Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Ingressant la Lily a l'hospital - Página 3 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 5 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 5 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am
Ingressant la Lily a l'hospital - Página 3 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Ingressant la Lily a l'hospital - Página 3 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Ingressant la Lily a l'hospital - Página 3 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Ingressant la Lily a l'hospital - Página 3 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Ingressant la Lily a l'hospital - Página 3 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Ingressant la Lily a l'hospital - Página 3 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Ingressant la Lily a l'hospital

+2
Agatha Black
James Bohr
6 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3
AutorMissatge
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Nombre de missatges : 2493

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Ingressant la Lily a l'hospital - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ingressant la Lily a l'hospital   Ingressant la Lily a l'hospital - Página 3 EmptyDv Set 09, 2011 9:38 pm

- Calla, que tampoc soc tan guay.- vaig dir somrient.

Li vaig fer una abraçada abans de marxar.

- Estare aci quan despertes. Fins després.- vaig dir dirigint-me a la porta.- I descansa.

[Isc del tema, tot i que per poc temps xD]
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell

Nombre de missatges : 1481

Estatus
Residència: Ex-Gryffindor

MissatgeAssumpte: Re: Ingressant la Lily a l'hospital   Ingressant la Lily a l'hospital - Página 3 EmptyDv Set 09, 2011 9:43 pm

Vaig somriure-li, i després de sentir com la porta es tancava vaig surmergir-me en un somni sense problemes, sense cap dels problemes de la vida real que em perseguien, sense aquell mon que amenaçava amb menjarme.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Ingressant la Lily a l'hospital   Ingressant la Lily a l'hospital - Página 3 EmptyDv Set 09, 2011 9:59 pm

Vaig arribar de nou a snt mungo unes hores després. Havia tingut temps de dutxar-me, endreçar tota l'habitació i fer el bagul per a Hogwarts, bé, més que fer-lo embutir-ho tot ahi dintre. Al final vaig pensar en que seria millor dur-me el bagul amb mi per aixi no tindre després que anar a buscar-lo, per aquest motiu quan vaig entrar a l'habitació anava bastant carregada.
Vaig vore que dormia, no vaig fer soroll i vaig deixar el bagul a una banda de l'habitació.

Em vaig sentar en una de les butaques, el Hume, el meu fénix m'havia servit per arribar a snt mungo, tot i que jo pensava que tornaria a casa després, es va posar damunt de la meua butaca disposat a dormir. Bé, mentres no fera soroll i no embrutara res, es podria quedar.

Com encara estava dormint vaig traure uns folis i un boli, havia d'escriure tres cartes. Una per al Edi, una per al Thomas i una per al Liam.

Vaig començar per la del Liam.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Ingressant la Lily a l'hospital   Ingressant la Lily a l'hospital - Página 3 EmptyDv Set 09, 2011 10:16 pm

Em vaig despertar cuan un bec em mossegaba l'orella. Vaig obrir els ulls i vaig somriure al Rick, que m'havia trobat i em mossegaba l'orella afectuosament. Vaig inccorporar-me i vaig veure a la Sam escribint una carta.

-Escrius cartes?
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Ingressant la Lily a l'hospital   Ingressant la Lily a l'hospital - Página 3 EmptyDv Set 09, 2011 10:20 pm

- Bon dia, bé, millor bona tarda, com has dormit?.- vaig preguntar.- Si, li estic escriguent una al Liam, al noi que et va ajudar.- vaig dir.- Després li escriure al Thomas, no ens vejam des del Juliol i l'últim cop que vaig rebre carta seua fou fa dos setmanes, crec, i per últim una al Edi, on també li dire que faça de carter.- vaig dir rient.

Aleshores em vaig enrecordar.

- Per cert, tinc una cosa per tu.- vaig dir deixant el paper i agafant la motxilla.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Ingressant la Lily a l'hospital   Ingressant la Lily a l'hospital - Página 3 EmptyDv Set 09, 2011 10:23 pm

-Força bé, gràcies. El Thomas era el teu nòvio, veritat? Es que com vaig faltar tot el tercer trimestre... Ah, l'Edgar, encara no el conec... però el tinc que coneixer, em semblava simpàtic.

Vaigg obrir els ulls.

-Què m'has portat Sammy?
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Ingressant la Lily a l'hospital   Ingressant la Lily a l'hospital - Página 3 EmptyDv Set 09, 2011 10:27 pm

- Si, algun dia te el presentare. Li he dit moltes vegades que no se com en suporta. No coneixes al Edi, doncs quan el veja te el presente, és molt bon noi, bé, que puc dir jo.- vaig dir somrient.

Vaig agafar el paquet i el vaig traure.

- He pensat que fa temps que no deus de have menjat res dolç.- vaig dir rient. Li vaig passar una bolça amb dolços, la major part amb granotes de xocolata.- Si, se que són les teues favorites.- vaig dir rient.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Ingressant la Lily a l'hospital   Ingressant la Lily a l'hospital - Página 3 EmptyDv Set 09, 2011 10:30 pm

-Bé, ja mel's presentaràs.^^

Vaig obrir molts els ulls quan em va donar els dolços i em vaig acordar la meva darrera estada a Sant Mungo, quan l'Agatha em va donar els caramels. Vaig somriure en veure les granotes de xocolata.

-Uau Sam... Gràcies, de veritat, moltes gràcies.- vaig agafar una de les granotes de xocolata i la vaig obrir, va fer un salt pero la vaig agafar amb la mà.- L'unic dolent que tenen les granotes de xocolata es que es poden escapar- vaig riure.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Ingressant la Lily a l'hospital   Ingressant la Lily a l'hospital - Página 3 EmptyDv Set 09, 2011 10:35 pm

- És fotut, però estan bonissimies.- vaig dir somrient.

Vaig agafar el boligraf i vaig acabar la carta del Liam.

- Com et trobes ara, vuic dir, has dormit bé, et fa mal algo?- vaig preguntar mentres signava.

Vaig deixar la carta a un costat i vaig agafar un altre foli, aquest cop per al Thomas.

- Si necesites qualsevol cosa me ho dius, estic aci per servir-la senyoreta Bell.- vaig dir somrient.- No, ho dic en serio, si vols algo de menjar o un llibre o el que siga avisam.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Ingressant la Lily a l'hospital   Ingressant la Lily a l'hospital - Página 3 EmptyDg Set 11, 2011 6:00 am

Vaig començar a mossegar la xocolata, observant la Sam com feia una carta. Vaig riure quan em va dir senyoreta Bell, i després vaig fer que no amb el cap. Estava bé.

-Trobaré a faltar no anar més al primer gran sopar. Una pena que me'l perdi- vaig fer, una mica trista.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Ingressant la Lily a l'hospital   Ingressant la Lily a l'hospital - Página 3 EmptyDg Set 11, 2011 6:21 am

Em vaig girar.

- És l'últim si, però durant sis anys hem asistit a tots, a més sempre tenim els sopars durant l'anys, en els qual sempre en passa alguna.- vaig dir rient.- Bé i no parlem dels desdejunis abans dels partits, això si que és diversió.- vaig dir rient més.- Recordes aquella vegada que hi havia puding per sopar, i començarem a fer una guerra tirant-nos el menjar entre nosaltres, inclus algun insipid slytherin es va unir.- vaig dir somrient.

Em vaig quedar mirant la carta, duia ja més d'una fulla. Al acabar vaig posar una foto que ens havien fet durant el juliol i la vaig tancar magicament. El tirava de menys, però el voria quan tornara, sens dubte.

- A més si vols un gran sopar, tu i jo el fem qualsevol dia si li ho diguem als elfs segur que ens segueixen.- vaig dir.- O podem anar a sopar a Hogsmeade com l'altra vegada.- vaig dir recordant la divertida nit.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Ingressant la Lily a l'hospital   Ingressant la Lily a l'hospital - Página 3 EmptyDg Set 11, 2011 6:36 am

-Si! Com la nit del diari del Neville.- vaig somriure.- M'ho vaig passar molt bé aquella nit... Ah, i que el Holls i el seu ajudant el Hknub traficaven drogues, t'en recordes? Ostres, allò va ser massa.

Vaig començar a riure.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Ingressant la Lily a l'hospital   Ingressant la Lily a l'hospital - Página 3 EmptyDg Set 11, 2011 6:40 am

- I quan els varem fer xantatge i al final varen acabar anant-se.- vaig dir. Aleshores em vaig recordar.- Ostres...jo encara ho tinc.- vaig dir.

Vaig agafar la motxilla i em vaig posar a buscar, aleshores ho vaig trobar, la fulleta de maria i de bupk dins d'una bolseta. Vaig començar a riure.

- Si, com pots comprovar encara tinc aço, ni em recordava, pensava que ho havia tirat.- vaig dir mirant-ho.- Jo no fume ni res per l'estil, sols que ho vaig deixar ahi per a desfer-me d'ell i encara esta ahi.

Ho vaig guardar de nou a la motxilla per si venia algu.

- Sera millor que em recorde de desfer-me d'ell.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Ingressant la Lily a l'hospital   Ingressant la Lily a l'hospital - Página 3 EmptyDg Set 11, 2011 7:01 am

Vaig obrir molt els ulls quan em va ensenyar la fulla de bupk.

-Si, ja t'ho recordaré.- vaig dir, mirant la fulla.- ara guarda-la que la veuen els metges i et prohibeixen el pas.

Vaig mirar el rick i li vaig començar a acaronar.

-Va ser bona, aquella. Però encara estava el roddle aquell i puff quin mal rotllo...
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Ingressant la Lily a l'hospital   Ingressant la Lily a l'hospital - Página 3 EmptyDg Set 11, 2011 9:28 pm

- Recordes quan varem decidir entrar a aquells despatxs? Al despatx del Filch, a la biblioteca, al despatx del Aby, al despatx del professor de pocions i al que ara és despatx del James? Per averiguar coses sobre el ED i com era Hogwarts durant l'epoca de Voldemort.- vaig dir. Em vaig mirar la Lils.- Pense que encara ho podriem fer, no? Es a dir, ja se que el fill de puta aquell ja no esta, però tot i aixi no tens curiositat?- vaig preguntar.- Jo sempre he volgut averiguar com era Hogwarts durant aquella epoca. I tampoc perdem res per mirar.
Tornar a dalt Ir abajo

Ingressant la Lily a l'hospital
Tornar a dalt 
Pàgina 3 de 3Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3