Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Posant-nos al dia [Agatha] - Página 2 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 5 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 5 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Posant-nos al dia [Agatha] - Página 2 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Posant-nos al dia [Agatha] - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Posant-nos al dia [Agatha] - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Posant-nos al dia [Agatha] - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Posant-nos al dia [Agatha] - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Posant-nos al dia [Agatha] - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Posant-nos al dia [Agatha]

Ir abajo 
2 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black


Nombre de missatges : 1411
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 34
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

Posant-nos al dia [Agatha] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Posant-nos al dia [Agatha]   Posant-nos al dia [Agatha] - Página 2 EmptyDl Oct 31, 2011 12:06 pm

Me'l vaig escoltar. Sí, no tenia cap sentit retenir-lo. De fet, si no hagués decidit fer-se professor i quedar-se a Hogwarts amb prou feines li hauria vist el pèl...

- Et trobaré a faltar igualment -vaig dir amb un sospir-. Et podré molestar pel que sigui, pel mirall? Encara que sigui una ximpleria?
Tornar a dalt Ir abajo
James Bohr
Director de Hogwarts
Director de Hogwarts
James Bohr


Nombre de missatges : 898
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 31
Ubicació : Al meu flamant despatx de professor!

Estatus
Estudis: MAG en Teoria Màgica i Alquímia
Residència: Ex-Ravenclaw

Posant-nos al dia [Agatha] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Posant-nos al dia [Agatha]   Posant-nos al dia [Agatha] - Página 2 EmptyDl Oct 31, 2011 12:11 pm

- Euh... Sí, és clar - vaig dir, rient -. Mentre no estigui lluitant amb cap vampir ni estigui enfrontant-me a cap poltergeist amb mala llet, et respondré.

Vaig aixecar el cap amunt, mirant cap al sostre.

- Per això mateix no voldria que perdessis el que tens amb en Fortin - vaig dir-li -. Ho vulguis o no, ell és ben capaç d'ajudar-te en el que sigui, i ho farà de molt bon grat. I presencialment, cosa que jo difícilment podré complir. Però si a més de marxar jo tens problemes amb la Georgia de tant en tant per culpa de la lluna, i deixes en Fortin... no vull que t'enfrontis a la teva mare, però encara seria pitjor que ho fessis sola.
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black


Nombre de missatges : 1411
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 34
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

Posant-nos al dia [Agatha] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Posant-nos al dia [Agatha]   Posant-nos al dia [Agatha] - Página 2 EmptyDl Oct 31, 2011 12:22 pm

- No puc seguir amb el Fortin només perquè tu te'n vagis i jo no em senti sola... - vaig dir, abaixant el cap-. Això sí que seria egoïsta.

Vaig agafar un altre paper per doblegar-lo.

- A més, pel que fa a la meva mare, prefereixo pagar jo sola que no pas implicar-hi a la resta. L'últim que vull és que les passin putes només per protegir-me. Pel que fa a ella, me les puc apanyar jo sola.
Tornar a dalt Ir abajo
James Bohr
Director de Hogwarts
Director de Hogwarts
James Bohr


Nombre de missatges : 898
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 31
Ubicació : Al meu flamant despatx de professor!

Estatus
Estudis: MAG en Teoria Màgica i Alquímia
Residència: Ex-Ravenclaw

Posant-nos al dia [Agatha] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Posant-nos al dia [Agatha]   Posant-nos al dia [Agatha] - Página 2 EmptyDl Oct 31, 2011 12:31 pm

- Com vulguis, jo ja t'he dit què penso... tu no facis gaire el boig.

Vaig mirar el rellotge.

- És tard, hauríem d'anar cap al Castell... Véns? - vaig dir-li, sense aixecar-me; em feia tanta mandra...
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black


Nombre de missatges : 1411
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 34
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

Posant-nos al dia [Agatha] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Posant-nos al dia [Agatha]   Posant-nos al dia [Agatha] - Página 2 EmptyDt Nov 01, 2011 4:00 am

Vaig assentir amb el cap, mentre acabava de doblegar el paper per fer una petita granota que, després de fer-li un toc amb la vareta, va saltar al cap del James.

No volia que marxés, tot i que li ho podia demanar. No era que ens veiéssim precisament cada dia, de vegades si no hagués estta per les classes podríem haver estat setmanes sense parlar-nos. Però em tranquil·litzava el fet de saber que era allà, i que podia comptar amb ell si tenia cap problema. Però no passaria res. Estaríem em contacte.

Vaig somriure i em vaig aixecar, tornant-me a abrigar.

- Au, vinga, anem ^^
Tornar a dalt Ir abajo
 
Posant-nos al dia [Agatha]
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2
 Temas similares
-
» Posant-nos al dia (Sam :) )
» Felicitats, A! [Agatha]
» Agatha Black
» Dis-me que no és veritat! [Agatha]
» Treballs inoportuns [Agatha]

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Localitats Màgiques :: Hogsmeade :: Les Tres Escombres :: Roleig-
Canviar a: