Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Problemes.... [lils] - Página 2 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 10 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 10 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Problemes.... [lils] - Página 2 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Problemes.... [lils] - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Problemes.... [lils] - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Problemes.... [lils] - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Problemes.... [lils] - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Problemes.... [lils] - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Problemes.... [lils]

Ir abajo 
3 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
Kurt Johnson
Al més enllà
Al més enllà
Kurt Johnson


Nombre de missatges : 91
Fecha de inscripción : 20/03/2012

Problemes.... [lils] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Problemes.... [lils]   Problemes.... [lils] - Página 2 EmptyDs Maig 12, 2012 5:43 am

Em va fer un mal horroros, em començava a plorar l’ull pero no vaig dir res, no podia semblar devil.

-Pero tu ets inbecil o que et passa?, faig un cop de vareta i envio al noi llluny de nosaltre, m’acosto a la noia i li foto una bufetada lo mes fort que puc, un raig de sang surt de la seva boca, no t’ho vull fer mes fort saps.. es que em fas pena.., dic mentres ric, tot i que el nas em fa molt mal.
Agafo la vareta i li obro una mica mes la ferida del braç, aquest cop bastant mes profunda, no em conformava amb que li quedes una cicatriu de res, li tenia que fer mal.

-Per cert, tens la farmaciola? No oy? Truca als teus pares qe te la portin! Li dic amb un somriure.

Estava disposat a restregar-li aquest tema fins que caies. Abans de deixar que respongui li tiro un altre encanteri, aquest li paralitza totalment un braç, de manera que no em pot donar mes cops si no guarda la vareta.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Problemes.... [lils] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Problemes.... [lils]   Problemes.... [lils] - Página 2 EmptyDs Maig 12, 2012 5:59 am

Deixo anar un gemec quan m'obre més la ferida del braç. Em mossego el llavi, que em sangra per la bufetada que m'ha donat i el miro amb ràbia. El Charlie ve cap aqui, però jo soc ràpida. Canvio la vareta de mà i abans de que pugui fer res l'apunto:

-Petrificus Totallus!!

L'encanteri li dona de ple. Tinc un braç inmobilitzat, l'altre amb una ferida que s'hauria de mirar i em sangra el llavi inferior, però igualment somric.

-Qui juga amb foc s'acaba cremant.- li dic al Kurt, després em dono la volta i el deixo allà.

Em netejo una mica el llavi i vaig cap al Charlie.

-Gràcies.- li dic.- Per defensar-me, dic...
Tornar a dalt Ir abajo
Charlie Weasley
Adult
Charlie Weasley


Nombre de missatges : 228
Fecha de inscripción : 24/11/2010

Estatus
Estudis: MAG
Residència: -

Problemes.... [lils] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Problemes.... [lils]   Problemes.... [lils] - Página 2 EmptyDs Maig 12, 2012 7:22 am

M'alçe fregant-me el cap on me donat al caure. Molt´be aquell noi era imbecil perdut, si el tornava a veure per aqui, ja podia correr.
M'aprope a la Lilian, xafant el Kurt al arribar.

- No hi ha de que, els imbecils com ells no es mereixen res.- mire el seu braç.- Deuries de curar-te el braç, em dona la sensacio que no vols que la Samanta s'entere, oi?- perque recorde haver vist a ella i la Samanta mes d'un cop per hogsmeade. Trec un potet de la butxaca.- Dictam, al treballar amb explosius hi han cops que t'acabes cremant, sempre va be tindre un a ma.- li passe el potet.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Problemes.... [lils] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Problemes.... [lils]   Problemes.... [lils] - Página 2 EmptyDs Maig 12, 2012 7:27 am

Li somric, agraïda, mentre agafo el pot.

-Gràcies... però em sembla que jo mateixa li ho explicaré a la Sam. Si ho fa un altre, ho pot pintar molt pitjor del que ha estat en realitat...

Em passo unes gotetes del liquid pel braç i no puc evitar fer una ganyota. Fa mal, però m'obligo a possar-m'hi més, perquè només així es va tancant la ferida. Li torno el pot.

-Vols... que envii algun missatge a la Maggs, de part teva?- li dic.- Ara torno cap a Hogwarts, jo.
Tornar a dalt Ir abajo
Kurt Johnson
Al més enllà
Al més enllà
Kurt Johnson


Nombre de missatges : 91
Fecha de inscripción : 20/03/2012

Problemes.... [lils] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Problemes.... [lils]   Problemes.... [lils] - Página 2 EmptyDl Maig 14, 2012 2:59 am

Vaig tornar a sentir totes les parts del cos, de cop Vaig notar uns braços que m’ajudaven a aixecar-me, em giro i veig que una noia esta darrere meu.

-Hola, moltes gracies per no deixar-me aquí al terra- li dic.

Em mira amb cara de compassio i em diu:

-A tranquil, però almenys que em donis una bona raó per explicar a aquesta gent sobre el que ha passat pots acabar molt malamet.

No se que dir-li, no li anava a explicar tot allor, si li explicava ja no surtiría d’allà, així que em Vaig inventar lu primer que em va pasar per el cap.

-Be, jo estava amb aquella noi i l’altre noi que has vist dons es un cabron que es va ficar al mig, i ara salta i em diu que nomes son amis, total que ens em discutit i no ha acabat molt be.

-A!! es això, tranquil!, a mi em va pasar el mateix fa uns meesos, la gent no es preocuparà així que t’en pots anar tranquil.

Li somric i li dic adeu amb el braç, despres desaparec i ja no em poden veure.

[surto del tema]
Tornar a dalt Ir abajo
 
Problemes.... [lils]
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2
 Temas similares
-
» Perquè ultimament, tot són problemes...[Lils]
» Comencen els problemes, però els problemes de veritat
» I si el bupk....? [Lils]
» Ingressant la Lils.
» Veritats doloroses [Lils]

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Localitats Màgiques :: Hogsmeade :: Carrers-
Canviar a: