Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Cita al clar del bosc - Página 2 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 9 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 9 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Cita al clar del bosc - Página 2 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Cita al clar del bosc - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Cita al clar del bosc - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Cita al clar del bosc - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Cita al clar del bosc - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Cita al clar del bosc - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Cita al clar del bosc

Ir abajo 
2 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
Invitat
Invitat




Cita al clar del bosc - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cita al clar del bosc   Cita al clar del bosc - Página 2 EmptyDt Jul 12, 2011 7:05 am

-Ja no tinc res més a dir.- vaig dir amb veu indiferent, havia perdut a la Ur i ho sabia pero no volia perdre a la Gis si es que hi havia alguna cosa a fer.- Ja he dit que ho sento, que no es culpa seva i que acceptare que m'odiis per la resta de l'eternitat però no li ho facis passar malament a ella.- estava trist, trist de veritat.- Saps de sobra que el cabró aqui he estat jo.

Vaig mirar a la Gis, tenia els ulls brillants, amb llagrimes i inflats i tot i aixi estava preciosa.

"L'estimes?- em vaig preguntar a mi mateix i la meva ment va respondre de manera contundent i immediata- si, l'estimo, i vull estar amb ella, pero no si el preu es la seva amistat amb la Ur"

Me les vaig quedar mirant, a les dues, m'odiava per haber-los fet mal.

-Vosaltres decidiu.- vaig dir.- Jo acceptare les conseqüències.
Tornar a dalt Ir abajo
Ursula Black
Professorat
Professorat
Ursula Black


Nombre de missatges : 755
Fecha de inscripción : 05/11/2010
Edad : 34

Cita al clar del bosc - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cita al clar del bosc   Cita al clar del bosc - Página 2 EmptyDt Jul 12, 2011 7:50 am

- POTS FER EL FOTUT FAVOR DE NO DEBATRE ELS TEUS SENTIMENTS EN VEU TANT ALTA DINS EL TEU CAP?! - vaig dir, ferida - Ets un cabronàs, Foster. Un cabronàs arrogant i fill de puta! - les llàgrimes van tornar a brollar dels meus ulls. - VOLS QUE DECIDIM NOSALTRES? - Vaig bramar.

Em vaig girar cap a la Gis, amb llàgrimes als ulls i me la vaig mirar, desafiant.

- Decideixo que la Gis esculli. O en Karl, o jo. - Li vaig aguantar la mirada, abans d'afegir - Entendré que et quedis amb ell, però pensa que la nostra amistat no tornarà a ser com abans. No et despreciaré ni et desitjaré el mal, però no t'explicaré tot el que em passa. Ho sento Gis, m'has fet massa mal. I si tot i així m'esculls a mi, costarà que hi torni a confiar, en tu.

Me la vaig mirar, esperant la seva resposta.
Tornar a dalt Ir abajo
Gisèlle Possesseur
Beauxbatons
Beauxbatons
Gisèlle Possesseur


Nombre de missatges : 844
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 29

Cita al clar del bosc - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cita al clar del bosc   Cita al clar del bosc - Página 2 EmptyDt Jul 12, 2011 6:13 pm

Vaig negar amb el cap, amb ràbia. Havia aconseguit parar de plorar.

- SOU TAN SUBNORMALS DE PENSAR QUE PUC ESCOLLIR? - vaig cridar -. NO PUC, NO PUC!!!

Vaig posar-me recta, inflada per la ràbia.

- SI US PENSEU QUE PUC ESCOLLIR EN UNA SITUACIÓ AIXÍ, ÉS QUE EM CONEIXEU BEN POC!!! ENTENC EL VOSTRE DOLOR, JODER, PERÒ LES COSES NO VAN AIXÍ!!!

Vaig girar-me, sense dir res més, notant com m'havia posat a plorar de nou, i amb més intensitat que abans. Vaig apretar a correr, sense mirar enrere, incapaç d'entendre aquella gent. Incapaç de comprendre com la gent podia ser tan cruel.
Quan vaig haver-me endinsat més al Bosc Prohibit, vaig concentrar-me. Ja no era una noia, la que avançava pel bosc. Era una gran anaconda.
Pròxima parada: La ronda d'Alla.


[Surto del Tema]
Tornar a dalt Ir abajo
Ursula Black
Professorat
Professorat
Ursula Black


Nombre de missatges : 755
Fecha de inscripción : 05/11/2010
Edad : 34

Cita al clar del bosc - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cita al clar del bosc   Cita al clar del bosc - Página 2 EmptyDc Jul 13, 2011 6:32 am

Vaig veure com la Gis marxava furiosa cap a la inmensitat del bosc. Vaig tenir temps, però, de cridar-li a l'esquena:
z
- NO ES FAN AIXÍ EH?! JO TAMPOC EM PENSAVA QUE LES AMIGUES ET CLAVESSIN AQUESTES PUNYALADES! - vaig dir, amb rabia i plorant.

Em vaig girar cap al Karl amb furia. I els vaig assassinar amb la mirada.

- Fas pena. Em faria vergonya ser d'aquesta manera.

I em vaig donar la volta per marxar, deixant enrere en Karl i una part de mi que havia marxat amb la Gis i que mai tornaria. D'això n'estava segura.


[Surto del tema]
Tornar a dalt Ir abajo
 
Cita al clar del bosc
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2
 Temas similares
-
» Excursió al bosc [Cass]
» Visita als animals del bosc!
» bosc... prohibit?
» Incursió al Bosc
» Incursió al Bosc [Agatha]

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Exteriors :: Bosc Prohibit-
Canviar a: