Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Barallant-me amb els mussols.  HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 33 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 33 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am
Barallant-me amb els mussols.  HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Barallant-me amb els mussols.  EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Barallant-me amb els mussols.  EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Barallant-me amb els mussols.  EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Barallant-me amb els mussols.  EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Barallant-me amb els mussols.  EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Barallant-me amb els mussols.

2 participantes
AutorMissatge
Perseus Luckgarden
Tercer curs
Perseus Luckgarden

Nombre de missatges : 154

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Slytherin

Barallant-me amb els mussols.  Empty
MissatgeAssumpte: Barallant-me amb els mussols.    Barallant-me amb els mussols.  EmptyDj Gen 24, 2013 10:05 am

- Merda de mussol. No et moguis!

Em barallo amb el mussol dels meus pares per tal de poder lligar-li la carta a la pota. És una carta per la Nyx. La trobo molt a faltar, encara que vaig ser jo qui va decidir quedat-se a Hogwarts, però es que de veritat que Beauxbatton és la cosa més avorrida del món.

Em giro quan sento la porta obrint-se i el mussol aprofita per esgarrapar-me la mà. Cabronàs!
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs

Nombre de missatges : 1301

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

MissatgeAssumpte: Re: Barallant-me amb els mussols.    Barallant-me amb els mussols.  EmptyDj Gen 24, 2013 10:10 am

Anava a enviar-li una carta a Bam-Bam havia marxat però jo volia enviar-li una carta i esperava una resposta.
Però quan entre veig com un mussol es posa damunt el meu cap. Que guay.

- Hm...que estas comode senyor mussol?

Aleshores veig el Percy amb una carta a la mà.

- Holaaaaaaaaaaaaa Percy ^^- li dic somrient- Has vist? Tinc un nou barret hahahahha i és un mussol hahahahahhahah

Trec una galeta i el mussol se la menja, cride el Pinya que es posa damunt la finestra.

- Pinya aço és per Bam-Bam, vale? Per ella res de perdre la carta, ni de donar-ho a una altra persona, si no a Bam-Bam, a la Sam, està clar?- li done una altra galeta.- En tindras més quan sapiga que l'ha rebut, i res de mirar-me amb eixa cara!

El Pinya mou les ales i ix donant botets fins que s'enlaira.
Tornar a dalt Ir abajo
Perseus Luckgarden
Tercer curs
Perseus Luckgarden

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Barallant-me amb els mussols.    Barallant-me amb els mussols.  EmptyDj Gen 24, 2013 10:22 am

I a sobre és la Gryffindor rareta... Yay.

Faig un moviment amb el cap per saludar-la i continuo la meva guerra amb el mussol. Al final aconsegueixo lligar-li la carta amb una mena de clau d'immovilització. Maleït mussol, sempre m'ha odiat.

- Apa, mussol, porta-li a la Nyx. - Dic, mentre el deixo anar. El molt capullo aprofita per picar-me al braç.

- Imbècil... - Remugo, veient-lo desaparèixer pels límits del bosc prohibit.
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Barallant-me amb els mussols.    Barallant-me amb els mussols.  EmptyDj Gen 24, 2013 10:28 am

- La proxima vegada intenta cridar-lo amb una galeta, a mi el Pinya no em sol fer cas, però si li done una galeta acaba acudint.- li dic somrient.

Em quede mirant la mussolerissa.

- Els mussols fan molta pudor.- dic rient.- Saps? Juraria que l'altre dia vaig escoltar a un mussol tirar-se un pet, hahhahahhahah, va ser molt incomode, perquè el mussol em va mirar i jo vaig acabar rient-me en la seua cara.- em mire la mussolerissa.- Diria...veus aquell que pareix una lleopard? Eixer era, hahaha.

Done botets, però veig que es mou merda, aixi que no done botets.
Tornar a dalt Ir abajo
Perseus Luckgarden
Tercer curs
Perseus Luckgarden

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Barallant-me amb els mussols.    Barallant-me amb els mussols.  EmptyDj Gen 24, 2013 10:35 am

- No li penso donar res, a aquell mussol...

No, en serio. M'odia, i no entenc per què. D'acord que el tracto una mica malament, però va començar ell!

Em miro a la Cass mentre em parla de mussols i de pets i de ves a saber tu què més i no puc evitar aixecar una cella.

- De veritat fa falta parlar d'això, Konstantaras?- Dic. Bé, encara que més que Konstantaras sona algo com Kondfgjkdg. Mai he sapigut pronunciar el seu cognom.
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Barallant-me amb els mussols.    Barallant-me amb els mussols.  EmptyDj Gen 24, 2013 10:40 am

- Doncs aleshores no et farà cas.

Que graciós el Percy vol fer com si no em coneguera, i em fa gracia com pronuncia Konstantaras, hahahah, és guay.

- Jo t'ho comentava.- aleshores ho escolte de nou i em mire el mussol.- Veus? T'ho he dit es tira pets! Que fàstic!

Agafe el Percy del braç i el duc amb mi al passadis, aaaaaaah, millor, no fa pudor, aire net i sense pets de mussols.

- Molt millor!- ara puc donar botets i els done.- Mola més aci, has vist quin paisatge tan guay es veu des d'aquesta finestra?- dic asomant-me.- Molaria tirar-se algun dia amb una corda.
Tornar a dalt Ir abajo
Perseus Luckgarden
Tercer curs
Perseus Luckgarden

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Barallant-me amb els mussols.    Barallant-me amb els mussols.  EmptyDs Gen 26, 2013 3:44 am

La Cass m'agafa del braç i de cop em treu el passadís. Me la quedo mirant mentre treu el cap per la finestra i dona botets pel passadís. Per què sempre dona botets?

-Amb una corda?- Pregunto, aixecant una cella. En realitat molaria... En plan puentig. Guay. - I tu creus que es podria fer això? O amb l'escombra...

-Amb l'escombra segur que es pot fer...- Uala, molaria moltíssim.
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Barallant-me amb els mussols.    Barallant-me amb els mussols.  EmptyDs Gen 26, 2013 3:55 am

Em diu que es podria fer amb una corda, uoooh, uoooooh, uoooh! O amb la graneraaaaa! Done botets emocionada.

- Oh, oooooh! Ho fem? Ho fem?- li pregunte somrient.- Ho provem tots dos amb una granera? Pot ser la mateixa o cada un amb la seua.- em mire el Percy i pose careta de pena.- Si? Si? Porfaaaa, si? si?

Bah i si deia que no volia fer-ho ho faria jo sola. Agafe la vareta i cride la Mosqui, amb aquell encanteri que em va ensenyar Bam-Bam.
Obric la finestra i em pose de peu a l'ampit.

- T'apuntes? ^^ - li pregunte somrient
Tornar a dalt Ir abajo
Perseus Luckgarden
Tercer curs
Perseus Luckgarden

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Barallant-me amb els mussols.    Barallant-me amb els mussols.  EmptyDs Gen 26, 2013 4:03 am

Em pregunta si m'apunto i treu la vareta per convocar l'escombra, que arriba pel final del passadís. Dubto una estona.

-Bueno... Vale, va!- En realitat sembla divertit, no? No ho he fet mai, aixó de tirar-me per una finestra amb escombra. No pot passar res dolent, veritat? I si no, la Nyx està a Sant Mungo!

Em trec la vareta de la butxaca i crido l'escombra, que apareix, igual que la de la Cass, pel fons del passadís. L'agafo quan arriba al meu costat. Ai, la meva escombra *-*

Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Barallant-me amb els mussols.    Barallant-me amb els mussols.  EmptyDs Gen 26, 2013 4:09 am

Em gire cap al Percy somrient. Agafe la granera amb força amb una mà, ja em pujare quant estiga prop de terra, i espere que es pose al meu costat, mire cap a baix, que guaaaaay.

- Com mola, has vist? No es veu el fons! Que guaaaaaaay!

Tanque bé la motxilla, per si de cas, i em guarde la vareta dins la jaqueta, a veure, si tot preparat, guay.

- A la de 3....1...2...3!

I em llançe, amb la granera a la mà i comence a caure.

- COM MOLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!- i comence a donar voltes i voltes, hahahahhaahhahahhahahahhahaahah, i fa vent, i mola moltissim, moltissim, moltissiiiiiiiiiiim!
Tornar a dalt Ir abajo
Perseus Luckgarden
Tercer curs
Perseus Luckgarden

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Barallant-me amb els mussols.    Barallant-me amb els mussols.  EmptyDs Gen 26, 2013 4:17 am

Em llanço quan la Cass arriba a tres. Però amb l'escombra al seu lloc! L'últim que veig abans de saltar és com la Cass es llença amb l'escombra a la mà. Ale, alegria! No, realment està com una cabra.

Començo a caure i noto tot el vent a la cara que em despentina i em fa moure d'una banda a una altre, sense cap control sobre l'escombra. No puc evitar posar-me a riure. Eh, mola moltíssim!

A mesura que m'apropo al terra el vent disminueix i agafo el control sobre l'escombra. Freno amb suavitat i aterro just a sota de la finestra.
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Barallant-me amb els mussols.    Barallant-me amb els mussols.  EmptyDs Gen 26, 2013 4:24 am

Veig que estem arribant a terra i puge a la granera, i vaig frenant, frenant, fins que toque terra, uoooooooooooooooooh!

- UOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH! Però que guaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay!

Done botets, m'ha donat....com ho deia la....adrelalina...no...ehm...adrenalina! eso! M'ha donat adrenalina! Uooooooh!!
Vaig cap al Percy donant botets.

- Has viiiiiiiiiiiist que guaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay! Ha molaat moltisssim!

Se que li agradat no pot dir que no , perquè l'he sentit riure. Mire cap a dalt, que alt i que passada! Havia de fer alguna vegada aço amb la Wen! I amb el Nicoluu! Que guaaaaaay!
Tornar a dalt Ir abajo
Perseus Luckgarden
Tercer curs
Perseus Luckgarden

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Barallant-me amb els mussols.    Barallant-me amb els mussols.  EmptyDs Gen 26, 2013 4:38 am

-Hum, no ha estat malament...- Ha molat moltíssim! Hi ha alguna finestra més alta que aquesta? La Torre de Gryffindor queda més amunt... Es donarien compte si em colés? M'imagino que probablement sí.

Estic a punt de proposar tornar a saltar quan alguna cosa em crida l'atenció. Un animal platejat i mig transparent que es col·loca al meu davant. És petit. Me'l miro fixament i veig que és un colibrí!

És el patronus de la Nyx!

De sobte comença a parlar. És estrany veure parlar un colibrí, en serio. La veu de la Nyx m'explica que està a Londres, i que m'espera a la Ronda d'Allà, perquè em troba a faltar i em vol veure.

Jo també la trobo a faltar! L'any passat després de... Bé, del que va passar, va marxar a Beauxbattons i poc desprès els pares la van fer fora de casa. Va anar a fer pràctiques a Holanda i fa moltíssim que no la veig.

Abans que el patronus desaparegui ja he enfilat cap el castell per anar a buscar la jaqueta. Podré veure a la Nyx!

- Adéu, Konstantaras!- Faig, content de sobte. La Nyyyyx! ^^

Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Barallant-me amb els mussols.    Barallant-me amb els mussols.  EmptyDs Gen 26, 2013 4:47 am

Aleshores veig un colibri que parla, bé, un patronus amb forma de colibri que parla, mola i reconec la veu és la Nyx! La Nyyyyx! Ooooooh! Jo feia mooolt que no sabia d'ella! Ella era una sly guay, perquè era bona i mola, em va salvar la vida, ella molava. Jo també volia vore-la.

- Eeeeeeeeeh, Percyyyyyyyyyy!

Agafe la granera i isc corrent darrere seua.

- Vaig amb tu, val? Que jo fa molt que tampoc la veig!

Envie la Mosqui a casa i seguisc el Percy. Que guaaay! Anava a veure la Nyx!

[Tema tancat]

Tornar a dalt Ir abajo

Barallant-me amb els mussols.
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1