Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Practicant llançaments - Página 6 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 13 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 13 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 67 el Dt Oct 15, 2024 9:53 am
Practicant llançaments - Página 6 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Practicant llançaments - Página 6 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Practicant llançaments - Página 6 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Practicant llançaments - Página 6 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Practicant llançaments - Página 6 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Practicant llançaments - Página 6 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Practicant llançaments

2 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6
AutorMissatge
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen

Nombre de missatges : 523

Practicant llançaments - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Practicant llançaments   Practicant llançaments - Página 6 EmptyDl Oct 31, 2011 12:26 pm

- Aleshores no faré que et corris una vegada... - vaig murmurar-li a l'orella -. Faré que te'n corris dues.

Vaig accelerar el ritme de les envestides mentre els meus llavis seguien lliscant per la seva pell, besant-la per tot arreu.
Tornar a dalt Ir abajo
Daanna Vimes
Adult
Daanna Vimes

Nombre de missatges : 106

MissatgeAssumpte: Re: Practicant llançaments   Practicant llançaments - Página 6 EmptyDl Oct 31, 2011 12:37 pm

- Seràs el déu a qui idolatraré, si aconsegueixes que em corri dues vegades, Sheen...

Va augmentar el ritme de les embestides i les penetracions i jo el ritme dels meus gemegs i esbufegs.

Notava com em repassava el cos amb els llavis, besant-me i mossegant-me de tant en tant. Jo quan podia li tornava els petons que ell em feia.
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen

MissatgeAssumpte: Re: Practicant llançaments   Practicant llançaments - Página 6 EmptyDl Oct 31, 2011 12:46 pm

- No serà per tant... El mini-Sheen està cansat, tardarà una estona abans de córrer-se. - vaig tornar a besar-la mentre una mà s'alliberava de les seves i començava a acariciar-li els pits, juganera.

Vaig valorar la possibilitat de canviar de postura, però aquell escenari no donava per molt. Vaig aixecar-li les cames i vaig incorporar-me una mica, perdent l'aŀlicient dels petons. No em va agradar i vaig tornar a la posició inicial, el típic missioner, mentre reiniciava la traca de petons, xuclets i mossegades juganeres, i tornava a penetrar-la amb ganes i molt excitat.
Tornar a dalt Ir abajo
Daanna Vimes
Adult
Daanna Vimes

MissatgeAssumpte: Re: Practicant llançaments   Practicant llançaments - Página 6 EmptyDl Oct 31, 2011 12:54 pm

No vaig poder evitar somriure quan va fer esment de que ell també estava cansat.

Va canviar de posició, aixecant-me les cames i sense deixar de penetrar-me. Però es veu que no li va agradar perquè va tornar de seguida a la posició en la que estàvem.

Va seguir besant-me, mossegant-me i xuclant-me per on li permetia l'elasticitat del seu coll. Jo seguia gemegant i convulsionant-me de plaer mentre ell em penetrava amb passió.

- Sembla que no anaves del tot desencaminat... - Vaig murmurar-li, quan vaig sentir la ja característica onada de plaer que anunciava que l'orgasme era proper.
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen

MissatgeAssumpte: Re: Practicant llançaments   Practicant llançaments - Página 6 EmptyDt Nov 01, 2011 7:03 am

- És el que passa quan parla l'experiència... - vaig murmurar.

Val, experiència... fins a un cert punt. No passa gaire sovint que ho facis tres vegades seguides. I menys que ho aguantis.

Però en aquell cas no anava errat. Les convulsions i contraccions que patia el seu cos, juntament amb el crit salvatge que va proferir, em van indicar que havia arribat a l'orgasme. No vaig poder evitar un gemec, barrejant plaer i dolor, quan les seves ungles van creuar-me l'esquena mentre el meu membre seguia entrant i sortint de dins seu.
Tornar a dalt Ir abajo
Daanna Vimes
Adult
Daanna Vimes

MissatgeAssumpte: Re: Practicant llançaments   Practicant llançaments - Página 6 EmptyDt Nov 01, 2011 10:40 am

Vaig esgarrapar la seva esquena quan vaig arribar a l'orgasme. Ell no parava encara que jo necessités recuperar la respiració.

Vaig buscar els seus llavis i els vaig besar. Perdent-me amb les seves carícies i les seves embestides.

Vaig gemegar fort, quan vagi sentir que el plaer de l'orgasme s'havia esvaït.

- Deixa'm posar-me a sobre teu...
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen

MissatgeAssumpte: Re: Practicant llançaments   Practicant llançaments - Página 6 EmptyDt Nov 01, 2011 10:49 am

- Deixa'm posar-me a sobre teu... - va dir-me panteixant, després de deixar anar un gemec bastant alt.

Vaig abraçar-la com vaig poder i vaig fer mitja volta aprofitant la inèrcia del meu cos caient cap al costat. Va quedar a sobre meu, asseguda sobre la meva pelvis amb el meu penis erecte dins seu. M'encantava, aquella posició. Podia contemplar-la en tota la seva bellesa natural.
Tornar a dalt Ir abajo
Daanna Vimes
Adult
Daanna Vimes

MissatgeAssumpte: Re: Practicant llançaments   Practicant llançaments - Página 6 EmptyDc Nov 02, 2011 12:10 am

I vaig començar a moure la cadera amunt i avall quan vaig tenir estabilitat per poder moure'm. S'havia girat ràpidament i no havia tingut temps fins aleshores d'assimilar-ho.

Vaig recolzar les mans sobre els seus pectorals i vaig continuar pujant i baixant, canviant de ritme segons el meu cos m'ho demanava.

Vaig tirar el cap enrere, esbufegant de plaer.
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen

MissatgeAssumpte: Re: Practicant llançaments   Practicant llançaments - Página 6 EmptyDs Nov 05, 2011 10:34 am

Vaig sospirar i gemegar quan va començar a pujar i baixar més ràpid. Notava com els dos ens aproximàvem a l'orgasme, perquè les ungles de la noia al meu pit em deixaven marques que m'indicaven el seu estat.

- Vimes... - vaig gemegar, disfrutant d'ella.

Podia notar cada centímetre quadrat de la seva pell, la seva temperatura, el seu alè. Podia notar el meu penis gros, immens, dins el seu cony humit, omplint-la tota.
Tornar a dalt Ir abajo
Daanna Vimes
Adult
Daanna Vimes

MissatgeAssumpte: Re: Practicant llançaments   Practicant llançaments - Página 6 EmptyDl Nov 07, 2011 11:25 am

Vaig seguir pujant i baixant, notant-lo a ell ben a dins meu i sentint com gemegava amb cada penetració que jo li provocava, ja que era sobre seu.

Vaig sentir, una darrera vegada, com el plaer s'estava aproximant. Vaig augmentar el ritme, pujant i baixant cada vegada més i més ràpid, fins que vaig notar com els seus dits es clavaven al meu cul.

Vaig tirar el cap enrere i vaig proferir un crit.

- Sheeeeeen...!
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen

MissatgeAssumpte: Re: Practicant llançaments   Practicant llançaments - Página 6 EmptyDl Nov 07, 2011 12:01 pm

No vaig poder evitar un gemec sonor quan em vaig córrer. Afortunadament, ni es devia sentir, perquè va coincidir amb el crit ferotge de la noia (que també havia arribat a l'orgasme).

Vaig quedar-me quiet, amb la respiració accelerada i sentint encara espasmes de l'orgasme per tot el cos. No havia ni sortit de dins seu, però tampoc podia, perquè ella estava a sobre meu.

Vaig tancar els ulls, encara amb dificultats per agafar aire.
Tornar a dalt Ir abajo
Daanna Vimes
Adult
Daanna Vimes

MissatgeAssumpte: Re: Practicant llançaments   Practicant llançaments - Página 6 EmptyDl Nov 07, 2011 12:05 pm

Vaig somriure, quan vaig veure que es relaxava. Allò volia dir que ell també havia arriabat a l'orgasme.

Amb la respiració entretallada i sense sortir de sobre seu, em vaig estirar sobre el seu pit, sentint els batecs del seu cor i lluitant per recuperar la normalitat de les meves inspiracions.
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen

MissatgeAssumpte: Re: Practicant llançaments   Practicant llançaments - Página 6 EmptyDc Nov 09, 2011 9:24 am

Va somriure, no sé per què, i va estirar-se sobre el meu pit nu. Podia sentir la calor del seu cos, cada centímetre d'aquell cos que tan desitjava, però estava esgotat i no hauria pogut tornar-hi.
Ni tan sols havia sortit de dins seu, però no podia moure'm sense incomodar-la o fer-li mal.

Tornar a dalt Ir abajo
Daanna Vimes
Adult
Daanna Vimes

MissatgeAssumpte: Re: Practicant llançaments   Practicant llançaments - Página 6 EmptyDv Nov 11, 2011 12:02 pm

Vaig aixecar-me, bruscament, quan em vaig adonar que em començava a relaxar massa. Vaig sortir de sobre seu i em vaig apartar una mica d'ell.

Vaig estirar-me tota jo, per treure'm de sobre la mandra que m'havia agafat a l'últim moment.

Vaig respirar profundament i em vaig girar, per mirar-lo.

Em vaig posar les mans a la cintura i vaig aixecar una cella. Ell encara seguia allà estirat. Nu.
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen

MissatgeAssumpte: Re: Practicant llançaments   Practicant llançaments - Página 6 EmptyDt Nov 15, 2011 3:48 am

Va sortir de sobre meu, separant-se de mi, i va aixecar-se. I se'm va quedar mirant.

