Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
admirant l'interessant vida dels mussols. HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 8 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 8 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
admirant l'interessant vida dels mussols. HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
admirant l'interessant vida dels mussols. EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
admirant l'interessant vida dels mussols. EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
admirant l'interessant vida dels mussols. EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
admirant l'interessant vida dels mussols. EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
admirant l'interessant vida dels mussols. EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 admirant l'interessant vida dels mussols.

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet


Nombre de missatges : 812
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 29

admirant l'interessant vida dels mussols. Empty
MissatgeAssumpte: admirant l'interessant vida dels mussols.   admirant l'interessant vida dels mussols. EmptyDv Oct 29, 2010 6:11 am

Feia temps que no escribia als pares, per tant vaig pujar a la mussoleria d'hora per no trobar-m'hi l'embús que hi havia a vegades a hores més transitades.

Vaig acostar-me cap al nap-buf, el meu mussol, i vaig posar-me la ma a la butxaca de la túnica. Vaig treure'n algunes de les galetes que tan li agradaven i li vaig posar a davant el morro. Quan se les va haver acabat, vaig lligar-li una carta a la pota.

-A casa, siusplau, nap-buf! - vaig dir-li, mentre l'amanyagar-me.

Vaig mirar com s'allunyava per la finestra, i llavors em vaig girar i vaig anar a consentir una mica els altres mussols. Em vaig assentar allà al terra (vigilant de no enganxar-me res a la roba) i vaig esperar que se me n'acostessin alguns per donar-los-hi algunes galetes.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

admirant l'interessant vida dels mussols. Empty
MissatgeAssumpte: Re: admirant l'interessant vida dels mussols.   admirant l'interessant vida dels mussols. EmptyDv Oct 29, 2010 6:16 am

Vaig anar a la mussoleria, ja feia temps que no rebia carta de casa, aixi que vaig entrar amb la intenció de enviar alguna carta. Vaig vore que alli estava Maggs.

- Holaaaaaaa!!!!!!- vaig dir al entrar- Un moment.- vaig agafar un tros de pergami de la motxilla i un boli, vaig escriure: Hola, hi ha algú en casa? Sam.- Des!! Carta!- vaig donar el tros de paper al mussol que va anar-se per la finestra.
Despres em vaig sentar en terra al costat de Maggs.

- Enviant una carta?- vaig dir somriguent.
Tornar a dalt Ir abajo
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet


Nombre de missatges : 812
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 29

admirant l'interessant vida dels mussols. Empty
MissatgeAssumpte: Re: admirant l'interessant vida dels mussols.   admirant l'interessant vida dels mussols. EmptyDv Oct 29, 2010 6:44 am

-Doncs si! I tu... veig que també- vaig dir-li, mirant com el mussol que havia triat s'anava allunyant cada vegada més de la finestra.

- L'envies a la familia? - vaig demanar-li, per obrir un tema de conversa.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

admirant l'interessant vida dels mussols. Empty
MissatgeAssumpte: Re: admirant l'interessant vida dels mussols.   admirant l'interessant vida dels mussols. EmptyDv Oct 29, 2010 6:46 am

- Si, als meus pares o als meus avis. A uno del dos, a qui el mussol li done la gana de dur- vaig dir riguent- Es que ja fa temps que no em diuen res, ja els val, despres diuen que no els salude. I tu?
Tornar a dalt Ir abajo
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet


Nombre de missatges : 812
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 29

admirant l'interessant vida dels mussols. Empty
MissatgeAssumpte: Re: admirant l'interessant vida dels mussols.   admirant l'interessant vida dels mussols. EmptyDv Oct 29, 2010 6:49 am

-Doncs jo igual que tu! Bé, però no ho he deixat a la opinió del mussol, això no. Feia bastant temps que no els escrivia una carta mm... llarga, si això, llarga.

Llavors se'm va parar un mussol gros a l'espatlla, li vaig donar una de les últimes galetes que em quedaven i me'l vaig posar a la falda. Vaig acariciar-lo una estona, fins que va decidir anar-se'n altre cop al seu lloc corresponent.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

admirant l'interessant vida dels mussols. Empty
MissatgeAssumpte: Re: admirant l'interessant vida dels mussols.   admirant l'interessant vida dels mussols. EmptyDv Oct 29, 2010 6:54 am

- Que mussol més simpatic- vaig dir mirant-lo, vaig agafar una galeta i la vaig ensenyar, cap mussol es va menejar.- A mi ja no venen a saludar-me, eh! Que no vos he fet res mal!- vaig dir- Excepte quant casi li cale foc a la mussoleria, però això NO compta!- vaig dir mirant els mussol, ni cas, cap baixava.- Ja vos val...
Tornar a dalt Ir abajo
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet


Nombre de missatges : 812
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 29

admirant l'interessant vida dels mussols. Empty
MissatgeAssumpte: Re: admirant l'interessant vida dels mussols.   admirant l'interessant vida dels mussols. EmptyDv Oct 29, 2010 6:56 am

-Has calat foc a la mussoleria? No fotis! - no ho sabia, allò. Val, era bastant greu, però que m'ho havia agafat a la lleugera i m'havia vingut un atac de riure. -Com va anar?
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

admirant l'interessant vida dels mussols. Empty
MissatgeAssumpte: Re: admirant l'interessant vida dels mussols.   admirant l'interessant vida dels mussols. EmptyDs Oct 30, 2010 1:52 am

- No vaig calar foc- vaig dir- Sols es va calar foc un poc la palla aquesta que cobreix tot el terra- vaig dir inocentment.- Jo havia demanat un paquet a La Botiga dels BB, però al agafar el paquet es va trencar i va caure un petard i hi hague un xispa que va caure damunt la palla i aquesta va cremar. Imaginat, tots el mussols isqueren per la finestra, tots. Ho vaig apagar amb la vareta, però costa que els mussols tornaren a entrar, be, anava a 1er. Encara era un poc inexperta.- vaig dir somriguent- Al menys no em varen tirar la bronca.
Tornar a dalt Ir abajo
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet


Nombre de missatges : 812
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 29

admirant l'interessant vida dels mussols. Empty
MissatgeAssumpte: Re: admirant l'interessant vida dels mussols.   admirant l'interessant vida dels mussols. EmptyDs Oct 30, 2010 1:59 am

-Es clar que tampoc devien saber que eres tu... - vaig dir, posant-me a pensar en el que havia fet jo durant els sis anys que portava ja a l'escola. I no podia trobar cap malifeta gaire grossa ni cap cosa fora del normal. Havia de fer alguna cosa abans d'acabar setè. Oi tant!

- Com van els entrenaments de quidditch? - vaig dir, intentant treure conversa. (off: si se t'acudeix alguna cosa... ja saps)

Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

admirant l'interessant vida dels mussols. Empty
MissatgeAssumpte: Re: admirant l'interessant vida dels mussols.   admirant l'interessant vida dels mussols. EmptyDs Oct 30, 2010 2:06 am

- Doncs ahi van, divertits com sempre.- vaig dir recordant.- Al James, que.. be, és el James, encara que he sentit que Agatha vos dona molta canya no?- vaig dir riguent, per el que havia sentit, més que canya.- I es veritat que va apareixer el Dumby? Ostres que home!
Tornar a dalt Ir abajo
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet


Nombre de missatges : 812
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 29

admirant l'interessant vida dels mussols. Empty
MissatgeAssumpte: Re: admirant l'interessant vida dels mussols.   admirant l'interessant vida dels mussols. EmptyDs Oct 30, 2010 2:15 am

-Si! haha, es va presentar allà dient que volia fer de caçador. - vaig riure només de recordar-ho. -És únic, aquest home! Es va entossudri que volia fer de caçador, el bon home! Jo per mi que no s'havia pres les pastilles...

Vaig apoiar la ma al terra, just darrere meu, però amb la mala sort que no vaig mirar i la vaig anar a posar just a sobre d'una merda de mussol.

-Puaaaj! Quin fastic - vaig cridar, tot movent la ma com una boja. -Aquamenti! - era el millor que se m'havia acudit, i almenys va anar bé, ja que l'aigua que va sortir em va netejar la ma i no m'hi va deixar ni una mica de brutícia.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

admirant l'interessant vida dels mussols. Empty
MissatgeAssumpte: Re: admirant l'interessant vida dels mussols.   admirant l'interessant vida dels mussols. EmptyDs Oct 30, 2010 2:19 am

Vaig riure.

- Que asqueros.- vaig dir- Tin secat amb aquest mocador.- vaig dir donant-li un- Doncs... si tens alguna idea per a fer.- vaig dir mirant alrededor.- Uff, no notes una olor estranya?- vaig dir olorant, feia olor com a pet.
Tornar a dalt Ir abajo
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet


Nombre de missatges : 812
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 29

admirant l'interessant vida dels mussols. Empty
MissatgeAssumpte: Re: admirant l'interessant vida dels mussols.   admirant l'interessant vida dels mussols. EmptyDs Oct 30, 2010 2:23 am

-Puj, si... - vaig tapar-me el nas amb la ma. Odiava la pudor. -No haurà sigut un d'aquest mussols? Oh.. no ho se! puaaaaj...

Vaig anar observant el voltant d'on estavem, aixecant-me del terra i intentar esbrinar de quin costat de l'habitació venia aquella horrorosa olor.

-O no haurà sigut una bomba fètida? M'han arribat veus de que tu en tens i que les tires de tan en tant... -vaig dir-li en broma.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

admirant l'interessant vida dels mussols. Empty
MissatgeAssumpte: Re: admirant l'interessant vida dels mussols.   admirant l'interessant vida dels mussols. EmptyDs Oct 30, 2010 2:29 am

- Jo bombes fétides?- vaig dir alucinada.- No se de que em parles- vaig dir- Pot ser els mussol s'hagin tirat un pet. - vaig dir alçant-me de terra- Un pet! hahahahha- vaig dir riguent.- Que fem? Marxem d'aci o ens quedem aci en l'olor?- vaig preguntar.
Tornar a dalt Ir abajo
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet


Nombre de missatges : 812
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 29

admirant l'interessant vida dels mussols. Empty
MissatgeAssumpte: Re: admirant l'interessant vida dels mussols.   admirant l'interessant vida dels mussols. EmptyDs Oct 30, 2010 2:34 am

-La veritat, jo preferiria marxar.. no puc suportat aquesta oloor.. No et fa res, no?

Vaig acostar-me cap a la porta, obrint-la i esperant a la Sam.

-Vens? o prefereixes quedar-te aqui, esnifant tota aquesta porqueria?
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

admirant l'interessant vida dels mussols. Empty
MissatgeAssumpte: Re: admirant l'interessant vida dels mussols.   admirant l'interessant vida dels mussols. EmptyDs Oct 30, 2010 2:36 am

- No, jo marxe, no puc aguantar aquesta olor- vaig dir mentres anava cap a la porta, però abans, em vaig girar cap als mussols- A vore si es dutxeu!- vaig dir riguent.

Despres varem eixir i tancarem la porta.

[TEMA TANCAT]
Tornar a dalt Ir abajo
 
admirant l'interessant vida dels mussols.
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» L'arribada matinera dels mussols
» Barallant-me amb els mussols.
» Primers mussols
» Els burifers molesten els mussols! [Lizzie]
» La vida és dura

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Mussolerissa-
Canviar a: