Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Arribada al Summercamp! - Página 2 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 11 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 11 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am
Arribada al Summercamp! - Página 2 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Arribada al Summercamp! - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Arribada al Summercamp! - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Arribada al Summercamp! - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Arribada al Summercamp! - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Arribada al Summercamp! - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Arribada al Summercamp!

+19
Maggie Prewet
Luke Jenkins
Daanna Vimes
Sam Lukeson
Gisèlle Possesseur
Harry Jones
Nyx Luckgarden
Ursula Black
Lilian Bell
Claire Anderson
James Bohr
Eileen Tyler
Kikus Fortin
Wendy G. Moore
Jake Bynson
Agatha Black
Allie Lovegood
Jack Fox
Aberforth Dumbledore
23 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3  Següent
AutorMissatge
James Bohr
Director de Hogwarts
Director de Hogwarts
James Bohr

Nombre de missatges : 898
Ubicació : Al meu flamant despatx de professor!

Estatus
Estudis: MAG en Teoria Màgica i Alquímia
Residència: Ex-Ravenclaw

Arribada al Summercamp! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Arribada al Summercamp!   Arribada al Summercamp! - Página 2 EmptyDt Jul 05, 2011 8:06 am

Vaig mirar-la de dalt a baix. Sí, estava prima i molt demacrada. Feia ulleres i tenia els llavis ressecs.

- Explicant-m'ho ara no has aconseguit res, però això ja ho saps - vaig aixecar la mirada al sostre -. Lily, et donaré un consell del James d'abans... Odia el nou; et sortirà més a compte que intentar recuperar el vell.

Vaig fer dues passes cap enrere, sense allunyar-me del tot.

- La confiança... fa fàstic. El vell James va morir esperant que et dignessis a aparèixer, o a explicar la veritat. Va morir perquè va confiar en algú que no era ell. - vaig girar-me una mica, mig donant-li l'esquena.

El silenci va cobrir-nos com un llençol, fins que vaig alliberar-me'n i vaig sentenciar-ho.

- Espero que et recuperis - i vaig marxar, deixant enrere el fantasma del vell Jo.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell

Nombre de missatges : 1481

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

MissatgeAssumpte: Re: Arribada al Summercamp!   Arribada al Summercamp! - Página 2 EmptyDt Jul 05, 2011 8:29 am

-Ho sé... ho sé...

Notava que em moria. Em moria sentint a la persona que més havia estimat en la meva vida dient-me que ja estava tot, que havia estat cruel, que havia estat la persona més horrible del mon. Jo mai havia volgut mal, jo volia el seu bé, i creia que estava fent el correcte.

-Ho sento... Ho sento molt James...

Plorava, plorava sense consol, mentre veia com el James em deixava allà, i jo m'odiava per haver-li fet tant de mal, pero haver-nos fet tant dolor...

I no em vaig veure amb cor de tornar a la taula. Vaig preferir, com sempre, pudrir-me jo sola en un racó, i deixar que els altres es divertissin.

"Comença bé, aquest estiu..." - vaig pensar, tapant-me la cara amb les mans.
Tornar a dalt Ir abajo
James Bohr
Director de Hogwarts
Director de Hogwarts
James Bohr

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Arribada al Summercamp!   Arribada al Summercamp! - Página 2 EmptyDt Jul 05, 2011 8:33 am

No vaig tornar-me a girar, sinó que vaig entrar i vaig asseure'm al meu lloc. Acte seguit, vaig fer un cop de vareta i vaig fer venir dos trossos de pastís de xocolata.

- Té, Wendy, el teu pastís...! - vaig dir, simpàtic.

Vaig deixar l'altre pastís davant de l'Agatha, que semblava alterada.

- Agatha, estàs bé? Sembles una mica esverada... És per l'idiota de l'altra punta, no? Sempre és per idiotes així. Que t'ho digui la Wendy: els Slytherin són tots uns idiotes. Oi, Wendy?
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Nombre de missatges : 1175

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

MissatgeAssumpte: Re: Arribada al Summercamp!   Arribada al Summercamp! - Página 2 EmptyDt Jul 05, 2011 8:43 am

Vaig asentir al que deia l'Agatha. Tot era molt estrany. Pero no li vaig fer molt de cas. Cada cop venia més gent i jo estava més contenta.

-¿Gràcies? Això no es diu Razz

Vaig veure que dues serpotes parlaven malament i vaig mirar-los malament. una la coneixia, era la cosina de l'Agatha, una vegada m'havia possat cap per avall (inovidable... m'ho vaig passar més bé...) i l'altre era un pesat.

-Si que m'agrada.- vaig dir, contenta, mentre mirava el pastís. Però el James es va anar amb la Lily un segon. Vaig alçar una cella.

-¿Saps que els hi pasa?- vaig demanar-li a l'Agatha.

Pero no van trigar molt... al menys el James. Que va tornar i em va donar una mica de pastís. El vaig agafar encantada i vaig mirar cap on eren. ¿On era la Lily?

Vaig escoltar les seves paraules i vaig riure.

-¡Es clar que si! Son serps. Les serps no son guays.
Tornar a dalt Ir abajo
Nyx Luckgarden
Adult
Nyx Luckgarden

Nombre de missatges : 202

MissatgeAssumpte: Re: Arribada al Summercamp!   Arribada al Summercamp! - Página 2 EmptyDt Jul 05, 2011 9:02 am

Vaig entrar de cop. Cansada de tot. Pasant de tot. Odiava el castell, odiava tenir que venir a l'estiu. ¡A L'ESTIU! Jo volia pasar l'estiu a frança, cony, amb els meus amics, no canviar d'escola a l'estiu.

Coi de pare.

Vaig colocar-me bé el cabell i vaig mirar els presents.

-Hola a tots, suposo, bla bla bla soc nova i tot això. Adéu.

I em vaig aseure a la taula sense dir res més. ¿Havia de fer-ho?
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black

Nombre de missatges : 1411
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

MissatgeAssumpte: Re: Arribada al Summercamp!   Arribada al Summercamp! - Página 2 EmptyDt Jul 05, 2011 9:28 am

El James va tornar sense la Lily i vaig sospitar el que havia passat. Adeu relacio. I no era que el James li hagues sentat gaire be. Estava dirigint el seu odi cap als Slys.

- Menya mal que tots dos penseu aixi, perquè avui la gent em desconcerta... - vaig dir assenyalant amb el cap l'allie, l'eileen i l'amiga seva aquella que sempre duia un gat al cap. No la coneixia gaire.

Despres va entrar la nova. Duia un uniforme verd i un humor a conjunt.

- Tranquila, que segur que ningu no t'impedeix que te'n vagis. - li vaig dir quan va fer el seu "hola-i-adeu". Despres em vaig mirar el James.

- L'element d''allà no m'afecta el mes minim. Estic preocupada per la Lils. No fa bona cara.

No esperava que m'expliques res; la Lily era amiga meva, i si era una cosa personal que jo hagues de saber, m'ho explicaria ella mateixa.

- Per cert... Soc jo que ho he entes malament, o has dit que ja no llegeixes ments? Quan us heu divorciat, la telepatia i tu? O.o?
Tornar a dalt Ir abajo
James Bohr
Director de Hogwarts
Director de Hogwarts
James Bohr

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Arribada al Summercamp!   Arribada al Summercamp! - Página 2 EmptyDt Jul 05, 2011 11:16 am

- La Lily et necessitarà... Més que mai.

Vaig clavar queixalada al tros de pastís que em vaig fer venir levitant. Era realment bo.

- Bé, vaig pensar que això de la legilimència era una mica perillosa... Crea lligams molt forts amb l'altra persona, si li llegeixes la ment gaire sovint. I després passa el que passa...

Vaig tornar a mossegar, aquest cop amb més desgana.

- Ah, i lo de l'"element" no m'ho empasso. Que no llegeixi ments no vol dir que no llegeixi entre línies.
Tornar a dalt Ir abajo
Allie Lovegood
Sisè curs
Allie Lovegood

Nombre de missatges : 1043

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

MissatgeAssumpte: Re: Arribada al Summercamp!   Arribada al Summercamp! - Página 2 EmptyDt Jul 05, 2011 6:09 pm

Vaig abraçar a la Claire i vaig dir:

- Sí, això serà massa...

Vaig girar-me cap a l'Eileen i vaig dir:

- De fet, crec que no celebra res. El Pastis l'ha portat aquell noi - vaig assenyalar el Jake Bynson -. És monitor, crec que ha acabat aquest any. Doncs això, que ha portat el pastís com si fos una mena d'esquer, o alguna cosa així, per portar en Dumbledore fins a la taula dels professors. Ja veurem com acaba tot això... - vaig acabar, somrient.

Vaig saludar al James, la Lils, la Wendy i tota la gent que acabava d'arribar (s'enten que no estic parlant de serps, clar), i vaig dir, en veu alta:

- Només hi seran en Dumbledore i aquest noi, de monitors? M'havia semblat veure més gent a la llista...
Tornar a dalt Ir abajo
Harry Jones
Al més enllà
Al més enllà
Harry Jones

Nombre de missatges : 96
Ubicació : Al meu flamant despatx (?)

MissatgeAssumpte: Re: Arribada al Summercamp!   Arribada al Summercamp! - Página 2 EmptyDt Jul 05, 2011 6:27 pm

Vaig entrar al Gran Saló content i animat davant la idea de passar un estiu amb les meves criatures.

- Boooooon dia, criatures!

Vaig sentir les paraules de la noieta Ravenclaw, la Lovegood, i vaig dir:

- No, Lovegood, no hi seràn només el Professor Dumbledore i en... - vaig mirar cap al "noi" que deia, i vaig dir -, i en Bynson, que veig que ha volgut quedar-se de monitor. El Professor Fletcher i la Professora Ravaan també hi seran.

Vaig veure en Dumbledore assegut a la única taula per a alumnes i vaig sospirar, anant jo cap a la de professors.

Editat per darrera vegada per Harry Jones el Dt Jul 05, 2011 8:07 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Gisèlle Possesseur
Beauxbatons
Beauxbatons
Gisèlle Possesseur

Nombre de missatges : 844

MissatgeAssumpte: Re: Arribada al Summercamp!   Arribada al Summercamp! - Página 2 EmptyDt Jul 05, 2011 6:33 pm

Vaig arribar una mica tard (com les estrelles) i vaig obrir la porta del Gran Saló. Vaig arrufar el nas en veure que havien col·locat només una taula, i hi havia força Gryffindors i Ravenclaws. Vaig localitzar els Slytherin que coneixia. En Jack, en Kikus, l'Ur i en Jake, encara que aquest era monitor.
Encaminant-me cap a l'Ur vaig mirar al sostre, on hi havia una taula levitant.

- Hola Ur! Què pretenen... Que ens barregem?
Tornar a dalt Ir abajo
Sam Lukeson
Adult
Sam Lukeson

Nombre de missatges : 140

MissatgeAssumpte: Re: Arribada al Summercamp!   Arribada al Summercamp! - Página 2 EmptyDt Jul 05, 2011 7:22 pm

El Summercamp de Hogwarts pintava realment bé. Vaig entrar al Gran Saló, que ja estava força transitat. No vaig poder reconèixer cap Hufflepuff.
Així que em vaig encaminar cap a la taula... Un moment, per què només hi havia una taula? A saber...
Doncs vaig seure a la taula en un lloc on no hi havia gaire gent (per estar tranquil...) i vaig donar un cop de cap a modo de salutació a la gent que hi havia per allà.

- Hola...
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Arribada al Summercamp!   Arribada al Summercamp! - Página 2 EmptyDt Jul 05, 2011 8:03 pm

Uf! Estava acostumat a fer una mica tard, però normalment tothom arribava tard. El que no m'esperava per res del mon era trobar el Gran Saló taaan ple. Vaig decidir no cridar gaire l'atenció, i vaig anar directament cap a la taula. Vaig seure una mica allunyat de la gent (estaba massa adormit com per posar-me a parlar amb gent).

- Bona nit... Dic, bon dia persones...
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black

MissatgeAssumpte: Re: Arribada al Summercamp!   Arribada al Summercamp! - Página 2 EmptyDt Jul 05, 2011 9:29 pm

Vaig somriure una mica quan va dir que no s'empassava allò del Fortin.

- Pensa el que vulguis - vaig dir, amb un sospir, dirigint la mirada cap a l'Sly, que estava parlant amb la Indesitjable nº 1.

Vaig clavar queixelada al pastís. Era molt bo. No estava malament, pastís abans de sopar.

- No sé si anar a buscar la Lily... la deixo una estona sola i després ho vaig o...?

Vaig veure que añgú més entrava al Gran Saló.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Arribada al Summercamp!   Arribada al Summercamp! - Página 2 EmptyDt Jul 05, 2011 9:36 pm

- Hola! - vaig saludar a la gent quan vaig entrar-. Vaig anar a seure a l'altre costat de l'Agatha, i li vaig despentinar els cabells a la petita Wendy quan vaig passar.

Després em vaig parar i també els vaig despentinar a l'Agatha, que em va fúmer una empenta.

- Què us sembla, gent? Repeteixo curs. Argh - vaig dir mentre m'asseia a la cadira- Però bé, almenys representa que em puc quedar a Hogwarts més temps. No em veia preparat pel món laboral, igualment ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black

MissatgeAssumpte: Re: Arribada al Summercamp!   Arribada al Summercamp! - Página 2 EmptyDt Jul 05, 2011 9:43 pm

- Me n'alegro de tenir-te per aquí un any més... sempre que no em despentinis cada vegada que passes...

Pel que es veia es quedava força gent. Havia arribat l'Eric Odair, que era del meu curs i la meva casa, però que no coneixia gaire, i un altre noi que només coneixia de vista de Hufflepuff.

- Sembla que farem noves amistats, aquest estiu... - vaig dir.

El Saul es va asseure al meu costat.

- Espera, seu aquí al meu lloc -vaig dir, alçant-me-. Vaig a buscar la Lily perquè si no hi vaig ara estaré patint tot el sopar. Wendy, fes-me un favor i queda't amb el James i el Saul i no t'acostis a l'altre costat de la taula, vale? ^^ Ens veiem més tard a la residència. I tu anima la cara, James... - vaig afegir amb un sospir, mirant-me'l-. De vegades, si fas veure que no estàs trist acabes per no estar-ho tant.

Dit això em vaig aixecar i vaig marxar del Gran Saló, a buscar la Lily. Quan era a la porta, però, em vaig girar per donar una última llambregada al Fortin. Em va semblar que ell mirava cap a mi, també, o en la meva direcció, o sigui que li vaig dirigir un somriure estúpidament. Me'n vaig adonar llavors que estava contenta que el Fortin passés l'estiu a Hogwarts.

En fi, vaig saccejar el cap i em vaig allunyar pel vestíbul.

[surto del tema]
Tornar a dalt Ir abajo
Aberforth Dumbledore
Director de Hogwarts
Director de Hogwarts
Aberforth Dumbledore

Nombre de missatges : 201
Ubicació : No ho tinc massa clar... hmmm...

MissatgeAssumpte: Re: Arribada al Summercamp!   Arribada al Summercamp! - Página 2 EmptyDt Jul 05, 2011 9:54 pm

Vaig veure que, un cop aquell cambrer de maneres repel·lents em va portar el pastís de xocolata, tothom va començar a agafar-ne.

- Ehe, eh, eh! - vaig cridar en veure que ja s'havien emportat mig pastís-. Prou! S'ha acabat! Si en voleu, el demaneu al cambrer! La solidaritat està molt bé, però un pastís de xocolata és un pastís de xocolata. I aquest és meu, punt!

Per evitar que me'n fotessin més, em vaig alçar i me'l vaig endur cap a l'altra taula. Lladregots!

Em vaig asseure a la cadira central de la taula que hi havia el pedestal i em vaig posar a menjar del pastís directament amb la forquilleta. Hehehehe. Pastís per sopar. Res de verdures, directament als postres... Però ells no.

-I que cap de vosaltres no toqui més pastís fins que s'hagi acabat el sopar! Au, a menjar!

Vaig picar de mans dos cops i les dues taules es vam omplir de menjar. Com que era estiu, el menjar no era tan pesat com nosmalment. Hi havia amanides de diversos tipus, crema freda de meló amb encenalls de pernil, un parell d'olles grans de gazpacho, algunes taules de formatges, pasta freda amb maonesa i ensaladilla russa.

- Menú d'estiu, espero que vagi de gust! - vaig dir, i dit això vaig tornar al meu pastís.
Tornar a dalt Ir abajo
https://hogwartsexpress.forocatalan.com
Ursula Black
Professorat
Professorat
Ursula Black

Nombre de missatges : 755

MissatgeAssumpte: Re: Arribada al Summercamp!   Arribada al Summercamp! - Página 2 EmptyDt Jul 05, 2011 10:13 pm

Vaig tornar-li l'abraçada a la Gis i vaig tornar a arrepenjar la barbeta sobre les mans. Vaig tornar a suspirar.

- Doncs si, Gis. Pel que es veu si que volen que ens barregem... - vaig deixar anar, despectivament.

Llavors va començar a entrar gent. Força gent. Massa rebombori pel meu gust. Vaig veure la noia de Gryffindor que feia massa temps que no corria per l'escola parlar amb en Bohr. I després ella marxar del Gran Saló. Poc després la meva cosina mirant cap a la nostra direcció i...somrient? I després que marxava. Hola? Bon dia? Què ens estava passant? Això anirà de mal a pitjor...

Em va picar la curiositat, per això, aixi que vaig alçar el cap i vaig dirigir-me a ningu en concret.

- Es pot saber que nassos els hi passa a la gent? Tant d'enrenou...
Tornar a dalt Ir abajo
Eileen Tyler
Setè curs
Eileen Tyler

Nombre de missatges : 565
Ubicació : En un Ford Anglia blau turquesa.

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

MissatgeAssumpte: Re: Arribada al Summercamp!   Arribada al Summercamp! - Página 2 EmptyDt Jul 05, 2011 10:25 pm

El Dumbledore, al veure que ja gairbé no li quedava pastís, se'l va emportar a la taula de professors. Vaig encongir-me d'espatlles, mirant a l'Allie i a la Claire- No és una benvinguda gaire corrent, la veritat...- Però vaig callar al veure aparèixer el menjar- Mmm... Menjar...- Vaig murmurar, mentre agafava un plata d'amanida.

Vaig recòrrer la vista per tot el Gran Saló, mirant la gent que havia entrat feia poc. El Saul, un Gryffindor i un Hufflepuff que no coneixia, la Wendy, aquella Gryffindor de primer i... el James. Val, què incòmode era allò, sobretot perquè ell no recordava absolutament res. Vaig apartar la vista i vaig centrar-me en el menjar.
Tornar a dalt Ir abajo
Daanna Vimes
Adult
Daanna Vimes

Nombre de missatges : 106

MissatgeAssumpte: Re: Arribada al Summercamp!   Arribada al Summercamp! - Página 2 EmptyDt Jul 05, 2011 10:35 pm

Vaig entrar al Gran Salò, corrent, com sempre, perqué feia tard i a mès a més, tenia gana. Ja s'olorava el menjar a traves de les portes.

-BON DIAAA a tothommmm!! - vaig cridar als quatre vents. Vaig mirar al meu voltant, somrient. I en una punta de la taula hi vaig veure en Saul amb la Wen, ella menjant pastis de xocolata.

''Mmmmm...xocolata...!'' Va fer el meu cervell.

Vaig anar cap allà, i vaig abraçar per darrera en Saul i la Wen, i els hi vaig plantar un peto a cada un a la galta.

- Hola noiets! ^^ Ja me n'heu guardat una mica, d'aquest pastis?

Quan vaig aixecar el cap, pero, vaig veure en Luke, sol, en un costat de la taula.

- Ara vinc- els vaig dir a en Saul i la Wen.

Vaig anar cap a en Luke i em vaig asseure al seu costat.

- Hey Luke! - vaig dir, plantant-li a ell un petó a la galta (off: sorry, m'encanta repartir petons! Xd) - que hi fas aquí tot sol? Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
Luke Jenkins
Adult
Luke Jenkins

Nombre de missatges : 64

MissatgeAssumpte: Re: Arribada al Summercamp!   Arribada al Summercamp! - Página 2 EmptyDt Jul 05, 2011 10:42 pm

Estava assegut a la taula, sol, coneixia a poca gent de la que hi havia allí. Per sort, es va acostar la Daana a parlar amb mi.

-Ei!-vaig saludar-la, amb un somriure. Em va preguntar que feia tot sol- Doncs aquí, auto marginant-me. Es que de la gent que s'ha quedat conec a algun Hufflepuff i a la resta de vista- vaig explicar-li mentre agafava un plat d'ensaladilla russa.- Però en part m'he apuntat per això al Summercamp, per coneixer més gent ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Arribada al Summercamp!   Arribada al Summercamp! - Página 2 EmptyDt Jul 05, 2011 11:07 pm

-Doncs automarginant-te poca cosa faras! Au, veniu cap aquí els dos! - els vaig dir, alçant la veu perquè em sentissin-. James, Wendy, crec que ja coneixeu la meva germana Daanna i aquest és el Luke Jenkins, el millor amic de la Daanna. Luke, el James i la Wendy.

Fetes les presentacions, vaig servir-me una mica de crema de meló. Que fresqueta estava ^^.
Tornar a dalt Ir abajo
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet

Nombre de missatges : 812

MissatgeAssumpte: Re: Arribada al Summercamp!   Arribada al Summercamp! - Página 2 EmptyDc Jul 06, 2011 12:35 am

Vaig entrar al gran saló tard, però es que amb la bona temperatura que feia als jardins, era normal adormir-se... Hi havia una única taula, ara ja bastant plena. Ja s'havien servit els plats, que per sort no éren tan pesats com acostumaven a ser a altres èpoques, i el director menjava un pastís de xocolata amb una cara d'infant feliç. Ah, si, i una taula volant per el sostre... no era normal... però bé, ja havia previst que aquell estiu tampoc ho seria.

Vaig fer una ullada a la taula ben ràpida, i vaig saludar amb un somriure i uns quants cops de cap. Seguidament vaig aseure'm a un costat on la gent no estava assentada gaire apretada. El menjar tenia molt bona pinta, i, tot i que no em moria pas de gana, vaig començar a servir-me.

-Bon profit!
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Nombre de missatges : 1175

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

MissatgeAssumpte: Re: Arribada al Summercamp!   Arribada al Summercamp! - Página 2 EmptyDc Jul 06, 2011 1:27 am

-Mmmm... D'acord Agatha- vaig dir, mentre m'acababa un altre tros de pastís. Jo també estava preocupada per la Lily, després aniria a cercar-la...

Vaig pentinar-me un altre cop amb els dit, rient. Vaig mirar a en Saul i vaig somriure un altre cop.

-Hola Danna, Hola Luke^^- vaig saludar-los als dos mentres mirava el pastís...

-James, m'en dones un altre tros si us plau?
Tornar a dalt Ir abajo
James Bohr
Director de Hogwarts
Director de Hogwarts
James Bohr

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Arribada al Summercamp!   Arribada al Summercamp! - Página 2 EmptyDc Jul 06, 2011 3:07 am

- Tants com vulguis, Wendy...! - vaig fer un altre gest amb la vareta i, treient la llengua al director, vaig fer levitar un tros de pastís fins al davant de la Gryffindor.

Vaig mirar al meu voltant. Se'm va fer estrany veure tothom barrejat; l'actitud de la gent era una mica anormal. S'anava omplint de gent, alguns més indesitjables que d'altres, però jo no prestava atenció a gairebé ningú: només al Fortin, als quatre gats que m'envoltaven... i a la Tyler, que no em treia l'ull del damunt. "Però es pot saber què mira?!", pensava...

- Saul, passa'm l'amanida, sisplau...
Tornar a dalt Ir abajo
Danny Fletcher
Professorat
Professorat
Danny Fletcher

Nombre de missatges : 64

MissatgeAssumpte: Re: Arribada al Summercamp!   Arribada al Summercamp! - Página 2 EmptyDc Jul 06, 2011 6:53 am

Vaig arribar al gran saló una mica tard, però bé, tenia perdó, ja que havia hagut d'anar a Hogsmeade unes quantes hores per assumtes personals, per tant, tot estava arreglat. Vaig fer una ullada general per l'habitació: els alumnes i el director estaven asseguts a la mateixa taula ja menjant, alguns amanides i menjar més saludable, altres, pastissos enormes de xocolata.

No hi havia pas enrenou, per tant vaig dirigir-me cap a la taula dels professors a on hi havia vist a en Harry i a un nou monitor que havia acabat el curs a Hogwarts aquell any.

-Hola- vaig dir, saludant-los. -No sabeu pas que hi hagi res a fer, no?- vaig fer, assentant-me per allà al costat.
Tornar a dalt Ir abajo

Arribada al Summercamp!
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 3Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3  Següent