Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Quan no saps si entrar a casa teva... [Kevin] - Página 2 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 14 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 14 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Quan no saps si entrar a casa teva... [Kevin] - Página 2 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Quan no saps si entrar a casa teva... [Kevin] - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Quan no saps si entrar a casa teva... [Kevin] - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Quan no saps si entrar a casa teva... [Kevin] - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Quan no saps si entrar a casa teva... [Kevin] - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Quan no saps si entrar a casa teva... [Kevin] - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Quan no saps si entrar a casa teva... [Kevin]

Ir abajo 
3 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin


Nombre de missatges : 1959
Fecha de inscripción : 18/10/2010
Edad : 29

Quan no saps si entrar a casa teva... [Kevin] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Quan no saps si entrar a casa teva... [Kevin]   Quan no saps si entrar a casa teva... [Kevin] - Página 2 EmptyDc Mar 07, 2012 6:25 am

- Shht... No és culpa teva... No és culpa teva... - l'abraçava i la besava a la cara, amb delicadesa, intentant reconfortar-la, però no sabia què més fer.

I allà estàvem, ben a prop del cos que s'enrigidia mentre jo acariciava i acotxava, subtilment, l'Elle. Però és que, senzillament, no sabia què fer.
Tornar a dalt Ir abajo
Elle H. Darkwood
Al més enllà
Al més enllà
Elle H. Darkwood


Nombre de missatges : 524
Fecha de inscripción : 29/08/2011
Edad : 30

Quan no saps si entrar a casa teva... [Kevin] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Quan no saps si entrar a casa teva... [Kevin]   Quan no saps si entrar a casa teva... [Kevin] - Página 2 EmptyDc Mar 07, 2012 9:40 am

Vaig respirar fons, notant com m'anava calmant a mesura que anava sentint el seu tacte, els seus petons suaus. Vaig eixugar-me les llàgrimes, i vaig desfer-me dels seus braços, dirigint-me cap a la meva roba, que estava per terra. Però la camisa estava mig estripada per davant, i se li havien caigut la meitat dels botons. La faldilla també estava en mal estat. Vaig sospirar, i sense dir res vaig desaparetre. Vaig aparetre a casa meva, a la meva habitació, i d'una revolada vaig agafar el vestit negre que duia a l'enterrament del pare del Kikus, però el vaig deixar de seguida, sense saber ben bé per què, i vaig optar per quedar-me un vestit verd fosc, que em vaig posar d'una revolada, juntament amb unes sabates de tacó negres. Vaig anar al bany, em vaig pentinar d'una revolada, i vaig tornar a aparetre a casa el Kevin. Amb un moviment de vareta vaig fer desaparèixer la roba de terra, i després vaig mirar al Kikus, sentint com en poc tornaria a desfer-me en un mar de llàgrimes... Llàgrimes que ja afloraven als meus ulls.

- Po... Podem marxar d'aquí, per favor? - les darreres paraules, però, estaven trencades pel plor.
Tornar a dalt Ir abajo
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin


Nombre de missatges : 1959
Fecha de inscripción : 18/10/2010
Edad : 29

Quan no saps si entrar a casa teva... [Kevin] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Quan no saps si entrar a casa teva... [Kevin]   Quan no saps si entrar a casa teva... [Kevin] - Página 2 EmptyDc Mar 07, 2012 9:43 am

Sense dir res, ja més calmada, va comprovar l'estat de la seva roba i va desaparetre. Vaig alçar una cella, però abans de poder fer gaire res va tornar, vestida i pentinada, encara que amb els ulls molt vermells i la cara suada. Quan la incipient plorera va amenaçar amb tornar a sortir, la noia va demanar de marxar i jo vaig alçar-me, afirmativament, i la vaig abraçar i besar una última vegada abans de desaparetre.

[TEMA TANCAT]
Tornar a dalt Ir abajo
 
Quan no saps si entrar a casa teva... [Kevin]
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2
 Temas similares
-
» Casa dels Moore
» Casa del James Bohr
» De nou a casa...
» Casa dels Potter [Allie]
» Prop de la Casa dels Williams

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Localitats Màgiques :: Cases-
Canviar a: