Qui està Connectat | En total hi ha 1 usuari connectat :: 0 Registrats, 0 Ocults i 1 Invitat Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am |
|
| Ball d'Hivern | |
|
+27Emily Blake Liam Clearwater Maggie Prewet Charlie Weasley Bruno Ventigmila Rue C. Hawthorne Wendy G. Moore Edgar Williams Agatha Black Erik Lestrange Ursula Black Cassandra K. Konstantaras Matthew Sheen Arianne Lowe Claire Anderson Erin River Jack Fox Nyx Luckgarden Gisèlle Possesseur Bianca Serantoni Allie Lovegood Kikus Fortin Lilian Bell Thomas Poynter Eileen Tyler Samanta Williams James Bohr 31 participantes | |
Autor | Missatge |
---|
Jake Bynson Adult
Nombre de missatges : 290 Fecha de inscripción : 06/11/2010
| Assumpte: Re: Ball d'Hivern Dj Des 15, 2011 10:48 am | |
| Vaig entrar amb la Ra al Gran Saló, després de passejar els dos pels jardins. Ella anava realment preciosa, i jo portava un esmòquing negre, amb una camisa blanca i una corbata verda. En veure que la gent ja estava ballant, vaig acostar els meus llavis a l'orella d'ella i vaig dir:
- Crec que ens hem perdut el ball d'obertura... Però el passeig ha valgut la pena, oi? La lluna estava preciosa.
Vaig donar-li la seva màscara, i vaig posar-me jo la meva. Vaig agafar-la per la cintura, i ens vam incorporar a la pista de ball.
- Crec que mai havia ballat amb tu abans... Però espero estar a l'altura, princesa.
Vaig començar a ballar, fent passos suaus, agafant-la protectorament per la cintura i desitjant que aquell fos un ball etern. | |
| | | Rapunzel Davies Professorat
Nombre de missatges : 1021 Fecha de inscripción : 06/10/2010 Edad : 31
Estatus Estudis: MAG en Alquímia Residència: -
| Assumpte: Re: Ball d'Hivern Dj Des 15, 2011 11:16 am | |
| Vaig somriure, era cert que mai haviem ballat abans, em va agafar per la cintura i vem començar a donar voltes per la pista, jo somreia feliç darrere la mascara.
-Tu sempre estàs a l'altura, amor.- vaig dir responent a la seva afirmació.- facis el que facis, tu ets millor que cap altre.
Vaig recolzar el cap a la seva espatlla mentre seguiem ballant disfrutant de la seva olor i d'aquell moment. | |
| | | James Bohr Director de Hogwarts
Nombre de missatges : 898 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Edad : 31 Ubicació : Al meu flamant despatx de professor!
Estatus Estudis: MAG en Teoria Màgica i Alquímia Residència: Ex-Ravenclaw
| Assumpte: Re: Ball d'Hivern Dc Des 21, 2011 4:26 am | |
| Vaig agafar l'Eileen de la mà, amb un somriure mal dissimulat. Va acabar-se la cançó i van començar a tocar; l'Erin cantava molt bé. Vaig estirar-la cap a fora, cap als jardins; queia alguna volva de neu, però no em preocupava. M'agradava, més aviat.
- Va, anem a fora...! - vaig dir-li, somrient-li.
[Sortim del tema] | |
| | | | Ball d'Hivern | |
|