Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Ha arribat el moment de demostrar-ho tot. [Sam] HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 3 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 3 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am
Ha arribat el moment de demostrar-ho tot. [Sam] HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Ha arribat el moment de demostrar-ho tot. [Sam] EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Ha arribat el moment de demostrar-ho tot. [Sam] EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Ha arribat el moment de demostrar-ho tot. [Sam] EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Ha arribat el moment de demostrar-ho tot. [Sam] EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Ha arribat el moment de demostrar-ho tot. [Sam] EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Ha arribat el moment de demostrar-ho tot. [Sam]

2 participantes
AutorMissatge
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell

Nombre de missatges : 1481

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Ha arribat el moment de demostrar-ho tot. [Sam] Empty
MissatgeAssumpte: Ha arribat el moment de demostrar-ho tot. [Sam]   Ha arribat el moment de demostrar-ho tot. [Sam] EmptyDl Feb 20, 2012 10:10 am

Vaig trobar a la Sam per la melodia de la guitarra. No podia ser el Matt, avui, tampoc la Wen, no creiia que estigués per tocar... així que només podia ser...

-Sam!

Vaig anar cap a ella i vaig asseure'm al seu costat. La conversa amb l'Erion encara em feia mal, però haviem de preparar-nos.

-El James ha arribat. Prepara't, entre'm a la sala comuna de Slytherin d'aqui unes hores. Segons ell estem a segona fila, però ja saps que en penso, no?

Vaig somriure.

-Ha arribat el moment de demostrar-ho tot, Sam.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Nombre de missatges : 2493

Estatus
Residència: Ex-Ravenclaw

MissatgeAssumpte: Re: Ha arribat el moment de demostrar-ho tot. [Sam]   Ha arribat el moment de demostrar-ho tot. [Sam] EmptyDl Feb 20, 2012 10:21 am

Necesitava pensar. El Matt...no el coneixia molt, havien parlat pocs cops. Pero tot i aixi havia sigut un cop dur, ell..era el Mat, i era la Wen, perque m'havia enterat...I la Cass havia sigut la primera en arribar i l'havia vist.
Va arribar la Lils.

- El James arriba i ja comença a donar ordres?- vaig dir encara passant els dits per la guitarra.- Estare on me done la gana, he lluitat més que ell en aquets mesos, aixi que com de normal no pense fer cas al que diu la gent.

Vaig mirar-me la Lils.

- Ha arribat el moment de la lluita.- vaig allargar-li la ma.- A per totes?
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Ha arribat el moment de demostrar-ho tot. [Sam]   Ha arribat el moment de demostrar-ho tot. [Sam] EmptyDl Feb 20, 2012 10:24 am

Vaig somriure.

-Sam, proposo fer-li cas al principi, perquè ens deixi tranquil·les. Després ja ens anem cap endevant. D'acord?

Vaig fer que si amb el cap, una mica nerviosa.

-A per totes. Hem de fer el mateix que hem fet al camp, eh?

Vaig fer-li l'ullet, intentant no pensar en l'Erion.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Ha arribat el moment de demostrar-ho tot. [Sam]   Ha arribat el moment de demostrar-ho tot. [Sam] EmptyDl Feb 20, 2012 10:32 am

- Nah, mola més emprenyar la gent. A més no crec que estiga per nosaltres. Hi ha massa gent a la qual defendre...-gent com els petits...merda.- Merda...crec que no tinc cap manera de fer la cass no lluite...perque si li ho negue ho fara i si no li dic rs seguira la Wen...

No tenia una altra eixida, la Cass, la Wen, estien alli, no podia impedir-ho...bé, no passa res, les vigilaria, no les tocarien.

- Pitjor que el camp, tens els encanteris recents? I quan temps tenim?
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Ha arribat el moment de demostrar-ho tot. [Sam]   Ha arribat el moment de demostrar-ho tot. [Sam] EmptyDl Feb 20, 2012 10:34 am

Vaig fer una ganyota.

-Protegir els petits. El Matt va donar la seva vida per salvar la Wen, hem de fer que la seva vida no sigui en va.

Vaig fer que si amb el cap.

-Els tinc recents. Tenim unes hores, el James ens enviarà un patronus. Serem bastants.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Ha arribat el moment de demostrar-ho tot. [Sam]   Ha arribat el moment de demostrar-ho tot. [Sam] EmptyDl Feb 20, 2012 10:51 am

- Aleshores encara tinc temps per prepara-me, guardar la guitarra i agafar forces...-vaig abraçar la Lils.- passe el que passe no et preocupes per mi, esta clar? Sols jo...-vaig dir.- Bah, que dic, si jo no faig cas a ningú no puc dir-te a tu aixo. Ens cuidarem les esqunes, si? I per cert, tinc una cosa per tu, pero la tinc a l'habitacio, recordam quan es veiem després que te la done.

Vaig mirar la Lils, no seria l'últim cop, no seria l'últim cop...

- Vale, no posare sentimental, ni coses per l'estil...
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Ha arribat el moment de demostrar-ho tot. [Sam]   Ha arribat el moment de demostrar-ho tot. [Sam] EmptyDl Feb 20, 2012 10:56 am

Vaig fer que si amb el cap.

-Es clar que ens cuidarem les esquenes, Sam. Com sempre.- Vaig abraçar-la amb força.-Ens ajude'm l'una a l'altra... protegirem els petits.

Vaig somriure.

-Jo ja ho he fet... he parlat amb l'Erion, li ho havia de dir.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Ha arribat el moment de demostrar-ho tot. [Sam]   Ha arribat el moment de demostrar-ho tot. [Sam] EmptyDl Feb 20, 2012 11:07 am

- Llluitarem amb força.- vaig quedar-me parada.- Jo no he prlat amb el Thomas des de fa dos dies...I amb l'Ed...des de fa una setmana. Els buscare després. Prlare amb ells.

Vaig abraçar la Lils amb força.

- Que cony, vaig a posar-me sentimental...t'estime motissim i pobre de tu...pobre de tu que...-vaig mirar-la.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Ha arribat el moment de demostrar-ho tot. [Sam]   Ha arribat el moment de demostrar-ho tot. [Sam] EmptyDl Feb 20, 2012 11:15 am

Vaig riure i vaig abraçar-la.

-No passa res per possar-se sentimental. T'estimo molt, Sam... Però no et preocupis, ens hem estat entrenant per això. Defensare'm tot el que poguem. Tot. Pobre de tu que no pensis en tu, Sam.

Vaig somriure-li.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Ha arribat el moment de demostrar-ho tot. [Sam]   Ha arribat el moment de demostrar-ho tot. [Sam] EmptyDt Feb 21, 2012 7:28 am

- No pense pensar amb mi...-vaig dir rient.- I me promets que si me pasara alguna cosa...cuidaries d'ells per mi? Ho promets. Per favor?

Vaig alçar-me de terra, havia de fer coses abans de que fora l'hora. Vaig agafar la guitarra penjant-la al muscle.

- Anem cal al castell? He de fer una cosa abans.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Ha arribat el moment de demostrar-ho tot. [Sam]   Ha arribat el moment de demostrar-ho tot. [Sam] EmptyDj Feb 23, 2012 12:39 am

-Si us plau, Sam, només una mica... no em facis patir.- vaig dir, sospirant.-D'ells...- vaig pensar en la Cass, en l'Edgar, primer, però després ja no vaig saber si es referia a ells o... o a tots, perquè la Sam patia per tots aquells qui l'envoltava. Fos com fos, jo ho tenia clar.- És clar que si, Sam.

Vaig mirar el castell i vaig fer que si.

-Ens veiem al vestíbul d'aqui res.

I varem anar cap al castell.

[TEMA TANCAT]
Tornar a dalt Ir abajo

Ha arribat el moment de demostrar-ho tot. [Sam]
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1