Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Noticies desagradables. [Lily] HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 35 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 35 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am
Noticies desagradables. [Lily] HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Noticies desagradables. [Lily] EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Noticies desagradables. [Lily] EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Noticies desagradables. [Lily] EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Noticies desagradables. [Lily] EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Noticies desagradables. [Lily] EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Noticies desagradables. [Lily]

2 participantes
AutorMissatge
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Nombre de missatges : 1175

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Noticies desagradables. [Lily] Empty
MissatgeAssumpte: Noticies desagradables. [Lily]   Noticies desagradables. [Lily] EmptyDg Abr 29, 2012 3:45 am

Cinc metres d'altura. Està a cinc metres d'altura.

M'amago darrere d'unes roques. Observo ben amagada a l'aranya. Tremolo una mica. Des d'aquell dia que em vaig trobar amb un munt d'aranyes que de poc em maten, he agafat molta por ales aranyes. No, arayes no. El James va dir que es deien acromàntules. Bé, doncs acromàntules.

Trec una fletxa del carcaix. Apunto i estiro la corda.

"No puc tornar a fallar mai més"- em dic.

Disparo la fletxa i l'acromàntula cau morta al terra. Deixo anar un sospir i surto del meu amagatall.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell

Nombre de missatges : 1481

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

MissatgeAssumpte: Re: Noticies desagradables. [Lily]   Noticies desagradables. [Lily] EmptyDg Abr 29, 2012 3:53 am

Camino a poc a poc. Fa temps que no entro a aquest lloc, però se que la zona que m'ha dit la Cass es una de les més segures. La Wen sap on va. Encara que de vegades hi han acromàntules petites... bé, comparades amb una acromàntula de tamany normal, petites, comparades amb una aranya, aranyes gegants.

-Wen?- demano, insegura.- Wen, estàs aqui?

No em respon res, però segons vaig avançant, veig unes quantes acromàntules petites per el terra i segueixo el rastre fins que veig caure una acromàntula d'un arbre del meu costat i la veig sortir de darrere de dos roques.

-Wen!- li dic, i vaig cap a ella.
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Noticies desagradables. [Lily]   Noticies desagradables. [Lily] EmptyDg Abr 29, 2012 4:00 am

Sento una veu, i per acte reflex faig una cosa que no hauria de fer, però que no m'he n'adono fins que es massa tard. Em giro cap a la veu amb l'arc preparat i disparo.

La fletxa passa fregant el seu braç, però podria dir-se que no he fallat, ja que la seva màniga de la camiseta comença a tacar-se de sang i ella fa una ganyota de dolor.

No em puc creure que he fet. Em posso pàl·lida i corro fins ella.

-Lily! Lily! Perdona Lily ho sento!- Li agafo la màniga i li pujo per veure la ferida. Faig una ganyota. Es profunda.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Noticies desagradables. [Lily]   Noticies desagradables. [Lily] EmptyDg Abr 29, 2012 4:10 am

Sé que no ha estat bona idea sortir tan de sobte quan veig que es gira cap a mi. Tinc temps de apartar-me una mica, però la fletxa em toca el braç. Per sort, no es clava, però si que em deixa una bonica ferida que sagna. No puc aguaantar una ganyota i veig com la Wen ve cap a mi preocupada.

-Estic bé, estic bé.- li dic.- Ella em puja la màniga de la camisa i em veu la ferida. No te molt bona pinta. M'esforço per somriure.- Estic bé, Wen.

Em duc la mà dreta a la ferida, per parar l'hemorràgia.

-Escolta Wen, tinc una carta per tu.- li dic. Quan abans acabem amb això millor.- No et donarà cap bona noticia. T'ho adverteixo ja. Segurament son els teus pares que et diuen que vagis a casa, o alguna cosa parescuda. Jo t'ho explicaré tot, si vols, però primer anem a dins. No obris la carta fins que estiguem a Hogwarts, d'acord?

Em llevo la mà un segon i la veig amb la sang. Torno a possar-la a la ferida i apreto.
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Noticies desagradables. [Lily]   Noticies desagradables. [Lily] EmptyDg Abr 29, 2012 4:30 am

Alço una cella. Com es pot possar a parlar de cartes ara?

-No et fa mal?- li demano.- No, primer anem a l'infermeria Lily... Oh! Espera!

Vaig anar fins on estava amagada abans i vaig treure la meva bosseta de pocions. Vaig agafar una d'elles i vaig anar cap a ella.

-Espera.- Li dic.- Et farà mal, però es curarà més ràpid.

Li poso dues gotetes del liquid transparent a la ferida i fa una altra ganyota, però la seva cara canvia totalment mirant com la seva ferida es va tancant. Li somric.

-Ja està.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Noticies desagradables. [Lily]   Noticies desagradables. [Lily] EmptyDg Abr 29, 2012 4:37 am

Miro el flascó, alçant una cella.

-Què és?- li demano, després faig que no amb el cap. Moc el braç per veeure que està bé, em baixo la màniga. Ara només tinc la màniga bruta, però estic bé.- Gràcies...

Em recordo de la Cass i agafo la carta que tenia guardada.

-Té.- li dic.- Però la llegeixes després del que vos hem de dir la Sam i jo, d'acord? Ara anirem al Gran Saló.

La nena fa que si amb el cap. Va cap a les roques i agafa una bossa que tenia allà, es possa el carcaix a l'esquena i camina amb l'arc a la mà. I anem cap al castell.

[Tema Tancat]
Tornar a dalt Ir abajo

Noticies desagradables. [Lily]
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1