Nom: Mark Shuller
Edat: 16 anys eternament
Residència: Suposo que encara em puc considerar Ravenclaw
Curs: Feia 6è quan vaig morir
Ofici Rascar-me la panxa fins a l'eternitat
Aspecte físic: En altres temps podria haver dit que tenia el cabell ros fosc, i els ulls blaus. Que era ample d'espatlles i força alt. Ara què puc dir?
Sóc transparent i blanquinós, facilment atravessable.
Personalitat:Intento prendre'm la meva futura vida en forma de fantasma com si fos un joc. Sóc simpàtic, i positiu. L'Optimisme és el meu lema. Si no ho fos, de fet, malament aniriem. Penso que, tenint tota l'eternitat per davant, tindré temps de congeniar amb gent diferent, i ser una mica més obert del que era fins a la meva mort.
Breu història:Vaig nèixer a Aberdeen, Escòcia, i em vaig mudar a Londres per feina de la meva mare als set anys. Vaig estudiar a Hogwarts fins a sisè, on un psicòpata tocat de l'ala va decidir assassinar-me per escampar el pànic per l'escola. Nou mesos despres de la meva mort vaig tornar com a fantasma.
Tinc les meves metes, els meus objectius. El primer de tot, és investigat, perquè ningú sap exactament com va el món dels fantasmes. Vull escriure un llibre parlant del que vagi descobrint amb el temps, començant per un parell de curiositats que ningú sabia fins ara...
Habilitats especials:Puc volar i atravessar parets... Coses bones de ser fantasma.
Mascota:Ara cap.
Altres:No tinc vareta, no tinc patronus, només tinc un somni, que és desvelar misteris del món fantasma.