Qui està Connectat | En total hi ha 15 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 15 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am |
|
| Cartes a Itàlia [Bianca] | |
| | |
Autor | Missatge |
---|
Bianca Serantoni Pres d'Azkaban
Nombre de missatges : 295 Fecha de inscripción : 28/09/2011 Edad : 29
Estatus Estudis: MAG Residència: Gryffindor
| Assumpte: Re: Cartes a Itàlia [Bianca] Dv Oct 07, 2011 6:57 am | |
| - Els meus instruments els tinc, i el meu equip d'enregistrament, però no tinc ni idea d'on fer-ho.
Vaig deixar anar una rialla.
- L'habitació no és un lloc gaire... Bo, per grabar.
Vaig recuperar la foto.
- T'agrada, doncs? Vols assistir a la premiere? - vaig bromejar. | |
| | | Matthew Sheen Al més enllà
Nombre de missatges : 523 Fecha de inscripción : 22/09/2011 Edad : 29
| Assumpte: Re: Cartes a Itàlia [Bianca] Dv Oct 07, 2011 7:02 am | |
| - No, em referia a que... toco la guitarra, des de fa temps, igual que el chelo. - vaig somriure-li -. I he pensat que potser t'aniria bé l'acompanyament d'una guitarra.
Vaig girar-me cap a la finestra una altra vegada.
- I pel que fa al lloc... Vaig trobar una sala, al 3r pis, molt grossa. Es pot fer servir de sala d'assaigs i, fins i tot, d'auditori.
| |
| | | Bianca Serantoni Pres d'Azkaban
| Assumpte: Re: Cartes a Itàlia [Bianca] Ds Oct 08, 2011 5:39 am | |
| - Oh! - vaig fer, comprenent-ho.
En teoria Run this Town era per piano i guitarra. Jo podia tocar perfectament el piano, i en una primera idea era el meu germà qui m'havia d'acompanyar amb la guitarra. Però en una primera idea també pensavem en aquestes dates jo seria a Itàlia, i no a Hogwarts...
- La veritat és que si m'acompanyessis amb la guitarra em faries un grandíssim favor, Matt.
A falta de Marcos, bons son Matthews...
- I en quant a la Sala aquesta... S’hi podria gravar? Hi ha espai per tot l'equip, i per instruments, i tot? Jo ho duc en una caixa amb un encanteri perquè hi càpiga tot, però realment és molta cosa... Espera! Bernini!
Crack! El meu elf va aparèixer, somrient, com sempre.
- Hola, senyoreta Bianca, com està?
- Hola, Bernini! Escolta, saps on és la meva habitació? - va assentir -. Saps on és la caixa? - va assentir de nou -. Molt bé, porta-la a... Matt, li expliques on és la Sala aquesta?
Editat per darrera vegada per Bianca Serantoni el Dv Nov 25, 2011 11:00 pm, editat 1 cop en total | |
| Assumpte: Re: Cartes a Itàlia [Bianca] Ds Oct 08, 2011 5:50 am | |
| - Al tercer pis de Hogwarts, des de les escales giratòries, avança vint metres i tira a un passadís que hi ha a la dreta. La porta que hi ha al fons d'aquest passadís és la que du a la sala.
Vaig somriure-li, a l'elf, incòmode. Jo mai havia tingut un elf, i em costava d'entendre aquella mena de... compromís de servei. Em semblava injust per l'elf.
- Si necessites més gent... estic buscant músics, per Hogwarts. Sé d'un pianista, per ara... i de tu, que pel que tinc entès toques el piano, també... o sigui que... si necessites res, digues-m'ho. | |
| Assumpte: Re: Cartes a Itàlia [Bianca] Ds Oct 08, 2011 6:16 am | |
| Vaig somriure-li al Bernini.
- Apa, doncs ja ho has sentit. Pots anar a deixar-ho tot allà, si et plau?
L'elf va somriure'm, i va desaparèixer.
- Me l'estimo moltíssim - vaig dir-li al Matt -. El vam trobar quan era petit, malferit a la porta de casa. El vam acollir i cuidar com si fos un més, i ara ha decidit que ens servirà per sempre més, per agraïr-nos... La seva vida, vaja. És molt bon noi, i li encanta l'escultura, per això li diem Bernini. | |
| Assumpte: Re: Cartes a Itàlia [Bianca] Ds Oct 08, 2011 8:07 am | |
| Vaig somriure-li, a la noia.
- Vaja... un elf amb sort, doncs. - vaig mirar per la finestra -. Bé, Bianca... me'n vaig a assajar, precisament. M'acompanyes, i així muntem el que haguem de muntar i ens ho mirem amb detall?
Vaig picar-li l'ullet. | |
| Assumpte: Re: Cartes a Itàlia [Bianca] Ds Oct 08, 2011 8:11 am | |
| Vaig somriure, àmpliament, sincerament, com no ho feia en dies.
- M'encantaria.
Vaig recollir les fotos, vaig guardar la ploma, i vaig donar un últim cop d'ull als mussols. Després vaig girar-me cap al Matt, i vaig preguntar, picant-li l'ullet:
- Què, anem? Jo em deixo guiar... | |
| Assumpte: Re: Cartes a Itàlia [Bianca] Ds Oct 08, 2011 8:15 am | |
| - Si em permets, doncs... et guiaré - vaig fer-li un gest a lo cavaller, oferint-li passar primer per la porta.
Vaig sortir darrere seu, amb un somriure als llavis.
- Anem, cap al castell - vaig dir, mentre començàvem a caminar cap al pont per travessar fins la torre, i des d'allà pel camí del pati empedrat fins a les escales.
[Tema tancat] | |
| | | | Cartes a Itàlia [Bianca] | |
|