Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Practicant llançaments - Página 5 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 4 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 4 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 67 el Dt Oct 15, 2024 9:53 am
Practicant llançaments - Página 5 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Practicant llançaments - Página 5 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Practicant llançaments - Página 5 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Practicant llançaments - Página 5 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Practicant llançaments - Página 5 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Practicant llançaments - Página 5 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Practicant llançaments

2 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6  Següent
AutorMissatge
Daanna Vimes
Adult
Daanna Vimes

Nombre de missatges : 106

Practicant llançaments - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Practicant llançaments   Practicant llançaments - Página 5 EmptyDg Oct 16, 2011 9:20 am

Vaig somriure, trapella, quan va seure a la cadira.

Vaig anar cap a ell i li vaig fer un petó. Em vaig girar, quedant d'esquena a ell.

- Tanca un pél més les cames... Així, molt bé.

Vaig separar jo les meves i em vaig asseure, lentament, sobre seu. Quedava d'esquena a ell, així que només podia veure'm el cul. Però també podia arribar més bé als meus pits i al meu clítoris. Em vaig arrepenjar sobre els seus genolls i vaig començar a botar, a dalt i a baix, accelerant el ritme.

Vaig tirar el cap enrere, gemegant.
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen

Nombre de missatges : 523

MissatgeAssumpte: Re: Practicant llançaments   Practicant llançaments - Página 5 EmptyDg Oct 16, 2011 9:32 am

Oh, déu, allò era brutal. Les meves mans, trapelles, van buscar els seus pits i el seu clítoris mentre ella pujava i baixava i el meu membre s'introduia fins al fons de la seva vagina.

- Oh, déu... - vaig murmurar entre gemecs i esbufecs que es barrejaven amb els seus.

Intentava ajudar-la, però estava completament a les seves mans. A su merced. Podia fer el que volgués, amb mi, perquè en aquell moment tota la sang m'anava al penis i el cervell ni em funcionava, i jo només disfrutava d'aquell cos perfecte i del sexe que em proporcionava.
Tornar a dalt Ir abajo
Daanna Vimes
Adult
Daanna Vimes

MissatgeAssumpte: Re: Practicant llançaments   Practicant llançaments - Página 5 EmptyDl Oct 17, 2011 6:25 am

Vaig cridar quan la seva mà va trobar el meu clítoris.

Vaig posar una mà una mica més avall de les seves costelles, per seguir ajudant-me a pujar i baixar, mentre que, amb l'altra, em recollia el cabell com podia. Tenia moltissima calor.

Vaig accelerar el ritme de les pujades i les baixades, sentint el seu mebre dur ben a dins meu.

I vaig seguir així, deixant que ell em masturbés mentre jo, dreta i recta a més no poder, seguia fent-li l'amor com si m'hi anés la vida.
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen

MissatgeAssumpte: Re: Practicant llançaments   Practicant llançaments - Página 5 EmptyDg Oct 23, 2011 10:11 pm

Jo no podia fer pràcticament res, perquè tal com estàvem ella teníem el control absolut. Vaig seguir fent allò que podia fer: masturbar-la; però la resta era cosa seva.

Vaig notar que s'aproximava a un altre orgasme quan accelerava i m'apretava les costelles amb les mans. Els meus dits, frenèticament, van seguir jugant amb el seu clítoris, intentant facilitar-ho.

Vaig deixar anar un petit gemec, inaudible, mentre ella cridava apassionadament i de manera esfereïdora quan es va córrer. Va tirar el cap enrere, recolzant-se tota ella sobre meu, i vaig aprofitar-ho per fer-li un petó mentre ella tornava a reiniciar el moviment.
Tornar a dalt Ir abajo
Daanna Vimes
Adult
Daanna Vimes

MissatgeAssumpte: Re: Practicant llançaments   Practicant llançaments - Página 5 EmptyDc Oct 26, 2011 8:50 am

Em tocava com mai m'havia tocat ningú. Em feia sentir meravelles. I no parava mai.

Vaig notar com vaig arribar a l'orgasme, però no per això vaig parar. Vaig reanudar la marxa, fent-li abans un petò apassionat a en Matt.

Tenia la respiració entretallada i la boca seca. Em notava les cames entomides de l'esforç de pujar i baixar.

Vaig aminorar el ritme, fins que vaig parar i em vaig arrepenjar sobre seu, respirant agitadament.

Vaig girar el cap cap a ell, buscant els seus llavis.
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen

MissatgeAssumpte: Re: Practicant llançaments   Practicant llançaments - Página 5 EmptyDv Oct 28, 2011 4:31 am

Vaig aixecar-la, a pols, i vaig estirar-la a terra. Després vaig besar-la, a la boca, al coll, als pits i fins la panxa; i vaig tornar a buscar els seus llavis mentre ficava el meu penis, dur i erecte, dins seu.

