Qui està Connectat | En total hi ha 11 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 11 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 67 el Dt Oct 15, 2024 9:53 am |
|
| Traicionada...ferida...bé, cabrejada amb la humanitat en general. [Agatha] | |
| | |
Autor | Missatge |
---|
Agatha Black Al més enllà
Nombre de missatges : 1411 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 34 Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit
| Assumpte: Re: Traicionada...ferida...bé, cabrejada amb la humanitat en general. [Agatha] Dg Jul 31, 2011 12:44 am | |
| -No Ursula, jo no t'odio a tu. Jo odio a la gent d'Slytherin que és com és. Odio el que defenses i el que representes. Però cada vegada que fas un pas per allunyar-te d'aquest ambient que t'envolta, guanyes un punt a favor meu.
Aleshores vaig abaixar la tensió i vaig somriure mentre mirava al llac.
- A més, no et preocupis, que no ho faig per tu. Simplement m'estàs obrint una porta per fotre una hòstia a aquests desgraciats. Se la mereixen. Punt. I no he deixat d'elucubrar mai. Sóc Black, i tinc l'ànima de Black, sempre la tindré. En el fons sóc Black, el que passa és que l'Agatha té la Black vigilada molt de prop i no la deixa moure's. Però de vegades l'Agatha també s'enfada... i deixa via lliure. | |
| | | Ursula Black Professorat
Nombre de missatges : 755 Fecha de inscripción : 05/11/2010 Edad : 34
| Assumpte: Re: Traicionada...ferida...bé, cabrejada amb la humanitat en general. [Agatha] Dg Jul 31, 2011 4:59 am | |
| -Saps, Agatha, tens raó - Em va mirar, perplexa. Suposo que es pensava que li estava prenent el pèl. Però no era així. - Cosineta, no em miris així. Porto tota la vida doblegant-me a la família, fen el que ells em demanaven, sense contestar, sense portar la contrària. Fent-ho, encara que a mi em semblés que era una barbaritat. I perquè no em vaig revelar com tú? Doncs no ho sé. Suposo que perquè ja m'estava bé. M'estava bé que m'ho donessin tot fet i que no m'hagués d'esforçar amb res.-Vaig sospirar - Però suposo que tot això que ha passat ha fet que me n'adonés que hi ha gent a Slytherin que només mira per ells - La meva ment va dibuixar la silueta de la Gis i en Karl - I d'altra que ho donaria tot per tu i et deixaria la seva espatlla per plorar si ho necessitessis - I aquest cop va dibuixar la silueta d'en Kikus.
Me la vaig mirar, divertida.
-Què en sortirà de tot això, Agatha? - Vaig preguntar.
No sabia perquè, però a l'estòmac hi notava...nervis? | |
| | | Agatha Black Al més enllà
Nombre de missatges : 1411 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 34 Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit
| Assumpte: Re: Traicionada...ferida...bé, cabrejada amb la humanitat en general. [Agatha] Dg Jul 31, 2011 5:16 am | |
| - En sortirà el que tu vulguis i res més -vaig dir jo-. No t'estic obligant a res. Només t'estic obrint una porta; si tu la vols creuar ja és cosa teva. No tenim per què començar a ser amigues, ni molt menys.
Vaig xapollejar amb els peus i em vaig encongir d'espatlles.
- Que t'ajudi a portar a terme aquest pla no vol dir res. Podem ser còmplices en aquest cas, perquè a tu et va bé i a mi també, però si vols, després, adiós muy buenas y si te he visto no me acuerdo. Depèn de tu. I de la teva actitud, perquè segons com jo tanpoc no en vull saber res, de tu. | |
| | | Ursula Black Professorat
Nombre de missatges : 755 Fecha de inscripción : 05/11/2010 Edad : 34
| Assumpte: Re: Traicionada...ferida...bé, cabrejada amb la humanitat en general. [Agatha] Dg Jul 31, 2011 6:05 am | |
| -Doncs t'informo, Agatha Black, que des d'aquest moment, passem a ser còmplices. - Vaig dir.- Res no em faria més feliç que fer-les-hi pagar a aquells dos fills de puta.
Em vaig aixecar i li vaig allargar la mà perquè s'aixequés. Ella la va agafar i ens vam quedar mirant cara a cara.
-Haurem d'anar a algun lloc a preparar el pla. Et sembla que ens trobem en una hora a la taberna Cap de Senglar? Allà és el lloc menys sospitós per a portar alguna cosa a terme.
Vam encaixar les mans i cadascuna va marxar en una direcció.
Allò només havia començat.
[TEMA TANCAT] | |
| | | | Traicionada...ferida...bé, cabrejada amb la humanitat en general. [Agatha] | |
|