Qui està Connectat | En total hi ha 15 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 15 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 67 el Dt Oct 15, 2024 9:53 am |
|
| Practicant llançaments | |
| | |
Autor | Missatge |
---|
Daanna Vimes Adult
Nombre de missatges : 106 Fecha de inscripción : 20/11/2010
| Assumpte: Re: Practicant llançaments Dj Oct 06, 2011 11:54 am | |
| - Però no tantes que t'ho hagin posat tant difícil... - Vaig afegir.
Val, potser m'havia passat amb la brometa. Era hora de parar. I decidir.
-Saps perfectament que encara no t'he perdut, Sheen. - Vaig dir, potser amb la veu massa esperançada.
Vaig avançar els pocs centímetres que em separava d'ell i li vaig fer un petó a la comisura dels llavis.
- Jo entraré ara a dins del vestidor. I t'esperaré. Si tu decideixes entrar t'ho faré passar com no ho has passat en la vida i et faré sentir meravelles. - Vaig dir, mentre caminava d'esquenes.- Si decideixes no entrar... - Em vaig encongir d'espatlles - bé, suposo que hauré de buscar un substitut.
Mentre anava parlant anava caminant d'esquenes, a poc a poc. Abans d'arribar a la porta, em vaig descordar la part de dalt del biquini, em vaig tapar els pits amb un braç i vaig llançar el biquini al terra. Vaig obrir la porta i vaig entrar dins.
Abans de tancar, però, em vaig assegurar de treure la part de baix del biquini fora dels vestidors. | |
| | | Matthew Sheen Al més enllà
Nombre de missatges : 523 Fecha de inscripción : 22/09/2011 Edad : 29
| Assumpte: Re: Practicant llançaments Dj Oct 06, 2011 12:01 pm | |
| "Per fi!", vaig pensar. Vaig esperar a que tanqués la porta (deixant la poca roba que li quedava al cantó on era jo, i per tant essent jo conscient de la seva nuesa) per exterioritzar silenciosament l'"èxit". No podia considerar que hagués estat un veritable "èxit". No ben bé.
Després d'alçar el puny al cel a lo Freddie Mercury, vaig entrar al vestuari i vaig abraçar-la, besar-la i acariciar-la per tot el cos. Una mà va posar-se a magrejar els seus pits perfectes, millors que els de gairebé qualsevol noia; l'altra de seguida va buscar el seu entrecuix que, per sorpresa meva, estava lleugerament humit.
Vaig fer-li, en aquella situació, un petó d'aquells de pel·lícula de Hollywood, d'aquells que et deixen sense respiració, mentre el meu penis creixia i creixia dins dels meus pantalons. | |
| | | Daanna Vimes Adult
| Assumpte: Re: Practicant llançaments Dj Oct 06, 2011 12:11 pm | |
| Vaig somriure quan vaig sentir la porta.
- Veus com encara tenia premi, Sheen? - Vaig dir, triomfal.
Vaig notar les seves mans en una abraçada i, després, en múltiples carícies que van acabar en, una, als meus pits, i l'altra, al meu entrecuix que estava un pél humit per tots els petons i carícies que m'havia propiciat abans.
Vaig correspondre-li a aquell petó que em va fer. Que em va deixar sense alè i que va fer que l'apropés a mi, al meu cos nu.
Vaig buscar la seva cintura i vaig bordejar la vora dels seus pantalons, fregant la meva mà contra el seu membre, que el notava cada vegada més gran i més dur.
Vaig descordar el primer botó dels pantalons, seductora, sense parar de fer-li petons. | |
| Assumpte: Re: Practicant llançaments Dj Oct 06, 2011 6:13 pm | |
| Va començar a descordar-me els pantalons mentre jo la masturbava i la magrejava.
Els petons anaven i venien, un darrere l'altre. Vaig començar a besar-la al coll, mentre seguia amb els meus dits jugant amb el seu clítoris.
Va acabar-me de descordar els pantalons i me'ls vaig treure, com també la camisa. En calçotets l'erecció era més que evident. I, a jutjar per la cara que va fer, el tamany que havia adquirit era considerable. Vaig fer-li un petó, rere l'altre, i vaig tornar al coll mentre les meves mans recorrien aquell cos que tan desitjava. | |
| | | Daanna Vimes Adult
| Assumpte: Re: Practicant llançaments Dj Oct 06, 2011 11:42 pm | |
| OFF: Fortin, passa en K pel llac negre, que vam obrir un tema ahir amb l'Agatha i en Pierre merci! ^^ ON: Petons, petons i més petons. I carícies, moltes carícies. Vaig deixar anar un gemec quan una onada de plaer em va invair mentre en Matt feia meravelles amb els seus dits. Vaig deixar que en Matt em besés per tot el cos i li vaig correspondre als petons que em feia quan arribava als meus llavis. Vaig agafar les seves mans entre les meves, i vaig ser jo la que ara va començar a besar-lo. Llavis, coll, vaig baixar pel pit, donant petits petons, fugaços, per tota la seva pell. Em vaig agenollar, (perquè encara seguiem drets) i li vaig besar tots i cadascun dels abdominals mentre les meves mans, juganeres, van arribar fins als seus calçotets, que vaig treure, deixant el seu penis erecte al descobert. Vaig aixecar la vista cap a ell i vaig alçar una cella, mossegant-me el llavi. Vaig fer un somriure de plaer, just abans de començar amb la traca de petons per tot al voltant de la panxa, mentre amb una mà el començava a masturbar lentament, sense presses. En un moment donat me'l vaig posar a la boca, i vaig començar a xupar i xuclar, donant-li plaer. | |
| Assumpte: Re: Practicant llançaments Dv Oct 07, 2011 1:54 am | |
| Va treure'm els calçotets, besant-me per la panxa, als abdominals, fins que es va posar el meu penis erecte a la boca i va començar a llepar, xuclar i xupar. Uff...
Sense interrompre-la, vaig asseure'm a la banqueta ampla que tenia darrere, disposat a disfrutar d'aquella fel·lació tan anhelada. Vaig tirar el cap enrere, amb un somriure de plaer als llavis.
Va ser aleshores quan vaig tenir una idea.
- Espera, vine - vaig estirar-me a la banqueta, de panxa enlaire, i vaig convidar-la a estirar-se sobre meu de l'inrevés, fent un 69 -. Així disfrutem els dos.
I vaig començar a llepar, xuclar i besar el seu cony cada vegada més humit, i el seu clítoris. Volia que es corrés, que es corrés salvatgement gràcies a la meva llengua. | |
| | | Daanna Vimes Adult
| Assumpte: Re: Practicant llançaments Dv Oct 07, 2011 9:06 am | |
| Vaig deixar-lo seure perquè disfrutés encara més, si es podia, del que li estava fent jo amb la meva llengua. Va tirar el cap enrera, somrient de plaer.
Després, però, va fer que parés i vaig veure com s'estirava i m'agafava perquè jo fes el mateix però col·locant-me de l'inrevés. Fèiem un 69.
Em vaig col·locar amb les cames obertes sobre el seu cap (la banqueta tenia un espai abans de tocar la paret) i jo hi vaig tornar, llepant i succionant, recolzant les meves mans a les seves cuixes i ajudant-me de tant en tant amb alguna per proporcionar-li més plaer.
Ell anava jugant amb el meu clítoris, però aquest cop s'ajudava dels dits i de la llengua, cosa que em proporcionava més plaer que abans.
Vaig deixar anar un gemec.
- Sheen, si continues així faràs que tingui el meu primer orgasme de la tarda... - Vaig dir, entre llepada i xuclada. | |
| Assumpte: Re: Practicant llançaments Dv Oct 07, 2011 9:13 am | |
| Va murmurar que arribaria al primer orgasme si seguia així.
- És el que intento... - vaig respondre-li.
Mentre la meva llengua jugava animadament amb el seu clítoris, la meva mà va anar a ajudar-la i va començar a introduir-se pel seu cony, ja completament moll, masturbant-la mentre seguia llepant-li les parts més íntimes.
- El que no et recomano és que facis tan bé això que fas, perquè si em corro jo... - vaig dir, fent una ganyota de plaer mentre ella seguia xupant-me el penis, dur i erecte.
Volia fer-li l'amor ja, introduir-me en les seves entranyes i no sortir-ne fins que els dos haguéssim obtingut la nostra recompensa. Però primer volia que ella es corregués per primer cop. Vaig accelerar el ritme de la meva llengua i dels meus dits. | |
| | | Daanna Vimes Adult
| Assumpte: Re: Practicant llançaments Dv Oct 07, 2011 9:27 am | |
| - Tenim tota la tarda... Jo puc esperar-me l'estona que faci falta... - Vaig murmurar, quan vaig apartar-me per gemegar.
Llavors ell va accelerar el ritme dels seus dits i de les llepades. Començava a notar com l'onada de plaer prèvia a l'orgasme m'invaïa.
Vaig deixar anar el seu membre i em vaig posar recta, dreta sobre la seva boca que estava fent meravelles allà baix. Em vaig posar les mans a les cuixes, em vaig mossegar el llavi inferior i vaig apretar fort mentre cridava de plaer quan vaig tenir aquell orgasme.
Vaig sortir de sobre el seu cap, li vaig eixugar les restes que li havien quedat de mi i li vaig fer un petò. Em vaig ajupir per tornar-me a posar el seu penis a la boca, altra vegada.
Poc després, me'l vaig mirar, amb una mirada seductora, i em vaig posar de peu.
- Prepara't? | |
| Assumpte: Re: Practicant llançaments Dv Oct 07, 2011 9:32 am | |
| - Totalment - vaig dir, amb un somriure triomfal mal amagat.
Vaig acostar-la cap a mi. No vaig haver-me d'aixecar, allargant la mà i agafant-la vaig portar-la fins on jo era.
Va passar una cama per sobre meu, quedant com "asseguda" sobre meu, de cara a mi. Jo vaig quedar estirat sobre la banqueta. I aleshores ella deixar tot el pes sobre meu, i el meu penis va introduir-se dins seu. Vaig fer un gemec, com ella, i vaig agafar-la del cul mentre ella començava a pujar i baixar, fent per fi el que jo volia fer des que l'havia vist. | |
| | | Daanna Vimes Adult
| Assumpte: Re: Practicant llançaments Dv Oct 07, 2011 9:47 am | |
| Em va agafar, sense dificultats i em va apropar cap a ell. Vaig passar una cama per sobre seu i, tenint el seu penis dur i erecte a punt per penetrar-me, em vaig deixar caure, suaument.
Tots dos vam deixar anar un gemec, de plaer. Jo vaig posar les seves mans sobre els seus pectorals, subjectant-me, mentre ell, amb les mans al meu cul, m'ajudava a pujar i baixar.
Vaig apropar-me a ell i li vaig donar un petó llarg, tot accelerant una mica el ritme. | |
| Assumpte: Re: Practicant llançaments Ds Oct 08, 2011 3:06 am | |
| Va accelerar una mica. Vaig acostar-la a mi i vaig fer-li un petó, apassionat, abans de començar a besar-li els pits, delectant-me amb els seus mugrons.
- Oh, Vimes...! - vaig gemegar mentre ajudava a accelerar més.
Els seus gemecs superaven, pel que fa a freqüència i volum, els meus. Una mà meva va tornar al seu clítoris, que vaig començar a masturbar mentre seguíem fent l'amor. Volia que es corregués un segon cop, i un tercer, i fins i tot un quart. | |
| | | Daanna Vimes Adult
| Assumpte: Re: Practicant llançaments Ds Oct 08, 2011 9:35 am | |
| Ell m'ajudava a que no frenés, a que accelerés més i més el ritme de les pujades i baixades.
En un moment donat, ell va tornar a dirigir els seus dits cap al meu clítoris i els va tornar a moure, amb insistència, proporcionant-me, a més del plaer que suposava tenir-lo dins meu, un plaer que em donava ell amb les seves mans.
Vaig tirar-me cap enrere, subjectant-me als seus genolls però sense frenar. D'aquesta manera el meu cony quedava més a l'abast perquè ell hi poguès fer de les seves.
- Sheen, tu tens ganes de que em torni a correr, oi? - vaig dir amb dificultats i deixant anar un gemec agut al final de la frase. | |
| Assumpte: Re: Practicant llançaments Ds Oct 08, 2011 9:45 am | |
| Vaig riure, amb la respiració entretallada.
- Sí, Vimes... Vull que et corris un cop rere l'altre, fins que ja no puguis més... - vaig gemegar.
El segon orgasme va arribar aleshores. S'aguantava amb les mans a les meves cames, que van marcades amb les seves ungles, mentre ella arquejava l'esquena, i patia innombrables convulsions mentre cridava de plaer, cridava a tot volum.
Aleshores, uns instants després, vaig sortir de dins seu un instant i vaig estirar-me darrere seu, des de l'esquena, com havíem fet amb la Claire aquell primer dia. Amb una mà vaig aixecar-li la cama i vaig començar a penetrar-la, des de darrere, recolzats tots dos sobre el costat del cos. La meva mà va deixar la seva cama, que es va enrotllar a la meva cintura, i va buscar el seu clítoris una altra vegada, mentre els meus llavis es delien per saborejar els seus pits perfectes. | |
| | | Daanna Vimes Adult
| Assumpte: Re: Practicant llançaments Ds Oct 08, 2011 10:09 am | |
| I va venir. El segon orgasme de la nit va arribar mentre ell em tocava i jo li feia l'amor a sobre seu. L'onada de plaer em va envair tot el meu cos i no vaig poder evitar cridar i arquejar l'esquena quan em vaig correr.
Llavors va canviar la posició. Em va estirar i ell es va estirar al meu costat, però em penetrava des de darrera, aguantant-me la cama amb una mà i entrant-me amb vigor. Instants després, em va deixar anar la cama i em va tornar a masturbar, no tant intensament com abans, però em masturbava al cap i a la fi.
Jo no podia fer mes que gemegar, xisclar, clavar les meves ungles als seus músculs o estirar-lo del cabell quan em xupava i jugava amb els meus mugrons.
Vaig alçar el cap i vaig anar cap al seu coll, que vaig començar a petonejar de dalt a baix. | |
| Assumpte: Re: Practicant llançaments Ds Oct 08, 2011 10:32 am | |
| Aquella posició m'agradava. Bona idea de la Claire.
- Vimes... - vaig dir, tirant el cap enrere un instant, abans de besar-la pel coll.
Vaig accelerar el ritme del vaivé, entrant i sortint de dins seu. M'encantava, aquella noia; aquell cos; aquell cony apretat i la manera que tenia ella de cridar quan jo hi introduïa el meu penis erecte.
Vaig deixar anar un gemec i vaig besar-la apassionadament, quedant sense respiració i tornant a variar la velocitat de les penetracions. | |
| | | Daanna Vimes Adult
| Assumpte: Re: Practicant llançaments Ds Oct 08, 2011 10:45 am | |
| Em va besar per tot arreu on podia arribar en aquella posició. I als llavis. Em va donar un petò tant llarg i intens que no sé quanta estona va durar.
Cada vegada que ell gemegava el meu nom, jo em posava més i més calenta. Aquell noi...ufff!
Va accelerar el ritme, una altra vegada, i jo vaig deixar anar un altre crit de plaer contingut.
-Frena el ritme, figura... - Vaig murmurar, abans de donar-li un petó i treure-li la cama de la seva esquena i sepranr-me d'ell.
Amb una mà el vaig ajudar a que s'aixequés. Quan ho va fer, vaig portar-lo amb mi cap a on eren els penjadors. Vaig fer un salt i em vaig quedar sobre seu, "abraçant-lo" amb les cames. Em vaig apropar amb l'esquena a la paret, vaig aixecar les mans i em vaig agafar dels penjadors, perquè ell no hagués de carregar tot el meu pes.
I allà estava jo, subjectant-me amb les mans als penjadors, una part de l'esquena recolzada a la paret i més de la meitat del cos, a mercè d'en Matt.
- Ja pots tornar a fer la teva màgia, Sheen... - Vaig dir, seductora. | |
| Assumpte: Re: Practicant llançaments Ds Oct 08, 2011 10:54 am | |
| Va portar-me allà a la paret i va agafar-se als penjadors. Vaig tornar a introduir el meu membre dins seu. L'expressió "T'empotraré contra la paret i et follaré salvatgement" va agafar un significat literal quan vaig començar amb les envestides, acompanyades de petons i més petons per tot el cos.
Ella, pel seu compte, s'aguantava als penjadors mentre cridava més i més. Vaig deixar anar, jo també, algun gemec sonor. Vaig murmurar el seu cognom més d'una vegada, inconscientment, mentre fèiem l'amor. | |
| | | Daanna Vimes Adult
| Assumpte: Re: Practicant llançaments Ds Oct 08, 2011 11:04 am | |
| I em va tornar a penetrar, tal i com jo havia desitjat. Jo aguantant-me als penjadors, ell subjectant-me la cadera i follant-me fins a la sacietat.
Els meus gemecs anaven cada vegada més ràpids, equilibrant-se al ritme de les envestides. No podia parar de cridar cada vegada que ell entrava dins meu. Simplement el notava massa a dins i massa dur com per quedar-me callada.
- SHEEN...! - Vaig cridar, al notar com em venia una tercera onada de plaer a totes les meves terminacions nervioses del meu cos.- COM PARIS ARA, T'ENRECORDARÀS!
I va arribar el tercer orgasme. Se'm va posar la pell de gallina, se'm van posar els mugrons erectes i jo vaig cridar. Possiblement més que abans. | |
| Assumpte: Re: Practicant llançaments Dg Oct 09, 2011 4:17 am | |
| Va córrer-se un tercer cop, cridant desesperadament mentre patia convulsions i arquejava el cos. I m'esgarrapava.
Vaig baixar-la d'allà i vaig posar-la de quatre potes sobre la banqueta, començant a penetrar-la altra vegada des de darrere, ara ja amb la intenció de fer-la arribar a un quart orgasme... i de disfrutar jo del meu.
- No pateixis, no penso parar... - vaig murmurar-li mentre la duia a coll fins allà, sense sortir de dins seu.
Vaig tornar-hi, entrant i sortint de dins seu mentre els seus gemecs es feien més i més audibles. | |
| | | Daanna Vimes Adult
| Assumpte: Re: Practicant llançaments Dl Oct 10, 2011 3:06 am | |
| I em va agafar, portant-me una altra vegada cap a la banqueta. Em va posar de quatre potes i em va tornar a penetrar, amb insistència.
Com que em feia mal als genolls, vaig fer que parés dos segons i, sense deixar que sortís de dins meu, em vaig posar dreta, vaig posar un peu a sobre la banqueta i vaig posar les mans recolzades a la paret. Quedava igual d'esquena, però així ell tenia l'alicient de, mentre em penetrava, poder-me masturbar.
Em vaig girar i el vaig mirar, demanant-li que hi tornes amb un somriure seductor als llavis.
- Tots dos a la vegada...? - Vaig proposar? | |
| Assumpte: Re: Practicant llançaments Dl Oct 10, 2011 3:30 am | |
| Vaig assentir amb el cap, amb un somriure als llavis quan va dir allò. Vaig tornar a repetir el moviment de vaivé, entrant i sortint de dins seu mentre els seus gemecs eren més i més alts i, als seus, s'hi sumaven els meus, que anunciaven ja un orgasme pròxim.
La meva mà va tornar a buscar el seu clítoris, fent-li un suau massatge mentre el meu penis creixia encara més dins seu i ocupava tot l'espai que podia. Vaig esbufegar una, dues, potser tres vegades quan vaig notar que s'acostava l'orgasme, però no per això vaig aturar les penetracions, sinó que vaig optar per seguir més i més ràpid. | |
| | | Daanna Vimes Adult
| Assumpte: Re: Practicant llançaments Dl Oct 10, 2011 5:26 am | |
| Vaig gemegar, fort, quan vaig notar com ell augmentava el ritme de les penetracions. Vaig tirar el cap enrere, esbufegant.
Notava els seus dits entre l'entrecuix, dominants i savis, acariciant-me el clítoris.
Vaig notar una quarta vegada el plaer que m'anunciava que l'orgasme estava próxim... Però vaig aguantar. Volia arribar al mateix moment que ell.
- Sheen...- vaig gemegar, esperant la seva presió a les meves caderes que demostrava que ell s'estava corrent. Llavors em relaxaria i arribaria jo al meu quart orgasme. | |
| Assumpte: Re: Practicant llançaments Dl Oct 10, 2011 5:38 am | |
| Vaig tirar el cap enrere accelerant més el moviment de vaivé quan vaig notar que arribava a l'orgasme. Al mateix temps, els seus gemecs es van fer encara més i més sonors, anunciant el seu.
Vam córrer-nos al mateix moment. Exactament al mateix moment, cridant tots dos de plaer. Vaig quedar en tensió mentre la noia arquejava el seu cos, convulsionant-se encara amb el meu membre fins al fons del seu cony humit.
- Vimes... - vaig murmurar quan, mica en mica, vaig aturar el moviment sense sortir de dins seu, besant-la al coll des de darrere mentre les meves mans acariciaven el seu cos perfecte. | |
| | | Daanna Vimes Adult
| Assumpte: Re: Practicant llançaments Dl Oct 10, 2011 11:24 am | |
| I vaig arribar al quart orgasme de la tarda, al mateix moment que ell.
Vaig notar, com després m'acariciava tot el cos mentre em besava el coll. Vaig reprimir un calfred.
- Sheen... Simplement, genial... - Vaig dir, mentre em girava i m'apropava a ell.
Li vaig posar una mà sobre el pit i li vaig resseguir tots els abdominals just abans de besar-lo, amb passió. | |
| | | | Practicant llançaments | |
|
| Permisos d'aquest fòrum: | No pots respondre a temes en aquest fòrum
| |
| |
| Benvinguts! | |
|