Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Aquest seria un bon moment per deixar de llegir Marianela... ^^' HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 6 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 6 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Aquest seria un bon moment per deixar de llegir Marianela... ^^' HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Aquest seria un bon moment per deixar de llegir Marianela... ^^' EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Aquest seria un bon moment per deixar de llegir Marianela... ^^' EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Aquest seria un bon moment per deixar de llegir Marianela... ^^' EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Aquest seria un bon moment per deixar de llegir Marianela... ^^' EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Aquest seria un bon moment per deixar de llegir Marianela... ^^' EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Aquest seria un bon moment per deixar de llegir Marianela... ^^'

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Rue C. Hawthorne
Tercer curs
Rue C. Hawthorne


Nombre de missatges : 64
Fecha de inscripción : 28/07/2011
Edad : 25

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Aquest seria un bon moment per deixar de llegir Marianela... ^^' Empty
MissatgeAssumpte: Aquest seria un bon moment per deixar de llegir Marianela... ^^'   Aquest seria un bon moment per deixar de llegir Marianela... ^^' EmptyDg Maig 20, 2012 11:18 pm

Per ser la primera vegada que viatjava en fènix, no havia passat por. Havia sigut... divertit. Vaig acariciar l'Hume per última vegada abans d'inspirar fons i entrar a l'hospital, amb la Wen al costat.

- Saps què? - vaig dir-li, curiosament, calmada, ja que mai acostumava a fer aquelles revel·lacions - Aquesta és la segona vegada que vinc aquí. És curiós, perquè la primera vegada va ser quan tenia sis anys i em van deixar cega. Em vaig quedar aquí un mes i mig. Potser aquesta serà la segona i última vegada que vingui aquí, i potser tornaré a veure.

Vaig fer un somriure tímid. Sempre havia estat molt reservada, però d'alguna manera, la Wendy m'inspirava una confiança que ningú abans m'havia fet sentir.

- Creus... Creus que recuperaré la vista? - Vaig preguntar, indecisa, mentre ella em guiava amb el braç pels passadissos en direcció a la consulta.
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore


Nombre de missatges : 1175
Fecha de inscripción : 27/09/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Aquest seria un bon moment per deixar de llegir Marianela... ^^' Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aquest seria un bon moment per deixar de llegir Marianela... ^^'   Aquest seria un bon moment per deixar de llegir Marianela... ^^' EmptyDg Maig 20, 2012 11:28 pm

-Jo no hi he estat mai, aqui... bé, per visitar a l'Allie, a la Lily i al James quan varen estar per aqui... però mai he estat ingresada.

Somric a la Rue, agafada d'ella de la mà. Recordo quan la vaig coneixer, i com em va impressionar dient que sabia com em deia, que tenia un ratolí, que no m'agradava plorar... semblava que em conegués desde sempre.

Vaig estrenyer-li la mà.

-No ho sé. Jo espero que si, el Jake em va prometre que faria tot el que pogués per que tornessis a veure, i jo el crec.
Tornar a dalt Ir abajo
 
Aquest seria un bon moment per deixar de llegir Marianela... ^^'
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Anunci important que TOTS heu de llegir
» La que seria la sala de concerts i gravacions [Bi]
» Explorant per Hogwarts...ooh! aquest passadis també te coses guays!
» Ha arribat el moment de demostrar-ho tot. [Sam]

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Localitats Màgiques :: Ronda d'Alla :: Sant Mungo-
Canviar a: