Qui està Connectat | En total hi ha 26 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 26 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am |
|
| Splash! Patos al agua! (Edgar) | |
| | |
Autor | Missatge |
---|
Erin River Cinquè curs
Nombre de missatges : 1440 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Edad : 27 Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^
Estatus Estudis: No acreditat Residència: Gryffindor
| Assumpte: Re: Splash! Patos al agua! (Edgar) Ds Des 11, 2010 5:37 am | |
| Em va fer pessigolles al peu, fent que em caigués per sorpresa i empassés aigua. Vaig sortir estossegant. En el moment en que s'acostava per mirar si estava bé, però, vaig capbussar-me ràpidament i vaig sortir per darrere d'ell tornant-m'hi a pujar a collibè. Aquest cop, però, no li vaig fer pessigolles, encara estava estossegant una mica. El vaig abraçar per l'esquena.
-Què deies? Vaig fer somrient mentre recolzava el mentó a la seva espatlla.
Editat per darrera vegada per Erin River el Ds Des 11, 2010 8:06 am, editat 1 cop en total | |
| | | Edgar Williams Cinquè curs
Nombre de missatges : 733 Fecha de inscripción : 03/10/2010
Estatus Estudis: No acreditat Residència: Hufflepuff
| Assumpte: Re: Splash! Patos al agua! (Edgar) Ds Des 11, 2010 5:40 am | |
| - Et baixare.- vaig dir somrient.
Va tornar a pujar, aleshores li vaig agafar les mans i la vaig baixar amb compte.
- El que et deia, que et baixare- vaig dir somrient.- Aii esquirolet.- aleshores em vaig donar compte de que pot ser estava fent-li mal en les mans i se les vaig soltar.- Una treva?
| |
| | | Erin River Cinquè curs
Nombre de missatges : 1440 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Edad : 27 Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^
| Assumpte: Re: Splash! Patos al agua! (Edgar) Ds Des 11, 2010 9:24 am | |
| Vaig mirar el rellotge.
- Millor un "deixem-ho ja" s'està fent tard, ja gairebé és l'hora de sopar.
Vaig sortir de l'aigua.
- T'adones que ens hem estat banyant al llac en ple desembre? vaig fer divertida mentre agitava la vareta i al lloc del banyador portava l'uniforme. però amb una petita diferència. Em vaig acariciar l'esquirol del collaret d'or.
- Gràcies- vaig dir amb un somriure- per tot. | |
| | | Edgar Williams Cinquè curs
Nombre de missatges : 733 Fecha de inscripción : 03/10/2010
Estatus Estudis: No acreditat Residència: Hufflepuff
| Assumpte: Re: Splash! Patos al agua! (Edgar) Ds Des 11, 2010 9:31 am | |
| Vaig eixir de l’aigua I em vaig posar l’uniforme.
- De res.- vaig dir somrient.- Lo de banyar-se mola, no em passat fred veus.- vaig agafar la vareta i em secar el cabell, despres li vaig apuntar a ella.- Val esquirolet, anem a sopar.- vaig dir mentres caminavem.
| |
| | | Erin River Cinquè curs
| Assumpte: Re: Splash! Patos al agua! (Edgar) Ds Des 11, 2010 9:44 am | |
| - Anem teixonet- vaig dir mentre li treia la llengua, i tots dos vam començar a tirar cap al castell.
[Tema tancat] | |
| | | | Splash! Patos al agua! (Edgar) | |
|