Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Empaperant el vestíbul! (Rosalie Lestrange, maleiràs el dia en què et vas ficar amb nosaltres... 8) ) [Ursula] HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 7 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 7 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Empaperant el vestíbul! (Rosalie Lestrange, maleiràs el dia en què et vas ficar amb nosaltres... 8) ) [Ursula] HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Empaperant el vestíbul! (Rosalie Lestrange, maleiràs el dia en què et vas ficar amb nosaltres... 8) ) [Ursula] EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Empaperant el vestíbul! (Rosalie Lestrange, maleiràs el dia en què et vas ficar amb nosaltres... 8) ) [Ursula] EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Empaperant el vestíbul! (Rosalie Lestrange, maleiràs el dia en què et vas ficar amb nosaltres... 8) ) [Ursula] EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Empaperant el vestíbul! (Rosalie Lestrange, maleiràs el dia en què et vas ficar amb nosaltres... 8) ) [Ursula] EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Empaperant el vestíbul! (Rosalie Lestrange, maleiràs el dia en què et vas ficar amb nosaltres... 8) ) [Ursula] EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Empaperant el vestíbul! (Rosalie Lestrange, maleiràs el dia en què et vas ficar amb nosaltres... 8) ) [Ursula]

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Gisèlle Possesseur
Beauxbatons
Beauxbatons
Gisèlle Possesseur


Nombre de missatges : 844
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 29

Empaperant el vestíbul! (Rosalie Lestrange, maleiràs el dia en què et vas ficar amb nosaltres... 8) ) [Ursula] Empty
MissatgeAssumpte: Empaperant el vestíbul! (Rosalie Lestrange, maleiràs el dia en què et vas ficar amb nosaltres... 8) ) [Ursula]   Empaperant el vestíbul! (Rosalie Lestrange, maleiràs el dia en què et vas ficar amb nosaltres... 8) ) [Ursula] EmptyDt Gen 18, 2011 10:05 am

Vam arribar al vestíbul, ja era de nit. Amb un feix de posters a sota el braç, vam començar a empaperar les parets. Moviment de vareta per aquí, moviment de vareta per allà... I a empaperar!

Mentre cobria les parets amb fotos de la Rosalie i la Williams, anava somrient. Amb nosaltres NINGÚ s'hi ficava. I si algú ho feia... Patia les conseqüències. Cool
Tornar a dalt Ir abajo
Ursula Black
Professorat
Professorat
Ursula Black


Nombre de missatges : 755
Fecha de inscripción : 05/11/2010
Edad : 34

Empaperant el vestíbul! (Rosalie Lestrange, maleiràs el dia en què et vas ficar amb nosaltres... 8) ) [Ursula] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Empaperant el vestíbul! (Rosalie Lestrange, maleiràs el dia en què et vas ficar amb nosaltres... 8) ) [Ursula]   Empaperant el vestíbul! (Rosalie Lestrange, maleiràs el dia en què et vas ficar amb nosaltres... 8) ) [Ursula] EmptyDt Gen 18, 2011 10:10 am

Jo duia els posters sota el braç i li anava passant un per un a la Gis, que anava fent moviments de vareta com si sigués una ballarina professional.

De tant en tant anava mirant enrere per si algú en enxampava i també admirava l'obra mestra que ens estava quedant. S'enrecordaria de qui érem nosaltres...

- Gis ^^ ens està quedant perfecte Razz - Vaig dir, amb una nota de felicitat a la veu, però prou baixeta perquè sigués un simple murmuri.
Tornar a dalt Ir abajo
Gisèlle Possesseur
Beauxbatons
Beauxbatons
Gisèlle Possesseur


Nombre de missatges : 844
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 29

Empaperant el vestíbul! (Rosalie Lestrange, maleiràs el dia en què et vas ficar amb nosaltres... 8) ) [Ursula] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Empaperant el vestíbul! (Rosalie Lestrange, maleiràs el dia en què et vas ficar amb nosaltres... 8) ) [Ursula]   Empaperant el vestíbul! (Rosalie Lestrange, maleiràs el dia en què et vas ficar amb nosaltres... 8) ) [Ursula] EmptyDt Gen 18, 2011 10:13 am

"Si, tens raó. Ens està quedant que ni pintao!" vaig penar, enretirant les barreres de la meva ment "Ur, si t'he de dir alguna cosa, la penso, així fem menys soroll, val?"

I enganxa que enganxaràs, en deu minuts vem tenir mig vestíbul empaperat.

"Ur, vols fer un canvi? Enganxes tu l'altra meitat?" vaig pensar, sabent que volia fer-ho.
Tornar a dalt Ir abajo
Ursula Black
Professorat
Professorat
Ursula Black


Nombre de missatges : 755
Fecha de inscripción : 05/11/2010
Edad : 34

Empaperant el vestíbul! (Rosalie Lestrange, maleiràs el dia en què et vas ficar amb nosaltres... 8) ) [Ursula] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Empaperant el vestíbul! (Rosalie Lestrange, maleiràs el dia en què et vas ficar amb nosaltres... 8) ) [Ursula]   Empaperant el vestíbul! (Rosalie Lestrange, maleiràs el dia en què et vas ficar amb nosaltres... 8) ) [Ursula] EmptyDt Gen 18, 2011 10:18 am

- Millor, si...no és plan que ens enxampin - Vaig dir, quasi sense veu.

Vaig seguir a la Gis mentre enganxava els posters, un darrere l'altre. De cop, vaig captar els seus pensaments. Que si em volia posar en el seu lloc? Encantadissima!

Vaig mirar-me-la contentíssima, i vaig assentir amb el cap. Vaig passar-li els posters i vaig treure la meva vareta.

Ara la que enganxava era jo.

Vaig començar a fer els mateixos moviments de vareta que la Gis havia estat fent moments abans. Ja quasi estàvem acabant.
Tornar a dalt Ir abajo
Gisèlle Possesseur
Beauxbatons
Beauxbatons
Gisèlle Possesseur


Nombre de missatges : 844
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 29

Empaperant el vestíbul! (Rosalie Lestrange, maleiràs el dia en què et vas ficar amb nosaltres... 8) ) [Ursula] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Empaperant el vestíbul! (Rosalie Lestrange, maleiràs el dia en què et vas ficar amb nosaltres... 8) ) [Ursula]   Empaperant el vestíbul! (Rosalie Lestrange, maleiràs el dia en què et vas ficar amb nosaltres... 8) ) [Ursula] EmptyDt Gen 18, 2011 10:23 am

I per fi vam acabar. Mirant al meu voltant, no vaig poder evitar eixamplar la meva boca en el millor dels somriures, i vaig abraçar a la Ursula.

"Tia, la Lestrange es cagarà en tot" vaig pensar, emocionada "Anem cap als passadissos?"
Tornar a dalt Ir abajo
Ursula Black
Professorat
Professorat
Ursula Black


Nombre de missatges : 755
Fecha de inscripción : 05/11/2010
Edad : 34

Empaperant el vestíbul! (Rosalie Lestrange, maleiràs el dia en què et vas ficar amb nosaltres... 8) ) [Ursula] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Empaperant el vestíbul! (Rosalie Lestrange, maleiràs el dia en què et vas ficar amb nosaltres... 8) ) [Ursula]   Empaperant el vestíbul! (Rosalie Lestrange, maleiràs el dia en què et vas ficar amb nosaltres... 8) ) [Ursula] EmptyDt Gen 18, 2011 10:34 am

Vaig fer un somriure burleta i vaig assentir amb el cap.

Abans de marxar, però vaig agafar un poster, vaig murmurar "Engorgio" i vaig fer que un dels posters es fes més gran.

El vaig enlairar i vaig fer que quedés penjat a la porta d'entrada al castell.

Perfecte.

Ara a per els passadissos.


[TEMA TANCAT]
Tornar a dalt Ir abajo
 
Empaperant el vestíbul! (Rosalie Lestrange, maleiràs el dia en què et vas ficar amb nosaltres... 8) ) [Ursula]
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Empaperant el Gran Saló! (Rosalie Lestrange, maleiràs el dia en què et vas ficar amb nosaltres... 8) ) [Ursula]
» Empaperant els passadissos (Rosalie Lestrange, maleiràs el dia en què et vas ficar amb nosaltres ) [Gisèlle]
» Una agradbilíssima conversa amb la meva súper amiga Rosalie Lestrange... Ajudaaaa! :SS
» No, que va...! Nosaltres no estem menjant fora d'hores...!
» Erik Lestrange

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Vestíbul-
Canviar a: