Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Retrobament i proposta [Skye] - Página 3 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 13 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 13 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am
Retrobament i proposta [Skye] - Página 3 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Retrobament i proposta [Skye] - Página 3 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Retrobament i proposta [Skye] - Página 3 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Retrobament i proposta [Skye] - Página 3 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Retrobament i proposta [Skye] - Página 3 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Retrobament i proposta [Skye] - Página 3 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Retrobament i proposta [Skye]

2 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3
AutorMissatge
John Carraway
Adult
John Carraway

Nombre de missatges : 64

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: -

Retrobament i proposta [Skye] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Retrobament i proposta [Skye]   Retrobament i proposta [Skye] - Página 3 EmptyDv Des 16, 2011 9:34 am

- Mm... Només de pensar-hi ja m'emociono... - vaig dir-li a cau d'orella, besant-la al coll després -. Per cert, m'han convidat a una gala a principis de gener. Vindràs, oi?

Vaig apartar-li un ble de cabells que li tapava la cara, i vaig aprofitar per robar-li un petó.

- Suposo que també vindrà l'Ursula. Vull que guanyi una mica més d'imatge de cara al públic.
Tornar a dalt Ir abajo
Skye Hollister
Conselleria
Conselleria
Skye Hollister

Nombre de missatges : 31
Ubicació : Darrere teu?

MissatgeAssumpte: Re: Retrobament i proposta [Skye]   Retrobament i proposta [Skye] - Página 3 EmptyDv Des 16, 2011 9:47 am

- Oh, és clar que vull venir! – vaig exclamar, contenta -. Però em dissenyaràs un vestit ben bonic per anar-hi, oi?

Vaig fer-li un petó rapid.

- I estic segura que a l’Ursula li encantarà. A més, jo la vull conèixer, he vist les seves fotografies i sembla maca! Encara que... Espero que no m’hagi de preocupar... No està en perill la meva posició de novia, oi? – vaig preguntar, coqueta, somrient-li.
Tornar a dalt Ir abajo
John Carraway
Adult
John Carraway

Nombre de missatges : 64

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: -

MissatgeAssumpte: Re: Retrobament i proposta [Skye]   Retrobament i proposta [Skye] - Página 3 EmptyDc Des 28, 2011 3:34 am

No vaig poder evitar riure, aleshores.

- En perill? - vaig fer-li un petó, encara rient -. No pateixis, aquesta posició no està en venda. A més, l'Ursula i el Sam... bé, hi ha feeling.

Vaig abraçar-la, acariciant-la seductorament.

- T'estimo, Skye... - vaig murmurar-li a cau d'orella, feliç.
Tornar a dalt Ir abajo
Skye Hollister
Conselleria
Conselleria
Skye Hollister

Nombre de missatges : 31
Ubicació : Darrere teu?

MissatgeAssumpte: Re: Retrobament i proposta [Skye]   Retrobament i proposta [Skye] - Página 3 EmptyDc Des 28, 2011 3:55 am

Vaig riure.

- Dius que hi ha feeling? Doncs me n’alegro, perquè el Sam es mereixia algú que valgués la pena des de feia temps.

Vaig respondre a les seves caricies amb un pessic juganer al coll, i un petó a la punta del nas. Al cap i a la fi, tots acabavem trobant la persona que mereixiem en aquest món... O algú que fos capaç d'estimar-nos.
Tornar a dalt Ir abajo

Retrobament i proposta [Skye]
Tornar a dalt 
Pàgina 3 de 3Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3