Vaig començar a fer un vaivé, més aviat inconstant ja que tendia a alternar les estones més o menys lentes o ràpides segons com em sentia. El que era irrefutable era aquella sensació de força, de vigor, d'èxit i de felicitat. I el fet que cada vegada que la veia, fos perquè aixecava el cap per mirar-la o perquè ella es separava un instant, em posava a mil.

- Vimes... si seguim així em tornaré addicte a tu... - vaig murmurar-li a cau d'orella.
Tornar a dalt Ir abajo
Daanna Vimes
Adult
Daanna Vimes

MissatgeAssumpte: Re: Practicant llançaments   Practicant llançaments - Página 5 EmptyDs Oct 29, 2011 9:13 am

Em va aixecar i em va posar al terra, estirada. Em va besar per tot arreu, fent que se'm posés la pell de gallina i tancant momentàniament els ulls. Després els vaig obrir, deixant anar un crit de plaer quan vaig notar que se m'introduia una darrera vegada dins meu.

- Vimes... si seguim així em tornaré addicte a tu... - Em va dir, en un murmuri. Vaig somriure, satisfeta, mentre em mossegava el llavi inferior.

- Ja va bé que t'hi tornis...- Vaig comentar, entretalladament.- Si totes les addiccions fóssin així, Sheen...

I vaig apropar-me al seu coll, besant-lo i xuclant-lo mentre ell seguia fent-me l'amor.
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen

MissatgeAssumpte: Re: Practicant llançaments   Practicant llançaments - Página 5 EmptyDs Oct 29, 2011 9:30 am

- Sí... - vaig dir, entre gemecs i sospirs, sense aturar-me -. Adiccions així són molt saludables...

Vaig tirar el cap enrere mentre ella em besava el coll. Les meves mans recorrien amb frenesí el seu cos perfecte. M'agradava molt, massa... No voldria separar-me'n mai, sortir mai de dins seu, deixar d'acariciar la seva pell i besar els seus llavis...

Vaig fer un gemec. Notava com arribava a l'orgasme, aquell orgasme que marcava el final que jo tan temia.

- Vimes... - vaig gemegar, intentant prevenir-la.
Tornar a dalt Ir abajo
Daanna Vimes
Adult
Daanna Vimes

MissatgeAssumpte: Re: Practicant llançaments   Practicant llançaments - Página 5 EmptyDs Oct 29, 2011 9:44 am

Ell no parava d'introduir-se'm a dins. Fent que notés totes i cada una de les seves embestides.

Jo no vaig parar de donar-li petons per tot el coll, tot el que em permetia l'estirament del meu.

Vaig sentir com gemegava el meu nom, en un advertiment.

Vaig alçar les cames, creuant-les darrera la seva esquena, fent-li saber que no m'importava que es corregués.

- Sempre hi podem tornar una tercera vegada... - Vaig dir, coqueta, just abans de perdre'm en els seus llavis.
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen

MissatgeAssumpte: Re: Practicant llançaments   Practicant llançaments - Página 5 EmptyDs Oct 29, 2011 9:51 am

- Dubto que pugui... - vaig murmurar mentre seguia amb les envestides -. Però no penso acabar fins que el teu cos torni a retorçar-se de plaer...

Vaig accelerar les envestides, buscant provocar-li a ella aquell orgasme abans que arribés el meu. Notava el meu membre entrar i sortir, dur i erecte, del seu cony humit, i notava com a cada segon que passava els nostres gemecs i esbufecs eren més sonors.
Tornar a dalt Ir abajo
Daanna Vimes
Adult
Daanna Vimes

MissatgeAssumpte: Re: Practicant llançaments   Practicant llançaments - Página 5 EmptyDg Oct 30, 2011 9:44 am

Vaig somriure, seductora.

- Doncs jo vull que m'acabis amb aquesta llengua... - Vaig dir, provocativa just abans de fer-li un petó d'aquells que et deixen sense respiració.

Jo seguia allà, enganxada amb les cames a la seva esquena. I obrint-me cada vegada més. Cada vegada que ell s'introduïa dins meu.

- Però abans acaba tu... Que no vull que et quedis a mitges.

I vaig alçar els braços per sobre del meu cap, per agafar-me als brins d'herva que hi havia per allà. D'aquesta manera els meus pits es movien al ritme de les seves embestides.
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen

MissatgeAssumpte: Re: Practicant llançaments   Practicant llançaments - Página 5 EmptyDg Oct 30, 2011 9:54 am

Vaig assentir vagament amb el cap i vaig seguir fent-li l'amor, entrant i sortint de dins seu apassionadament. Els seus pits es movien al ritme de les envestides, excitant-me encara més.

Aleshores vaig córrer-me, dins seu, deixant anar un crit de plaer. Vaig besar-la mentre treia el meu penis de dins seu i començava a masturbar-la, mentre baixava més avall i els meus llavis recorrien la seva pell, des del seu coll i passant pels pits, la panxa... La meva llengua va posar-se a jugar amb el seu clítoris, frenèticament.
Tornar a dalt Ir abajo
Daanna Vimes
Adult
Daanna Vimes

MissatgeAssumpte: Re: Practicant llançaments   Practicant llançaments - Página 5 EmptyDg Oct 30, 2011 11:24 am

Vaig somriure quan ell va arrinar a l'orgasme.

Després vaig notar com els seus llavis recorrien tot el meu cos i arribaven al seu destí. El meu clítoris.

Vaig deixar anar un xiscle de plaer i vaig enviar les meves mans a engrapar els seus cabells, mentre ell em masturbava.

- Oh, Sheen...M'encanta...
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen

MissatgeAssumpte: Re: Practicant llançaments   Practicant llançaments - Página 5 EmptyDg Oct 30, 2011 11:31 am

Vaig seguir jugant amb el seu clítoris. Ella anava molt molla, i per els seus gemecs i moviments intuïa que aviat arribaria a l'orgasme.

"Coi, encara més?", vaig pensar com parlant-li al meu penis quan va tornar a excitar-se i a créixer davant l'incentiu que suposava menjar-li el cony a una noia com la Daanna.
Tornar a dalt Ir abajo
Daanna Vimes
Adult
Daanna Vimes

MissatgeAssumpte: Re: Practicant llançaments   Practicant llançaments - Página 5 EmptyDg Oct 30, 2011 11:40 am

Vaig estirar-li dels cabells i vaig cridar fort quan vaig notar que l'orgasme per fi arribava.

Vaig afluixar la pressió que feia al seu cabell i vaig relaxar tots els músculs. I sense saber ben bé perquè, vaig començar a riure.

Em descollonava.

Però continuava tenint ganes d'ell.
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen

MissatgeAssumpte: Re: Practicant llançaments   Practicant llançaments - Página 5 EmptyDg Oct 30, 2011 11:46 am

Va arribar a l'orgasme arquejant l'esquena i cridant a tot volum.

- De què rius? - vaig preguntar mentre tornava a buscar els seus llavis.

Vaig mirar avall. Tenia una erecció considerable, tenint en compte que feia molt poc que m'havia corregut per segona vegada. Normal, amb la Daanna allà estirada, despullada i oberta de cames...

- Veus què aconsegueixes? - vaig dir, rient -. No és normal, a aquestes alçades el Mini-Matt hauria d'estar esgotat i sense forces, no amb ganes de més marxa.

Vaig fer-li un altre petó mentre les meves mans tornaven als seus pits. Seguia tenint ganes d'ella.
Tornar a dalt Ir abajo
Daanna Vimes
Adult
Daanna Vimes

MissatgeAssumpte: Re: Practicant llançaments   Practicant llançaments - Página 5 EmptyDg Oct 30, 2011 11:52 am

- Res, res... Em passa tot sovint, quan me l'acaben de menjar... - Vaig dir, encara rient.

Després va pujar i va donar-me un petò.

Quan em va insinuar el que li provocava vaig mirar avall i em vaig mossegar el llavi inferior.

- Si que hauria d'estar cansat, si, el Mini-Sheen... - Vaig comentar - De veritat que encara en tens ganes?

Vaig deixar que em besés i em grapegés per tot el cos.
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen

MissatgeAssumpte: Re: Practicant llançaments   Practicant llançaments - Página 5 EmptyDg Oct 30, 2011 11:55 am

Vaig riure.

- En tens ganes, tu? - vaig murmurar a cau d'orella mentre una mà tornava al seu entrecuix, juganera.

Vaig començar a fer-li petons i xuclets al coll, apassionadament però sense ser barroer. Subtil i apassionat, com sempre. Amb classe.
Tornar a dalt Ir abajo
Daanna Vimes
Adult
Daanna Vimes

MissatgeAssumpte: Re: Practicant llançaments   Practicant llançaments - Página 5 EmptyDl Oct 31, 2011 8:20 am

- Tenir-ne ganes sempre en tinc... - Vaig contestar, corresponent-li als petons que em feia.- I més si és amb tu...

Vaig deixar anar un suspir quan vaig tornar a notar la seva mà al meu entrecuix.

- Però per l'alçada del sol... Jo diria que ja portem unes quantes hores, amb el tema... - Vaig aixecar la cella, seductora. Li vaig, mossegar el llavi, i vaig continuar parlant - Vols dir que n'haguantarà un altre, d'assalt? - Vaig comentar, mirant l'aparell.

Vaig fer-lo girar i em vaig quedar sobre seu, asseguda. Em vaig apropar a ell, al seu coll, i el vaig anar besant. Vaig agafar-lo pels canells i els hi vaig posar per sobre del seu cap, subjectant-lo. Vaig seguir besant-lo pel coll i els llavis.

Me'n vaig separar i me'l vaig mirar als ulls.

- Em poses a cent, Sheen...
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen

MissatgeAssumpte: Re: Practicant llançaments   Practicant llançaments - Página 5 EmptyDl Oct 31, 2011 9:52 am

- Tu, a mi, em poses a mil... - vaig respondre -. I sí, crec que pot aguantar un tercer (i últim) assalt.

Vaig tornar a besar-la.

- Potser sí que hi portem molta estona... Però si realment hi portem tanta estona, no vindrà d'aquí estar-nos-hi una mica més.

La meva mà feia meravelles al seu entrecuix. Dos dits, amb subtilesa, entraven i sortien del seu cony humit, mentre un tercer dit feia un suau massatge al seu clítoris, el botonet de plaer de les noies.
Tornar a dalt Ir abajo
Daanna Vimes
Adult
Daanna Vimes

MissatgeAssumpte: Re: Practicant llançaments   Practicant llançaments - Página 5 EmptyDl Oct 31, 2011 10:04 am

No sé com va aconseguir donar-me la volta altra vegada i deixar-me al terra estirada, mentre ell feia entrar i sortir dos dits juganers de la meva vagina, ja humida.

Vaig encorvar l'esquena, gemegant de plaer quan un altre dit em va començar a acariciar el clítoris.

Com que ell no estava del tot sobre meu, vaig poder arribar al seu penis, dur i erecte per tercera vegada, i el vaig començar a masturbar.

Vaig apropar-lo a mi, des del clatell, amb la mà que em quedava lliure i li vaig fer un petó, apassionat i salvatge.
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen

MissatgeAssumpte: Re: Practicant llançaments   Practicant llançaments - Página 5 EmptyDl Oct 31, 2011 10:59 am

Vaig deixar anar un gemec, gairebé inaudible, quan va començar a masturbar-me. Vam estar uns moments en aquella situació, masturbant-los l'un a l'altre sense preocupar-nos de res.

Després vaig fer-li un petó, un altre petó, intens. La meva mà lliure, que fins aleshores havia estat jugant amb els seus pits, va lliscar per la seva pell fins a trobar la seva mà, que acariciava el meu penis erecte, i vaig guiar la seva mà, per tal que guiés el meu membre cap a l'entrada del seu cony humit.

Vaig fer el mateix que havia fet abans tantes vegades, introduint-me en les seves entranyes fins al fons.
Tornar a dalt Ir abajo
Daanna Vimes
Adult
Daanna Vimes

MissatgeAssumpte: Re: Practicant llançaments   Practicant llançaments - Página 5 EmptyDl Oct 31, 2011 11:55 am

Vaig notar com deixava d'acariciar-me i jugar amb els meus pits per dirigir la seva mà cap on jo tenia la meva. Cap al seu membre. Va fer que, subtilment, jo fes introduir el seu penis dins la meva vagina per darrera vegada aquella tarda.

Vaig gemegar, subtilment, i vaig aixecar una cama, per estar més oberta i que ell es pogués introduir més fàcilment dins meu.

Vaig agafar-li les seves mans i les vaig posar, juntament amb les meves, per sobre del meu cap, apretant-les.
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen

MissatgeAssumpte: Re: Practicant llançaments   Practicant llançaments - Página 5 EmptyDl Oct 31, 2011 12:01 pm

Vaig començar a moure'm endavant i endarrere, entrant i sortint del seu cony humit mentre la besava amb avidesa i calma alhora. Va aixecar les seves mans, agafant les meves, per sobre del seu cap, de manera que els seus pits es movien rítmicament juntament amb les envestides. El seu cos es retorçava en cada envestida, de plaer, mentre jo podia sentir-la tota ella i la desitjava més i més.

Vaig començar a besar-la al coll, deixant alguna marca allà on les de primera hora de la tarda ja es començaven a esborrar.
Tornar a dalt Ir abajo
Daanna Vimes
Adult
Daanna Vimes

MissatgeAssumpte: Re: Practicant llançaments   Practicant llançaments - Página 5 EmptyDl Oct 31, 2011 12:16 pm

- Més et val que tots aquests xuclets que m'estàs deixant marxin demà al matí...

Vaig cridar, encorvant l'esquena i apretant les seves mans, a causa del plaer que m'estava proporcionant ell amb el seu moviment.

- No crec que em pugui córrer una altra vegada, Sheen... - Vaig comentar, entretalladament - M'has deixat seca...
Tornar a dalt Ir abajo

Practicant llançaments
Tornar a dalt 
Pàgina 5 de 6Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6  Següent

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Exteriors :: Camp de quidditch-
Canviar a: