Qui està Connectat | En total hi ha 18 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 18 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 67 el Dt Oct 15, 2024 9:53 am |
|
| A la merda l'operació biquini... Hola efecte nugget! [Jack] | |
| | Autor | Missatge |
---|
Allie Lovegood Sisè curs
Nombre de missatges : 1043 Fecha de inscripción : 14/09/2010 Edad : 27
Estatus Estudis: GNOM Residència: Ravenclaw
| Assumpte: A la merda l'operació biquini... Hola efecte nugget! [Jack] Dc Jul 13, 2011 1:17 am | |
| Vaig entrar a la cuina, fastiguejada. N'estava farta, tots els estius el mateix. Anem a aprimar-nos per tenir un super-cos i lluir-lo a la platja. Adéu, xocolata, adéu, dolços, adéu, menjar poc sa... Hola, amanides, hola, verdures...
- A la merda, tu! Elf! Teniu nuggets?
L'elf va assentir.
- Doncs porta'n, si us plau! Amb ketchup! I patates fregides!
Vinga, Allie, a posar-te com una vaca suïssa! Com no et banyis al llac, aquest estiu l'operació biquini no em faria gaire servei. L'elf va aparèixer amb una gran safata a vessar de menjar. Vaig agafar un dels nuggets. Estava ben arrebossat. Vaig mossegar-lo, i el gust de pollastre em va inundar la boca. Mmmm... Vaig sucar-ne un amb ketchup, i me'l vaig ficar a la boca. Portava dues setmanes menjant només amanides i fruita, la imatge d'aquell pollastre arrebossat era massa... Temptadora. Qualsevol que em veiés ara, em miraria malament la resta de la meva vida. | |
| | | Jack Fox Setè curs
Nombre de missatges : 350 Fecha de inscripción : 18/10/2010
Estatus Estudis: GNOM Residència: Slytherin
| Assumpte: Re: A la merda l'operació biquini... Hola efecte nugget! [Jack] Dc Jul 13, 2011 1:26 am | |
| Vaig entrar a la cuina, mentre m'estirava una mica per treure'm la son que encara portava a sobre. M'havia perdut l'esmorzar perquè m'havia quedat adormit, així que havia hagut de baixar fins a les cuines a buscar alguna cosa de menjar, perquè m'estava morint.
Vaig acostar-me fins on els elfs guardaven el que havia sobrat de l'esmorzar i em vaig omplir el plat fins al capdamunt. Què? No menjava desde la nit anterior! Estava a punt de morir de gana! No va ser fins que vaig apropar-me a la taula que vaig veure que hi havia algú.
"Ah, molt bé, Jack, i tu amb aquestes pintes" Vaig pensar, mentre m'asseia a la cadira del davant de la Lovegood. La veritat és que no feia gaire bona cara, no havia pogut dormir per la nit, per culpa de la calor (Per això m'havia adormit més tard) així que portava unes ulleres que arribaven fins al terra i, bé, encara portava el pantaló del pijama i la primera samarreta que havia trobat pel baul, més arrugada impossible.
-Ei- Vaig saludar a la noia, mentre atacava el plat de menjar. | |
| | | Allie Lovegood Sisè curs
| Assumpte: Re: A la merda l'operació biquini... Hola efecte nugget! [Jack] Dc Jul 13, 2011 1:30 am | |
| L'ànima em va caure als peus. Perfecte. De totes les persones que podien trepitjar la cuina i veure'm posant-me les botes, havia hagut de baixar ell. Vaig empassar, i vaig dedicar-li un petit somriure, saludant-lo:
- Hola.
Vaig mirar divertida el seu plat. Al menys no era la única que s'estava morint de gana...
- No has esmorzat? - vaig preguntar. | |
| | | Jack Fox Setè curs
| Assumpte: Re: A la merda l'operació biquini... Hola efecte nugget! [Jack] Dc Jul 13, 2011 1:42 am | |
| -No- Vaig contestar, vaig menjar-me un par de cullerades més i vaig tornar a parlar- M'he adomit. - Vaig acabar-me el plat rapidament i llavors vaig fixar-me en el plat que tenia ella al davant. No era l'únic que tenia gana, pel que veia. -Està bo?- Vaig preguntar, senyalant el seu plat amb el cap.
La veritat és que tenia bona pinta, i encara tenia una mica de gana. No era culpa meva. Tenia setze anys, encara havia de crèixer. | |
| Assumpte: Re: A la merda l'operació biquini... Hola efecte nugget! [Jack] Dc Jul 13, 2011 1:46 am | |
| - No està malament.
Vaig empényer el plat de manera que quedés entre els dos.
- Agafa'n. Jo només estic acostumant a l'estómac a no menjar només amanides.
Pobre. Si s'havia adormit segurament no menjava res des d'ahir a la nit. | |
| | | Jack Fox Setè curs
| Assumpte: Re: A la merda l'operació biquini... Hola efecte nugget! [Jack] Dc Jul 13, 2011 9:24 pm | |
| -Gràcies- Vaig fer, mentre agafava un dels trossos de pollastre i me'l posava al plat. Me'l vaig menjar en silenci, i quan vaig acabar em vaig mirar a la noia- I per què menjes tantes amanides?- Vaig preguntar-li. Les amanides no eren per mi, a mi m'agradava la carn, la carn, més carn i alguna cosa de fruita. Era totalment carnívor.
Vaig agafar un altre tros de pollastre i me'l vaig menjar. Crec que amb allò ja en tidria prou per aguantar una estona, fins al berenar, potser ^^ | |
| Assumpte: Re: A la merda l'operació biquini... Hola efecte nugget! [Jack] Dc Jul 13, 2011 10:04 pm | |
| - Per què menjava - vaig corregir-lo, rient -. Doncs perquè com a pre-adolescent excitada per les hormones que sóc em venia de gust provar allò de la "Operación Bikini".
Vaig menjar-me una patata fregida, i vaig dir:
- Però com que m'he cansat d'alimentar-me com si fos un conill, he decidit deixar-ho. I ara m'estic abandonant a l'efecte nugget. És a dir, posar-me com una vaca a base de menjar poc sa i disfrutar de la vida, que son dos dies! | |
| | | Jack Fox Setè curs
| Assumpte: Re: A la merda l'operació biquini... Hola efecte nugget! [Jack] Dc Jul 13, 2011 10:14 pm | |
| Dieta? En el meu diccionari no existia aquesta paraula- Les dietes son una merda. - Vaig dir, mentre els donava els plats als elfs que els havien vingut a recollir- No serveixen per res.- Vaig badallar i vaig estirar-me. Ah, encara tenia son. Vaig intentar pentinar-me una mica amb les mans, tenia el cabell fatal, la veritat.
Vaig mourem a la cadira. No sabia què fer. Estava decidint si quedar-me allà o anar als Jardins a dormir. Era una bona idea, feia sol, a més. | |
| Assumpte: Re: A la merda l'operació biquini... Hola efecte nugget! [Jack] Dc Jul 13, 2011 10:20 pm | |
| - Si... I per això he decidit que no en tornaré a fer mai més a no ser que sigui sota recepta mèdica.
Va badallar. Una de dos, o tenia son o jo era realment aburrida. Vaig intentar fer veure que no havia passat res, i vaig exclamar:
- Uf! No puc més. Se'm deu haver encongit l'estòmac a base de tantes amanides... | |
| | | Jack Fox Setè curs
| Assumpte: Re: A la merda l'operació biquini... Hola efecte nugget! [Jack] Dc Jul 13, 2011 10:36 pm | |
| Vaig decidir anar als Jardins, segur que s'estava bé, però abans hauria de passar a canviar-me a l'habitació. Vaig aixecar-me de la cadira i vaig col·locar-la al seu lloc un altre cop. Vaig miar-me a la Lovegood i vaig moure el cap- Ja ens veurem.
Vaig fer un petit somriure i vaig agafar el pany de la porta, a punt d'anar-me.
| |
| Assumpte: Re: A la merda l'operació biquini... Hola efecte nugget! [Jack] Dc Jul 13, 2011 10:47 pm | |
| - Si... Ja ens veurem...
Merda! Allie, ets imbècil, com el deixes escapar? Joder, ets subnormal! Vaig mirar-lo, marxant, mentre em maleïa els ossos.
- Espera... Jack, vas en pijama?
Allie, decididament això de la dieta t'ha afectat el cap. Vols fer el fotut favor de callar? O sigui... Perds l'oportunitat d'estar amb ell i l'unic que se t'acudeix dir és que si porta pijama? Subnormal! Quan en Jack es va girar per mirar-me, vaig notar com em pujaven els colors a la cara. | |
| | | Jack Fox Setè curs
| Assumpte: Re: A la merda l'operació biquini... Hola efecte nugget! [Jack] Dj Jul 14, 2011 12:05 am | |
| Vaig girar-me en sentir el meu nom. I desprès lo del pijama- Doncs sí- Vaig afirmar, senyalant el pantaló de quadres (OFF: Pantaló de quadres xDDD)- El pantaló és del pijama - Vaig seguir dient, desprès em va agafar curiositat. Per què m'ho preguntava, això? - Per?- Vaig preguntar, encuriosit, mentre me la mirava.
Potser no m'havia volgut preguntar això, perquè la cara se li havia posat tota vermella... | |
| Assumpte: Re: A la merda l'operació biquini... Hola efecte nugget! [Jack] Dj Jul 14, 2011 12:21 am | |
| - Per... Per res...
Vaig fregar-me els ulls, intentant que no em veiés la cara, que en aquells moments devia estar més vermella que un tomàquet. Per què no se n'adonava d'una punyetera vegada? Per què em tenia allà creant-me expectatives impossibles? Per què un tio era incapaç d'adonar-se de que li molava a una noia? Per què aquelles coses només em passaven a mi? | |
| | | Jack Fox Setè curs
| Assumpte: Re: A la merda l'operació biquini... Hola efecte nugget! [Jack] Dj Jul 14, 2011 1:31 am | |
| -Ah- Val. Què estava passant allà? No ho entenia. Per què m'havia preguntat allò del pijama, que no tenia ni caps ni peus, i quan li havia preguntat per què m'havia dit que per res? Val, potser aquella noia era una mica peculiar, però per lo menys no em feia sentir odiat.
-Què tal l'estiu?- Li vaig preguntar.Estava intentant ser amable amb ella, així que havia decidit començar una conversa, cosa que normalment no feia. | |
| Assumpte: Re: A la merda l'operació biquini... Hola efecte nugget! [Jack] Dj Jul 14, 2011 1:48 am | |
| Uf. Ara sí que l'havia cagat. Si se n'anava, almenys podia pensar que jo era rara en solitari. Si es quedava amb mi, estaria tota l'estona pensant que era rara just davant meu.
- Bé... Suposo que saber que em podré quedar aquí amb els amics - "i veure't sovint" vaig afegir mentalment - és un punt a favor d'aquest campus a Hogwarts.
Vaig somriure.
- És molt millor, en qualsevol cas, que estar amb la familia sense fer res interessant. Estaré tot l'estiu aquí... Menys una setmana, que me'n vaig de viatge amb tooota la familia, com cada any. | |
| | | Jack Fox Setè curs
| Assumpte: Re: A la merda l'operació biquini... Hola efecte nugget! [Jack] Dj Jul 14, 2011 1:55 am | |
| -Jo estic tot el Juliol, però a l'Agost els meus pares em faran tornar a casa- Vaig fer, cansat. La veritat és que no em feia gaire il·lusió tronar a casa. No hi havia gaire a fer, a part de practicar Quidditch, però jo sol no tenia gaire sentit...
-No em fa gaire il·lusió, tornar, la veritat...- Vaig afirmar, mentre mirava com els elfs s'apressaven a acabar de enviar les coses pel dinar a la taula d'adalt- Ja han començat a dinar- Li vaig dir a la Lovegood, mentre assenyalava els elfs amb el cap. | |
| Assumpte: Re: A la merda l'operació biquini... Hola efecte nugget! [Jack] Dj Jul 14, 2011 2:18 am | |
| A l'Agost marxava? Llàstima. Jo també havia observat com els elfs es posaven en funcinament, anant amunt i avall per la cuina.
- Eh... Sí, això sembla.
No vaig poder evitar riure.
- Llàstima que ja no tingui gana. Si vols ves-hi, jo ja... Aniré a... Fer alguna cosa - vaig dir, poc convençuda. | |
| | | Jack Fox Setè curs
| Assumpte: Re: A la merda l'operació biquini... Hola efecte nugget! [Jack] Dj Jul 14, 2011 2:26 am | |
| -Jo no podria menjar més- Vaig dir- M'esperaré al berenar, suposo- Vaig fer, mentre tornava cap a la porta. Encara em moria de son, em moria de ganes de tornar al meu llit - Crec que me'n torno a dormir- Vaig fer, reprimint un badall.
Vaig obrir la porta, i em vaig girar per acomiadar-me. Vaig fer un petit somriure a la Lovegood- Bona nit.
[Surto del tema?]
| |
| Assumpte: Re: A la merda l'operació biquini... Hola efecte nugget! [Jack] Dj Jul 14, 2011 2:32 am | |
| Vaig tornar-li el somriure.
- Que dormis bé, doncs.
Vaig observar com sortia de la cuina, i un parell de minuts més tard vaig fer jo el mateix. Vaig agafar un suc, i me'l vaig endur a l'habitació, abatuda.
[TEMA TANCAT] | |
| | | | A la merda l'operació biquini... Hola efecte nugget! [Jack] | |
|