Qui està Connectat | En total hi ha 12 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 12 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 67 el Dt Oct 15, 2024 9:53 am |
|
| Practicant llançaments | |
| | |
Autor | Missatge |
---|
Matthew Sheen Al més enllà
Nombre de missatges : 523 Fecha de inscripción : 22/09/2011 Edad : 29
| Assumpte: Re: Practicant llançaments Dl Oct 10, 2011 11:35 am | |
| - Ho sé... - vaig murmurar, responent el seu comentari.
La veritat és que havia estat increïble. La noia havia sabut en tot moment com posar-s'hi i com fer-s'ho perquè la cosa durés més i fos millor. Una passada de noia, amb una passada de cos i una passada a nivell de sexe.
Vaig fer-li un petó, apassionat, que ens va deixar als dos sense respiració.
- Ara és quan me'n vaig i no et torno a veure mai més, oi...? - vaig dir, mig fent broma i mig desitjant fer-ho de debò, com havia fet sempre. | |
| | | Daanna Vimes Adult
Nombre de missatges : 106 Fecha de inscripción : 20/11/2010
| Assumpte: Re: Practicant llançaments Dl Oct 10, 2011 12:29 pm | |
| Me'l vaig mirar, mossegant-me el llavi inferior. Des que havia pujat a l'escombra i havia començat a voleiar pel meu costat, havia pensat en lo atractiu que era. I m'havia demostrat que no només era atractiu.
Era bo en el que es feia.
Li vaig correspondre a aquell petò, i després vaig fer un somriure torçat quan va dir allò de marxar.
- Bé, això depén de tu i de com et portis. - Vaig dir, aixecant la cella, seductora.- I com t'he dit abans de que comencéssim amb tot això - Vaig fer, referint-me a l'escena del polvo salvatge feia tant sols uns moments.- Vivim en la mateixa escola. Si no ens veiem més, és perquè l'altre no vol...no creus?
I li vaig picar l'ullet. | |
| | | Matthew Sheen Al més enllà
| Assumpte: Re: Practicant llançaments Dt Oct 11, 2011 8:49 am | |
| - Oh, sí, seño... Que jo em porto molt bé, oi que tornarem a jugar al joc d'avui un altre dia? - vaig bromejar, fent veu de nen petit.
Vaig agafar els calçotets i vaig començar a vestir-me. M'agradava anar nu quan es tractava de follar-se salvatgement a qui t'estava mirant; quan ja ho havies fet, encara que ho hagués vist i notat tot, m'incomodava.
Vaig picar-li l'ullet, seductor. Quina dona, déu meu... | |
| | | Daanna Vimes Adult
| Assumpte: Re: Practicant llançaments Dt Oct 11, 2011 11:28 pm | |
| Vaig riure, quan es va posar en plan rabieta de nen.
Vaig veure com començava a vestir-se, voldria haver fet el mateix, però va resultar que la meva roba l'havia deixada a fora (Off: Quien me manda a mi...xD) amb el meu arrebato de "poséeme!".
Així que vaig obtar per asseure'm a la banqueta i creuar-me de braços, i mirar-me'l mentre ell es vestia.
Vaig començar a jugar amb el meu cabell, distretament. | |
| Assumpte: Re: Practicant llançaments Dc Oct 12, 2011 8:24 am | |
| Vaig fer-li un somriure, seductor, quan se'm va quedar mirant. Allà estava ella, nua i fent posicions sexys. Vaig ignorar l'erecció que tornava a aparèixer, cual pokémon salvatge a l'herba alta, dins dels meus pantalons.
Però no vaig dubtar en acostar-m'hi i fer-li un altre petó, i un altre, i un altre, mentre les meves mans tornaven a lliscar per la seva pell.
- Que potser vols recuperar la teva roba...? - vaig murmurar-li a cau d'orella després d'haver estat petonejant-la al coll i deixant-hi un remarcable xuclet. | |
| | | Daanna Vimes Adult
| Assumpte: Re: Practicant llançaments Dj Oct 13, 2011 7:48 am | |
| Vaig somriure quan ell va acabar de vestir-se i es va girar per mirar-me. I quan va venir cap a mi i em va començar a petonejar de nou, amb suavitat, mentre em tornava a repassar tots i cadascun dels racons del meu cos, fent que se'm posés tota la pell de gallina.
Després va dirigir-se cap al meu coll i vaig fer un gest quan vaig notar que s'hi estava massa en un lloc.
"Xuclet segur..." Vaig pensar.
Llavors em va parlar a cau d'orella. Seductorament.
- Que potser vols recuperar la teva roba...?
- Per descomptat, Sheen.- Li vaig contestar jo també, a cau d'orella i amb el mateix to.- O potser creus que tinc ganes de passejar-me pels jardins en pilota picada? Eh, que si tu em dones permís, jo ho faig. A lo millor tindria algun altre tio a follar-me salvatgement... Qui sap.
I em vaig enretirar, per donar-li un petó intens, elèctric.
| |
| Assumpte: Re: Practicant llançaments Dj Oct 13, 2011 9:40 am | |
| - Jo et dóno permís... Potser així t'adones que no tots tenen l'habilitat de fer-te córrer quatre vegades per polvo - vaig picar-li l'ullet.
Vaja, potser se'n trobava un que feia que arribés al desitjat orgasme cinc cops. però seria una excepció.
Vaig sortir a fora un moment i vaig agafar la roba que la noia havia deixat allà, tornant a entrar aviat per trobar-me-la allà, despullada, exhibint el seu cos perfecte.
- Ehm... No estic segur de voler-te donar la roba - vaig dir, amb un somriure picaresc -. Vaja, seria fer una invitació directa a que et vestissis i marxessis, deixant-me a mi sense la possibilitat de disfrutar d'un cos tan perfecte durant més estona.
Vaig tornar a ella, deixant la seva roba en una altra banqueta i asseient-me al seu costat. Els meus llavis, àvids, van tornar a buscar els seus, mentre les meves mans tornaven als seus pits, juganeres. | |
| | | Daanna Vimes Adult
| Assumpte: Re: Practicant llançaments Dj Oct 13, 2011 10:45 am | |
| - I qui et diu que no han estat fingits, figura? - Vaig comentar, amb malícia.
Llavors va sortir a fora i em va anar a buscar la roba.
Quan va entrar va comentar que estava pensant en no tornar-me-la. I dit això va venir cap a mi, va asseure's al meu costat i em va donar un petó, magnètic i vaig notar com les seves mans tornaven a recòrrer el meu cos, nu.
Vaig apartar-me'n i em vaig alçar. Vaig dirigir-me cap a la porta.
-Està bé, doncs, si no em vols donar la roba, hauré de sortir així i provar sort...- Em vaig "pentinar" una mica i em vaig girar per buscar el pom de la porta.
Vaig obrir-la, deixant entrar la llum del capvespre. | |
| Assumpte: Re: Practicant llançaments Dj Oct 13, 2011 10:51 am | |
| - Pots provar sort, però el premi gros és aquí dins... - vaig riure -. Allà fora només hi trobaràs segons premis com a molt.
Vaig quedar-me allà assegut, esperant que tornés. Perquè tornaria, no? O.O' Vaja, una cosa era que estigués prou boja com per exhibir el seu cos perfecte, cosa que a ningú li semblaria del tot malament. Però si sortia allà fora sense roba, per molt calenta que anés agafaria una hipotèrmia.
- Bé, esperaré que decideixis tornar... - vaig dir, amb el meu ego tan característic. | |
| | | Daanna Vimes Adult
| Assumpte: Re: Practicant llançaments Dj Oct 13, 2011 11:17 am | |
| - Segons premis, eh? - Vaig dir, picant-li l'ullet.
Se'm va quedar mirant, sospesant si tenia el que s'havia de tenir per marxar. Vaig posar-me la mà sobre els llavis i li vaig tirar un petó.
- Ja ens veurem, Sheen.
I vaig sortir, aixecant la mà i fent "Adéu", despedint-me d'ell.
No vaig tancar la porta. Expressament. Des de dins, i amb el reflexe del sol ponent, es podia veure la meva silueta nua caminant camp de Quidditch enllà.
No vaig poder evitar un somriure. | |
| Assumpte: Re: Practicant llançaments Dj Oct 13, 2011 11:24 am | |
| Vaig quedar-me mirant com marxava. "Sí, home! I què més?!", vaig dir, aixecant-me i corrent darrere seu.
Vaig atrapar-la quan ja era al mig del camp. L'hauria agafat i me l'hauria endut al vestidor, però... vaig optar per fer-li un petó, apassionat, allà mateix, mentre les meves mans juganeres tornaven als seus pits i el seu entrecuix.
No feien falta paraules. Seguia amb ganes d'ella, desitjós de seguir disfrutant d'ella i del seu cos. I ella n'era conscient, per això feia tot allò. I allà estàvem, drets al mig del camp de quidditch, ella despullada i jo vestit (i amb una erecció de cavall), jugant els meus dits amb el seu clítoris i els seus pits. | |
| | | Daanna Vimes Adult
| Assumpte: Re: Practicant llançaments Dj Oct 13, 2011 11:34 am | |
| Vaig sentir les seves passes com venien corrent darrera meu. Vaig somriure, triomfal.
Em va atrapar, quan era al bell mig del camp. Vaig riure, tirant el cap enrere i poc després, gaudint del seu petó.
Vaig notar com no n'havia tingut prou, com amb cada carícia seva em feia estremir. Vaig notar, també, com la seva mà tornava a buscar el meu entrecuix i l'altra els meus pits.
Vaig gemegar de plaer.
- D'això... Sheen... No sé si te n'has adonat, però som al mig del camp de Quidditch. No et voldràs pas quedar aquí... - Vaig dir, i em va venir un calfred de l'aire que corria. | |
| Assumpte: Re: Practicant llançaments Dj Oct 13, 2011 11:38 am | |
| Vaig somriure, triomfal.
- No, és clar... Així al ras fa fred - vaig fer un gest i una tenda de roba, com índia, va aparèixer al nostre voltant -. Així està millor...
Vaig seguir besant-la, de vegades buscant el seu coll; altres vegades degustant els seus llavis amb passió. En algun moment donat, vaig ajudar-la a jeure a terra i mentre ella em tornava a treure la roba. Vam quedar estirats a la gespa. Jo encara anava pràcticament del tot vestit, tot i que m'havia tret ja la camisa, i ella... ella arquejava l'esquena i disfrutava dels meus dits, que jugaven amb el seu entrecuix humit. | |
| | | Daanna Vimes Adult
| Assumpte: Re: Practicant llançaments Dj Oct 13, 2011 11:44 am | |
| Va fer aparèixer una tenda de roba. Vaig somriure, seductora.
Em va fer molts petons. I em va estirar a la gespa. I va tornar a masturbar-me, introduint els seus dits dins meu, fent que se m'arquejés l'esquena.
Jo havia aconseguit treure-li la camisa de nou. I m'estava barallant amb els pantalons, ara.
- No s'hi val, Sheen...Has jugt amb avantatge tota la tarda...
I era veritat. En tot moment jo havia estat més lleugera de roba que no pas ell. I ara no era del tot diferent. | |
| Assumpte: Re: Practicant llançaments Dv Oct 14, 2011 2:16 am | |
| - Oh, és que jo m'he sabut guanyar aquest avantatge... - vaig seguir masturbant-la i besant-la.
Va aconseguir descordar-me els pantalons i me'ls va baixar, d'una revolada. Vaig quedar en calçotets, fent evident aquella erecció que ella havia provocat, ja per segona vegada aquella tarda.
Vaig començar a besar-la al coll, sense deixar d'acariciar el seu clítoris i introduir els meus dits a la seva vagina. | |
| | | Daanna Vimes Adult
| Assumpte: Re: Practicant llançaments Dv Oct 14, 2011 10:01 am | |
| I ell seguia allà, donant-me plaer. I jo estirada, gemegant pel plaer que ell em proporcionava.
Per fi vaig aconseguir desfer-me dels seus pantalons i el vaig deixar en calçotets.
- Vaja... Veig que hi ha algú que s'alegra de veure'm...- vaig xiuxiuejar. | |
| Assumpte: Re: Practicant llançaments Dv Oct 14, 2011 10:08 am | |
| - No hi ha un sol penis hetero al món que no s'aixequi en passar tu - vaig dir, rient -, o sigui que no sé de què t'estranyes.
Vaig començar a besar-la al coll, sense aturar el moviment frenètic dels meus dits dins seu; ella arquejava l'esquena i gemegava, mentre en els moments de més control intentava treure'm els calçotets. | |
| | | Daanna Vimes Adult
| Assumpte: Re: Practicant llançaments Dv Oct 14, 2011 10:52 am | |
| Vaig anar obrint més i més les cames, perquè ell pogués fer millor la seva "feina". Jo ja anava més calenta que ves a saber què i el fet que ell estigués fent meravelles allà a sota, no ajudava a que se'm baixés la calor.
Vaig alçar una mica el cap i me'l vaig mirar, deixant per impossibles aquells calçotets que se'm resistien.
- Encara et queden forçes per un altre? - Vaig preguntar, entre gemec i esbufeg. | |
| Assumpte: Re: Practicant llançaments Ds Oct 15, 2011 7:11 am | |
| Vaig seguir masturbant-la mentre ella obria més les cames, per rebre aquelles carícies i aquells dits que frenèticament entraven i sortien de la seva vagina.
- Per tu trec forces d'on sigui... - vaig murmurar-li a cau d'orella.
Vaig fer-li un petó, apassionat, mentre seguia donant-li plaer. D'una revolada, amb l'altra mà em vaig treure els calçotets, quedant del tot nu al seu costat amb el meu membre viril erecte, immens, apuntant-la.
- Veus? Ara estem en igualtat de condicions, els dos despullats i més calents que la caldera d'un tren de vapor - vaig anar fent-li petons al coll mentre seguia masturbant-la. | |
| | | Daanna Vimes Adult
| Assumpte: Re: Practicant llançaments Ds Oct 15, 2011 11:31 am | |
| - Doncs molt millor... - Vaig murmurar, tirant el cap enrere mentre em deixava besar.
Me'l vaig mirar i vaig mossegar-me el llavi.
- Tinc ganes de sentir-te una altra vegada dins meu, Sheen. - Vaig dir, incorporant-me i besant-lo apassionadament, tot esperant a que s'introduís una darrera vegada a les meves entranyes. | |
| Assumpte: Re: Practicant llançaments Ds Oct 15, 2011 11:40 am | |
| Va dir-me que volia sentir-me dins seu una altra vegada, en un murmuri gairebé inintel·ligible abans de fer-me un petó apassionat. Dit i fet: vaig agafar el meu membre amb una mà i, amb relativa facilitat (ella anava molt molla) vaig ficar el meu penis dins del seu cony, fins al fons, i vaig començar a fer un moviment de vaivé, fent-li l'amor.
Vaig començar a jugar amb les velocitats, anant més o menys ràpid mentre la besava i l'acariciava. M'agradava molt, ella. Moltíssim. Era una cosa fora del que era normal; no totes les noies tenen la capacitat de provocar-te una erecció instantània quan les veus. Ni hi ha gaires noies capaces de provocar-me orgasmes com el d'abans o com el que pretenia aconseguir ara.
| |
| | | Daanna Vimes Adult
| Assumpte: Re: Practicant llançaments Dg Oct 16, 2011 7:54 am | |
| I va penetrar-me una altra vegada. Allà estirats, amb la gespa sota nostre i jo mirant-lo als ulls.
Ell estava molt i molt excitat i el notava molt dur, sobretot quan es posava tant a dins meu. Jo no sabia on agafar-me. Així que vaig estirar els braços per sobre del meu cap i em vaig agafar als brins d'herba. En aquella postura els meus pits botaven cada vegada que ell m'envestia.
Vaig creuar les cames per darrera la seva esquena i vaig alçar el cap per buscar els seus llavis. | |
| Assumpte: Re: Practicant llançaments Dg Oct 16, 2011 8:33 am | |
| Va posar les cames al voltant de la meva cintura, de manera que en cada penetració anava més cap al fons que abans. Els seus pits botaven amb les envestides, excitant-me encara més.
- Vimes... - vaig murmurar després de besar-la amb passió.
Ella gemegava, més i més com més estona passava i més ràpides, fortes i plaents eren les envestides. Jo tampoc era capaç de reprimir algun gemec de tant en tant, i de manera inevitable se m'escapaven esbufecs. | |
| | | Daanna Vimes Adult
| Assumpte: Re: Practicant llançaments Dg Oct 16, 2011 8:45 am | |
| I ell seguia fent-me l'amor, entrant i sortint amb vigorositat de dins meu. Deixant anar esbufegs que no em passaven desapercebuts. Jo tampoc podia reprimir els gemecs del plaer que ell em proporcionava.
Vaig incorporar-me un pél i vaig dir:
- Em deixes provar una cosa?
Vaig baixar les cames de la seva esquena i em vaig separar, a poc a poc, d'ell.
Vaig posar-me dreta, vaig buscar amb la mirada la seva vareta i, quan la vaig haver localitzat, la vaig agafar i vaig conjurar una cadira.
Me'l vaig mirar, vaig posar-me una mà a la cadera i vaig alçar la cella, provocativa.
- Seu - Li vaig ordenar més que demanar. | |
| Assumpte: Re: Practicant llançaments Dg Oct 16, 2011 8:51 am | |
| Estava fent-li l'amor apassionadament quan em va dir de provar una cosa, va separar-se de mi, va conjurar una cadira i em va fer seure.
- Ehm... No sé què tens en ment, però d'acord - vaig dir mentre m'asseia a la cadira.
La situació era còmica. Ella, dreta davant meu totalment nua, lluint el seu cos perfecte; jo, assegut a la cadira, també nu, amb una erecció monumental. | |
| | | | Practicant llançaments | |
|
| Permisos d'aquest fòrum: | No pots respondre a temes en aquest fòrum
| |
| |
| Benvinguts! | |
|