Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Càstig (Fortin) - Página 2 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 6 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 6 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Càstig (Fortin) - Página 2 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Càstig (Fortin) - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Càstig (Fortin) - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Càstig (Fortin) - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Càstig (Fortin) - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Càstig (Fortin) - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Càstig (Fortin)

Ir abajo 
2 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin


Nombre de missatges : 1959
Fecha de inscripción : 18/10/2010
Edad : 29

Càstig (Fortin) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Càstig (Fortin)   Càstig (Fortin) - Página 2 EmptyDj Nov 04, 2010 1:28 am

- Sí, serà millor que marxem d'aquí... - vaig dir, mirant el panorama -. Llàstima, em ve tan poc de gust...!

Vaig fer-li un petó, apassionat, i vaig separar-me'n. Vaig agafar la vareta i vaig fer un moviment, subtil, perquè tot es netejés i tornés al seu lloc. Preocupat per si descobrien que havíem fet màgia, vaig apuntar al no-res i vaig murmurar Deletrius, intentant esborrar el rastre dels encanteris.

- Apa, si ara entra algú... com si res. - vaig dir.

I, mireu si va ser oportú, que mentre recollíem ja les nostres coses per marxar, un Filch emprenyat, acompanyat de Madam Pomfrey, va entrar a la Sala de Trofeus.

- Es pot saber què feu, que encara no heu acabat? - va dir, astorada, la infermera.

- Ja hem acabat, Madam Pomfrey, no pateixi... - vaig dir, fent-me l'orni, com si haguéssim estat treballant tota l'estona.
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black


Nombre de missatges : 1411
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 34
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

Càstig (Fortin) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Càstig (Fortin)   Càstig (Fortin) - Página 2 EmptyDj Nov 04, 2010 8:44 am

- Ha estat aquest imbècil que s'ha dedicat tota l'estona a intentar embruixar-me mentre jo netejava tots els trofeus sola - vaig dir, fent comèdia.

No va colar gaire, Madam Pomfrey se'm va quedar mirant amb cara Clar I Tu Ets La Nena Bona, No?

- No va colar carregar-li les culpes a ell sol l'altra vegada, i no ho farà aquest.

- Llàstima - vaig dir-. Però que consti que ha recollit la seva part amb màgia. No cal que ho comprovin a la sala, perquè ha esborrat les marques, però facin-li un parell de priors incantatem a la vareta i veuran com hi trobes coses.

Vaig recollir les meves coses ben de pressa i vaig sortir mentre els dos es quedaven mirant al Fortin emprenyats. Abans de sortir per la porta, però, em vaig girar un segon per llançar-li un petó amb la mà. No sabia si li faria més gràcia o ràbia.

Me'n vaig anar amb un somriure. Havia estat un dia genial. I ara ell sabia que m'agradava molt, però també que seguíem en guerra. Allò de les trebes era una cosa que passava a l'altra gent. ^^

[surto del tema]
Tornar a dalt Ir abajo
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin


Nombre de missatges : 1959
Fecha de inscripción : 18/10/2010
Edad : 29

Càstig (Fortin) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Càstig (Fortin)   Càstig (Fortin) - Página 2 EmptyDj Nov 04, 2010 8:54 am

Se'm van quedar mirant, enfadats. La Black me l'havia tornat a jugar. No m'acabava de quedar clar si estava enfadat o m'havia fet gràcia, però primer me n'havia de sortir, d'aquella.

- És mentida... - vaig treure la vareta i, subtilment, mentre l'aixecava, vaig deixar anar un murmuri inaudible -. Confundus

L'encanteri els va confondre, com esperava. Es van mirar un moment, estranyats, i em van seguir mirant, enfadats.

- Priori incantamenta - va aparèixer el Confundus que acabava de llançar-los, però estaven massa confosos per entendre-ho i ho van acabar donant per bo -. Ho veuen? Sempre està intentant donar-me la culpa, aquella...

- Marxi, senyor Fortin, marxi. No l'hi vull veure més, aquí - va dir Madam Pomfrey.

No cal dir que em vaig afanyar molt a fer-li cas.

[TEMA TANCAT]
Tornar a dalt Ir abajo
 
Càstig (Fortin)
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2
 Temas similares
-
» Fortin, Padfood; Padfoot, Fortin.
» Càstig
» El càstig (Sam)
» Càstig de la Georgia (evitant alguna cosa pitjor)
» Kikus Fortin

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Passadissos-
Canviar a: