Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Un nou passadis, una nova troballa...una capaaaaaaaaa! [Wen i Rue] HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 33 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 33 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am
Un nou passadis, una nova troballa...una capaaaaaaaaa! [Wen i Rue] HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Un nou passadis, una nova troballa...una capaaaaaaaaa! [Wen i Rue] EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Un nou passadis, una nova troballa...una capaaaaaaaaa! [Wen i Rue] EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Un nou passadis, una nova troballa...una capaaaaaaaaa! [Wen i Rue] EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Un nou passadis, una nova troballa...una capaaaaaaaaa! [Wen i Rue] EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Un nou passadis, una nova troballa...una capaaaaaaaaa! [Wen i Rue] EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Un nou passadis, una nova troballa...una capaaaaaaaaa! [Wen i Rue]

3 participantes
AutorMissatge
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs

Nombre de missatges : 1301

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Un nou passadis, una nova troballa...una capaaaaaaaaa! [Wen i Rue] Empty
MissatgeAssumpte: Un nou passadis, una nova troballa...una capaaaaaaaaa! [Wen i Rue]   Un nou passadis, una nova troballa...una capaaaaaaaaa! [Wen i Rue] EmptyDv Des 23, 2011 7:18 am

Anava pels pasadissos donant botets, i la Mort anava amb mi, al meu costat. M’encantava anar pels passadissos, sempre trobava coses guays, l’últim cop, el punyalet, el qual duia al cinturo.
Aleshores vaig arribar a un altra passadis mig abandonat, estava ple de portes i tenia pols per les parets.

- Alaa...que fastic...

Vaig anar cap a la primera porta, tancada, i la següent...i la següent, totes excepte una.

- Oooooooooh! Una porta oberta!

Vaig entrar, era una vella aula, amb taules i pols, però pols de veritat.

- Oooooh! Un gramofon! I te cadires! I taulees!

Vaig vagar per la clase, però sols hi havia una capa vella i un gramofon amb un disc posat. Vaig possar el disc i va començar a sonar.

- Que guaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay!

Vaig començar a ballar damunt les taules, vaig agafar la capa i després de llevar-li la pols, me la vaig possar per damunt, com si fora un medieval, es deia medieval? Una capa medieval!

- Soc un medievaaaaaaaaaal!- i vaig continuar ballant amb la capa.
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Nombre de missatges : 1175

Estatus
Estudis: No acreditat

MissatgeAssumpte: Re: Un nou passadis, una nova troballa...una capaaaaaaaaa! [Wen i Rue]   Un nou passadis, una nova troballa...una capaaaaaaaaa! [Wen i Rue] EmptyDg Des 25, 2011 4:45 am

-Don't stop me now!

Anava cantant pels passadissos quan vaig sentir la veu de la Cass que cridava fes d'un dels passadissos. Era un d'aquests passadissos en els que la gent no solia anar per que no es feien classes alla. Vaig anar i vaig veure el cap flotant de la Cass.

-Hostia Cass! Quin encanteri es? Mola!
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Un nou passadis, una nova troballa...una capaaaaaaaaa! [Wen i Rue]   Un nou passadis, una nova troballa...una capaaaaaaaaa! [Wen i Rue] EmptyDg Des 25, 2011 4:52 am

Vaig vore la Wen i vaig saltar de la taula, fent que la pols volara.

- Encanteri? Que encanteri? Jo no he fet caaap encanteri! Que mola?

Vaig passejar la vista per l'aula.

- L'aula? L'aula mola mooooolt! I la capa? A que la capaaaa mola molt? I el gramofon! La música és moolt guaaay!

Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Un nou passadis, una nova troballa...una capaaaaaaaaa! [Wen i Rue]   Un nou passadis, una nova troballa...una capaaaaaaaaa! [Wen i Rue] EmptyDl Des 26, 2011 3:58 am

-Com que no has fet cap encanteriiiii?-vaig demanar, mirant el cap de la Cass- No, mola aixo que no es vegi... Quina capaaaaa?

Llavors vaig recordar-me d'aquell conte de mags que vaig llegir l'any pasat a la biblioteca, una tarda de pluja.

-Tens la capa d'invisu... D'invisibli... La capa que fa invisible!-Vaig cridar.-No se't veu! Es la capa dels tres germans! Com molaaaaaaaa!
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Un nou passadis, una nova troballa...una capaaaaaaaaa! [Wen i Rue]   Un nou passadis, una nova troballa...una capaaaaaaaaa! [Wen i Rue] EmptyDl Des 26, 2011 5:31 am

La capa et feia invisible? Ooooooooooooooooh! que guaaaay! podia fer moooooltes coses guays amb la capa.

- La rondalla dels tres germans? És el de la Mort? Bam-Bam m'ha contat moooolts cops eixe conte, a ella li encanta, però a mi m'agrada més la de La Font, és moolt bonica.- aleshores vaig llevar-me la capa i la vaig ensenyar a Wen.- Molaaaaaa mooooooolt! Estava aci, en la sala! Ens la quedem, no? Es pot? Jo la vuic! Podem ser invisibles!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Un nou passadis, una nova troballa...una capaaaaaaaaa! [Wen i Rue]   Un nou passadis, una nova troballa...una capaaaaaaaaa! [Wen i Rue] EmptyDl Des 26, 2011 7:38 am

-La de la Font... es la de la font de la fortuna? A mi també em va agradar^^

Vaig mirar la capa... més bé no la vaig mirar. Somreia...

-Cass, tens una idea de que significa aquesta troballa? Amb la capa, Hogwarts es nostre. Podem anar on sigui, perquè ningú ens veurà i no ens podran dir que no hi podem anar...

Vaig començar a fer bots.

-Ens la quedem, Declaro aquesta capa conquistada per les tres mosqueteres!
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Un nou passadis, una nova troballa...una capaaaaaaaaa! [Wen i Rue]   Un nou passadis, una nova troballa...una capaaaaaaaaa! [Wen i Rue] EmptyDl Des 26, 2011 7:42 am

- La de la font moooola molt!!

Vaig riure, seriem totalment invisibles!! Molava molt!

- Podrem fer el que vuigam…- vaig riure.- Més del que ja fem! Les tres mosqueteres serem les millooors de tota l’escola! I ningú ens podrà descobrir!- vaig xocar la mà amb la Wen.- Li ho tenim que dir a la Ruee! Segur que li encantaaaa!

Vaig mirar la capa.

- De qui seria? Per què la capa és mooooolt guay, com pot ser que la gent l’hagi perdut? Jo mai la deixaria per ahi abandonada!
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Un nou passadis, una nova troballa...una capaaaaaaaaa! [Wen i Rue]   Un nou passadis, una nova troballa...una capaaaaaaaaa! [Wen i Rue] EmptyDl Des 26, 2011 7:44 am

-Potser era masa bon nen com per utilitzar-la i es va oblidar d'ella aqui...

Vaig somriure.

-Oh, si us plau anem a cercar la Rue anem a cercar-la si us plau!
Tornar a dalt Ir abajo
Rue C. Hawthorne
Tercer curs
Rue C. Hawthorne

Nombre de missatges : 64

Estatus
Residència: Hufflepuff

MissatgeAssumpte: Re: Un nou passadis, una nova troballa...una capaaaaaaaaa! [Wen i Rue]   Un nou passadis, una nova troballa...una capaaaaaaaaa! [Wen i Rue] EmptyDs Des 31, 2011 12:58 am

Vale. Definitivament, estàvem perduts.

- Ho sento molt, Nikko... la pròxima vegada preguntaré.

Però em sentia dèbil cada vegada que ho feia. Sí, tenia una discapacitat, i havia d'acceptar-ho, però... portava malament que la gent em tractés com si no fos capaç de fer res.

Però aleshores vaig sentir veus. Venien de molt lluny, però podia localitzar-les. Vam començar a caminar en aquella direcció, disposats a preguntar on era l'aula de magimàtica, quan em vaig adonar...

- Wen! Cass!

Vaig somriure, contenta.

- Holaaa! Que sabeu on som? ^^ - vaig preguntar, divertida.
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Un nou passadis, una nova troballa...una capaaaaaaaaa! [Wen i Rue]   Un nou passadis, una nova troballa...una capaaaaaaaaa! [Wen i Rue] EmptyDs Des 31, 2011 6:38 am

- Rueeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Just ara pensavem en buscar-te!

Vaig mirar l'aula i vaig transmitir-li els pensaments.

- Estem en un passadis...en una aula abandonada, i mola moooooolt, te coses moooooooooolt guaaaaaaays!

Vaig anar cap al gramofon i vaig canviar la cançó.

- I he trobat una cosa molt més guaaaaaay una capa que et fa invisible! A que si Wen? A que mooola moooooolt? I ara és nostraaa!
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Un nou passadis, una nova troballa...una capaaaaaaaaa! [Wen i Rue]   Un nou passadis, una nova troballa...una capaaaaaaaaa! [Wen i Rue] EmptyDg Gen 01, 2012 7:27 am

-Rueeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee-Vaig cridar-li, corrent cap a ella.

Vaig somriure mentre la Cass li explicava.

-L'he declarada propietat privada de les tres mosqueteres!

Vaig començar a riure
Tornar a dalt Ir abajo
Rue C. Hawthorne
Tercer curs
Rue C. Hawthorne

Nombre de missatges : 64

Estatus
Residència: Hufflepuff

MissatgeAssumpte: Re: Un nou passadis, una nova troballa...una capaaaaaaaaa! [Wen i Rue]   Un nou passadis, una nova troballa...una capaaaaaaaaa! [Wen i Rue] EmptyDl Gen 02, 2012 1:15 am

- Una capa que fa invisibleee? - Vaig dir, emocionada - No sabia que existíssin de veritat! Oooooh, que guai! *-* I dius que és propietat nostra? Només nostra? I podrem caminar sense que ens vegin? Guaaaaai! - vaig exclamar.

Vaig riure. Ara m'era igual el lloc on havia d'anar, estava amb les meves amigues.

- I què és el que penseu fer amb ella? Coses molt guais? Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo

Un nou passadis, una nova troballa...una capaaaaaaaaa! [Wen i Rue]
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1