- Què passa? Tan t'agrado, que no em pots deixar de mirar ni després de follar tres cops seguits i provocar-te més de mitja dotzena d'orgasmes? - vaig dir, traient-li la llengua després.

Tornar a dalt Ir abajo
Daanna Vimes
Adult
Daanna Vimes

MissatgeAssumpte: Re: Practicant llançaments   Practicant llançaments - Página 6 EmptyDt Nov 15, 2011 12:11 pm

- Tsss... No et facis tant el gallet, Sheen... - Vaig comentar, mirant-me'l - Pensava en com he pogut abaixar tant la guàrdia i acabar amb... tu.

De fet, per dintre estava pensant en la increïble tarda que m'havia fet passar i en que cap noi abans m'havia fet sentir el que ell m'havia proporcionat.

Però allò no ho reconeixeria.
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen

MissatgeAssumpte: Re: Practicant llançaments   Practicant llançaments - Página 6 EmptyDj Nov 17, 2011 6:43 am

Vaig quedar-me mirant la noia, somrient.

- Sóc un expert en fer baixar la guàrdia de les dones... - vaig picar-li l'ullet -. Mira, Vimes... m'és igual què diguis, ja he aconseguit el que volia. I tu també, crec...

Vaig tancar els ulls i vaig sospirar, amb un somriure. Em sentia tan bé...
Tornar a dalt Ir abajo
Daanna Vimes
Adult
Daanna Vimes

MissatgeAssumpte: Re: Practicant llançaments   Practicant llançaments - Página 6 EmptyDl Nov 21, 2011 8:58 am

Seguia allà dreta, davant seu. I ell...amb aquell posat fatxenda que havia tingut desde bon principi.

- Que si, el que tu diguis, Sheen. Però has de reconèixer que també t'han agradat les meves tàctiques... - Vaig dir, recordant el primer intent de petó que es va quedar en un no-res.
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen

MissatgeAssumpte: Re: Practicant llançaments   Practicant llançaments - Página 6 EmptyDl Nov 21, 2011 10:35 am

- He de reconèixer que ningú m'ho havia posat tan difícil, fins ara - vaig dir, amb un somriure -. Però ha valgut la pena, no?

Vaig mirar-la, amb aquell somriure tonto als llavis, i després vaig aixecar-me.

- Espero que no oblidis aquest dia... - vaig dir, interessant.
Tornar a dalt Ir abajo
Daanna Vimes
Adult
Daanna Vimes

MissatgeAssumpte: Re: Practicant llançaments   Practicant llançaments - Página 6 EmptyDt Nov 22, 2011 4:38 am

Vaig somriure, orgullosa, quan em va dir allò de que ningú no li havia posat mai tant difícil.

- Bseeh... No ha estat malament... - Vaig afegir, burleta.

Vaig veure com em mirava amb el somriure estúpid a la cara i després s'aixecava dient-me que no oblidés aquell dia.

"Creu-me, em costarà fer-ho..." Vaig pensar, repassant-lo de dalt a baix de nou.

Però en comptes de dir allò vaig deixar anar una altra cosa:

- Hi ha d'altres coses més innolbidables...
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen

MissatgeAssumpte: Re: Practicant llançaments   Practicant llançaments - Página 6 EmptyDt Nov 22, 2011 9:11 am

Vaig alçar els ulls al cel. Quin ego, quin orgull que tenia aquella noia...!

- I es poden saber, aquestes coses? - vaig dir, intentant deixar-la entre l'espasa i la paret; evidentment, no me'n sortiria.

Em vaig tornar a mirar la noia, mentre em posava els calçotets. Ella pràcticament no tenia roba, i es passejava nua i perfecta per el meu camp de visió. Si no fos pels tres polvos i l'esgotament, me la follava quatre vegades més.
Tornar a dalt Ir abajo
Daanna Vimes
Adult
Daanna Vimes

MissatgeAssumpte: Re: Practicant llançaments   Practicant llançaments - Página 6 EmptyDt Nov 29, 2011 8:57 am

- Que si es poden saber...? - Vaig fer, coqueta, acostant-me cap a ell i apropant-me al seu cos. Vaig passar-li els braços pel coll i vaig entrellaçar les meves mans amb els seus cabells. Em vaig anar acostant a ell a poc a poc. Als seus llavis - La millor cosa... La cosa que quedarà gravada a la meva ment per sempre... És...

M'havia anat acostant a ell a poc a poc, mirant els seus llavis. Perquè es pensés que li anava a fer un petó. Va tornar a tancar els ulls, esperant.

I em vaig separar.

Vaig riure, divertida.

- Aquesta mateixa. - Vaig dir, referint-me al fet que s'havia tornat a quedar amb la mateixa cara quan li havia fet allò al principi del dia.
Tornar a dalt Ir abajo

Practicant llançaments
Tornar a dalt 
Pàgina 6 de 6Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Exteriors :: Camp de quidditch-
Canviar a: