Qui està Connectat | En total hi ha 2 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 2 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 67 el Dt Oct 15, 2024 9:53 am |
|
| Visita al Senyor de la Furia Infernal [Jack] | |
| | |
Autor | Missatge |
---|
Jack Fox Setè curs
Nombre de missatges : 350 Fecha de inscripción : 18/10/2010
Estatus Estudis: GNOM Residència: Slytherin
| Assumpte: Re: Visita al Senyor de la Furia Infernal [Jack] Dc Oct 12, 2011 2:15 am | |
| - Aquest any ets encistelladora?- Vaig preguntar, sorprès, ja que l'any anterior havia jugat com a caçadora- Ah, clar, el Bohr ja ha marxat, no? Llavors ens veurem les cares al partit Ravenclaw-Slytherin, eh?- Vaig comentar, amb un somriure.
-Et demano siculpes per adelantat per fotre-us una pallisa- Vaig fer, rient- Ho sento molt, de veritat ^^ | |
| | | Allie Lovegood Sisè curs
Nombre de missatges : 1043 Fecha de inscripción : 14/09/2010 Edad : 27
Estatus Estudis: GNOM Residència: Ravenclaw
| Assumpte: Re: Visita al Senyor de la Furia Infernal [Jack] Dc Oct 12, 2011 4:59 am | |
| Vaig alçar una cella, divertida.
- Ho he sentit bé?
Vaig riure.
- Perdona, Jack, però em sembla que volies dir "Demano una disculpa per adelantat per fotre'ns una pallissa". T'has equivocat. | |
| | | Jack Fox Setè curs
| Assumpte: Re: Visita al Senyor de la Furia Infernal [Jack] Dc Oct 12, 2011 5:04 am | |
| -No, no, no. Res de tot això. He dit- Vaig fer, divertit- que ho sento molt per fotre-us una pallisa. Perquè, accepete'm-ho, Allie, ni Ravenclaw ni Gryffindor i tenen res a fer. I ja no parlem de Hufflepuff.
-Algún dia hauriem de volar junts- Vaig dir-li- Necessito saber els punts febles de l'enemic! | |
| Assumpte: Re: Visita al Senyor de la Furia Infernal [Jack] Dc Oct 12, 2011 5:58 am | |
| - Oh, això s'haurà de veure! - vaig exclamar.
Llavors em va proposar d'anar a volar junts algun dia. Allie, procura no somriure massa. Bé, així està de puta mare. I que no se't noti tant l'alegria, hòstia puta! Sí, així, perfecte... Olé. Expressió correcta. No la canviis!
- M'encantaria. Així podré dir als batejadors de Ravenclaw com voles i et podran tirar més facilment - vaig exclamar, feliç de la vida.
Val, no s'ha notat massa l'alegria. Perfecte. Has quedat bé i tot, Allie. | |
| | | Jack Fox Setè curs
| Assumpte: Re: Visita al Senyor de la Furia Infernal [Jack] Dc Oct 12, 2011 6:13 am | |
| -No creguis que em tiraran. No veus que la Gisélle ens fa entrenar esquivant bales sense escombra? Amb escombra sóc inbatible. Les esquivaré totes- Vaig dir-li, mentre li treia la llengua.
-Quina escombra portes, per cert?- Vaig preguntar-li encuriositat. Rebia cada mesa la revista Tot Escombra i la veritat es que gairebé em sabia de memòria totes les marques d'escombra i models que estaven a la venda. I estava molt orgullós de la meva Raigdefoc XL, que era bastant nova. | |
| Assumpte: Re: Visita al Senyor de la Furia Infernal [Jack] Dc Oct 12, 2011 6:31 am | |
| Buf. La meva escombra antiquada, que havia molat tantíssim fins que les Cometes 3000 i les Raigdefoc XL havien sortit al mercat.
- Una Sunlight, del 26...
Vaig agafar el kneazel i el vaig deixar a terra. Va ronronejar una mica, i va tornar a adormir-se. Vaig abraçar-me els genolls, i vaig dir:
- Però m'han promès una Raigdefoc XL pel meu aniversari... És l'escombra dels meus somnis. | |
| | | Jack Fox Setè curs
| Assumpte: Re: Visita al Senyor de la Furia Infernal [Jack] Dc Oct 12, 2011 9:10 am | |
| -Les Sunlight són fiables, ahà, però les Raigdefoc molen molt més.- Vaig dir, mentre recordava que la Sunlight del 26 tenia una frenada de dos segons- Jo vaig aconseguir la Raigdefoc per Nadal i és increible.
Vaig aixecar-me d'un salt desprès d'acaronar el Mordor una última vegada. Ara m'han vingut ganes de volar. Vols probar la Raigdefoc?- Vaig preguntar-li, amb un somriure, mentre extenia la mà per ajudar-la a aixecar-se. | |
| Assumpte: Re: Visita al Senyor de la Furia Infernal [Jack] Dc Oct 12, 2011 9:17 am | |
| Vaig obrir molt els ulls. Vaig aixecar-me, flipant, i vaig dir:
- De... De veritat me la deixaries provar?
DESPERTA, ALLIE! T'està dient que et deixa la seva Raigdefoc! No m'ho puc creure! Una Raigdefoc! La seva Raigdefoc! El Jack em deixa provar la seva Raigdefoc! Ai mareta, ai mareta, ai mareta!!! | |
| | | Jack Fox Setè curs
| Assumpte: Re: Visita al Senyor de la Furia Infernal [Jack] Dc Oct 12, 2011 9:23 am | |
| -Clar que sí- Vaig contestar-li amb un somriure. - Vaig tirant cap a l'habitació a buscar l'escombra, val?- Vaig dir-li, abans de començar a caminar.
Vaig girar-me, just abans de girar i perdre-la de vista- Ens veiem al Camp de Quidditch d'aquí deu minuts!
[Tema tancat] | |
| | | | Visita al Senyor de la Furia Infernal [Jack] | |
|