooh! aquest passadis també te coses guays!  HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 6 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 6 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Explorant per Hogwarts...ooh! aquest passadis també te coses guays!  HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Explorant per Hogwarts...ooh! aquest passadis també te coses guays!  EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Explorant per Hogwarts...ooh! aquest passadis també te coses guays!  EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Explorant per Hogwarts...ooh! aquest passadis també te coses guays!  EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Explorant per Hogwarts...ooh! aquest passadis també te coses guays!  EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Explorant per Hogwarts...ooh! aquest passadis també te coses guays!  EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Explorant per Hogwarts...ooh! aquest passadis també te coses guays!

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Explorant per Hogwarts...ooh! aquest passadis també te coses guays!  Empty
MissatgeAssumpte: Explorant per Hogwarts...ooh! aquest passadis també te coses guays!    Explorant per Hogwarts...ooh! aquest passadis també te coses guays!  EmptyDj Nov 17, 2011 6:52 am

Passejava pel castell, sempre que no tenia res que fer ho feia i sempreeeeeeee trobava alguna cosa nova, l’últim cop una sala rara que em donava coses guays, algún dia hauria d’anar amb la Wen i la Rue, pot ser tornaven a apareixer aquella quantitat d’explosius! Aquest cop havia pensat en anar per uns altres passadissos, no sabia on estava ni on anaven, però això és el que fan els exploradors i a mi m’encantaven els exploradors, i els exploradors exploraven i jo també ^^
Vaig arribar un lloc on estava ple de quadres, i d’armadures i i.....ooooh! Hi havia com una vitrina amb armes medievals

- Ostres O.O Que guay!- em vaig apropar, la vitrina tenia molta pols, segur que ningú ho havia tocat mai des de feia anys.- Una espassa!
Tornar a dalt Ir abajo
Blink
Elf domèstic
Blink


Nombre de missatges : 21
Fecha de inscripción : 14/10/2011

Explorant per Hogwarts...ooh! aquest passadis també te coses guays!  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Explorant per Hogwarts...ooh! aquest passadis també te coses guays!    Explorant per Hogwarts...ooh! aquest passadis també te coses guays!  EmptyDj Nov 17, 2011 7:12 am

Anava caminant pels passadissos, de tornada cap al despatx de la meva ama, quan vaig veure una noieta saltant i admirant una vitrina on hi havia una espasa.

- Coi de marrecs - Vaig dir, mentre passava - Sempre cridant... No saben dir les coses d'una altra manera...
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Explorant per Hogwarts...ooh! aquest passadis també te coses guays!  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Explorant per Hogwarts...ooh! aquest passadis també te coses guays!    Explorant per Hogwarts...ooh! aquest passadis també te coses guays!  EmptyDj Nov 17, 2011 7:15 am

Em vaig girar al sentir una veu i vaig vore ooooh! un elf! D'aquells que segons la teta i Bam-Bam la gent utilitzava com a criats, però els de Hogwarts eren mooolt simpàtics i no eren criats eren...eren...bé, no eren criats.

- Hola! Tu ets un elf, oi? Tens unes orelles molt gracioses! I perque dus aquest...- vaig dir senyalant la tela.- com a roba? No pots dur roba normal?
Tornar a dalt Ir abajo
Blink
Elf domèstic
Blink


Nombre de missatges : 21
Fecha de inscripción : 14/10/2011

Explorant per Hogwarts...ooh! aquest passadis també te coses guays!  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Explorant per Hogwarts...ooh! aquest passadis també te coses guays!    Explorant per Hogwarts...ooh! aquest passadis també te coses guays!  EmptyDj Nov 17, 2011 7:28 am

- Respira, noia... - Vaig dir, quan va començar a parlar, atabalant-se a ella mateixa.

Em va fer moltes preguntes. Masses pel meu gust.

- Sí, sóc una elf domèstica. Molt hàbil. Com ho has sabut? ¬¬'


Editat per darrera vegada per Blink el Dj Nov 17, 2011 7:46 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Explorant per Hogwarts...ooh! aquest passadis també te coses guays!  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Explorant per Hogwarts...ooh! aquest passadis també te coses guays!    Explorant per Hogwarts...ooh! aquest passadis també te coses guays!  EmptyDj Nov 17, 2011 7:31 am

- Eh...eh...perquè ho ets, com que perquè ho he sabut? I perquè dus aquesta tela com a roba?- vaig preguntar de nou.- Per què no portes roba normal com nosaltres? O algo més comode? Amb això segur que passes fred al hivern.

Els elfs domestics tenien fred? I menjaven? I dormien? Pot ser no ho captava tot tan ràpid, doncs li faria una cada cop ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Blink
Elf domèstic
Blink


Nombre de missatges : 21
Fecha de inscripción : 14/10/2011

Explorant per Hogwarts...ooh! aquest passadis també te coses guays!  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Explorant per Hogwarts...ooh! aquest passadis també te coses guays!    Explorant per Hogwarts...ooh! aquest passadis també te coses guays!  EmptyDj Nov 17, 2011 7:49 am

Aquella nena m'estava atabalant...

- Fas masses preguntes...- Vaig dir, de males maneres - Porto aquesta roba perquè és el que hem de portar els elfs domèstics quan servim en una casa - Ho vaig dir molt a poc a poc, perquè no se li escapés cap paraula - I no, no tinc fred. I si en tinc, m'haig de fotre...


Editat per darrera vegada per Blink el Dj Nov 17, 2011 7:52 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Explorant per Hogwarts...ooh! aquest passadis també te coses guays!  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Explorant per Hogwarts...ooh! aquest passadis també te coses guays!    Explorant per Hogwarts...ooh! aquest passadis també te coses guays!  EmptyDj Nov 17, 2011 7:51 am

- Casa?....Ooh! Aleshores no treballes a Hogwarts? I de qui ets un alumne? Els alumnes poden tindre un elf? I per què t'has de fotre? Si dus eixa roba i tens fred aleshores no treballaras comode i aleshores el treball que fas seria menor que el treball que faries si no tingueres fred, no?
Tornar a dalt Ir abajo
Blink
Elf domèstic
Blink


Nombre de missatges : 21
Fecha de inscripción : 14/10/2011

Explorant per Hogwarts...ooh! aquest passadis també te coses guays!  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Explorant per Hogwarts...ooh! aquest passadis també te coses guays!    Explorant per Hogwarts...ooh! aquest passadis també te coses guays!  EmptyDj Nov 17, 2011 7:58 am

Em vaig mirar a aquella noieta amb cara rara.

- Porto aquesta roba perquè és la que hem de portar tots els elfs que treballem en cases- Vaig repetir.- I no, no sóc de cap alumne. Pertanyo a la senyoreta Medea Black, professora d'Astronomia. - Vaig inflar el pit amb orgull, quan vaig dir allò.
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Explorant per Hogwarts...ooh! aquest passadis també te coses guays!  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Explorant per Hogwarts...ooh! aquest passadis també te coses guays!    Explorant per Hogwarts...ooh! aquest passadis també te coses guays!  EmptyDj Nov 17, 2011 8:04 am

Em vaig quedar pensant...els elfs..els elfs.... pel que sabia havien de respondre les preguntes que nosaltres els feiem, el papa deia que s’autocastigaven, ho feien? Era horrible! Li ho preguntaría.

- La nova? I és simpàtica? És una pregunta directa i per el que he sentit dels elfs heu de responder…et tracta bé? T’agrada dur aquesta prenda de roba? No és incomoda? I la professora Black et fa que et castigues? Respon.- estava sent antipática i no m’agrdava, però volia saber les respostes i era l’única manera.-
Tornar a dalt Ir abajo
Blink
Elf domèstic
Blink


Nombre de missatges : 21
Fecha de inscripción : 14/10/2011

Explorant per Hogwarts...ooh! aquest passadis també te coses guays!  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Explorant per Hogwarts...ooh! aquest passadis també te coses guays!    Explorant per Hogwarts...ooh! aquest passadis també te coses guays!  EmptyDv Nov 18, 2011 8:50 am

- Sí, és simpatiquíssima...- Vaig contestar. "Si, ja clar... ¬¬' " - M'encanta dur aquesta roba. De fet, senyoreta, estic pensant en proposar-la com a nova marca de roba.

Em vaig mirar a la noieta. No parava quieta...

- Si faig les coses bé no m'haig de castigar.- Vaig contestar. - Eh que a vosté no li fan repetir la feina si la fa ben feta?
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Explorant per Hogwarts...ooh! aquest passadis també te coses guays!  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Explorant per Hogwarts...ooh! aquest passadis també te coses guays!    Explorant per Hogwarts...ooh! aquest passadis també te coses guays!  EmptyDv Nov 18, 2011 9:42 am

Vaig mirar l'elf als ulls, estava mentint, ho notava, i per que mentia? Si no et queia be, algú ho deies i punt, per qu`e mentia? Li castigaven per dir la veritat? Estava prohibit dir la veritat per qu`e duien eixa roba taaan incomoda per treballar?
No m'agradava...

- I quan et paga la professora Black pel teu treball? I quants dies tens de vacances?
Tornar a dalt Ir abajo
Blink
Elf domèstic
Blink


Nombre de missatges : 21
Fecha de inscripción : 14/10/2011

Explorant per Hogwarts...ooh! aquest passadis també te coses guays!  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Explorant per Hogwarts...ooh! aquest passadis també te coses guays!    Explorant per Hogwarts...ooh! aquest passadis també te coses guays!  EmptyDv Nov 18, 2011 10:13 am

Vaig obrir els ulls i la boca. MOLT oberts.

- Però com s'atreveix, senyoreta? - Vaig dir, enfadada - Com s'atreveix a insinuar que se'm paga pel que faig?

Vaig negar amb el cap, fent que les orelles em piquéssin a banda i banda.

- No, no, no, no! A la Blink no se li paga! I molt menys té vacances!
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Explorant per Hogwarts...ooh! aquest passadis també te coses guays!  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Explorant per Hogwarts...ooh! aquest passadis també te coses guays!    Explorant per Hogwarts...ooh! aquest passadis també te coses guays!  EmptyDv Nov 18, 2011 10:18 am

Em vaig quedar parada..Que no li pagaven?!

- Per`o. Si no et paguen...aix`o vol dir que ets un esclau, sense vacances, sense drets, sense opinio! Aix`o és horrible!- no m'agradava gens.- A vosté..a vosté li agrada aix`o..és a dir, vosté es passa el dia treballant, no pensa que estaria bé unes vacances?
Tornar a dalt Ir abajo
 
Explorant per Hogwarts...ooh! aquest passadis també te coses guays!
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Deixant les coses clares. [Georgia]
» Aquest seria un bon moment per deixar de llegir Marianela... ^^'
» Explorant llocs ocults :D
» Uoo! Un passadis nou!
» Assassinat al passadís.

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Passadissos-
Canviar a: