Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
La vida és dura HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 7 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 7 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
La vida és dura HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
La vida és dura EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
La vida és dura EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
La vida és dura EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
La vida és dura EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
La vida és dura EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 La vida és dura

Ir abajo 
AutorMissatge
Invitat
Invitat




La vida és dura Empty
MissatgeAssumpte: La vida és dura   La vida és dura EmptyDl Set 20, 2010 6:15 am

Aquella tarda el cel no brillava com el matí. El món semblava haber-me caigut a sobre, de sobte, una melancolía en mi habia despertat, la mare... Se'ns dubte segons el pare era una gran persona, a la qual li agradaria que acabesim sent com ella. Però la vida és com és, i mai saps quan t'apunyalaràn per l'esquena...
Sisey és refregava per les meves galtes, i delicadament em mirava extranyada.
-Tranquila Sisey... - Vaig dir mentres em queia una llagrima. - Jo mai me'n aniré... - No sabia ben be que hem passava, però tothom té els tipics dies de depressió, i aquell per mi, ho era un dels grossos.
Vaig amagar el cap entre les cames mentres em queien una o dos llagrimes més, després em vaig estirar contemplant el cel i mirant de no recordar el passat.
Tornar a dalt Ir abajo
Gisèlle Possesseur
Beauxbatons
Beauxbatons
Gisèlle Possesseur


Nombre de missatges : 844
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 29

La vida és dura Empty
MissatgeAssumpte: Re: La vida és dura   La vida és dura EmptyDl Set 20, 2010 6:26 am

Vaig anar cap al jardí amb la Pomme, per trobar-me amb la meva germana bessona. Aquell era un dels dies on els atacs de depressió l'atacaven, i jo m'havia jurat que sempre estaria al seu costat.
Vaig arribar i la vaig veure amb la Sisey.
- Perdó per arribar tard, m'he topat amb dues noies i mitja a la cuina i... Bé, ja es sap el que passa.
La vaig abraçar amb afecte.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




La vida és dura Empty
MissatgeAssumpte: Re: La vida és dura   La vida és dura EmptyDl Set 20, 2010 6:35 am

-No té importància. Suposo que res ho té. - Vaig mirar el cel amb els ulls brillants. - Per què tenia que tocar-me a mi aquesta merda? No li podia tocar a qualsevol altre? A demes, el meu comportament només fa que empitjorar les coses. - La miro amb un somriure hipocrit. - No se Gissèlle, no veig que hi faig aquí. Tothom encaixa, menys jo. Saps una cosa? A vegades em pregunto, per què no puc ser igual que els demes. Però dins meu em diu que haig de seguir el camí de el senyor forces del mal, per què?
Tornar a dalt Ir abajo
Gisèlle Possesseur
Beauxbatons
Beauxbatons
Gisèlle Possesseur


Nombre de missatges : 844
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 29

La vida és dura Empty
MissatgeAssumpte: Re: La vida és dura   La vida és dura EmptyDl Set 20, 2010 6:44 am

La vaig mirar, comprensiva

- A mi també em passa, això, de tant en tant. Però has de fer cas del que et diu la teva ànima, i nosaltres som descendents d'una de les families de sang pura més importants d'Europa, i ens han educat amb els pensaments dels Cavallers de la Mort. El nostre pare s'hi ha deixat la pell, en això. La nostra mare va morir parint-nos, i estic segura que ella hauria volgut que siguessim Cavallers. És el mínim que podem fer per la seva memòria, Nadine. Demà tot haurà passat, i tornaràs a tenir la mentalitat putejadora de sempre.
Li vaig donar un cop de colze, divertida.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




La vida és dura Empty
MissatgeAssumpte: Re: La vida és dura   La vida és dura EmptyDl Set 20, 2010 6:48 am

-Si tu ho dius germaneta...Però dins meu noto que hi falta alguna cosa. És com si cada dematí em lleves i digués, "On és? Qui ets?"... Deixa-ho, tinc moltes paranoies... Que hi farem... Així sóc jo, ja saps... - Paso el braç per sobre les espatlles de la meva germana, i li donc un peto a la galta. - Sort que en tinc de tú, ningún d'aquests bojos de Hogwarts em comprendria. T'estimo germaneta. - Li somric.
Tornar a dalt Ir abajo
Gisèlle Possesseur
Beauxbatons
Beauxbatons
Gisèlle Possesseur


Nombre de missatges : 844
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 29

La vida és dura Empty
MissatgeAssumpte: Re: La vida és dura   La vida és dura EmptyDl Set 20, 2010 7:49 am

- I jo, Nadine, i jo. Saps que et vindria molt bé, ara? Una persona amb qui divertir-te que no fos jo. Això significa... Un noi, un tio bo, solter, etc, etc, etc. El Jason McGregor, un Gryffindor molt autèntic, segur que t'animaria una mica. Jo, en canvi, ja he vist un Hufflepuff molt bo. És ros tenyit, però què hi farem, ningú no és perfecte!
Vaig riure, mentre la Pomme jugava a la meva ma.
Sabia que parlar de nois sempre animava a la Nadine, i jo esperava que aquest cop no fos una excepció.
Tornar a dalt Ir abajo
 
La vida és dura
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Curs nou, vida nova
» Enviant senyals de vida [James]
» admirant l'interessant vida dels mussols.
» Un llibre massa interessant com per fer cas a qui em parla (no per ser borde ni res, eh? El que passa és que sóc un empanat de la vida ^^)
» les gotes de pluja que em piquen la cara i em fan semblar idiota davant la noia més bonica que he vist en la meva vida... uu'

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Exteriors :: Jardins-
Canviar a: