Qui està Connectat | En total hi ha 1 usuari connectat :: 0 Registrats, 0 Ocults i 1 Invitat Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 67 el Dt Oct 15, 2024 9:53 am |
|
| Preocupada pels estudis. No, en sèrio, preocupada de veritat O.O | |
| | Autor | Missatge |
---|
Agatha Black Al més enllà
Nombre de missatges : 1411 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 34 Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit
| Assumpte: Preocupada pels estudis. No, en sèrio, preocupada de veritat O.O Ds Set 25, 2010 10:37 am | |
| Vaig entrar a la biblioteca, endinsant-me en un món de silenci que, ni m'acabava d'agradar, ni me feia sentir còmode. Vaig travessar uns quants passadissos i vaig agafar un llibre d'astronomia de sisè. Després, vaig abar a la secció d'éssers màgics i en vaig agafar un de Criança de Criatures Màgiques. Finalment, vaig passar per la secció de botànica i vaig agafar la còpia de l'assignatura pel meu curs.
"Això et passa per no assabentar-te'n bé de les coses " em vaig retreure, mentre m'acostava a una taula i deixava els tres totxos a sobre, amb poques ganes. "Merda, merda, merda, Agatha, i si no t'en surts? No, espera, clar que m'en sortiré. Però... Notables! Necessito tot notables com a mínim! T.T"
Vaig començar amb el llibre d'astronomia, el vaig obrir per l'índex i vaig començar a mirar el temari.
- Malament, molt malament - vaig remugar-. Com si em parlessin en xinès.
Vaig mirar els altres dos llibres. Cap no em feia més bona pinta.
"Joooooohhhhhh"
I vaig deixar caure el cap a sobre el llibre que tenia davant. | |
| | | Eileen Tyler Setè curs
Nombre de missatges : 565 Fecha de inscripción : 14/09/2010 Edad : 29 Ubicació : En un Ford Anglia blau turquesa.
Estatus Estudis: GNOM Residència: Ravenclaw
| Assumpte: Re: Preocupada pels estudis. No, en sèrio, preocupada de veritat O.O Ds Set 25, 2010 9:53 pm | |
| Estava buscant un llibre per llegir en unes estanteries, i vaig veure que a la taula del costat hi havia l'Agatha. Bé, no la molestaria, voldria estudiar...Però, espera, l'Agatha? A la Biblioteca?
Vaig decidir acostar-me- Ei, Agatha!- vaig saludar-la- Què fas a la Biblioteca? Estudiant?- Vaig preguntar-li, mentre posava el cap de costat, intentant llegir el títol d'uns dels llibres | |
| | | Agatha Black Al més enllà
Nombre de missatges : 1411 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 34 Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit
| Assumpte: Re: Preocupada pels estudis. No, en sèrio, preocupada de veritat O.O Dg Set 26, 2010 12:41 am | |
| - No ben bé, -vaig dir alçant el cap, tot i que deixant la barbeta reposada sobre el llibra amb aire abatut-. Miro de decidir quina és la cinquena assignatura que cursaré aquest curs. El problema és que no sé quina és la que se'm dóna menys malament... Pensava que només eren quatre, per ser auror, i resulta que han de ser cinc i necessito com a mínim notables T.T. Quècreus que és més fàcil? Aronomia, Criança de Criatures Màgiques o Botànica? | |
Nombre de missatges : 565 Fecha de inscripción : 14/09/2010 Edad : 29 Ubicació : En un Ford Anglia blau turquesa.
