Qui està Connectat | En total hi ha 4 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 4 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 67 el Dt Oct 15, 2024 9:53 am |
|
| Practicant llançaments | |
| | |
Autor | Missatge |
---|
Matthew Sheen Al més enllà
Nombre de missatges : 523 Fecha de inscripción : 22/09/2011 Edad : 29
| Assumpte: Re: Practicant llançaments Dc Oct 05, 2011 10:05 am | |
| - Segueixes mentint - vaig dir, amb un somriure als llavis.
Qualsevol diria que ja havia aconseguit el que volia. No, no havia aconseguit el que volia. Jo volia veure-la contenta, volia veure com amb un petó jo la podia fer somriure. Volia veure com la seva felicitat, per un instant, depenia de mi. Encara que soni egoista.
- Potser ni ho saps, però els teus petons diuen coses molt diferents que les teves paraules. Potser és perquè parles amb el cap, i beses amb el cor. - vaig deixar anar una mica la vena poètica -. O potser és que senzillament et fa ràbia admetre que t'agrado tant com m'agrades tu a mi. | |
| | | Daanna Vimes Adult
Nombre de missatges : 106 Fecha de inscripción : 20/11/2010
| Assumpte: Re: Practicant llançaments Dc Oct 05, 2011 10:25 am | |
| - I tu què collons saps de les mentides si tan sols ets un crio! - Vaig dir, furiosa.
Després em va dir una cosa que era certa. Però que no acceptaria de cap de les maneres. Que feia una cosa però en deia una altra perqué no em donava la gana de satisfer-lo.
Que ell a mi m'havia fet gràcia des de la primera picada d'ullet que em va fer. Que amb el primer petò me n'hauria anat allà on ell m'hagués demanat.
-Tu ves esperant sentat a que jo accepti alguna cosa així, xato. | |
| | | Matthew Sheen Al més enllà
| Assumpte: Re: Practicant llançaments Dc Oct 05, 2011 10:31 am | |
| Vaig arronsar-me d'espatlles.
- Com vulguis... Potser tens raó, potser no sé res de dones ni de petons i hauria de deixar d'insinuar que t'enganyes a tu mateixa -vaig dir, ficant cullerada a l'assumpte.
En realitat sabia perfectament que tenia raó jo. El mateix Krum, el millor caçador de la història (ara ja un vell pesat i emprenyador), no havia capturat tantes papallones com noies havia besat jo.
I sabia que aquell petó, el primer, no havia estat una provocació. Havia estat un petó de passió, de ganes, perquè ella ho volia.
- Me'n vaig, crec - vaig dir, amb un somriure.
Vaig fer mitja volta, vaig agafar l'escombra de terra i vaig començar a caminar en direcció contrària, lentament, esperant que em parés, però suficientment ràpid com perquè no es notés que estava esperant que em cridés. | |
| | | Daanna Vimes Adult
| Assumpte: Re: Practicant llançaments Dc Oct 05, 2011 10:54 am | |
| Vaig agafar la bomba amb una mà i la vaig alçar, per sobre del meu cap. Amb un crit de fúria i murmurant.
-Ja hi podries haver insistit més- murmurant ben fluixet perquè costés d'entendre'm
La vaig llançar cap a ell...
PAM! De ple al seu cap. No esperava tocar-lo, perquè no vaig llançar la bomba amb cap mena de punteria.
- Apa i que et bombin, cregut! - Vaig cridar.
I em vaig girar per anar a recollir la meva samarreta, de pressa, abans que pogués refer-se del cop i venir a tornar-me-la. | |
| Assumpte: Re: Practicant llançaments Dc Oct 05, 2011 10:58 am | |
| Vaig rebre l'impacte de la bomba quan ja sabia que me l'havia llançat. Esperava que fallés, però el comentari en "veu baixa" era suficient per fer-me girar i tornar a ella.
