Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Nova HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 2 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 2 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Nova HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Nova EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Nova EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Nova EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Nova EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Nova EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Nova

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Layla Weasley
Cinquè curs
Layla Weasley


Nombre de missatges : 27
Fecha de inscripción : 07/12/2012

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Nova Empty
MissatgeAssumpte: Nova   Nova EmptyDs Des 08, 2012 7:19 am

Tot explorant el castell, arribo a la torre d'astronomia, la més alta de totes, i surto al balcó.

- Caram O.O

La vista del cel és estupenda. Estem tant apartats de la civilització que es distingeixen perfectement les constel·lacions. Elcel és molt diferent del d'Egipte, però.

- I fot un fred que et mors... - deixo anar, també, perquè encara vaig amb la robeta fina que duia des d'El Caire.
Tornar a dalt Ir abajo
Emma von Rosenthal
Tercer curs
Emma von Rosenthal


Nombre de missatges : 17
Fecha de inscripción : 08/12/2012
Ubicació : Allà on hi ha la malifeta més gran

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Nova Empty
MissatgeAssumpte: Re: Nova   Nova EmptyDs Des 08, 2012 8:50 am

Qualsevol persona normal pensaria i sabria que està prohibit, però com que jo estic boja ho faig. Encara taralejo quan arribo a l'última esglaó de la torre d'Astronomia. I no puc evitar deixar anar un crit d'alegria perquè no m'han enxampat i m'he superat a mi mateixa.
Ho he aconseguit! Sóc un geni, sóc un...! —callo quan veig que hi ha algú allà dalt, però de seguida torno en si i a mi, ja que jo no sóc ningú que es doblegui davant de la autoritat.
Quan veig que es gira i entrevec a una noia un parell d'anys més gran que jo. Faig unes passes perquè la llum de la lluna també m'il·lumini i la saludo dient:
Hola! Em dic Emma i sóc de Gryffindor. I tu?


Editat per darrera vegada per Emma von Rosenthal el Ds Des 08, 2012 9:41 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Layla Weasley
Cinquè curs
Layla Weasley


Nombre de missatges : 27
Fecha de inscripción : 07/12/2012

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Nova Empty
MissatgeAssumpte: Re: Nova   Nova EmptyDs Des 08, 2012 9:00 am

Una noia arriba a la torre, i està contenta perquè és un geni... fent què?

- Hola! - la saludo-. Jo em dic Layla, un plaer. I també sóc de Gryffindor - afegeixo ensenyant-li la corbata-. La bufanda i la túnica no les duc perquè sóc així d'inútil i em penso que aquí fa la mateixa temperatura que a Egipte... U.U

Me la quedo mirant.

- Vens molt contenta, senyoreta geni! Puc preguntar per què?
Tornar a dalt Ir abajo
Emma von Rosenthal
Tercer curs
Emma von Rosenthal


Nombre de missatges : 17
Fecha de inscripción : 08/12/2012
Ubicació : Allà on hi ha la malifeta més gran

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Nova Empty
MissatgeAssumpte: Re: Nova   Nova EmptyDs Des 08, 2012 9:40 am

Ens han deixat molt clar i moltes vegades que no hem de ser intolerants entre les residències però de fet, jo no trobo cap atractiu a les bèsties que s'arrosseguen per terra així que si ho hagués estat m'hauria batut en duel amb ella. Tot i així, com que és una Gryffindor, torno a desar la vareta —que havia agafat a dins de la butxaca sense treure-la per prevenció— amb calma i li dic:
Dona, és ser una mica insensat deixar-se la túnica en una època de l'any com la en la que estem... —la mig renyo amb un somriure a la cara. Jo mai he sabut ser sèria, a més, ella és més gran que jo—. Vols que et deixi la meva bufanda? Jo no la necessito de moment, mira, porto coll alt. Si vols, ja me la tornaràs demà. Ah, per cert, no fa ni dos segons que ens hem conegut -ja que jo no t'havia vist per aquí i tu acabes d'esmentar Egipte- però si vols t'ho responc: m'havia retat a mi mateixa a veure si seria capaç de pujar aquí dalt sense que ningú m'enxampés per desena nit consecotiva. I ho he aconseguit; ara només falta seguir-ho fent unes vegades més.
Vaig acabar de sortir del balcó sense estremir-me en el fred i em vaig recolzar d'esquena a la barana, mirant-me-la a la cara.
Tornar a dalt Ir abajo
Layla Weasley
Cinquè curs
Layla Weasley


Nombre de missatges : 27
Fecha de inscripción : 07/12/2012

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Nova Empty
MissatgeAssumpte: Re: Nova   Nova EmptyDg Des 09, 2012 2:30 am

Vaig acceptar la bufanda amb un somriure, agraïda.

- És que a El Caire no fa mai aquest fred... i no havia sortit mai del país, saps?

Em va parlar d'allò que no l'enxampessin. Vaig posar els ulls com unes taronges.

- No fotis que està prohibit venir a aqesta torre! Ah, o és per què ja és fosc? Uuuups, no ho sabia... A la meva escola no teníem aquestes normes...
Tornar a dalt Ir abajo
Emma von Rosenthal
Tercer curs
Emma von Rosenthal


Nombre de missatges : 17
Fecha de inscripción : 08/12/2012
Ubicació : Allà on hi ha la malifeta més gran

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Nova Empty
MissatgeAssumpte: Re: Nova   Nova EmptyDl Des 10, 2012 2:59 am

Sí, de fet està prohibit anar pel castell de nit. És el que m'han dit, però de fet, hi ha bastants alumnes que de tant en tant s'ho salten.
Vaig girar-me cap al paisatge de Hogwarts i vaig admirar les planes. A la llunyania vaig veure la silueta del gran i intangible Bosc Prohibit, algun dia hi hauria d'anar. Llavors vaig pensar que ella havia esmentat que era nova, així que vaig dir:
Jo també sóc nova. Abans anava a Drumstang però l'àvia i el tiet es van posar d'acord per primera vegada i van decidir que em canviaven a Hogwarts. I tu? Abans has parlat d'Egipte, a mi m'agrada molt i m'agradaria anar-hi algun dia.
Tornar a dalt Ir abajo
Layla Weasley
Cinquè curs
Layla Weasley


Nombre de missatges : 27
Fecha de inscripción : 07/12/2012

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Nova Empty
MissatgeAssumpte: Re: Nova   Nova EmptyDl Des 10, 2012 8:45 am

- Està prohibit... doncs jo tan fresca, mira - vaig dir amb una rialla.

Em va explicar que també era nova i que abans havia anat a Durmstrang.

- AIxò és per allà Rússia o així, no? Encara deu fer-hi més fred que aquí... no m'agradaria pas que m'hi tranferissin, no... XD Jo anava a l'Escola d'Egipte, es diu Sphinx. Era molt diferent que aquí. Era apartada, al desert, en un grup de piràmides que resultaven ser miratges pels muggles que s'hi acostaven. La veritat és que és molt bonic, però només s'hi viu bé si tens diners. A l'escola s'hi estava de conya, per això, no ens podem queixar. Durmstrang és guai?
Tornar a dalt Ir abajo
Emma von Rosenthal
Tercer curs
Emma von Rosenthal


Nombre de missatges : 17
Fecha de inscripción : 08/12/2012
Ubicació : Allà on hi ha la malifeta més gran

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Nova Empty
MissatgeAssumpte: Re: Nova   Nova EmptyDl Des 10, 2012 8:59 am

No, Durmstrang no és a Rússia! —li aclareixo, amb una riallada que trenca la nit—. Durmstrang és a Suècia o a Noruega, com que també la protegueixen, no saps mai on para. A mi també m'agradaria anar a Rússia, també; ja veus, tinc tants llocs! —Ella em pregunta com és Durmstrang—: És freda, què vols que et digui! Estic acostumada al fred, així que ara aquí Hogwarts em sembla un clima temperat. És bastant divertida, sí, però té fama de ser fosca i de màgia negre. Jo no ho penso —dic, fent un gest amb les espatlles per restar-hi importància.
ff: Me'n vaig a dormir Very Happy]
Tornar a dalt Ir abajo
Layla Weasley
Cinquè curs
Layla Weasley


Nombre de missatges : 27
Fecha de inscripción : 07/12/2012

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Nova Empty
MissatgeAssumpte: Re: Nova   Nova EmptyDl Des 10, 2012 9:17 am

M'explica que Durmstran era a escandinàvia.

- Ah, jo com que sabia que era tan freda ja la feia a Rússia, no sé per què!

Em vaig embolcallar bé dins la bufanda que m'havia deixat.

- Has començat ja alguna classe? Espero que no tinguin gaire més nivell que a la meva escola... és veritat que Hogwarts té molta fama, per això... Durmstrang també diuen que és de les més bones, com Beauxbattons. Jo vaig preferir venir aquí perquè és on van venir els meus pares. Ells són anglesos, i jo també vaig néixer aquí, però ens vam traslladar a Egipte fa uns anys, perquè els meus paes treballaven per Gringotts i són allà descobrint tresos. M'havia parlat tan bé de Hogwarts que vaig decidir provar. I tu? Per què et vas canviar?
Tornar a dalt Ir abajo
Emma von Rosenthal
Tercer curs
Emma von Rosenthal


Nombre de missatges : 17
Fecha de inscripción : 08/12/2012
Ubicació : Allà on hi ha la malifeta més gran

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Nova Empty
MissatgeAssumpte: Re: Nova   Nova EmptyDc Des 12, 2012 6:18 am

