Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Empaperant els passadissos (Rosalie Lestrange, maleiràs el dia en què et vas ficar amb nosaltres ) [Gisèlle] HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 5 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 5 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Empaperant els passadissos (Rosalie Lestrange, maleiràs el dia en què et vas ficar amb nosaltres ) [Gisèlle] HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Empaperant els passadissos (Rosalie Lestrange, maleiràs el dia en què et vas ficar amb nosaltres ) [Gisèlle] EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Empaperant els passadissos (Rosalie Lestrange, maleiràs el dia en què et vas ficar amb nosaltres ) [Gisèlle] EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Empaperant els passadissos (Rosalie Lestrange, maleiràs el dia en què et vas ficar amb nosaltres ) [Gisèlle] EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Empaperant els passadissos (Rosalie Lestrange, maleiràs el dia en què et vas ficar amb nosaltres ) [Gisèlle] EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Empaperant els passadissos (Rosalie Lestrange, maleiràs el dia en què et vas ficar amb nosaltres ) [Gisèlle] EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Empaperant els passadissos (Rosalie Lestrange, maleiràs el dia en què et vas ficar amb nosaltres ) [Gisèlle]

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Ursula Black
Professorat
Professorat
Ursula Black


Nombre de missatges : 755
Fecha de inscripción : 05/11/2010
Edad : 34

Empaperant els passadissos (Rosalie Lestrange, maleiràs el dia en què et vas ficar amb nosaltres ) [Gisèlle] Empty
MissatgeAssumpte: Empaperant els passadissos (Rosalie Lestrange, maleiràs el dia en què et vas ficar amb nosaltres ) [Gisèlle]   Empaperant els passadissos (Rosalie Lestrange, maleiràs el dia en què et vas ficar amb nosaltres ) [Gisèlle] EmptyDt Gen 18, 2011 10:38 am

Vam passar del vestíbul als passadissos en un tres i no res. Vaig fer-li un senyal a la Gis perquè s'acostés ja que no hi havia ningú.

- Comencem? Cool - Vaig dir, somrient.

I vaig començar a empaperar els passadissos altra vegada, mentre la Gis m'anava passant un a un els posters.
Tornar a dalt Ir abajo
Gisèlle Possesseur
Beauxbatons
Beauxbatons
Gisèlle Possesseur


Nombre de missatges : 844
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 29

Empaperant els passadissos (Rosalie Lestrange, maleiràs el dia en què et vas ficar amb nosaltres ) [Gisèlle] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Empaperant els passadissos (Rosalie Lestrange, maleiràs el dia en què et vas ficar amb nosaltres ) [Gisèlle]   Empaperant els passadissos (Rosalie Lestrange, maleiràs el dia en què et vas ficar amb nosaltres ) [Gisèlle] EmptyDt Gen 18, 2011 10:43 am

"Comencem!" vaig pensar.

I vam començar el procés. Aquest cop va ser ella la que va començar enganxant. De tant en tant, a mesura que avançavem pels passadissos, anavem penjant un poster més gran del sostre.

"Ens està quedant encara millor que al vestíbul" vaig pensar, contenta.
Tornar a dalt Ir abajo
Ursula Black
Professorat
Professorat
Ursula Black


Nombre de missatges : 755
Fecha de inscripción : 05/11/2010
Edad : 34

Empaperant els passadissos (Rosalie Lestrange, maleiràs el dia en què et vas ficar amb nosaltres ) [Gisèlle] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Empaperant els passadissos (Rosalie Lestrange, maleiràs el dia en què et vas ficar amb nosaltres ) [Gisèlle]   Empaperant els passadissos (Rosalie Lestrange, maleiràs el dia en què et vas ficar amb nosaltres ) [Gisèlle] EmptyDt Gen 18, 2011 10:47 am

-I tant que sí, Gis. No ho havia dubtat pas - vaig dir, fluixet.

Me la vaig mirar i vaig veure que feia gestos amb el braç que portava els posters.

Vaig posar-ne un de gran penjant d'entremig de dues columnes, em vaig guardar la vareta i li vaig agafar els posters.

-Continua tu, ara porto jo els posters.

I li vaig somriure, meravellada de la feina que estàvem fent.

" Si t'interessessis igual per les assignatures com t'interesses per això...U.U " vaig pensar.
Tornar a dalt Ir abajo
Gisèlle Possesseur
Beauxbatons
Beauxbatons
Gisèlle Possesseur


Nombre de missatges : 844
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 29

Empaperant els passadissos (Rosalie Lestrange, maleiràs el dia en què et vas ficar amb nosaltres ) [Gisèlle] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Empaperant els passadissos (Rosalie Lestrange, maleiràs el dia en què et vas ficar amb nosaltres ) [Gisèlle]   Empaperant els passadissos (Rosalie Lestrange, maleiràs el dia en què et vas ficar amb nosaltres ) [Gisèlle] EmptyDt Gen 18, 2011 10:51 am

Vaig somriure, contenta de seguir jo una estona. Anavem cobrint les parets de posters, i al sostre en penjavem de mida augmentada. Realment, allò era una venjança de les bones.
Vam arribar fins a una porta (la de la classe de transfiguració, crec), i allà hi vaig enganxar un poster que s'adaptava a la mida de la porta. Vaig seguir una estona amb el procediment, i quan vaig entreveure la porta del gran saló, vaig tenir una idea. Vaig agafar el feix de posters a la Ur, indicant-li que seguís ella una estona.

"Ur, perpara't per quan arribem al Gran Saló. La tia Gis ha tingut una magnífica idea!"
Tornar a dalt Ir abajo
Ursula Black
Professorat
Professorat
Ursula Black


Nombre de missatges : 755
Fecha de inscripción : 05/11/2010
Edad : 34

Empaperant els passadissos (Rosalie Lestrange, maleiràs el dia en què et vas ficar amb nosaltres ) [Gisèlle] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Empaperant els passadissos (Rosalie Lestrange, maleiràs el dia en què et vas ficar amb nosaltres ) [Gisèlle]   Empaperant els passadissos (Rosalie Lestrange, maleiràs el dia en què et vas ficar amb nosaltres ) [Gisèlle] EmptyDt Gen 18, 2011 11:04 am

Vaig donar-li els posters a la Gis i vaig continuar jo una estona més.

Vaig continuar penjant cartells aquí i allà i de tant en tant en deixàvem un de gros, de regal.

La Lestrange no sabia amb qui havia anat a topar. Ens les pagaria, per molt reinona que es creiés.

Vam arribar davant la porta del Gran Saló. Vaig augmentar un poster de la mida de la porta i el vaig penjar, fent que quedés a dos metres de la porta. Tot seguit li vaig fer un sortilegi de tal manera que quan la gent passés el poster s'obrís per la meitat per deixar pas.

Incredible!

Vaig admirar la nostra obra d'art i em vaig girar altra vegada cap on era la Gis.

-Anem? Twisted Evil

I juntes vam entrar al Gran Saló...Ja veuria, ja...


[TEMA TANCAT]
Tornar a dalt Ir abajo
 
Empaperant els passadissos (Rosalie Lestrange, maleiràs el dia en què et vas ficar amb nosaltres ) [Gisèlle]
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Empaperant el vestíbul! (Rosalie Lestrange, maleiràs el dia en què et vas ficar amb nosaltres... 8) ) [Ursula]
» Empaperant el Gran Saló! (Rosalie Lestrange, maleiràs el dia en què et vas ficar amb nosaltres... 8) ) [Ursula]
» Una agradbilíssima conversa amb la meva súper amiga Rosalie Lestrange... Ajudaaaa! :SS
» Alaaaaaaaaaaaaaaaaa! Quants passadissos te Hogwarts! O.O
» Obrint vells passadissos (dins)

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Passadissos-
Canviar a: