Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
L'arribada matinera dels mussols HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 14 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 14 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
L'arribada matinera dels mussols HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
L'arribada matinera dels mussols EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
L'arribada matinera dels mussols EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
L'arribada matinera dels mussols EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
L'arribada matinera dels mussols EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
L'arribada matinera dels mussols EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 L'arribada matinera dels mussols

Ir abajo 
AutorMissatge
Invitat
Invitat




L'arribada matinera dels mussols Empty
MissatgeAssumpte: L'arribada matinera dels mussols   L'arribada matinera dels mussols EmptyDj Set 30, 2010 3:22 am

[OFF: Ho poso d'un altre color perquè vaig a explicar una cosa que no em passa a mi... bé, ja m'entendreu quan ho llegiu! A més, aquest tema el pot fer servir qui vulgui per fer-se arribar cirrespondència de fora ^^]
L'arribada matinera dels mussols Buho

Era un magnífic matí fresc però assolellat. Una llum suau entrava per les finestres i cel del Gran Saló era perfectament blau. La majoria d'alumnes ja era a les respectives taules, esmorzant. Alguns feien cara d'haver dormit malament, d'altres encara no s'havien tret les lleganyes i feien una fila molt estranya menjant amb els ulls pràcticament tancats. D'altres, en canvi, lluïen uns magnífics somriures... Està clar que mai plou a gust de tots!

De sobte, tothom va alçar la mirada. Començaven a arribar els mussols amb cartes per a tothom. No feia ni poc ni massa que havia començat el curs, per això encara rebia cartes la majoria d'alumnes: pares preocupats pels de primer, objectes oblidats a casa, potser fins i tot algun aniversari...

Un mussol amb uns ulls taronges penetrants es va separar de la massa per anar a posar-se a la taula de Gryffindor, davant d'una noia de cabells negres i llisos, de les grans [Agatha, tu! ^^] i li va allargar la pota per a donar-li la carta que hi duia lligada:


Estimada Agatha Black,
Em complau comunicar-te, des de la Botiga del Quidditch, que la Raigdefoc que em vas deixar per a reparar ja està llesta.
Atentament,
Gemma Gudgeon

PD: Si la vols ara mateix, sóc al camp de quidditch. He vingut a dur les pilotes i de pas a ORDENAR aquest batibull!!! Shocked Com podeu tenir el cobert d'aquesta manera??? Quan jo era a Hogwarts això no passava!!


[OFF: Ho he fet bé, això? No sabia com fer per que revessis un mussol i mira, he pensat que seria bon idea! Ara si algú es vol fer arribar cartes, pot començar a explicar com el mussol que vol se li planta al davant i ale!]
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black


Nombre de missatges : 1411
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 34
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

L'arribada matinera dels mussols Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'arribada matinera dels mussols   L'arribada matinera dels mussols EmptyDj Set 30, 2010 4:19 am

Vaig veure que un mussol venia cap a mi a la taula de Gryffindor amb una noteta.

- AI que bé! - vaig exclamar-. Ja tinc escombra!

Vaig engolie la torrada amb melmelada i el suc de carbassa i vaig marxar corrent del Gran Saló amb un somriure d'orella a orella.

OFF: seh, ja està bé. Obre tu tema al camp?
Tornar a dalt Ir abajo
 
L'arribada matinera dels mussols
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» admirant l'interessant vida dels mussols.
» Barallant-me amb els mussols.
» Primers mussols
» Els burifers molesten els mussols! [Lizzie]
» Habilitats dels animàgics

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Gran Saló-
Canviar a: