Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Què passa, que tot Noruega ha decicit venir a Hogwarts? - Página 2 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 4 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 4 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am
Què passa, que tot Noruega ha decicit venir a Hogwarts? - Página 2 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Què passa, que tot Noruega ha decicit venir a Hogwarts? - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Què passa, que tot Noruega ha decicit venir a Hogwarts? - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Què passa, que tot Noruega ha decicit venir a Hogwarts? - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Què passa, que tot Noruega ha decicit venir a Hogwarts? - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Què passa, que tot Noruega ha decicit venir a Hogwarts? - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Què passa, que tot Noruega ha decicit venir a Hogwarts?

5 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
Invitat
Invitat

Què passa, que tot Noruega ha decicit venir a Hogwarts? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Què passa, que tot Noruega ha decicit venir a Hogwarts?   Què passa, que tot Noruega ha decicit venir a Hogwarts? - Página 2 EmptyDc Des 29, 2010 5:36 am

Vaig aixecar-me de la taula de professors. Havia estat observant la baralla, però allò va ser massa. I pensar que feia uns anys jo estava fent merders, i no aturant-los... Vaig arribar al grup que s'estava barallant, i vaig interposar-me entre el que semblaven els dos bàndols. Hi havia gent amb la vareta a la mà.

- La moda de transformar la gent en cucs es va passar quan jo feia tercer, nois...

Vaig allargar la ma amb cara severa cap als que tenien la vareta fora, i vaig dir, amb un to que no acceptava discussió:

- Varetes.
Tornar a dalt Ir abajo
Ursula Black
Professorat
Professorat
Ursula Black

Nombre de missatges : 755

MissatgeAssumpte: Re: Què passa, que tot Noruega ha decicit venir a Hogwarts?   Què passa, que tot Noruega ha decicit venir a Hogwarts? - Página 2 EmptyDc Des 29, 2010 5:45 am

Estava clar que l'encanteri de proteció no et protegia contra asqueroses que et fumen bufetades.

Per decimes de segon em vaig quedar plantada, però finalment vaig reaccionar.

-No em tornaràs a posar la mà a sobre, asquerosa Sang de Fang!

Segons després vaig alçar la cama i vaig clavar-li una puntada de peu al vell mig de la cama de la Sam amb tota la força que vaig estar capaç de trobar dins el meu cos. Quan va ajupir-se a agafar-se la cama, vaig aprofitar per engrapar-li els cabells i estirar-los-hi, amb ràbia. Els hi vaig estirar tant fort que fins i tot n'hi vaig arrencar uns quants. Poc després, vaig fer força i la vaig llençar a terra.

-Aquest és el lloc que et correspon, traïdora.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Nombre de missatges : 2493

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

MissatgeAssumpte: Re: Què passa, que tot Noruega ha decicit venir a Hogwarts?   Què passa, que tot Noruega ha decicit venir a Hogwarts? - Página 2 EmptyDc Des 29, 2010 5:48 am

La molt puta em va tirar a terra. Aixi que eixes teniem no? Li vaig agafar de la capa i va caure a terra, al meu costat. Vaig ignorar a la professora i li vaig donar un cop de puny a la Black en tota la cara.

- Aci la única puta ets tú.- vaig dir mentres tornava a atacar.
Tornar a dalt Ir abajo
Ursula Black
Professorat
Professorat
Ursula Black

MissatgeAssumpte: Re: Què passa, que tot Noruega ha decicit venir a Hogwarts?   Què passa, que tot Noruega ha decicit venir a Hogwarts? - Página 2 EmptyDc Des 29, 2010 5:58 am

-AAAAAH! - Vaig fer, al notar l'estrebada a la capa.

Pam! Cop de puny a la cara. Poc després vaig notar el gust de la sang a la llengua.

-Aquesta me la pagaràs, t'ho asseguro.

I amb un moviment àgil, vaig girar sobre mi mateixa i em vaig quedar sobre la Sam. Vaig immovilitzar-li les mans amb una mà, i amb l'altre, vaig començar a pegar-la. En una d'aquestes, i amb tota la ràbia que vaig trobar, vaig picar-li al nas, que va començar a sagnar.

- No t'atreviràs a pegar-me un altre cop, després d'aquesta. Això t'ho asseguro.

Havíem passat totalment de la Professora.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Què passa, que tot Noruega ha decicit venir a Hogwarts?   Què passa, que tot Noruega ha decicit venir a Hogwarts? - Página 2 EmptyDc Des 29, 2010 6:03 am

Vaig notar el crack al nas, perfecte, nas trencat. Vaig donar una patada a la Ursula, que va anar a parar al seu cap. Despres em vaig remoure i vaig eixir de baix d'ella.

- Esta me les pagaras puta!- vaig tornar a la carrega i vaig començar a donar-li cops de puny mentres ella em donava a mi, a l'estil muggle.

Vaig ignorar a la professora que intentava parar-nos.
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black

Nombre de missatges : 1411
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

MissatgeAssumpte: Re: Què passa, que tot Noruega ha decicit venir a Hogwarts?   Què passa, que tot Noruega ha decicit venir a Hogwarts? - Página 2 EmptyDc Des 29, 2010 7:30 am

M'havia quedat uns moments aturdida, sense saber ben bé on era quan vaig tornar a la meva forma humana (i amb molt mal gust de boca). Quan em vaig adonar del que passava, la Sam i l'Ursula estaven en una batalla campal. En un dels moments que l'Ursula es va quedar asseguda sobre la Sam, vaig aprofitar per apuntar-la.

- Petrificus totalus - vaig dir, i la meva estimada cosineta va quedar petrificada a l'acte.

Després em vaig girar cao a la professora.

- Perdoni, professora, però crec que era l'única manera de parar-les - li vaig dir amb un somriure innocent-. Si serveix d'alguna cosa, la Samanta només m'estava defensant perquè m'ha transfigurat. Tirin-la a un pou com a càstig! ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Què passa, que tot Noruega ha decicit venir a Hogwarts?   Què passa, que tot Noruega ha decicit venir a Hogwarts? - Página 2 EmptyDc Des 29, 2010 7:43 am

OFF: Sort que he dit que no us matessiu^^

ON:

-Finite incantatem.- vaig dir, només per poder desfogar-me amb ella, i ella es va poder moure.

Em vaig girar cap a la puta de la Black, que estava abraçada al Karl, i li habia fet un petó al coll, m'hi vaig encarar i li faig fotre un revés a la galta dreta i un altre a l'esquerra, després me la vaig quedar mirant.

-El primer, és per apropar-te al Karl.- vaig dir-li.- ni se't acudeixi tornar-lo a tocar perque com ho facis t'enfonsare el tabic nasal a cervell, veuras que dibertit que ho trobés, gairebé tant com matar als fills de muggles.- vaig dir amb despreci i li vaig escopir.- la segona.- vaig fer intentant contenir la ira.- és com ja t'he avisat abans per posar-te amb els meus amics.- vaig mirar a la Gryffindor i a la Ravenclaw, tot i no coneixeles de res em queien molt bé.- ja ho diuen nena, qui no vol pols que no vagi a l'era.

Vaig mirar a les dues noies, la Raven claw no feia massa bona pinta, i la Gryffindor bé ja no era un cuc, osigui que podia suposar que estava bé.
em vaig tornar a encarar a la "amiga" del Karl.

- Si aprecies la teva vida.- vaig dir amb veu calmada però amb ira continguda.- no et tornaràs a aporpar a mi, si ho fas, tu seràs la responsable de la teva pròpia mort.
Tornar a dalt Ir abajo
Ursula Black
Professorat
Professorat
Ursula Black

MissatgeAssumpte: Re: Què passa, que tot Noruega ha decicit venir a Hogwarts?   Què passa, que tot Noruega ha decicit venir a Hogwarts? - Página 2 EmptyDc Des 29, 2010 10:03 am

OFF: Sorry, és que la cosa s'ha posat molt interessant ^^

ON:

Com que la subnormal de la meva cosina m'havia petrificat per l'esquena i poc després m'havien despetrificat, no sabia ben bé on era. Per tant, les bufetades que em va fúmer la Julie, no les vaig veure venir. Vaig aguantar el tipus com vaig poder.

Vaig fer petar la llengua, al sentir les paraules de la Julie.

-Amigues? D'això en dius amigues? Preferiria enfrontar-me a la mort, a tenir amigues com aquestes asqueroses... - Vaig dir, amb despreci - A més a més, no sé jo si voldran ser les teves amigues a la que s'enterin del que li vas fer al teu ex. No és ser una gran Gryffindor, amb aquestes accions.

Vaig guinyar l'ullet a en Karl, i em vaig tornar a encarar a la Julie

- Que TU em faràs què si m'apropo al MEU novio? No em facis riure, Guapa - Vaig dir, creuant-me de braços, alçant una cella i somrient amb suficiència.- De fet, i crec que no vaig errada, en Karl va venir aquí per apartar-se de tu i perdre't de vista - Me la vaig mirar, amb fàstig - Tot i que jo també ho hagués fet.

M'hi vaig apropar amb rapidesa i la vaig agafar del coll, escanyant-la amb força, amb un ràpid moviment de vareta vaig dir "Religo!" i unes cordes van sortir de la punta de la meva vareta lligant-li les mans i els peus, perquè no s'hi pogués tornar.

- La pròxima vegada que t'atreveixis a tocar-me, tornaràs a casa en una caixa de bombons. Que et quedi clar que tampoc et tinc cap mena de por, puta.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Què passa, que tot Noruega ha decicit venir a Hogwarts?   Què passa, que tot Noruega ha decicit venir a Hogwarts? - Página 2 EmptyDc Des 29, 2010 10:22 am

Em vaig posar amb mig de les dues noies que semblaven lleones, es volien matar ho veia en els seus ulls, la Ursula tenia a la Julie agafada pel coll i la volia ofegar, li habia lligat les mans i els paus amb cadenes, em vaig apropar a ella i la vaig agafar per la cintura.

-Carinyo, deixa-la.- vaig dir-li a l'orella pentre li pasava el nas suaument pel coll.- que no vull que acabis a Azckaban per aquesta púrria.

-I tu Julie.- vaig dir.- si realment has vingut per mi, ja pots tornar per on has entrat.
Tornar a dalt Ir abajo
Ursula Black
Professorat
Professorat
Ursula Black

MissatgeAssumpte: Re: Què passa, que tot Noruega ha decicit venir a Hogwarts?   Què passa, que tot Noruega ha decicit venir a Hogwarts? - Página 2 EmptyDc Des 29, 2010 10:55 am

Vaig tancar els ulls al notar el contacte del nas d'en Karl amb el meu coll. En vaig gaudir, d'aquella sensació. Vaig girar-me cap a ell i el vaig abraçar. Les cadenes que subjectaven a la Julie es van afluixar una mica, però no la van deixar anar.

-Ni jo tampoc vull anar-hi, a Azkaban, per culpa seva. Tranquil, amor. Que a aquesta mena de gent, sempre li arriba l'hora.

I vaig posar-me de puntetes, per donar-li un lleu petó als llavis.

Em vaig mirar a la Julie, amb cara de suficiència i victoria.

"Ja t'està bé, per puta"
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Què passa, que tot Noruega ha decicit venir a Hogwarts?   Què passa, que tot Noruega ha decicit venir a Hogwarts? - Página 2 EmptyDc Des 29, 2010 10:14 pm

Em vaig tocar el nas, trencat, ara no tenia temps d'arreglar-ho, em vaig netejar la sang de la cara i em vaig apropar a la Black.

- Pel que veig no tens educació.-vaig dir mentres la mirava amenaçant. Vaig apuntar amb la vareta a la Gryffindor, que per el que havia sentit és deia Julie i li varen caure les cordes a terra.- Que te dit de posar-te amb la gent?- vaig dir mirant-la fixament, em vaig guardar la vareta.- Tu procura tornar a fer alguna cosa.

Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black

MissatgeAssumpte: Re: Què passa, que tot Noruega ha decicit venir a Hogwarts?   Què passa, que tot Noruega ha decicit venir a Hogwarts? - Página 2 EmptyDj Des 30, 2010 2:00 am

- Au, vinga, daixem-ho aquí, eh? - vaig dir, agafant la Julie i la Samanta del braç.

Normalement hauria anat ala les barricades, però en vista que hi havia una professora present, ara mateix era molt probable que els que en sortissin amb un bon càstig fossin els altres.

- Vinga, Novata, anem a la nosatra taula, que em sembla que t'hauria de posar al dia abans que fiquis més la pota - li vaig dir a la nova Gryffindor.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Què passa, que tot Noruega ha decicit venir a Hogwarts?   Què passa, que tot Noruega ha decicit venir a Hogwarts? - Página 2 EmptyDj Des 30, 2010 11:10 am

Em vaig mirar l'Agatha, no volia marxar, en el fons me estava divertint. I si marxava era sinónim de que em rendia i Samanta Williams mai és rendeix.

- No pense marxar.- vaig dir mirant els sly.- Que demanen disculpes abans.
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black

MissatgeAssumpte: Re: Què passa, que tot Noruega ha decicit venir a Hogwarts?   Què passa, que tot Noruega ha decicit venir a Hogwarts? - Página 2 EmptyDj Des 30, 2010 11:16 am

Me la vaig mirar, divertida.

- Tens raó - vaig dir, dirigint una mirada malèvola als Slytherin-. Va, si ens demaneu disculpes, us perdonem. XD
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Què passa, que tot Noruega ha decicit venir a Hogwarts?   Què passa, que tot Noruega ha decicit venir a Hogwarts? - Página 2 EmptyDj Des 30, 2010 10:22 pm

- Com que veig que això de passar dels professors se us dona molt bé, farem una cosa. Preferiu venir al meu despatx o ho parlem aquí? Us deixo escollir.

Estava de braços creuats. Vaig inspirar, i després vaig dir:

- Que fa uns anys em veiessiu com la Cathy, la monitora de setè, no vol dir que ara pogueu passar de mi, perquè soc la Professora Ravaan, professora de vol. Qui vol començar a explicar-me a què ha vingut tot això? Tans insults, tans cops? Ah, i senyoreta Black - vaig dir, dirigint-me a la Slytherin -, això de convertir a la gent en cuc es va passar de moda quan jo feia tercer.

Vaig picar l'ullet a l'Agatha i a la noia de la que no sabia el nom, i vaig murmurar a les dues Gryffindor, acostant-me a elles, amb un to irònic:

- En aquests moments em moriria per partir-los la cara a aquestes serps, però espero que em comprendeu si us dic que quedaria una mica malament que, als meus primers dies de professora, ja m'haguessin d'expulsar.

Vaig tornar-me a girar cap als Slytherin, i vaig dir:

- Em... Nois... Ehem... Senyoreta Black, sabrà que convertir a la seva cosina en cuc li costarà un càstig. Tanmateix, m'arriscaré a escoltar la història abans de castigar a ningú. Qui vol començar?

Vaig quedar-me de braços creuats, esperant una resposta. Una resposta OBJECTIVA. Tanmateix, era impossible que me la donessin, una resposta objectiva...
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Què passa, que tot Noruega ha decicit venir a Hogwarts?   Què passa, que tot Noruega ha decicit venir a Hogwarts? - Página 2 EmptyDj Des 30, 2010 11:57 pm

Em vaig mirar la professora i em vaig posar a riure.

- Diu que vol una resposta hahaha.- vaig dir rient.- Eixa és bona.- em vaig netejar la sang de la cara.- Com vol que li donem una bona resposta?- vaig dir.- Es més que vol que l’expliquem? Perque és barallavem? Doncs això ho deuries de preguntar a aquells.- vaig dir senyalant els sly.- Ells són els que sempre tenen la culpa de tot. És més han començat ells.- em vaig mirar la Black, em donava la sensació de que sabia que anava a dir. Segur que jo també acabava amb un castig.
Tornar a dalt Ir abajo
Ursula Black
Professorat
Professorat
Ursula Black

MissatgeAssumpte: Re: Què passa, que tot Noruega ha decicit venir a Hogwarts?   Què passa, que tot Noruega ha decicit venir a Hogwarts? - Página 2 EmptyDv Des 31, 2010 1:18 am

"Merda"

Vaig mirar-me a la professora, amb cara de bona nena. Tampoc esperava que colés...però bé ho havia d'intentar.

-Bé, professora. Suposo que estarà d'acord amb mi, quan li dic que aquest tipus de discussions no es tenen perquè parlar en públic. Proposo que anem al seu despatx i en parlem tranquil·lament - vaig "assassinar" a l'Agatha amb la mirada - Sé que em mereixo un càstig, ho accepto. Però prefereixo parlar-ho a soles amb vosté i amb la Williams - Vaig dir el seu cognom amb desdeny - Que no pas davant de tota aquesta... - Vaig buscar una paraula que anés bé amb la púrria dels amics de la meva cosina - Gent! Davant de tota aquesta gent! Perquè no tinc ganes que adornin la història per sortir-ne beneficiats ells...

Vaig somriure, com una nena de 5 anys.

-Què me'n diu? Very Happy -Vaig dir, esperançada.
Tornar a dalt Ir abajo
Jake Bynson
Adult
Jake Bynson

Nombre de missatges : 290

MissatgeAssumpte: Re: Què passa, que tot Noruega ha decicit venir a Hogwarts?   Què passa, que tot Noruega ha decicit venir a Hogwarts? - Página 2 EmptyDv Des 31, 2010 2:05 am

- Professora. Jo no he fet res, i ja em perdonarà, però no em penso quedar aquí. Adéu.

Vaig separar-me del grup. Abans, però, vaig passar pel costat de la Julie, i li vaig deixar un paper a la butxaca, sense firmar.

"No en tenies prou amb fer mal una vegada?"

[Surto del tema]
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Què passa, que tot Noruega ha decicit venir a Hogwarts?   Què passa, que tot Noruega ha decicit venir a Hogwarts? - Página 2 EmptyDl Gen 03, 2011 11:17 pm

Vaig alçar una cella.

- Adéu, Bynson... - quan va haver marxat vaig dir a la resta d'alumnes: -. Pobret, sempre me'l fiqueu en lios! Encara recordo quan anaveu a primer. L'Agatha va embruixar una fregona perquè perseguís a una de les bessones Possesseur, i va acabar rebent ell, pobre. I la Ni... La Professora Nicholson fotent-vos la bronca i jo, clar, no em podia riure, si no, adéu placa! Uf... Vaja, tornem a lo nostre.

Vaig tornar-me a posar seriosa, i vaig dir a la Slytherin:

- Black, proposta denegada - li vaig tornar el somriure -. Ho parlarem aquí i ara. Endavant, qui comença?
Tornar a dalt Ir abajo

Què passa, que tot Noruega ha decicit venir a Hogwarts?
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2