Qui està Connectat | En total hi ha 13 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 13 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am |
|
| Retrobament i proposta [Skye] | |
| | |
Autor | Missatge |
---|
John Carraway Adult
Nombre de missatges : 64 Fecha de inscripción : 08/10/2011
Estatus Estudis: GNOM Residència: -
| Assumpte: Re: Retrobament i proposta [Skye] Dv Des 16, 2011 9:34 am | |
| - Mm... Només de pensar-hi ja m'emociono... - vaig dir-li a cau d'orella, besant-la al coll després -. Per cert, m'han convidat a una gala a principis de gener. Vindràs, oi?
Vaig apartar-li un ble de cabells que li tapava la cara, i vaig aprofitar per robar-li un petó.
- Suposo que també vindrà l'Ursula. Vull que guanyi una mica més d'imatge de cara al públic. | |
| | | Skye Hollister Conselleria
Nombre de missatges : 31 Fecha de inscripción : 12/10/2011 Edad : 34 Ubicació : Darrere teu?
| Assumpte: Re: Retrobament i proposta [Skye] Dv Des 16, 2011 9:47 am | |
| - Oh, és clar que vull venir! – vaig exclamar, contenta -. Però em dissenyaràs un vestit ben bonic per anar-hi, oi?
Vaig fer-li un petó rapid.
- I estic segura que a l’Ursula li encantarà. A més, jo la vull conèixer, he vist les seves fotografies i sembla maca! Encara que... Espero que no m’hagi de preocupar... No està en perill la meva posició de novia, oi? – vaig preguntar, coqueta, somrient-li. | |
| | | John Carraway Adult
Nombre de missatges : 64 Fecha de inscripción : 08/10/2011
Estatus Estudis: GNOM Residència: -
| Assumpte: Re: Retrobament i proposta [Skye] Dc Des 28, 2011 3:34 am | |
| No vaig poder evitar riure, aleshores.
- En perill? - vaig fer-li un petó, encara rient -. No pateixis, aquesta posició no està en venda. A més, l'Ursula i el Sam... bé, hi ha feeling.
Vaig abraçar-la, acariciant-la seductorament.
- T'estimo, Skye... - vaig murmurar-li a cau d'orella, feliç. | |
| | | Skye Hollister Conselleria
Nombre de missatges : 31 Fecha de inscripción : 12/10/2011 Edad : 34 Ubicació : Darrere teu?
| Assumpte: Re: Retrobament i proposta [Skye] Dc Des 28, 2011 3:55 am | |
| Vaig riure.
- Dius que hi ha feeling? Doncs me n’alegro, perquè el Sam es mereixia algú que valgués la pena des de feia temps.
Vaig respondre a les seves caricies amb un pessic juganer al coll, i un petó a la punta del nas. Al cap i a la fi, tots acabavem trobant la persona que mereixiem en aquest món... O algú que fos capaç d'estimar-nos. | |
| | | | Retrobament i proposta [Skye] | |
|