Qui està Connectat | En total hi ha 3 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 3 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am |
|
| Posant-nos al dia [Agatha] | |
| | |
Autor | Missatge |
---|
Agatha Black Al més enllà
Nombre de missatges : 1411 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 35 Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit
| Assumpte: Re: Posant-nos al dia [Agatha] Dl Oct 31, 2011 12:06 pm | |
| Me'l vaig escoltar. Sí, no tenia cap sentit retenir-lo. De fet, si no hagués decidit fer-se professor i quedar-se a Hogwarts amb prou feines li hauria vist el pèl...
- Et trobaré a faltar igualment -vaig dir amb un sospir-. Et podré molestar pel que sigui, pel mirall? Encara que sigui una ximpleria? | |
| | | James Bohr Director de Hogwarts
Nombre de missatges : 898 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Edad : 31 Ubicació : Al meu flamant despatx de professor!
Estatus Estudis: MAG en Teoria Màgica i Alquímia Residència: Ex-Ravenclaw
| Assumpte: Re: Posant-nos al dia [Agatha] Dl Oct 31, 2011 12:11 pm | |
| - Euh... Sí, és clar - vaig dir, rient -. Mentre no estigui lluitant amb cap vampir ni estigui enfrontant-me a cap poltergeist amb mala llet, et respondré.
Vaig aixecar el cap amunt, mirant cap al sostre.
- Per això mateix no voldria que perdessis el que tens amb en Fortin - vaig dir-li -. Ho vulguis o no, ell és ben capaç d'ajudar-te en el que sigui, i ho farà de molt bon grat. I presencialment, cosa que jo difícilment podré complir. Però si a més de marxar jo tens problemes amb la Georgia de tant en tant per culpa de la lluna, i deixes en Fortin... no vull que t'enfrontis a la teva mare, però encara seria pitjor que ho fessis sola. | |
| | | Agatha Black Al més enllà
Nombre de missatges : 1411 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 35 Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit
| Assumpte: Re: Posant-nos al dia [Agatha] Dl Oct 31, 2011 12:22 pm | |
| - No puc seguir amb el Fortin només perquè tu te'n vagis i jo no em senti sola... - vaig dir, abaixant el cap-. Això sí que seria egoïsta.
Vaig agafar un altre paper per doblegar-lo.
- A més, pel que fa a la meva mare, prefereixo pagar jo sola que no pas implicar-hi a la resta. L'últim que vull és que les passin putes només per protegir-me. Pel que fa a ella, me les puc apanyar jo sola. | |
| | | James Bohr Director de Hogwarts
Nombre de missatges : 898 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Edad : 31 Ubicació : Al meu flamant despatx de professor!
Estatus Estudis: MAG en Teoria Màgica i Alquímia Residència: Ex-Ravenclaw
| Assumpte: Re: Posant-nos al dia [Agatha] Dl Oct 31, 2011 12:31 pm | |
| - Com vulguis, jo ja t'he dit què penso... tu no facis gaire el boig.
Vaig mirar el rellotge.
- És tard, hauríem d'anar cap al Castell... Véns? - vaig dir-li, sense aixecar-me; em feia tanta mandra... | |
| | | Agatha Black Al més enllà
| Assumpte: Re: Posant-nos al dia [Agatha] Dt Nov 01, 2011 4:00 am | |
| Vaig assentir amb el cap, mentre acabava de doblegar el paper per fer una petita granota que, després de fer-li un toc amb la vareta, va saltar al cap del James.
No volia que marxés, tot i que li ho podia demanar. No era que ens veiéssim precisament cada dia, de vegades si no hagués estta per les classes podríem haver estat setmanes sense parlar-nos. Però em tranquil·litzava el fet de saber que era allà, i que podia comptar amb ell si tenia cap problema. Però no passaria res. Estaríem em contacte.
Vaig somriure i em vaig aixecar, tornant-me a abrigar.
- Au, vinga, anem ^^ | |
| | | | Posant-nos al dia [Agatha] | |
|