| Assumpte: Re: Preocupada pels estudis. No, en sèrio, preocupada de veritat O.O Dg Set 26, 2010 2:53 am | |
| -Botànica- Vaig contestar- Bé, crec que és la més interessant, la veritat. Tot i que si vas a les fàcils Criança de criatures màgiques tampoc està malament. Però crec que, per ser auror, et serviria més saber de plantes que de criatures o estrelles - Vaig dir, somrient- No sabia que volies ser auror. Jo encara no tinc ni idea de què triar... | |
| Assumpte: Re: Preocupada pels estudis. No, en sèrio, preocupada de veritat O.O Dg Set 26, 2010 3:42 am | |
| - Ja però jo he de triar les assignatures ja - vaig dir-. Tu encara tens un any per rumiar-t'ho, no pateixis. Botànica potser ñés més interessant, però no sé si seré capaç de treure-me-la amb un notable. Criança potser és més factible, però no sé... >.< | |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Preocupada pels estudis. No, en sèrio, preocupada de veritat O.O Dj Set 30, 2010 11:02 pm | |
| Estava buscant un llibre de Pocions quan vaig veure l'Agatha i l'Eileen assegudes a una taula, xerrant. Vaig decidir acostar-m'hi per saludar-les, i vaig sentir un poc de què parlaven. Intentaven decidir si era més interessant Botànica o Criança, i amb quina es podia treure millor nota. - Hola noies!! Perdoneu que m'hi fiqui, però és que us he sentit! - vaig dir, somrient - Jo triaria Botànica sense dubtar-ho gens! És que a mi els animalons... Ara bé, heu vist el nou profe de Criança?? La veritat és que també és un bon al·licient... |
| Assumpte: Re: Preocupada pels estudis. No, en sèrio, preocupada de veritat O.O Dv Oct 01, 2010 12:48 am | |
| - No sé si és un bon moment per fixar-me en l'atractiu dels professors per decidir... Bé, Astronomia és la que em sembla més difícil, crec, de manera que aquesta no... i entre botànica i Criança... ai, potser trobo més ineterssant criança, però botànica potser em farà més servei per pocions... tot i que criança sembla més fàcil d'aprovar i... aiiiiiix! No ho séeee!
Em desesperava no poder triar. Sempre era molt decidia en absolutament tot, i no hi estava costumada, però quan es trepitjava el terreny dels estudis... ja eren figues d'un altre paner. Era exasperant. | |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Preocupada pels estudis. No, en sèrio, preocupada de veritat O.O Dv Oct 01, 2010 6:27 am | |
| - Va dona, no t'enfadis, que era una broma - vaig dir, fent-li l'ullet. La veritat és que no havia mai vist l'Agatha tan preocupada -. Si el que vols és mirar una assignatura que et pugui servir a la llarga, jo faria Botànica. I per la nota... no et preocupis, et podem ajudar! No en sóc una experta, però la Georgia en sap un munt no? Segur que trobaràs la manera de sortir-te'n, coi, que ets l'Agatha Black!! - i li vaig somriure, perquè volia que creiés en ella mateixa i en les seves possibilitats. |
| Assumpte: Re: Preocupada pels estudis. No, en sèrio, preocupada de veritat O.O Dv Oct 01, 2010 6:36 am | |
| - Si, tens raó, suposo que sempre li puc demanar a la Georgia que em faci els treballs... - vaig rumiar en veu alta, una mica més animada-. Mmm... no m'agrada estar tanta estona pensant. Doncs vale, botànica ^^.
Vaig tancar els llibres i els vaig posar en un piló.
- Apa, una cosa menys, me'n vaig a buscar l'escombra o a veure si trobo algú d'Slytherin per amagar-li la vida... aquest lloc em va nenir esgarrifamces.. - vaig afegir, mirant la biblioteca. | |
| Assumpte: Re: Preocupada pels estudis. No, en sèrio, preocupada de veritat O.O Dv Oct 01, 2010 6:57 am | |
| -Mmmm... El nou professor, tens raó, Marta. És com un plus- Vaig dir, somrient- Bé, si has triat Bótanica, que sigui Botánic. Si tens algun problema ja saps que estic per aquí, tot i que segurament la Georgia en sabrà molt més-Vaig aixecar-me de la cadira, per seguir buscant algun llibre- Doncs si te'n vas, ens veiem després ^^ | |
| Assumpte: Re: Preocupada pels estudis. No, en sèrio, preocupada de veritat O.O Dv Oct 01, 2010 7:06 am | |
| - See ya! ^^ - vaig dir i em vaig allunyar corrents d'aquell lloc tan estrany per mi
[surto del tema] | |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Preocupada pels estudis. No, en sèrio, preocupada de veritat O.O Dv Oct 01, 2010 7:35 am | |
| - Fins aviat! - vaig dir, i vaig tornar a buscar el llibre de Pocions que necessitava per acabar el treball que ens havien posat aquella setmana.
[Surt del tema] |
| | | | Preocupada pels estudis. No, en sèrio, preocupada de veritat O.O | |
|