Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Cartes HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 9 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 9 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Cartes HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Cartes EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Cartes EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Cartes EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Cartes EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Cartes EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Cartes

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Eileen Tyler
Setè curs
Eileen Tyler


Nombre de missatges : 565
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 29
Ubicació : En un Ford Anglia blau turquesa.

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Cartes Empty
MissatgeAssumpte: Cartes   Cartes EmptyDg Gen 15, 2012 10:39 am

Tot i ser dissabte m'havia despertat molt d'hora, així que havia aprofitat per pujar a la Mussolerissa per escriure al James. Vaig asseurem a les escales i, recolzant-me en un llibre, vaig posar-me a escriure.

Hola, James!

Així que estàs per Hongria... I és maco? No hi he estat mai. El meu germà sí, per això, ho vaig descobrir l'altre dia quan em va donar la teva carta ja oberta dient-me: "El teu nòvio està a Hongria, per si t'interessa. Jo he estat a Budapest i és molt maco"

T'he dit mai que odio el meu germà? Sort que fa anys que va acabar Hogwarts, ara només l'he d'aguantar a les vacances.

Fa uns dies que vaig tornar a Hogwarts, però ja no sembla Hogwarts, l'ambient està molt tens i recorda molt a quan va passar tot lo del Roddlel l'any passat. No sé si t'ho vaig explicar a l'última carta, però van atacar a l'Allie a principis de Desembre. No saben molt bé què va passar, però se la van trobar al llac amb una ferida molt lletja al coll i porta des de llavors en coma a Sant Mungo.

I la veritat és que des de l'atac de l'Allie estan passant coses molt estranyes. La Sam va caure per les escales i també va acabar a Sant Mungo, i no recorda res del que va passar moments abans de caure. Crec que el que va passar és que la van tirar, no sé qui, però m'imagino que algún Slytherin.

També van atacar a la Wen i a la Cass. La Cass va caure al llac, i, pel que diu, sembla que també va ser algun Slytherin qui ho va fer i a la Wen se la van trobar lligada al pi cabaralla i no recorda res del que va passar abans.

És molt estrany. Els Slytherin sempre s'han portat malament amb les altres cases, però mai havien arribat a aquests extrems. Tot recorda massa al que va passar amb el Roddlel, i no puc deixar de preguntar-me si no serà que s'està creant un altre Roddlel i està guanyant seguidors a Slytherin. La veritat és que és una idea que fa bastanta por.

Però ja paro d'escriure sobre coses tristes. Com vas passar el Nadal i any nou? Jo aquest any no em vaig quedar a Hogwarts i vaig tornar a casa, a aguantar al meu germà de mentalitat de tres anys i a la resta de la família, que va decidir que el millor era omplir-me a menjar. Crec que no podré tornar a menjar res més en la meva vida.

Quan m'escriguis explica'm per on ets i què fas, que m'interessa. Ja has trobat homes llops?

Et trobo a faltar,
Eileen.


Vaig rellegir-me la carta un cop abans d'entrar a la mussolerissa i cridar a un mussol blanc preciós al que li vaig lligar la carta a una pota desprès de donar-li una galeta que havia portat.

-Porta-li al James, d'acord?- Vaig dir-li, mentre li acariciava el cap. El mussol va sortir volant per la finestra. Vaig quedar-me uns segons mirant com s'allunyava abans de donar la volta i sortir de la Mussolerissa.

[Surto del tema]
Tornar a dalt Ir abajo
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin


Nombre de missatges : 1959
Fecha de inscripción : 18/10/2010
Edad : 29

Cartes Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cartes   Cartes EmptyDg Gen 15, 2012 11:11 am

Vaig observar com el mussol blanc de la Tyler sortia de la Mussolerissa. Intuïa a qui anava dirigida. Vaig somriure, perversament, i vaig convertir-me en falcó deixant-me caure al buit abans de remuntar el vol. Quan la noia ja no mirava, vaig acostar-me al mussol i el vaig atacar. Va cridar, però ja era irremeiablement mort, amb el coll trencat, quan vaig prendre-li la carta i el vaig deixar caure.

De seguida que vaig ser a terra vaig agafar la carta i la vaig desplegar. Me la vaig llegir un parell de vegades, mentre caminava tranquil·lament cap al castell; se'm dibuixà un somriure als llavis.

Sabien poc. Molt poc, almenys aquella noia. Així i tot, sabia suficients coses com perquè aquella carta fes tornar al Bohr immediatament. I no ho volia, em perjudicaria. No podia permetre cap mena de contacte cap a l'exterior, almenys no cap a gent influent com el Conseller, o en James Bohr.
Per altra banda, jo ja sabia una mica més. Era conscient que em faria falta tota la informació possible si pretenia enfrontar-me, en algun moment, al Bohr; però saber que estava sortint amb la Tyler, cosa que ja havia intuït el dia del ball, era molt útil.

[TEMA TANCAT]
Tornar a dalt Ir abajo
 
Cartes
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Cartes
» Cartes a la familia.
» Si, enviant cartes
» Cartes a ningú
» Més cartes a ningú

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Mussolerissa-
Canviar a: