Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Empaperant el Gran Saló! (Rosalie Lestrange, maleiràs el dia en què et vas ficar amb nosaltres... 8) ) [Ursula] HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 10 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 10 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am
Empaperant el Gran Saló! (Rosalie Lestrange, maleiràs el dia en què et vas ficar amb nosaltres... 8) ) [Ursula] HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Empaperant el Gran Saló! (Rosalie Lestrange, maleiràs el dia en què et vas ficar amb nosaltres... 8) ) [Ursula] EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Empaperant el Gran Saló! (Rosalie Lestrange, maleiràs el dia en què et vas ficar amb nosaltres... 8) ) [Ursula] EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Empaperant el Gran Saló! (Rosalie Lestrange, maleiràs el dia en què et vas ficar amb nosaltres... 8) ) [Ursula] EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Empaperant el Gran Saló! (Rosalie Lestrange, maleiràs el dia en què et vas ficar amb nosaltres... 8) ) [Ursula] EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Empaperant el Gran Saló! (Rosalie Lestrange, maleiràs el dia en què et vas ficar amb nosaltres... 8) ) [Ursula] EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Empaperant el Gran Saló! (Rosalie Lestrange, maleiràs el dia en què et vas ficar amb nosaltres... 8) ) [Ursula]

2 participantes
AutorMissatge
Gisèlle Possesseur
Beauxbatons
Beauxbatons
Gisèlle Possesseur

Nombre de missatges : 844

Empaperant el Gran Saló! (Rosalie Lestrange, maleiràs el dia en què et vas ficar amb nosaltres... 8) ) [Ursula] Empty
MissatgeAssumpte: Empaperant el Gran Saló! (Rosalie Lestrange, maleiràs el dia en què et vas ficar amb nosaltres... 8) ) [Ursula]   Empaperant el Gran Saló! (Rosalie Lestrange, maleiràs el dia en què et vas ficar amb nosaltres... 8) ) [Ursula] EmptyDt Gen 18, 2011 11:08 am

Vestíbul i passadissos, completat! Ara només faltava l'espectacle final, el Gran Saló. Vaig deixar el feix que quedava a sobre la taula de Hufflepuff i vaig pensar:

"Ur, aquí podem anar fent cada una per la seva banda"

Vaig treure la vareta, i vaig decidir aplicar la meva idea. Vaig fer un moviment de vareta a sobre d'un poster, i vaig pensar "Wingardium Leviosa". Llavors, en comptes d'un poster elevant-se, tenia levitant davant meu unes tovalles suficientment grans com per cobrir una de les taules del menjador. Vaig deixar les tovalles a la taula de Ravenclaw. Vaig repetir el procediment quatre vegades, així vaig tenir totes cinc taules (incloent la dels professors) amb unes flamants tovalles de la nostra amiga Rosalie.
Em vaig girar cap a la Ur, que m'observava, i li vaig picar l'ullet. Vaig començar a anar per feina i empaperar la paret de la dreta del Gran Saló.

"Què t'ha semblat la meva idea, Ur?"
Tornar a dalt Ir abajo
Ursula Black
Professorat
Professorat
Ursula Black

Nombre de missatges : 755

Empaperant el Gran Saló! (Rosalie Lestrange, maleiràs el dia en què et vas ficar amb nosaltres... 8) ) [Ursula] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Empaperant el Gran Saló! (Rosalie Lestrange, maleiràs el dia en què et vas ficar amb nosaltres... 8) ) [Ursula]   Empaperant el Gran Saló! (Rosalie Lestrange, maleiràs el dia en què et vas ficar amb nosaltres... 8) ) [Ursula] EmptyDc Gen 19, 2011 12:08 am

Vaig aixecar els dits polzes en senyal d'assentiment cap a la idea de la Gis.

Simplement perfecte.

- Val, jo vaig cap a l'altre costat, doncs.

Vaig començar a empaperar les parets que no estava fent la Gis. Quan passava per sota d'una bandera agafava un poster i feia que quedés penjant just de sota, de manera que voleiava cada vegada que hi passava una mica d'aire.

Vam anar penjant cartells, aquí i allà. Va anar baixant el volum de posters, i quan només en van quedar dos, vaig dir:

- Gis, mira...a mi també se m'ha acudit una cosa genial ^^

I vaig fer crèixer el poster a la mida de la paret que quedadva darrera de la taula de professors i el vaig penjar, fent que es veiés des de totes bandes.

L'altre el vaig posar a la cadira del director, com si fos un tapissat.

Fantastic!

-Que et sembla? - vaig dir, somrient amb malícia i mirant-me tots els posters orgullosa.

A tots s'hi podia veure la mateixa imatge: la Rosalie tractant sospitosament amb la Williams, i semblaven molt amigues. A tots també hi deia la mateixa frase;

Rosalie Lestrange, la noia que acusa a les de la seva residència de fer amics només per aprofitar-se'n

-Et queda algun poster, Gis? Razz
Tornar a dalt Ir abajo
Gisèlle Possesseur
Beauxbatons
Beauxbatons
Gisèlle Possesseur

Nombre de missatges : 844

MissatgeAssumpte: Re: Empaperant el Gran Saló! (Rosalie Lestrange, maleiràs el dia en què et vas ficar amb nosaltres... 8) ) [Ursula]   Empaperant el Gran Saló! (Rosalie Lestrange, maleiràs el dia en què et vas ficar amb nosaltres... 8) ) [Ursula] EmptyDc Gen 19, 2011 6:12 am

"Dos" vaig contestar a través de la ment "Un per la Williams i un per la Lestrange"

Vaig mirar al meu voltant, satisfeta.

"Estigues segura que la Lestrange caurà de quatre potes, però la satisfacció no ens la treu ningú. Apa, marxem d'aqui, i que la gran sorpresa sigui demà al matí! No vull perdre hores de son per putejar a la Barbie. No val la pena..."

Vaig agafar-li la ma a la Ur, vaig encendre la vareta i ens vam allunyar cap a la Sala Comuna.

[Tema Tancat?]
Tornar a dalt Ir abajo
Ursula Black
Professorat
Professorat
Ursula Black

Nombre de missatges : 755

MissatgeAssumpte: Re: Empaperant el Gran Saló! (Rosalie Lestrange, maleiràs el dia en què et vas ficar amb nosaltres... 8) ) [Ursula]   Empaperant el Gran Saló! (Rosalie Lestrange, maleiràs el dia en què et vas ficar amb nosaltres... 8) ) [Ursula] EmptyDc Gen 19, 2011 8:10 am

TEMA TANCAT
Tornar a dalt Ir abajo

Empaperant el Gran Saló! (Rosalie Lestrange, maleiràs el dia en què et vas ficar amb nosaltres... 8) ) [Ursula]
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1