Qui està Connectat | En total hi ha 3 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 3 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am |
|
| Criança de criatures màgiques, classe 1 | |
| | Autor | Missatge |
---|
Danny Fletcher Professorat
Nombre de missatges : 64 Fecha de inscripción : 14/09/2010
| Assumpte: Criança de criatures màgiques, classe 1 Dj Set 29, 2011 2:24 am | |
| Estava al mig del jardí assegut en una cadira davant de moltes d'altres per poder començar la primera classe del curs. Fullejava el llibre del curs, organitzant les següents classes. Els alumnes anaven arribant, i ocupaven les cadires que havia portat, començant per les files del darrere fins les del davant (quina casualitat, no, que sempre sigui així?).
Quan va haver arribat tothom, vaig aixecar-me de la cadira, preparat per fer la presentació del curs. Intentaria aconseguir que vinguéssin a les classes amb ganes d'aprendre, tot i que ja sabia que seria difícil d'aconseguir.
-Bon dia a tots! Doncs com ja sabeu, aquesta classe és la de Criança de criatures màgiques. Jo sóc el professor Fletcher. Aquest any intentaré que sigui apassionant, i també interactiu, que tot i que us posi deures, perquè no us n'escapareu, no siguin feixucs. Però bé, dels deures ja en parlarem al final de la classe. -vaig agarfar el llibre del curs i el vaig obrir per la primera pàgina, demanant als alumnes que féssin el mateix. -Bé, doncs si seguim l'índex del llibre, veurem que hi ha les criatures més apassionants del món màgic. Però avui començarem amb una cosa més general. Una cosa bàsica per comprendre l'assignatura. Primer de tot, vull que algú de vosaltres m'expliqui què és una bèstia, amb les seves pròpies paraules.
Vaig assentar-me a la cadira un altre cop, esperant veure alguna mà aixecada.
-M'he oblidat de dir que s'agraeix la col·laboració a classe? Treieu-vos la vergonya de sobre, si us equivoqueu no passa res. | |
| | | Maggie Prewet Adult
Nombre de missatges : 812 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Edad : 29
| Assumpte: Re: Criança de criatures màgiques, classe 1 Dj Oct 06, 2011 2:25 am | |
| Vaig aixecar la mà al veure que ningú deia la seva. Llavors vaig esperar a que se'm dongués el torn de paraula, i vaig respondre a la meva manera la pregunta.
-Bé, doncs.. jo crec que... una bèstia no seria tot aquell animal que no pot pensar per ell mateix? És a dir, aquell que no té criteri suficient per pendre decisions... O alguna cosa per l'estil, vaja..
| |
| | | Danny Fletcher Professorat
Nombre de missatges : 64 Fecha de inscripción : 14/09/2010
| Assumpte: Re: Criança de criatures màgiques, classe 1 Dj Oct 06, 2011 2:40 am | |
| -Doncs sí, Prewet, és això que has dit. En un principi, en la primera separació entre 'ésser' i 'bèstia', es va decidir que seria 'ésser' qualsevol que caminés sobre dues cames, i que qui no ho fes seria 'bèstia'. Com podeu veure, no era una divisió encertada...! Seguidament, el següent repartiment va ser que, tots els membres de la comunitat màgica que poguéssin parlar la llengua humana serien considerats 'éssers'. Es clar que tampoc va ser gaire encertat, que diguem. Finalment, l'any 1811 es va decidir una nova definició per a 'bèstia': és considerat 'ésser' tot aquell que sigui suficientment intel·ligent com per enendre les lleis de la comunitat mpàgica i carregar amb part de la responsabilitat a l'hora de donar forma a les lleis. Vaig començar a escriure a l'aire, per què la gent s'ho pogués anotar. -Per la pròxima classe se m'hauran de classificar els diferents membres de la comunitat màgica entre bèsties i éssers, d'acord? Homes llop Trolls Fades Gòblins Pixis Jarveys Centaures Gnoms Esfinx Acromàntules Mantícores -Si hi ha alguna dubte demaneu-m'ho ara, o sinó veniu al despatx. Sé que no vindreu, però no quedaré per dir-ho. Si està tot clar, ens veiem el pròxim dia. | |
| | | | Criança de criatures màgiques, classe 1 | |
|