Fa fred, així que mentre ella s'abriga en la bufanda que li he deixat, jo em poso les mans a les butxaques. Em pregunta sobre el motiu pel qual he vingut aquí a Hogwarts... "Coi, dels mil temes que es pot parlar en una nit freda, perquè ha de treure aquest?" penso, sense canviar ni un centimetre del meu posat, ella no té la culpa d'haver tret el tema.
No ho tinc massa clar, saps? —li dic, començant una petita mentida—. Es que no és pas una cosa que hagui triat jo, ho van decidir el tiet i l'àvia. Moltes vegades fan el que els dona una mica la gana sobre la meva vida sense que hi pugui fer res...
Abaixo la cara perquè noto que els ulls se m'estan omplint de llàgrimes de ràbia, i de tristesa; sé per què ho han fet, l'àvia i el tiet, però no crec que ho hagui d'explicar a una noia que, tot i que m'ha caigut bé, no conec de res.
Tornar a dalt Ir abajo
Layla Weasley
Cinquè curs
Layla Weasley


Nombre de missatges : 27
Fecha de inscripción : 07/12/2012

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Nova Empty
MissatgeAssumpte: Re: Nova   Nova EmptyDc Des 12, 2012 11:10 am

Noto que li he tocat una mica la vena sensible. No ho hauria d'have rpreguntat...

"Cavia de tema"

- I ja saps què t'agradaria fer, quan surtis de Hogwarts? Bé, encara hi ha molt de temps, és clar... ^^ A mi m'agradaria treballar al Wizzengamot, d'advocada, tot i que m'han dit que les proves són força difícils...
Tornar a dalt Ir abajo
Emma von Rosenthal
Tercer curs
Emma von Rosenthal


Nombre de missatges : 17
Fecha de inscripción : 08/12/2012
Ubicació : Allà on hi ha la malifeta més gran

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Nova Empty
MissatgeAssumpte: Re: Nova   Nova EmptyDj Des 13, 2012 3:32 am

Faig un somriure i responc:
Encara no me n'he preocupat. De fet, és més lògic que tu tinguis clares les teves idees que jo les meves. Calculo que ets un parell d'anys més gran que jo, més o menys, així que o deus fer quart o cinquè, per la qual cosa ja és necessari que sàpigues sobre el teu futur, ja que aviat faràs els GNOM. Jo encara faig tercer així que no és molt prioritari que sàpiga les meves notes ja. De fet encara no sé què m'interessa perquè la úncia cosa que tinc clar que mpagrada és la pintura. I això és una cosa molt muggle.
Tornar a dalt Ir abajo
Layla Weasley
Cinquè curs
Layla Weasley


Nombre de missatges : 27
Fecha de inscripción : 07/12/2012

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Nova Empty
MissatgeAssumpte: Re: Nova   Nova EmptyDv Des 14, 2012 9:58 am

- Ah, sí, jo faig cinquè -li responc-. Vaja, pensava que eres de la meva edat; sembles més gran...

Escolto això que em diu que el que més li agrada és la pintura.

- I per què no? D'artistes n'hi ha a tot arreu. Pintors, músics, escriptors... mira el Jameson Rook, per exemple, que ara treballa al Periòdic Profètic, també, però fins fa un any o així era només escriptor...

La pintura m'agradava. Feia per ella, se la veia molt expressiva.

- I no és tan muggle si pintes quadres que es moguin, no? ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Emma von Rosenthal
Tercer curs
Emma von Rosenthal


Nombre de missatges : 17
Fecha de inscripción : 08/12/2012
Ubicació : Allà on hi ha la malifeta més gran

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Nova Empty
MissatgeAssumpte: Re: Nova   Nova EmptyDv Gen 11, 2013 4:29 am

Se m'il·lumina la cara quan ella diu lo de fer quadres que es moguin.
—Esclar! Com amb les fotos, no? Ostres, quina bona idea. No sé perquè però mai se m'havia acudit una cosa així. Bé, potser sí que et faré cas... No, te'n faré segur i pintaré quadres que es moguin, una cosa molt interesant. Tens bones idees —afegueixo, somrient-li.
—Tu has dit que t'agradaria ser advocada, oi? I per què? Jo penso que es molt aburrit estar tota l'estona defensant als altres, a més, és possible que et toqui defensar a algú qeu realment ha comès alguna cosa..., jo què sé, un assessinat, i tu què faries llavors? No sé, però jo penso que es una feina moolt aburrida. Només de pensar-hi m'adormo. —I ric—. Ehm..., si t'he ofès perdona, eh? —Li dic amb la millor intenció.
Tornar a dalt Ir abajo
 
Nova
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» La nova alumne.
» Nova feina, nou despatx
» Curs nou, vida nova
» Nova fitxa de Mark Shuller
» La nova temporada de Carraway's [Ursula]

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Torre d'Astronomia-
Canviar a: