Wendy G. Moore Tercer curs
Nombre de missatges : 1175 Fecha de inscripción : 27/09/2010
Estatus Estudis: No acreditat Residència: Gryffindor
| Assumpte: Tomorrow, tomorrow... Hola!!! [Eddie] Ds Nov 26, 2011 10:48 am | |
| Vaig agafar una pedra i amb força vaig llançar-la al riu. El "plof" em va fer somriure. Després vaig agafar una altra i vaig llançar-la. un altre "plof" em va fer somriure. Després un altre i un altre i un altre, fins que em vaig cansar. Vaig asseure'm al terra del pont i vaig passar les cames per les reixes. Escoltava com el riu baixava i anava tararejant una cançó fins que vaig començar a cantar-la.
-The sun'll come out Tomorrow Bet your bottom dollar That tomorrow There'll be sun... | |
|
Edward Lovegood Tercer curs
Nombre de missatges : 53 Fecha de inscripción : 01/11/2011 Edad : 25
Estatus Estudis: No acreditat Residència: Ravenclaw
| Assumpte: Re: Tomorrow, tomorrow... Hola!!! [Eddie] Ds Nov 26, 2011 11:04 am | |
| Anava passejant pels jardins, quan vaig sentir una nena que cantava. Tenia la veu molt maca... I em recordava a algú, però... no la situava. O sigui que m'hi vaig acostar.
Jopetitas és la Weeeeeen O.O
- Weeeeeeeeen! - vaig cridar, anant cap a ella corrents - Cantes molt bé! Com és que no m'havies dit que cantaves tan bééé? Ooooooooh canta méeees *________*
| |
|
Wendy G. Moore Tercer curs
Nombre de missatges : 1175 Fecha de inscripción : 27/09/2010
Estatus Estudis: No acreditat Residència: Gryffindor
| Assumpte: Re: Tomorrow, tomorrow... Hola!!! [Eddie] Ds Nov 26, 2011 11:12 am | |
| Un crit em va fer fer un bot i vaig deixar de cantar de cop, sense saber d'on venia. Després vaig veure l'Eddie corrents i vaig somriure.
-Eeeeeeeeeeeeeeeed! Canto bé? La Georgia em va dir el mateeeeeeeeeeeeix *_* Que canti més? però es que no se que cantaaaaar ara... Emmmmmm... Segueixo...eh...
Just thinkin' about Tomorrow Clears away the cobwebs, And the sorrow 'Til there's none!
When I'm stuck a day That's gray, And lonely, I just stick out my chin And Grin, And Say, Oh!
The sun'll come out Tomorrow So ya gotta hang on 'Til tomorrow Come what may Tomorrow! Tomorrow! I love you, Tomorrow! You're always A day A way! | |
|