Vaig ignorar el cop de la bomba, que no era dura, i vaig anar cap a ella. I vaig tornar a fer-li un petó, electritzant i apassionat, mentre les meves mans acariciaven la seva cintura encara exposada.
- I si no he insistit més és perquè sé agradar, no convèncer de que agrado quan sé que agrado i l'altre no ho sap - vaig fer-me un embolic -. Bé, és igual... que tinc una oïda molt bona.
I vaig fer-li un altre petó, i un altre, i un altre. Cadascun més apassionat, guerrer, salvatge, que l'anterior. | |
| | | Daanna Vimes Adult
| Assumpte: Re: Practicant llançaments Dc Oct 05, 2011 11:07 am | |
| Vaig empassar saliva quan vaig veure que s'aturava, es girava i venia cap a mi. Havia estat pendent tota l'estona del que feia i encara no havia recollit la samarreta.
I abans de que el pogués apartar de mi, les meves mans van quedar atrapades entre el seu cos i el meu, a l'alçada del seu pit, em va agafar per la cintura que encara tenia sense samarreta, jo em vaig estremir amb el seu contacte, i em va fer un petó, un d'aquells que jo estava desitjant a més no poder.
Me'l vaig mirar, encuriosida. A saber com sortiria d'aquell embolic que s'havia fet quan va parlar després de fer-me el petó. Però em va fer saber que m'havia sentit.
"Perfecte, Daanna...!" Vaig pensar "T'hi has lluït..."
I abans de que jo pogues respondre res més, em va tornar a atrapar entre els seus llavis, dolços i càlids, però alhora ferms i sincers.
Vaig deixar la ment en blanc i em vaig deixar fer. Ara ja, sense oposar resistència. | |
| Assumpte: Re: Practicant llançaments Dc Oct 05, 2011 11:13 am | |
| Va deixar-se portar, ara sí. Va correspondre'm apassionadament a aquells petons, mentre les meves mans recorrien la seva pell nua i temptaven la sort acostant-se perillosament al seu biquini. No era plan despullar-la allà al mig, és clar, perquè qualsevol ens podia veure.
Vaig agafar-la de la mà i vaig endur-me-la fins al vestidor, tancant la porta darrere seu i tornant-la a besar. Petons intensos, elèctrics, que demanaven més. | |
| | | Daanna Vimes Adult
| Assumpte: Re: Practicant llançaments Dc Oct 05, 2011 11:35 am | |
| Notava les seves fermes mans a la meva esquena, fent temptatives de descordar-me el biquini, però sense fer-ho.
Llavors em va agafar de la mà i em va arrossegar, literalment, cap al vestuari. Va tancar la porta darrera meu.
Jo em vaig quedar recolzada a la porta, amb les mans d'en Matt recolzades a banda i banda del meu cap, a la porta, i besant-me apassionadament.
Li vaig estirar de la samarreta, perquè s'apropés a mi i vaig notar tota la calor que desprenia el seu cos. També vaig notar com d'excitat s'havia posat només amb el contacte del meu cos i els meus petons.
- Sheen...- Vaig murmurar, quan va dirigir-se cap al meu coll - Sheen... D'això...jo hauria de marxar... | |
| Assumpte: Re: Practicant llançaments Dj Oct 06, 2011 1:26 am | |
| Vaig deixar de besar-la, i les meves mans van frenar. Vaig recolzar el cap, com cansat, a la seva espatlla, mentre els meus llavis acariciaven encara la seva pell, temptats.
- D'acord... - vaig dir, apartant-me'n -. Vés, vés... Ja ens veurem, espero...
No és que estigués "dolgut", senzillament era conscient que em quedaria amb el calentón. I amb ganes d'ella.
- Et tornaré a veure, oi? - vaig somriure-li. | |
| | | Daanna Vimes Adult
| Assumpte: Re: Practicant llançaments Dj Oct 06, 2011 2:29 am | |
| Vaig notar com deixava de donar-me petons i recolzava el cap a la meva espatlla i suspirava. Em va dir que marxés i em va preguntar si em tornaria a veure. - Vivim a la mateixa escola, per descomptat que em veuràs... | |
| Assumpte: Re: Practicant llançaments Dj Oct 06, 2011 2:37 am | |
| Vaig besar-la, apassionat. Va ser un petó com el primer, intens, elèctric, únic.
- Fins aviat, doncs - vaig murmurar-li a cau d'orella després de fer-li aquell petó.
Vaig separar-me'n, mirant-la. Semblàvem del ministeri de transport i mercaderies: ella estava com un tren, i jo anava com una moto.
| |
| | | Daanna Vimes Adult
| Assumpte: Re: Practicant llançaments Dj Oct 06, 2011 3:31 am | |
| OFF: M'encanta lo del ministeri....xD
ON:
Em va donar un petò, d'aquells que trigaria temps a oblidar i es va despedir.
Se'm va eriçar el pél de la nuca quan em va parlar a cau d'orella.
-O no... - Vaig contestar, provocativa.
Em vaig girar, quedant d'esquena a ell i vaig posar la mà al pom de la porta, per marxar. Però no ho vaig fer. | |
| Assumpte: Re: Practicant llançaments Dj Oct 06, 2011 5:45 am | |
| - O no...
Aquella noia em posava a cent, i la manera com em provocava era encara més deliciosa. Va quedar-se quieta, amb una mà al pom de la porta, d'esquenes a mi.
- I bé? - vaig dir, desitjant que es girés, em besés i no marxés.
Vaig abraçar-la, per darrere, acariciant-li la panxa i fent excursions furtives als seus pits grossos i rodons, vagament protegits per aquell biquini sexy. Vaig abraçar-la, intentant, potser en va, retenir-la. | |
| | | Daanna Vimes Adult
| Assumpte: Re: Practicant llançaments Dj Oct 06, 2011 9:00 am | |
| Vaig notar com venia cap a mi i m'abraçava des de darrera. Vaig reprimir un calfred i un sospir, mentre em magrejava per tot arreu.
Em vaig donar la volta i li vaig plantar un petò que el va deixar sense respiració. Un d'aquells petons que et posen a cent només amb el primer frec de llavis. Vaig seguir, amb aquell petó ardent, i el vaig apropar a mi, perquè notés tot el meu cos. Quan vaig notar que s'havia tornat a empalmar i que les seves mans em demanaven que no parés, em vaig separar d'ell. Vaig apropar-me a la seva orella i vaig dir-li, en un murmuri.
- Em pensava que havia sentit algú...ves perquè no marxava...- I li vaig fer una petita mossegada a l'orella abans de tornar-me a girar, amb un somriure triomfal als llavis, i dirigir-me, ara si, cap a la porta per marxar.
Vaig fer girar el pom de la porta dels vestuaris i vaig sortir al camp, respirant entretalladament.
Em vaig quedar repenjada a la paret, recuperant la respiració. | |
| Assumpte: Re: Practicant llançaments Dj Oct 06, 2011 10:05 am | |
| Va tornar a posar-s'hi bé i, quan jo ja tornava a anar prou calent, va marxar. Podia sentir la seva respiració, forta i entretallada, a l'altra banda de la porta, recolzada a la paret.
Vaig dubtar sobre què fer. Una part de mi desitjava sortir allà fora, agafar-la en braços i fer-li l'amor salvatgement. L'altra es donava per vençuda, confiant que l'endemà tornaria a trobar la noia i que, amb sort, el que no féssim avui ho faríem demà.
- Respires prou fort com perquè sàpiga com de calenta i nerviosa estàs - vaig dir un cop vaig haver obert la porta, mirant-la. | |
| | | Daanna Vimes Adult
| Assumpte: Re: Practicant llançaments Dj Oct 06, 2011 10:26 am | |
| - Calenta potser si - Vaig respondre, sense ni tan sols molestar-me a mirar-lo - Però calenta per culpa dels llançaments que he estat practicant abans de que vinguéssis tu. I nerviosa... Si tu ho dius -. Vaig encongirme d'espatlles.
La respiració ja havia tornat a la normalitat i ara podia ja pensar amb més claredat.
Em vaig girar per mirar-lo, desafiant. Vaig aixecar una cella i em vaig treure els pantalons curts que duia, a poc a poc, seductorament, quedant-me només amb el biquini.
-I ara, si em permets, una que se'n va al llac a nedar - Vaig dir, redreçant-me i posant-me una mà a la cintura mentre l'altra sostenia els pantalons. | |
| Assumpte: Re: Practicant llançaments Dj Oct 06, 2011 10:36 am | |
| - Au, vinga... Te m'insinues, em poses burro i ara em deixes tirat mentre surts d'escena en un biquini que ensenya més que no tapa?
Vaig sospirar. Aquella noia m'havia guanyat amb totes les de la llei. Val, s'havia aprofitat d'un factor que jo no tenia en compte, i és que mai ningú, abans, m'havia fet una jugada així. Excitar-me a posta per deixar-me amb el calentón, i després tenir l'autocontrol suficient com per deixar-me allà amb una erecció de cavall?
- Per cert, amb això - vaig assenyalar-me el paquet - què faig, l'inverteixo en una sessió de sexe salvatge amb algú que no siguis tu, o t'ho guardo per quan decideixis que és un bon moment per fer-ho servir? | |
| | | Daanna Vimes Adult
| Assumpte: Re: Practicant llançaments Dj Oct 06, 2011 10:49 am | |
| - Jo no m'insinuo - Vaig dir, anant cap a ell, movent el cul - Ets tu que tens massa imaginació.
Vaig arribar a on era ell, que em mirava i m'havia preguntat què feia amb...bé, amb el que era una putada. Vaig reprimir una rialla. I em vaig sobreposar, seguint amb el meu posat seductor i sexy.
Em vaig apropar a ell i em vaig posar de puntetes. Li vaig fregar, subtilment, els seus llavis amb els meus. Però el meu objectiu no eren els seus llavis, sinó un altre cop l'orella.
- Tens aquestes dues opcions a posar en pràctica, que totes dues poden sortir efecte - Vaig dir-li, en un xiuxiueig - O també pots entrar un altre cop als vestidors i jugar un cinc contra un.
Em vaig separar d'ell.
- Ah! També li pots proposar fer un trio a algú... Qui sap si et diria que sí si me'l proposessis a mi... - Vaig dir, mossegant-me el llavi inferior. | |
| Assumpte: Re: Practicant llançaments Dj Oct 06, 2011 10:57 am | |
| Vaig somriure.
- Tinc una proposta per tu, doncs... Un trio tu, jo, i el meu amic invisible. Aquest d'aquí, concretament - i vaig fer un gest, ensenyant-li l'aire del meu costat -. Què me'n dius?
Vaig picar-li l'ullet, mentre m'hi acostava lenta i inexorablement. | |
| | | Daanna Vimes Adult
| Assumpte: Re: Practicant llançaments Dj Oct 06, 2011 11:01 am | |
| Vaig negar amb el cap, encara mossegant-me el llavi inferior i aixecant una cella, mentre veia com s'anava apropant a mi.
- Si no hi ha res del teu amic invisible que pugui tocar o catar...- Vaig dir, gaudint d'aquell moment - Llavors hauré de declinar l'oferta.
Em vaig mirar una mà, observant-me les ungles.
- Quina llàstima...jo que hagués acceptat si hagués sigut una altra persona... - Vaig dir, encara mirant-me les ungles.- Però és que a mi, els homes invisibles, no em posen, que vols que t'hi digui...-Vaig afegir. | |
| Assumpte: Re: Practicant llançaments Dj Oct 06, 2011 11:08 am | |
| - Doncs aleshores haurem de deixar estar la idea del trio, i començar per coses més senzilles de planejar...
Vaig tornar a fer-li un petó, sensual però intens. No entenia com podia deixar-se anar tant quan ens besàvem, i després mantenir la calma suficientment com per fer-me anar de cap, jugar amb mi d'aquella manera. | |
| | | Daanna Vimes Adult
| Assumpte: Re: Practicant llançaments Dj Oct 06, 2011 11:14 am | |
| Em va agafar desprevinguda, aquell petó. Perquè jo seguia mirant-me les ungles.
Però va ser un petó que em demanava a crits que em quedés.
"Daanna... A nedar...Ja!" Em va ordenar la meva veueta interior.
Vaig tornar a separar-me d'ell.
-Què, ja has acabat? - Vaig preguntar-li, per picar-lo. - Perquè ara que m'havies comentat lo del trio, jo ja m'havia fet a la idea...- Vaig seguir - Mira, fem una cosa. Jo me'n vaig a nedar i, si tu trobes una tercera persona que estigui disposada a fer un trio aquí i ara. Seré tota teva... Sino, hauràs d'esperar a, potser, un altre moment. | |
| Assumpte: Re: Practicant llançaments Dj Oct 06, 2011 11:19 am | |
| "En un altre moment". Ja n'estava fart. Vaig saltar.
- En un altre moment no voldré. De fet, en un altre moment no recordaré que m'haguessis agradat mai. Només recordaré que vas marxar després d'insinuar-te'm i deixar-me amb el calentón.
Vaig creuar els braços, davant seu.
- Desconec completament per què fas això, però és esgotador i no penso cansar-me intentant convèncer-te d'una cosa que vols però que no vols acceptar. - vaig fer una ganyota -. O sigui que me'n vaig, i ja ens veurem un altre rato.
I dit això, vaig fer mitja volta, li vaig donar l'esquena i vaig anar cap a la porta. | |
| | | Daanna Vimes Adult
| Assumpte: Re: Practicant llançaments Dj Oct 06, 2011 11:32 am | |
| Vaig somriure encara més obertament quan vaig veure que començava a rendir-se o que ja s'havia rendit del tot.
- Aix, Sheen... - Vaig dir, triomfal - Això que dius no té ni cap ni peus. Saps perfectament que tu vols sexe a tothora. Se't veu a la cara i en la manera en com mires a les noies. Saps que recordaràs perfectament que et poso com una moto, que dono uns petons que fan que t'empalmis només de veure'm els llavis i que, a la que jo faci petar els dits i em tregui una mica de roba, seràs allà.- Vaig dir, a la seva esquena. Perquè ell seguia girat.
Vaig començar a jugar amb un floc de cabells.
- I faig això perquè m'agrada el joc. A tu t'agrada tirar la canya... I a mi m'agrada provar fins on poden arribar les persones. | |
| Assumpte: Re: Practicant llançaments Dj Oct 06, 2011 11:39 am | |
| - No tinguis els fums tan pujats, Vimes. - vaig dir, mosca -. No ets la única noia capaç d'aconseguir això, i creu-me... n'hi ha moltes, de noies amb qui ficar-se al llit.
Vaig girar-me cap a ella, amb un fals somriure als llavis.
- O sigui que sí, possiblement recordaré que estàs com estàs i les ganes que tinc ara de follar-te... però possiblement aquest record quedarà eclipsat, com tu mateixa, per totes les noies que saben distingir la diferència entre jugar i emprenyar.
Vaig picar-li l'ullet.
- I ara ja ho has vist, ara ja has vist fins on he arribat. No gaire lluny, val a dir... Però em pregunto fins on arribaràs TU. Perquè ara ets tu qui, en l'eufòria de la victòria, no s'ha adonat que n'ha perdut el premi - vaig fer un gest d'orgull, treient pit. | |
| | | | Practicant llançaments | |
|
| Permisos d'aquest fòrum: | No pots respondre a temes en aquest fòrum
| |
| |
| Benvinguts! | |
|