Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
La nova alumne. HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 1 usuari connectat :: 0 Registrats, 0 Ocults i 1 Invitat

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
La nova alumne. HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
La nova alumne. EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
La nova alumne. EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
La nova alumne. EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
La nova alumne. EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
La nova alumne. EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 La nova alumne.

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Marta du Chateaubriand
Primer curs
Marta du Chateaubriand


Nombre de missatges : 16
Fecha de inscripción : 07/03/2013
Edad : 27
Ubicació : Hogwarts-Carry le Rouet

La nova alumne. Empty
MissatgeAssumpte: La nova alumne.   La nova alumne. EmptyDj Mar 07, 2013 6:46 pm

Vaig entrar al Vestíbul. Desde petita havia llegit Harry Potter més de deu vegades, i creia que ja m'hauria fet a la idea de que Hogwarts era el millor lloc del món, però ser allà de veritat... Era massa. El sostre era realment tant alt com se'l descriu en el llibre, i hi havia portes i escales per tot arreu.
Vaig mirar el rellotje. Feia cinc minuts que hauria de ser allà. Com que arribava a mig curs estava una mica desorientada, i hauria de començar de zero. Només esperava no fer masses enemics, i bastants amics.
Se suposava que havia quedat amb un professor-a al vestíbul, però ja feia deu minuts que hi era i encara no havia aparegut.
Cada cop estava més i més nerviosa. I si no venien? I si havia d'anar jo sola a la sala comuna?
No coneixia res, ni a ningú. Tot el que sabia era pels llibres, i no es que portesin un mapa precisament...
Vaig decidir seure damunt el meu bagul, a veure si passava algú. Tard o d'hora em vindien a buscar. No...?
Tornar a dalt Ir abajo
Lya Redwyne
Professorat
Professorat
Lya Redwyne


Nombre de missatges : 27
Fecha de inscripción : 17/02/2013

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: -

La nova alumne. Empty
MissatgeAssumpte: Re: La nova alumne.   La nova alumne. EmptyDv Mar 08, 2013 2:24 am

(OFF: Puc? ^^)

Arribo fins al vestíbul, on m'havien dit que havia de rebre a la nova alumna. Arribo tard, per variar. Espero que no hagi anat a explorar Hogwarts pel seu compte perquè... Bé, m'imagino que es perdria ^^'

Per sort la veig, asseguda sobre el seu bagul. Rebusco entre els mil pergamins que sempre porto a sobre fins trobar un en el que m'havia apuntat el seu nom: Marta du Chateaubriand.

- Hola!- Saludo amb un somriure.- Sóc la professora Lya Redwyne, d'Història de la Magia. M'imagino que deus ser la Marta, no?
Tornar a dalt Ir abajo
Marta du Chateaubriand
Primer curs
Marta du Chateaubriand


Nombre de missatges : 16
Fecha de inscripción : 07/03/2013
Edad : 27
Ubicació : Hogwarts-Carry le Rouet

La nova alumne. Empty
MissatgeAssumpte: Re: La nova alumne.   La nova alumne. EmptyDv Mar 08, 2013 5:03 am

(OFF, per descomtat! Necesito una bona guia en tot això jajaja)

Va entrar una dona per una de les multiples portes. Anava carregada fins dalt de pargamins, i va semblar alleujada quan em va veure.

-Em...Si, soc jo.

Tenia mil preguntes al cap, i no sabia exactament que podia dir i que no, aixi que vaig decidir no dir res. A veure si encara la faria enfadar. "Bé, almenys sembla simpàtica."
Tornar a dalt Ir abajo
Lya Redwyne
Professorat
Professorat
Lya Redwyne


Nombre de missatges : 27
Fecha de inscripción : 17/02/2013

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: -

La nova alumne. Empty
MissatgeAssumpte: Re: La nova alumne.   La nova alumne. EmptyDv Mar 08, 2013 8:04 am

-Oh, perfecte! Sento haver arribat tard, es que els de segon em porten boja.

Somric, amablement. Si entrar a Hogwarts a primer ja és dur, imagina't fer-ho a meitat de curs. Però la majoria dels de primer són nois i noies molt macos, així que crec que de seguida es trobarà com a casa.

- Veig que ja t'han seleccionat a Gryffindor, no? Així que m'imagino que ja saps com va el tema de les residències... La teva es troba a una de les torres. T'acompanyo perquè no et perdis, què et sembla? Això és bastant gran ^^

- A veure què més...- Afegeixo, pensant en què li he d'explicar.- Tens varies assignatures, entre elles la meva, Història de la Màgia, però també Transformacions, Botànica, Defensa contra les forces del mal, Encanteris, Pocions, Vol i Teoria de la Magia. Demà pel matí m'imagino que et donaran els horaris ^^

Tornar a dalt Ir abajo
Marta du Chateaubriand
Primer curs
Marta du Chateaubriand


Nombre de missatges : 16
Fecha de inscripción : 07/03/2013
Edad : 27
Ubicació : Hogwarts-Carry le Rouet

La nova alumne. Empty
MissatgeAssumpte: Re: La nova alumne.   La nova alumne. EmptyDv Mar 08, 2013 8:11 am

Vaig anar apuntant-me mentalment les assignatures que em deia. Més o menys coincidien amb el que havia llegit als llibres. Vaig decidir que aquella mateixa nit em miraria tots els llibres. No volia que a part de començar tard, venint de muggles, fos la més lenta de la classe.

-Moltes gràcies, professora Redwyne.
Vaig pensar si preguntar-li ho no, pero finalment em vaig decidir.

-Perdona, he estat informant-me una mica, i m'agradaria saber com va el tema dels punts de gryffindor, i...bé...- Em vaig posar molt vermella, era massa timida.- M'agradaria saber si..bé.. si tinc una habitació assignada, si hi ha algú més.. com són...

Ho havia dit. Ja no hi havia marxa enrera. Però ara em sentia molt, molt estúpida. Hauria hagut de saber-ho tot alló!
Tornar a dalt Ir abajo
Lya Redwyne
Professorat
Professorat
Lya Redwyne


Nombre de missatges : 27
Fecha de inscripción : 17/02/2013

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: -

La nova alumne. Empty
MissatgeAssumpte: Re: La nova alumne.   La nova alumne. EmptyDv Mar 08, 2013 8:21 am

- Sobre les habitacions... Doncs a partir d'ara dormiràs a l'habitació de les noies de primer de Gryffindor i hauràs de compartir habitació amb elles. Segur que us feu molt amigues, no et preocupis, els de Gryffindor de primer són nois molt macos ^^

Em col·loco bé tots els llibres i pergamins als braços abans que em caiguin a terra i somric a la nena un altre cop. Sembla molt bona noia, i molt tímida!

- Els punts... Doncs aneu bastant bé, tot i que teniu a tercer un parell de noies que de tant en quan us en fan perdre uns quants- Faig, amb un somriure de complicitat.- Però no et preocupis, no en són masses. A més sempre pots ajudar a gunyar-ne contestant preguntes a classe.

- Vols que anem tirant cap a la Sala Comuna i t'ensenyo l'habitació? Què et sembla? Ah, i si tens cap més pregunta no et tallis, estic aquí per això ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Marta du Chateaubriand
Primer curs
Marta du Chateaubriand


Nombre de missatges : 16
Fecha de inscripción : 07/03/2013
Edad : 27
Ubicació : Hogwarts-Carry le Rouet

La nova alumne. Empty
MissatgeAssumpte: Re: La nova alumne.   La nova alumne. EmptyDv Mar 08, 2013 8:30 am

Em va resumir com anaven les coses a Hogwarts a aquell curs. Els companys eren força simpatics segons deia, i els punts... hi havia algú que ens en feia perdre, però això ja era tradició a gryffindor. Es va oferir a guiarme cap a la sala comuna, i vem pujar unes escales que pujaven a mà dreta. Hi havia portes a banda i banda, i ens vem creuar amb algun grup d'estudiants, pero semblaven molt més grans. Pujavem i pujavem, fins que vem arribar devant del retrat de la senyora grassa.
La profesora Redwyne es va aturar, i es va girar cap a mi.
No em podia creure que estigues a un simple pas de ser a la sala comuna de gryffindor, a la sala de veritat!
Si no hagues estat amb algú, possiblement m'hagues posat a saltar.
Tornar a dalt Ir abajo
Lya Redwyne
Professorat
Professorat
Lya Redwyne


Nombre de missatges : 27
Fecha de inscripción : 17/02/2013

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: -

La nova alumne. Empty
MissatgeAssumpte: Re: La nova alumne.   La nova alumne. EmptyDs Mar 09, 2013 3:26 am

- Doncs ja hem arribat.- Dic, amb un somriure, assenyalant el retrat de la Senyora Grassa.

- M'imagino que ja ho sabràs, però aquí és per on s'entra a la Sala Comuna. Els de Gryffindor aneu amb contrasenyes que es canvien cada cert temps. La d'ara és Pastís de Carabassa. Si algun dia no la saps busca els delegats, com ara l'Erin River, per preguntar-lis.

Assenyalo el bagul, que ha deixat al terra al parar-nos davant l'entrada de la Sala Comuna.

- Vols que t'ajudi a pujar-lo a l'habitació? ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Marta du Chateaubriand
Primer curs
Marta du Chateaubriand


Nombre de missatges : 16
Fecha de inscripción : 07/03/2013
Edad : 27
Ubicació : Hogwarts-Carry le Rouet

La nova alumne. Empty
MissatgeAssumpte: Re: La nova alumne.   La nova alumne. EmptyDs Mar 09, 2013 6:29 am

Més notes mentals. Noto que el cap em va a cent. La contrasenya es Pastís de Carabassa. M'ofereix portar-me el bagul, i accepto encantada. Sembla que sigui ple de pedres de tan que pesa.
Entrem a la sala comuna, i tot i que comença a fer bon temps, el foc esta encés. Hi ha alguna taula, i varies cadires. Miro les parets, completament decorades de roig i daurat. Respiro fons, i sento que per fi soc on sempre hauria hagut de ser. Portem el bagul i una petita bossa de mà que porto, i pujem per les escales que donen a l'habitació de les noies. Em porta fins a l'habitació de primer. Hi ha varis llits, amb coixins, algun osset de pelux, i varies xocolatines, i en algun llit hi ha fins i tot fotos enganxades per aqui i per allà. Al final de tot hi ha un llit molt neutre, el meu. M'acopmanya amb el bagul fins allà, i el deixa als peus del llit. M'adono que tinc una finestra prop del meu llit, amb moolt bones vistes. És sencillament genial ser allà.
Tornar a dalt Ir abajo
Lya Redwyne
Professorat
Professorat
Lya Redwyne


Nombre de missatges : 27
Fecha de inscripción : 17/02/2013

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: -

La nova alumne. Empty
MissatgeAssumpte: Re: La nova alumne.   La nova alumne. EmptyDg Mar 10, 2013 9:17 am

L'ajudo a pujar el bagul fins a l'habitació. Per sort l'habitació de les noies de primer és de les primeres portes amb les que et trobes, perquè mira que pesa...

Deixo el bagul als peus del llit desocupat i obro les cortines del tot, deixant que entri la llum.

-Les Sales Comunes de les torres són les millors.- Dic, picant-li l'ullet.- Privilegis dels Ravenclaw i els Gryffindor ^^

Tornar a dalt Ir abajo
Marta du Chateaubriand
Primer curs
Marta du Chateaubriand


Nombre de missatges : 16
Fecha de inscripción : 07/03/2013
Edad : 27
Ubicació : Hogwarts-Carry le Rouet

La nova alumne. Empty
MissatgeAssumpte: Re: La nova alumne.   La nova alumne. EmptyDt Mar 12, 2013 3:30 am

He vist ben poc del castell, però suficient com per fer-me venir ganas d'investigar-lo de dalt a baix en aquell precis instant. Agafo la bossa de mà i col·loco la foto dels meus pares al costat del llit, i m'afanyo a penjar un amulet d'en Gab, un amic de l'infancia, al damunt del llit.
-Professora, que podria anar a veure el gran saló, els jardins, la mussoleria... i aquestes coses? He d'agafar algun altre paper o horari a part d'aquests?
Dic, assenyalant els papers que m'ha donat anteriorment. Espero poder anar per tot Hogwarts, encara que suposo que si he de completar algun altre paper, o si m'ha de dur algun lloc en especial, tampoc hi haurà cap problema.
No puc evitar somriure. Hogwarts. Ni més ni menys...
Tornar a dalt Ir abajo
Lya Redwyne
Professorat
Professorat
Lya Redwyne


Nombre de missatges : 27
Fecha de inscripción : 17/02/2013

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: -

La nova alumne. Empty
MissatgeAssumpte: Re: La nova alumne.   La nova alumne. EmptyDj Mar 14, 2013 5:17 am

- No, no haig de donar-te res més. M'imagino que demà els altres professors ja t'explicaran més coses de la seva assignatura.

Em quedo mirant com col·loca algunes coses i es gira cap a mi, emocionada, preguntant-me si pot anar a veure Hogwarts. Somric, amablement.

- Ves, corre. Compte, però, que no et perdis!- Aviso, encara somrient.- Ens veiem a classe! ^^

(OFF: Ves tancant el tema ja, si vols ^^)
Tornar a dalt Ir abajo
Marta du Chateaubriand
Primer curs
Marta du Chateaubriand


Nombre de missatges : 16
Fecha de inscripción : 07/03/2013
Edad : 27
Ubicació : Hogwarts-Carry le Rouet

La nova alumne. Empty
MissatgeAssumpte: Re: La nova alumne.   La nova alumne. EmptyDv Mar 15, 2013 7:25 am

(OFF: aquesta era la idea Razz )

Em va donar permís per marxar, però em va advertir que no em perdes. Com si fos fàcil no perdres en un castell enorme, i en el qual a sobre les coses es mouen soles!
Vaig acabar de deixar una jaqueta de la bossa de mà davant del llit, i vem sortir de l'habitació, i de la Sala Comuna. Un cop a fora, es va despedir, i se'n va anar per un passedís. Volia anar per tot arreu, però vaig decidir enfilar primer per les escales que hi havia al final del passadís. Ara si que començava tot,

[TEMA TANCAT]
Tornar a dalt Ir abajo
 
La nova alumne.
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Nova
» Nova feina, nou despatx
» Curs nou, vida nova
» Nova fitxa de Mark Shuller
» La nova temporada de Carraway's [Ursula]

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Vestíbul-
Canviar a: